Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ТИПО 1.6 i.e. - начало на проект.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    чух от един френд, че първо тряа да си направя колицата да върви добре сток както си е и след това да бутам каквото и да било, а друг ми каза, че имало някакво значение специялно на фиат как ще зацепиш ангренажа някакво градуси ми говори, ако било на 0 колата имала голям старт, ако било на 45градуса, колата имала топ спийд я накой ако има идея да каже повече.....
    Луд фен на ФИАТ ТИПО 1.6i.e DOHC

    Коментар


      #17
      няма сми да я правиш да работи както трябва ако ще и слагаш карб,обезмисля се да се занимаваш с моно-то и това запалване,защото и 2-те се сменят

      Коментар


        #18
        а това за зацепването дали е вярно знае ли някой, и ако е вярно може ли някоя снимка ли схема нещо такова незнам, защото аз ремъка съм го зацепил както си беше стария, но не съм сигурен дали стария е бил зацепен правилно, а това си мисля, че ще ми играе роля независимо от това дали съм с карбове или съм с моно...
        Луд фен на ФИАТ ТИПО 1.6i.e DOHC

        Коментар


          #19
          Имаше един виц в който вълка казва на червената шапка на която и дошъл мензиса за сефте: Червена шапко, не рабирам много ма май са ти отрезали х*я!!! :D Та и аз така, не разбирам много, ама все си мисля че ангренажа се зацепва САМО ПО ЕДИН ЕДИНСТВЕН НАЧИН. Освен разбира се ако не искаш да си направиш салата от клапани и бутала с много олио. :D Въпросния човек вероятно е говорил за тва как ти е изпреварването на делкото и с колко градуса е нагласено. Ама нека някой по светнат да каже. Думичките Модераторски екип на fiat-bg.org
          Fiat Bravo '98 1,6 16v - Jovani
          www.dolni.org

          Коментар


            #20
            lud_vaso написа:
            Имаше един виц в който вълка казва на червената шапка на която и дошъл мензиса за сефте: Червена шапко, не рабирам много ма май са ти отрезали х*я!!! :D Та и аз така, не разбирам много, ама все си мисля че ангренажа се зацепва САМО ПО ЕДИН ЕДИНСТВЕН НАЧИН. Освен разбира се ако не искаш да си направиш салата от клапани и бутала с много олио. :D Въпросния човек вероятно е говорил за тва как ти е изпреварването на делкото и с колко градуса е нагласено. Ама нека някой по светнат да каже.
            И аз не съм много светнат ,но съм на същото мнение :D
            fiat coupe 2.0 16V

            Коментар


              #21
              dobaracing написа:
              а това за зацепването дали е вярно знае ли някой, и ако е вярно може ли някоя снимка ли схема нещо такова незнам, защото аз ремъка съм го зацепил както си беше стария, но не съм сигурен дали стария е бил зацепен правилно, а това си мисля, че ще ми играе роля независимо от това дали съм с карбове или съм с моно...
              мхм вярно е,ама трябва да знаеш как и колко

              Коментар


                #22
                Какво стана, колега - нищо не пишеш! Напредък някакъв?

                Коментар


                  #23
                  Какво стана, колега - нищо не пишеш! Напредък някакъв?и аз така, напредък??
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар

                  Working...
                  X