bigben_vd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво HGT срещу Алфа 155, 2.5 V6.
Collapse
X
-
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
-
Mupo написа:"to6o написа:hgt Намери си ти един 2.5 v6 и ела да та насера.
Коментар
-
Grisha написа:to6o hgt написа:Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
Коментар
-
!
2000 20v turbo написа:А бе до няма да стигаме, но си мисля, че тука не е мястото да си чешим пръстите по клавиатурата! Щото примерно на мен пък ми казаха едни още по - големи майсторчета от ваще във Варна, че и Скайлайна е недомисен и че видиш ли ти почвал да фърля масло и една фиеста 1,1 ама малко пипана го бие! А сега де и на мен не ми се вярва ама..... Как тизвучи това? А питай си хората дето са в " час " от къде фърля масло петтака на Фиат кога, как защо, кое му е недомислено? Нали това и така коментираме тука. Може да има нещо, което не знам, което да ме предпази да не му понася на мотора и аз да не правя така, че да си го счупя примерно Ето аз в горния си пост съм писал що не съм съгласен с теб, с изказването ти и с мнението на тез дето ти билиEX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
ivanko_rs написа:bigben_vd написа:Колегата 2000 20v turbo е прав за плавното ускоряване след 2200об нагоре и за дупката на четирицилиндровите мотори но според мен ако 4 и 5 бяха една идея по-бързи като предавателини числа, мисля че щеше просто да е незаменим, много рядко срещан толкова гъвкав мотор. Това е лично мое мнение и не е задължително останалите да са съгласни с мен( просто мразя обороти над 5000 )EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Такааааа! Виж сега приятелю, Тези Фияти най-гадния им недостатък е, че мотора е голям и е запълнил много плътно коша=липса на място да бръкнеш и да стигнеш до някъде си за ремонт и при ремонт = на очукани пръсти и псувни и коментари от сорта "виж къде са го заврели това тъпаците". Ако на тези твои приятели си им редовен клиент те искат да не те загубят, като такъв и са те посъветвали да си купиш кола, която е по - лесна за обслужване=КУПЕ 1.8 16V /АЗ СЪЩО ГО ХАРЕСВАМ/ Ама това горното е неприлично, като довод да ти го изложат, че им се прави някоя твоя кола, ама да не е такъв Фиат "НЕДЕЙ"! За това са ти казали че хвърля масло! Сега аз нямам сервиз и не съм работил във Фиат сервиз, работил съм обаче във такъв Фиат и по такъв Фиат така, че категорично ти го заявявам - не не хвърля масло, като го цепиш, друга заигравка има със маслото. Трябва нивото му ако го "цепиш" задължително да е на мах! Щото ако това масло е в средата или към мІn помпата /маслената/е мноо корава - с мн. як дебит и ако няма нужното количество масло в картера на високи обороти продължително време изпомпва маслото от картера в главата, която също е мн. голяма, мослото не смогва да се върне по отводните отвори в картера, накъсва се масления клин по важните детайли - лагери например и т. н.,а както и по-горе казах всичко това става ако си на големи обороти продължително време и в този режим, като се накъса масления клин и колата Та затова, ако маслото ти е добро, ако е и на максимума няма проблем или при мен поне няма!Този ремонт дето са ти го направили за толкова време и е добър показател за твоите хора и не е. Да бързичко е! Но при смяна на гарнитурата и при шлайф /челосване/ на главата, ако това сте шлайфали-качественото извършване на този ремонт включва доста процедури, които ако са ги направили е практически невъзможно за това време да стане освен ако и БАТМАН не е участвал в ремонта. Твърде вероятно е просто да са ти ги спестили тези неща, но не ми се влиза в подробности, ако те интересува ще ти посоча как би следвало да протече един такъв ремонт, за да го броим за качествен. Надявам се ти не говориш, че са ти направили такъв ремонт за толкова време на HGT, защото хептен пък няма да повярвам. Такъв ремонт на този мотор за толкова време е невъзможен. Ей туй му е кофти на HGT. Ма в крайна сметка ти се съобразяваш с други неща, като си купуваш кола, а не с това колко ще е удобно на майсторите да ти я правят Сега просто искам да те посъветвам вземи от някой твой приятел едно HGT и го покарай. Докато го караш включи 5 предавка на 30 км./ч. и подай газ , ако има място да я задържиш по-дълго газ-та скоростомера ти ще отиде до над 230 км./ч.Е това сега го пробвай с Купето и пиши к"во е станало, ама честно. Може да пробваш да каркаш примерно със 120 км./ч и да смачкаш най -дестния педал :D Пробвай после и с някой друг а-л. от същия клас. Примерно аз съм идвал от Т-ще до Варна само на 5 ск. така за проба и на места съм карал с 30 на места км./ч. Никой от четиримата човека в колата не разбра, че се провежда такъв експеримент. Този същия мотор на мойта кола сега го свалям ще пробваме пак такъв ма с турбо и като го сваля обещавам да направя снимки и да го кача тук да огледат всички колко масло е охвърлял при положение, че през последната година и кусур има сигурно 4-5000 км. със всичката газ "цепен е"ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Абе колега ти пък, как да не хвърля маслото, ако има над 500 000 км. неще го хвърли, ами не знам, ама ако мотора е между 100-200 000 км. няма начин това да стане аз имам 1.6 на 120 000 км. е и се кара с педала до метала пък няма капка масло по мотора при положение, че е 1.6, а за 2.0 не знам просто нямам думи, все пак на хората дето не знаят да си избират колите и взимат трошки на не се знае колко км. после колите им били дефектни, не стрували тези фиати и т.н. абе с две думи смешна историяforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
!
