Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой е по бърз??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    2000 20v turbo написа:
    DUCATO_2.5 DIESEL написа:
    искам да добавя още нещо - начи БМВ-то е със 100кг по тежко с по малко конски сили -без турбо и не е от върховите модели на БМВ и върви по технически характеристики колкото вашата най голяма бегачка -това ли е господин разбирко а ми ако му сложат една турбинка+кулерче да надува на 2 бара (скромно) тогава почваме да вадим Ферарита (всички други ако са ме разбрали на криво моля да бъда извинен - но такива като г-н разбирко ме дразнят)
    Кой тука от всичките е господин разбирко аз поне не разбрах де ама, някой явно те е подразнил, че такъв превъзбуден пост си постнал То приятелю и баба ми ако беше мъжка щеше да има дръжка ама .........Значи за твое сведение на "нашата най-голяма бегачка" турбинката и стандартно работи на 0,6 бара . Тези два бара мой, за които пишеш имаш ли си на представа как точно се постигат или си се объркал с налягането в гумите на гъзарското ти БМВ, дето да го пази господ да не го пипне някой Фиат "Турбо", чиято турбинка скромно надува на 0,6, а не на 2 бара - колкото в гумите ти, че тутакси БМВ-то спира да е гъзарско и превъзбудения му собственик почва да с"прай, че отива на разходка и случайно така си сменя скоростите ахъъъ пред ограничител
    селски за тунинг фирми май не си чувал вие в Търговище имате една права улица където си тествате самоделките - аз като не разбирам си плащам и хората които разбират ми я правят -ти откъде да знаеш като при вас имате един сервиз на околовръстното шосе за ЗИЛ и ГАЗ - а господина с турбинираната МАРЕЯ ако има път към ВАРНА да се обади да му разцепим тръбата и да не лае толкоз щото ако влезе да и види ускорението в вашия любим саит (auto.ru) e 7.4 0-100км - по добре се пробвай с някой МИНИ КУПЪР че по имаш шанс до му седиш до задната броня

    Коментар


      #92
      !

      Няма смисъл спора да започва отново.....Ясно е че хора които не са карали италиански коли, не знаят какво е. И се изказват само негативно.Нали знаете че да караш италианка е болест? На която още не е открито лечение То е ясно че Фиат върви повече от БМВ но пак зависи.....Колега DUCATO_2.5_DIESEL, един приятел е в процес на купуване на КУПЕ ТУРБО 220коня от италия.Ако го купи като се върне ще бъде интересно да срещнете колите!!!П.С. А между другото може да пием по една бира с една цаца
      EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
      Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
      ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
      Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

      Коментар


        #93
        Re: !

        Fiat_Alfa_Fen написа:
        Няма смисъл спора да започва отново.....Ясно е че хора които не са карали италиански коли, не знаят какво е. И се изказват само негативно.Нали знаете че да караш италианка е болест? На която още не е открито лечение То е ясно че Фиат върви повече от БМВ но пак зависи.....Колега DUCATO_2.5_DIESEL, един приятел е в процес на купуване на КУПЕ ТУРБО 220коня от италия.Ако го купи като се върне ще бъде интересно да срещнете колите!!!П.С. А между другото може да пием по една бира с една цаца
        Като го купи,докара,регистрира и плати акциза тогава говорете.Аз съм платил акциз на няколко коли в живота си и знам какво е и как се прежалват.И после НИКОГА НЯМАТ ИЗБИВАНЕ!!!
        Bravo 2.0 20V
        Tipo 2.0 16V SediciValvole

