Значи има чип, щот стока прекъсва на 7200, тук в Италия, като ги чипосват вдигат оборотите на прекъсвача и почва да дърпа някъде на 2000 об., не знам в България как ги правят, но със сигурност това 1.6 е пипано.
Значи има чип, щот стока прекъсва на 7200, тук в Италия, като ги чипосват вдигат оборотите на прекъсвача и почва да дърпа някъде на 2000 об., не знам в България как ги правят, но със сигурност това 1.6 е пипано.
Ами колега, аз като го вкарах в българия на първия ден го изцедих до 7600 оборота. Както си е дошло от италия така е! Аз не съм го пипал! Карал Съм го на около 4-тири сервиза с подходяща апаратура и на замерването излиза че няма нищо. Незнам ако някой може да каже къде има сервиз където колегата ще получи 100% сигурни резултати да казва.Аз лично ще спонсорирам Гришата.
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
Правилно, с дълга скоростна кутия е и на 5-та със 150 е на около 4000 оборота. А браво ГТ на гонка 400 метра съм го вземал със около кола и половина! При въртене на гуми от моя страна!!!
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
Правилно, с дълга скоростна кутия е и на 5-та със 150 е на около 4000 оборота. А браво ГТ на гонка 400 метра съм го вземал със около кола и половина! При въртене на гуми от моя страна!!!
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
е как ще прави 90 аз толкова с бравото правя което е 1.4 на бензин.Удря на прекъсвач НА 6500.Малко странно 1.6 да прави 90 и 1.4 да прави 90 на втора сигурно предавателните числа са като на браво 1.4.
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
Правилно, с дълга скоростна кутия е и на 5-та със 150 е на около 4000 оборота. А браво ГТ на гонка 400 метра съм го вземал със около кола и половина! При въртене на гуми от моя страна!!!
е кажи време за тия 400 м де..
Ами незнам, не съм мерил. Само съм засичал от 0-100 км направих за 9.2секунди. От четири опита 3-те бяха на 9.2 а четвъртия на 9.4!
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
Правилно, с дълга скоростна кутия е и на 5-та със 150 е на около 4000 оборота. А браво ГТ на гонка 400 метра съм го вземал със около кола и половина! При въртене на гуми от моя страна!!!
е кажи време за тия 400 м де..
Ами незнам, не съм мерил. Само съм засичал от 0-100 км направих за 9.2секунди. От четири опита 3-те бяха на 9.2 а четвъртия на 9.4!
значи това браво върви по добре и от купето ти
brava 1.412v Punto1.1 Nissan Stanza Punto 1.2i 16v Sporting 2000
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
Правилно, с дълга скоростна кутия е и на 5-та със 150 е на около 4000 оборота. А браво ГТ на гонка 400 метра съм го вземал със около кола и половина! При въртене на гуми от моя страна!!!
е кажи време за тия 400 м де..
Ами незнам, не съм мерил. Само съм засичал от 0-100 км направих за 9.2секунди. От четири опита 3-те бяха на 9.2 а четвъртия на 9.4!
значи това браво върви по добре и от купето ти
Ами не! На старта го вземам доста и после ме настига ама неможе да ме бие.
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
колеги преди малко ми казаха че няква хонда ми имала мераци таз вечер ще разпитам подробностите покраии хондата и ще се пусна с нея и после ще кажа резултата
ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
значи най-малкото е с чип, защото на втора на 100 е прекъсвача на тая кола, за да прави 110 трябва да е по-високо прекъсвача. Иначе запазена била...не може да е единствената запазена кола, ако е сток не може да се мери със "запазено" 1.8 GT
И да има чип не е само от него,просто е с по дългата кутия и тя явно се слага само на браво 1,6 от по новите години.Понеже на Марея 1,6 н абензин при прекъсвач който оригинално определено е при под 7000 прави около 85 макс 90 на втора,а на газ направи почити 100 но при 8000 оборота.Така че това браво дори и 7600 да прави за да вдигне 110 на втора трябва да е с дългата кутия с която при 4000 оборота на пета си със 160,а не както при късата когато си със 140 както си бил и ти колега с 1,8 то.И иначе разликата между 1,6 и 1,8 я дават от порядъка на секунда за 400 метра така че едва ли е толкова голяма и зависи много от колите и карачите им.
Правилно, с дълга скоростна кутия е и на 5-та със 150 е на около 4000 оборота. А браво ГТ на гонка 400 метра съм го вземал със около кола и половина! При въртене на гуми от моя страна!!!
е кажи време за тия 400 м де..
Ами незнам, не съм мерил. Само съм засичал от 0-100 км направих за 9.2секунди. От четири опита 3-те бяха на 9.2 а четвъртия на 9.4!
значи това браво върви по добре и от купето ти
Ами не! На старта го вземам доста и после ме настига ама неможе да ме бие.
ако сум разбрал правилно околу вас някаде се варти таз хонда да знаиш на кого е ? другата която ми има мерак е 145 червена сус сиг е от твоя кв
ex Fiat Bravo 1.6 16v 103++hp,,Fiat Coupe 1.8 16v 1??+hp 97г ,Alfa Romeo 145 2.0 QV 1!?+ 96г ,Alfa Romeo 146 1.9 JTD +
Frord Focus 1.8TDCI+ chip 03г / BMW E46 320d
Може да си разочарован ако не успееш, но ще си обречен ако не опиташ !!!
Коментар