Mоето браво беше 1.6 16V. Знам за големината на двигателя на HGT, но се опитах да ти кажа, че няма добри отзиви за него. ДОРИ И ХОРА ОТ ФОРУМА питах и те ми казаха, че не са доволни. Аз нямам лични наблюдения над този автомобил. Само съм карал, но не съм поддържал. Когато имам такава кола може да влизам в споровеи т.н. Просто ВСИЧКИ които питах ми казаха, че не са доволни, и изтъкнаха по някоя причина.Няма и аз да изпадам в подробности, аз бях се навил до безобразие да си купя браво 154 кончета, дори бях намерил, но след толкова негативни мнения ти какво би направил?Въпреки всичко браво остана любимата ми кола. Защото 2-години каране на моето браво, не сдаде багажа. А нон-стоп в обороти се караше. Сега го купи един приятел, и не спира да ги наказва. Абе в крайна сметка важното е: А ако някъде се засечемEX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
to6o hgt написа:Grisha написа:to6o hgt написа:Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Re: !
Fiat_Alfa_Fen написа:Mоето браво беше 1.6 16в. Знам за големината на двигателя на ХГТ, но се опитах да ти кажа, че няма добри отзиви за него. ДОРИ И ХОРА ОТ ФОРУМА питах и те ми казаха че не са доволни. Аз нямам лични наблюдения над този автомобил. Само съм карал но не съм поддържал. Когато имам такава кола може да влизам в споровеи т.н. Просто ВСИЧКИ които питах ми казаха че не са доволни, и изтъкнаха по някоя причина.Няма и аз да изпадам в подробности, аз бях се навил до безобразие да си купя браво 154кончета дори бях намерил, но след толкова негативни мнения ти какво би направил?Въпреки всичко браво остана любимата ми кола. Защото 2-години каране на моето браво, не сдаде багажа. А нон-стоп в обороти се караше. Сега го купи един приятел, и не спира да ги наказва. Абе в крайна сметка важното е: А ако някаде се засечемforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Re: !
Наистина е така, и баща ми като ми докара Фиата всички викаха продай го, махай го, кенеф и.т.н. Ама който се качеше думите му бяха:Спри ще скоча. Много се цепеше. А за турбото може да стане, ама много трудно. Трябва ти нова кутия, окачване и още много глупости. Така че не знам. Имаше един колега от форума дето си сложи може да го питаш. Ама ти щом си в Италия няма да имаш проблеми Аз на баща ми докато му кажа за джанти и на 10-я ден имах!EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Grisha написа:И като черното типо дава 15.9,това не значи нищо Ако не е бутана колата ти и е с версията 147 коня няма как да даде 16.1,камо ли на божура където има лек наклон
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Докато го караш включи 5 предавка на 30 км./ч. и подай газ , ако има място да я задържиш по-дълго газ-та скоростомера ти ще отиде до над 230 км./ч.Е това сега го пробвай с Купето и пиши к"во е станало ама честно. Мо е да пробваш да каркаш примерно със 120 км./ч и да смачкаш най -дестния педал :D Пробвай после и с някой друг а-л. от същия клас. Примерно аз съм идвал от Т-ще до Варна само на 5 ск. така за проба и на места съм карал с 30 наместа км./ч. Никой от четиримата човека в колата не разбра, че се провежда такъв експеримент. Този същия мотор на мойта кола сега го свалям ще пробваме пак такъв ма с турбо и като го сваля обещавам да направя снимки и да го кача тука да огледат всички колко масло е охвърлял при положение, че през последната година и кусур има сигурно 4-5000 км. със всичката газ "цепен е"fiat coupe 1.8 16v
Коментар
-
rbk написа:Браво 16.1, Типо 15.9. И са сток, а? Хм, странна работа по каталози им дават повечко, надушвам скрити жокерчетаforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар