Този мотор, за който колегата говори е 2.5 ТД Преди да си купя Марейката карах този мотор на купе от 155-заводско така! Алфата беше уникат светло-сива кожа, ел стъкла, огледала, седалки подгряване на седалките климатроници.... все! Каквото съм му причинил на автомобила - /една нафтова печка все пак/ много от хората тук няма да причинят на колите си до края на живота си! Тази АЛфа карах 6 години и над 120 000 км. и съм сменил 3 водни помпи за все бога! Този мотор с четирите отделни глави го слагат Ровър на големите си модели/да не забравяме, че англичаните са маниаци на тема качество/ от около 91 до 97-8 год - не знам точно, слагат го Крайслер на вановете си , слагат го Чероки на джиповете си /американците са прагматици - факт/, Исузу има джип пак с този мотор.... Защо ли другите производители го слагат този мотор на неслучайните си модели Вижте ,че Алфата на колегата е на над 500 000 километра! Дайте малко по-лекинко де то сектанти, сектанти, ама пък чак нищо друго да не съществува освен мотора на Седичи и на Ланча турбо И Иванко в пистовия шампионат за туриситически автомобили Алфа 155 и 156 пак с фиатови мотори ли участват , щото до преди две години бяха безспорни фаворити там май, наред с БМВ, Хонда, Сеат, Крайслер.... / Фиат и Ланча нямаше де /
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имало интересни бегачки в Русе
Collapse
X
-
Вий кво колега,каде прочете че и аз не сам сагласен с мнениата на другите?Ако си мислиш че ми казваш нещо ново-сбаркал си.Цел йивот се занимавам с автомобили и по точно имам сервиз и то не в БГ.Просто се регистрирах вав вашиа форум от лубопитство.Нито сам Ти нарекал фиата кенеф,нито курник нито кочина.Мисла че целта на един форум е точно такава-всеки да изказва мнение по некои вапроси а не да обийда другите марки различни от фиат и да налага собственото си мнение.Вапреки че сам фен на Алфа Ромео с интерес чета темите вав Фиатскиа форум,знам че сам на гости и ако не сам удобен просто ми кайи и ще си чета без да се обайдам повече.И последно ако си мислиш че фиат е наи доброто мисла си сас още по голема грешка.164 td-1989
164 td-1993
164 ts-1991
166 ts-2000
DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992
Коментар
-
Колега "164 td",аз никого не съм обидил,можеш да провериш и в постовете ми по-горе.Като цяло негативното ми мнение към частта Алфа от концерна Фиат е провокирана от собствениците "идиоти" на тези автомобили(не че няма изключения,но с такова убеждение съм останал от доста години насам и лицемерното им отношени към другите две марки,все пак мое мнение).Другото което не сте схванали с колегата "2000 20v turbo" е че тук става въпрос за бензинови мотори,не за дизелови,както и не е мястото тая тема за коментиране на техните възможностти(все пак темата е моя).Колега "2000 20v turbo" аз коментирам старите мотори на концерна,а ти ми сравняваш по-новите мотори и не забравяй че в серийните модели са по 166-155 коня което си е доста далеко от DTM -ските 420 коня, WTCC -те са около 285 коня.Също така не съм и видял някой да преработи сериен такъв мотор до върховия такъв,така че тука работата става със съпоставяне все едно на Ф1 с 156 примерно.Прилика няма никаква.По въпроса за не участието на Фиат/Ланча след 1992-1994(не помня кога точно) е също общоизвестно ,а именно преливането на бюджета на Ланча Рали Тим към Ферари Ф1 Тим.Така че да се придържаме към реалните факти и да не разводняваме темата,моляPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Аха иасно колега.Ам що не земеш и форум да си направиш като темата е твоиа и да си пишеш само ти в него след като не те интересуват чуйди мнениа.Мейду другото освен дизела 164 имам в момента и две бензинки 164 и 166 и имам чувството че колкото километри си минал ти с Фиат аз имам толкова назад с предишните и сегашните ми Алфи.Това е последното нещо което пиша в твоите теми.Освобойдавам те от присаствието си и извинаваи ако има нещо!164 td-1989
164 td-1993
164 ts-1991
166 ts-2000
DELTA HF 2.0 16V TURBO INTEGRALE-1992
Коментар
-
164 td написа:Жий кжо колега,каде прочете че и аз не сам сагласен с мнениата на другите?Ако си мислиш че ми казжаш нещо ножо-сбаркал си.Цел йижот се занимажам с ажтомобили и по точно имам сержиз и то не ж БГ.Просто се регистрирах жаж жашиа форум от лубопитстжо.Нито сам Ти нарекал фиата кенеф,нито курник нито кочина.Мисла че целта на един форум е точно такажа-жсеки да изказжа мнение по некои жапроси а не да обийда другите марки различни от фиат и да налага собстженото си мнение.Жапреки че сам фен на Алфа Ромео с интерес чета темите жаж Фиатскиа форум,знам че сам на гости и ако не сам удобен просто ми кайи и ще си чета без да се обайдам пожече.И последно ако си мислиш че фиат е наи доброто мисла си сас още по голема грешка.
