Скоростната кутия е спукана.Мисля да оставя моята.Проблем ли ще е?С моите полуоски.
Ами то ще трябва и с твоя съединител тогава и проблемите ще станат сериозни май! 186 НМ е момента на атмосверката срещу 310 на турбото - почти х 2. На турбото и съединителя /с обратно действие/ и кутията и полуоските и каретата са очевадно по здрави! По принцип ще движи, ама сигурно няма да държи Май се сещам от къде ама там не купиха ли ЕКУ-то и тубината? Внимавай - каквото и да потърсиш за този ДВГ все го няма и тези важни елементи са ти задължителни да ги имаш
Колата се е движела с 250км и според него е намалил до 170 след което се е ударил почти странично е някаква Астра.При това положение полуоска,кутия всичко е зле.не ми се занимава после да търся.
Колата се е движела с 250км и според него е намалил до 170 след което се е ударил почти странично е някаква Астра.При това положение полуоска,кутия всичко е зле.не ми се занимава после да търся.
Колата се е движела с 250км и според него е намалил до 170 след което се е ударил почти странично е някаква Астра.При това положение полуоска,кутия всичко е зле.не ми се занимава после да търся.
Какаво стана
И в тунинг.бг замря темата,питам ама няма отговор!
Мотора, на който се кани колегата Булдог е във Варна продаден и ще се слага на Браво пак. Ама и там нещо замря проекта полираха всмукателния колектор боядисаха капака на клапаните и Тъй, че един ДВГ не може да избяга от орисията си-закани ли му се някой "Бравист" - там е :D
След 3години откакто съм разкарал Бравото и съм се отдал на кожени салони,автоматици и мотоциклети сега си мисля за Типо 2.0 16V,ама като ги знам какви дрисни са...дилемата е тежка.
Коментар