        Коментар


          #94
          DUCATO_2.5 DIESEL написа:
          2000 20v turbo написа:
          DUCATO_2.5 DIESEL написа:
          искам да добавя още нещо - начи БМВ-то е със 100кг по тежко с по малко конски сили -без турбо и не е от върховите модели на БМВ и върви по технически характеристики колкото вашата най голяма бегачка -това ли е господин разбирко а ми ако му сложат една турбинка+кулерче да надува на 2 бара (скромно) тогава почваме да вадим Ферарита (всички други ако са ме разбрали на криво моля да бъда извинен - но такива като г-н разбирко ме дразнят)
          Кой тука от всичките е господин разбирко аз поне не разбрах де ама, някой явно те е подразнил, че такъв превъзбуден пост си постнал То приятелю и баба ми ако беше мъжка щеше да има дръжка ама .........Значи за твое сведение на "нашата най-голяма бегачка" турбинката и стандартно работи на 0,6 бара . Тези два бара мой, за които пишеш имаш ли си на представа как точно се постигат или си се объркал с налягането в гумите на гъзарското ти БМВ, дето да го пази господ да не го пипне някой Фиат "Турбо", чиято турбинка скромно надува на 0,6, а не на 2 бара - колкото в гумите ти, че тутакси БМВ-то спира да е гъзарско и превъзбудения му собственик почва да с"прай, че отива на разходка и случайно така си сменя скоростите ахъъъ пред ограничител
          селски за тунинг фирми май не си чувал вие в Търговище имате една права улица където си тествате самоделките - аз като не разбирам си плащам и хората които разбират ми я правят -ти откъде да знаеш като при вас имате един сервиз на околовръстното шосе за ЗИЛ и ГАЗ - а господина с турбинираната МАРЕЯ ако има път към ВАРНА да се обади да му разцепим тръбата и да не лае толкоз щото ако влезе да и види ускорението в вашия любим саит (auto.ru) e 7.4 0-100км - по добре се пробвай с някой МИНИ КУПЪР че по имаш шанс до му седиш до задната броня
          Абе колега,това твойто префалено БМВ дето разцепва Турбо Фиат-и в никакъв случай не е стоково,понеже както се изписа по-горе НЯМА как поне по техн. данни да бие,не говорим за реални измервания понеже там факторите са много,т.е. когато му дойде времето.Да го кажа направо понеже тука са виртуални меренета на пишки ,няма как Турбо Фиат 220 коня да падне от такова БМВ,и ускорението 0-100км/ч недей ми го вади ,защото истината почва след 100км/ч Особено за колегата с Мареята,много ми е интересно като не го познаваш какви са тези коментари При положение че познавам хората които са му правили колата ,резултата ми е ясен Относно това че ТИ не разбираш и си плащаш за да ти правят,ами да попитам откъде си сигурен че това което са ти направили е както трябва и правилно?Продължавай да даваш пари на "тунингисти",аз като гледам какво правят ,цъцъцъцъ.Тези дето го правят както трябва са много малко и вземат много скъпо ,ако ме разбираш.Така че колега както писахме и по-горе като не ти харесва да си правим пишки с БМВ недей влиза в тои форум П.П.Забравих да спомена по въпроса за турбинираните ни мотори и ваденето на Ферари-та и т.н.Абе я ми покажи БМВ мотор след 1990г. до към 2000г. с не по-голяма кубатура от 2000 да вади 220 коня заводски?Няма и няма да имате,щото немските каски знаят да вадят коне само от големи кубици,така че въобще не се пъни щото пък ти си с 2.8 което общо взето изравнява моторите като показатели. както спориш на колегата.А относно твойто изказване за 2.0 бара надув,имаш ли въобще представа какво трябва да си направиш по кенефа за да го държиш това налягане?Май нямащ,само ще ти вметна че точно префаления БМВ шестак си пращи главата по средата около 3 цилиндър при доста по-нисък надув,за по-голям не ми се мисли какво ще стане.
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #95
            Ами БМВ си е БМВ.Не е Италианска Кошница.Ти представяш ли си 328 с Турбо???Просто НЯМА ТАКЪВ ФИАТ!!!картинката става грозна
            Bravo 2.0 20V
            Tipo 2.0 16V SediciValvole

            Коментар


              #96
              BULLDOG написа:
              Ами БМВ си е БМВ.Не е Италианска Кошница.Ти представяш ли си 328 с Турбо???Просто НЯМА ТАКЪВ ФИАТ!!!картинката става грозна
              Хахахах,недей ме разсмива.Ти случайно да си чувал за Феликс Пайлер който има Грале 700 коня и за гръцкото Грале което е над 900 коня,има още много ама що да те светвам ти не си фен.Голямата разлика на тези коли с турбинирано БМВ е че са "караеми" и то не само "направо",остава да разбереш какво точно написах особено в кавичките Я тука да ти отговоря на другата тема направо,я недей се занимава с "италиянска кошница",нали си имаш БМВ що ще падаш толкова ниско Пробвай да надуеш на 0.4 без да бараш нищо и после голям смях ще падне
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #97
                ivanko_rs написа:
                BULLDOG написа:
                Ами БМВ си е БМВ.Не е Италианска Кошница.Ти представяш ли си 328 с Турбо???Просто НЯМА ТАКЪВ ФИАТ!!!картинката става грозна
                Хахахах,недей ме разсмива.Ти случайно да си чувал за Феликс Пайлер който има Грале 700 коня и за гръцкото Грале което е над 900 коня,има още много ама що да те светвам ти не си фен.Голямата разлика на тези коли с турбинирано БМВ е че са "караеми" и то не само "направо",остава да разбереш какво точно написах особено в кавичките Я тука да ти отговоря на другата тема направо,я недей се занимава с "италиянска кошница",нали си имаш БМВ що ще падаш толкова ниско Пробвай да надуеш на 0.4 без да бараш нищо и после голям смях ще падне
                Единствено съм съгласен,че ще трябва да се бара и по двигателя.А относно "караемостта" ще има да взимаш,явно си слаб карач.А колко е НЕМАНЕВРЕНО Бравото не ми се коментира.Точно колкото Дачия Логан.
                Bravo 2.0 20V
                Tipo 2.0 16V SediciValvole

                Коментар


                  #98
                  BULLDOG написа:
                  А относно "караемостта" ще има да взимаш,явно си слаб карач.А колко е НЕМАНЕВРЕНО Бравото не ми се коментира.Точно колкото Дачия Логан.
                  Оставам с впечатление, че не ти е ясно това в кавичките
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #99
                    !

                    BULLDOG написа:
                    ivanko_rs написа:
                    BULLDOG написа:
                    Ами БМВ си е БМВ.Не е Италианска Кошница.Ти представяш ли си 328 с Турбо???Просто НЯМА ТАКЪВ ФИАТ!!!картинката става грозна
                    Хахахах,недей ме разсмива.Ти случайно да си чувал за Феликс Пайлер който има Грале 700 коня и за гръцкото Грале което е над 900 коня,има още много ама що да те светвам ти не си фен.Голямата разлика на тези коли с турбинирано БМВ е че са "караеми" и то не само "направо",остава да разбереш какво точно написах особено в кавичките Я тука да ти отговоря на другата тема направо,я недей се занимава с "италиянска кошница",нали си имаш БМВ що ще падаш толкова ниско Пробвай да надуеш на 0.4 без да бараш нищо и после голям смях ще падне
                    Единствено съм съгласен,че ще трябва да се бара и по двигателя.А относно "караемостта" ще има да взимаш,явно си слаб карач.А колко е НЕМАНЕВРЕНО Бравото не ми се коментира.Точно колкото Дачия Логан.
                    Абе колега, ти имаш ли идея за колата на колегата ivanko_rs ?Само за справка последния сааб е битурбо с 400НМ въртящ момент, на дедрата мисля че беше също около 400. Айде сега се замисли ако не си КАРАЧ как се кара тази кола?
                    EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                    Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                    ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                    Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                    Коментар


                      BULLDOG написа:
                      Ами БМВ си е БМВ.Не е Италианска Кошница.Ти представяш ли си 328 с Турбо???Просто НЯМА ТАКЪВ ФИАТ!!!картинката става грозна
                      надявам се не си сериозен... най-малкото говорим за 300кила на купето на Бавареца отгоре. Е как да върви повече :D на един Драг баварец 1.6 и Браво 1.6 .. Бравото го реже иначе евала за стабилността на БМВто, които от малък ми е любима марка. Това не ми пречи да бъда реалист
                      Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                      Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                      Коментар


                        Много ясно че БМВ сток не го вади на нищо пред Фиат Сток в едни кубици.Освен стабилност и поведение,обезшуменост,комфорт.В момента съм на кантар да си направя Бравото Турбо кола и тогава ще говорим.Моето е със спортно окачване,RAGAZZON генерация хваща 240 км преди да сложа ГАЗ де.Сега 230 на ГАЗ на Бенз не съм пробвал.Имам забележки откъм старта само и мисля да ги реша с ТУРБО-то.
                        Bravo 2.0 20V
                        Tipo 2.0 16V SediciValvole

                        Коментар


                          На мене тък ми е чудно, колегата с булонката откъде ги извади тез 192 коня от туй BMW 523i E39
                          Alfa Romeo 155 2.0TS

                          Коментар


                            Имам забележки откъм старта само и мисля да ги реша с ТУРБО-то.[/quote]Хаха, това пък е поредната супер-тъпня, мога да те светна ,че щи вземат старта даже и с 1.6
                            Alfa Romeo 155 2.0TS

                            Коментар


                              Обади ми се и ще ти покажа документите на БМВ-то както и документа за платен акциз върху 192 коня.Гадай си сам оттам нататък.Колата е Малоазийска сглобка и замо там си знаят каква е в същност.Булонка е майка ти,а относно старта не ми се слушат митове и легенди на от тийнове като теб.
                              Bravo 2.0 20V
                              Tipo 2.0 16V SediciValvole

                              Коментар


                                Булдогчо, мамин сине освен тук във форумите попрочети и малко странична литературка "пирятилю" 2000 20в турбо мотора на Фиат се монтира и в Ланча Капа Купе Чувал ли си бацинка, че има такава кола ако не си попровери-ще я намериш Е те тази кола момченцето ми е петстепенна и на ускорение е еднаква с шестепенното Фиат Купе
                                ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                                Коментар

                                Working...
                                X