Коментар
-
164 td написа:Аха иасно колега.Ам що не земеш и форум да си направиш като темата е твоиа и да си пишеш само ти в него след като не те интересуват чуйди мнениа.Мейду другото освен дизела 164 имам в момента и две бензинки 164 и 166 и имам чувството че колкото километри си минал ти с Фиат аз имам толкова назад с предишните и сегашните ми Алфи.Това е последното нещо което пиша в твоите теми.Освобойдавам те от присаствието си и извинаваи ако има нещо!Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Маркта "Алфа Ромео" не е виновна затова че има хора избиващи комплекси Това е една легендарна фирма със своето велико минало,но нищо не я прави повече от Фиат и Ланча Не по-малко успехи имат и те, да не говорим за n-на брой автомобилите които са записали със златни букви в автомобилната история Аз лично като "болен фен" на италианското автомобилостроене (разбирайте концерна ФИАТ) никога няма да кажа лоша дума за Алфа, за разлика от повечето каращи Алфи и избиващи грозни комплекси. Още повече че в семейството имаме и 155-ца 2.0 16В "Спорт Едишън" от 96-а и със сигурност няма да е последната ми Алфа, Ланча или Фиат Казано с две думи - ТЪПО Е ДА СЕ ДЕЛИМ ИТАЛ СЕКТАТА, НАЛИ Ivanko RS - а за ладата с нейния си матор ли ще е турбинирана и карб. или пък с Ланчов-ия от Делта ХФ или изненада П.С. Не обиждам и не визирам никого с горното си мнение - просто осъзнавам една грозна и тъжна истина - делим се на "Фиатаджии" , "Ланчисти", "Алфисти" и т.н. вместо да сме единни: ALL CAR RACING - FORZA ITALIA!!!
Коментар
-
Колега "Tie",Ладата ще си бъде с ладов мотор с турбокомпресор.Не им увират главите на някои хора какво точно трябва да слагат Между впрочем от вчера се започна един проект на мотор с доста странна концепция,а именно Фиат-ски блок от 1.6 двувалов 8 клапанов ,обаче с глава от Седичи.Мотора е за една Лада бегачка в истинския смисъл на думата,кара се в Х2.Интересно е какво ще стане като го завършат.Ще помагаме с каквото можем :DPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колега "Tie",Ладата ще си бъде с ладов мотор с турбокомпресор.Не им увират главите на някои хора какво точно трябва да слагатivanko_rs написа:Между впрочем от вчера се започна един проект на мотор с доста странна концепция,а именно Фиат-ски блок от 1.6 двувалов 8 клапанов ,обаче с глава от Седичи.
Коментар
-
Интересно доста, все пак си мисля че по спомен имаше и "металекс" лади с турбо, но за съжаление нямам подробна информация. А за карбуратора предполагам че ще бъде от Делта ХФ или Рено 5 турбо (Мк1)? Поне за тези "турбо-карбуратори" се сещам да се срещат по наще земи Имаше и някакви Митсубиши Кордия, ама май бяха с електроника.Дали "присаждането" на тиквата ще бъде лесно - ако можеш впоследствие да разкажеш малко какви промени са необходими,че тука един пич с Тема 8В турбо ме убеждава че на неговата и мойта можело лесно да се "метне" 16В глава
Коментар
-
Tie написа:Дали "присаждането" на тиквата ще бъде лесно - ако можеш впоследствие да разкажеш малко какви промени са необходими,че тука един пич с Тема 8В турбо ме убеждава че на неговата и мойта можело лесно да се "метне" 16В глава
Коментар
-
Tie написа:За колелата на ангренажа Ок, но точно това с маслените магистрали ме притеснява!Кой точно отвори се "затапват"? Да считам ли че с отворите за болтовете на главата и каналите за охл.течност няма да има проблем?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар