Колега DISTEFANO, 6 години карах Алфа 155 .През 2006 година реших да я сменя. Имам добър приятел, с авто къща. Този приятел ми даде възможност няколко дни да пробвам 156 2,0 туин спарк карах общо 3 екземпляра в перфектно състояние и.......... едно само Браво ХГТ. Бравото в края на първия ден върнах с ясното съзнание, че ще сменя Алфата си с 2,0 20 в на Фиат. Тези Алфи макар и да бях сигурен, а и ми се искаше да повярвам /алфист със 6 г. стаж все пак/, че са по - добри от Фиата - да ама не. Въобще не е така. 156 2.0 ТС е далеч по - зуе от този мотор на Фиат от където и да го погледнеш. В момента имам Марея 2.0 20 в имам и няколко опита на 400 м. и на около километър с такива Алфи е ми......... тъжно ми е за Алфата ! А по - нагоре в темата четох разни фантасмагории за 1.9 мотори на алфа и т. н. Тези неща може да ги напише само човек, който никога не е виждал как върви този фиат спрете с недомислените изказвания!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво HGT срещу Алфа 155, 2.5 V6.
Collapse
X
-
2000 20v turbo написа:Колега DISTEFANO, 6 години карах Алфа 155 .През 2006 година реших да я сменя. Имам добър приятел, с авто къща. Този приятел ми даде възможност няколко дни да пробвам 156 2,0 туин спарк карах общо 3 екземпляра в перфектно състояние и.......... едно само Браво ХГТ. Бравото в края на първия ден върнах с ясното съзнание, че ще сменя Алфата си с 2,0 20 в на Фиат. Тези Алфи макар и да бях сигурен, а и ми се искаше да повярвам /алфист със 6 г. стаж все пак/, че са по - добри от Фиата - да ама не. Въобще не е така. 156 2.0 ТС е далеч по - зуе от този мотор на Фиат от където и да го погледнеш. В момента имам Марея 2.0 20 в имам и няколко опита на 400 м. и на около километър с такива Алфи е ми......... тъжно ми е за Алфата ! А по - нагоре в темата четох разни фантасмагории за 1.9 мотори на алфа и т. н. Тези неща може да ги напише само човек, който никога не е виждал как върви този фиат спрете с недомислените изказвания!Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti
Коментар
-
здравейте колеги,ето моето мнение-аз съм собственик на фиат и голям фен на алфа , алфа мотора е 90% фиат , от страна на издъежливост фиата е много по напред от алфата , от страна на вървене алфата бие с малко фиата в някои слу4аи, но като цяло и двете марки са невероятни,така 4е спора за тези две коли е безсмислен,но това си е мое мнениеforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
Колега ДИСТЕФАНО, то голям гараж бе !!!И кои дни стават тези гонки в Пазарджик ми е първия въпрос ?Легално организирани ли са ми е втория въпрос?Ако не са не участвам !!! И ако имаш желание за "сферка" можеш да се чувстваш поканен тук при нас ! Тези мероприятия официално се организират от автоклуб Разград на летището в с. Острово - равен, гладък, широк 50 метра и дълъг 3 км. асфалт - ще имаш възможност да си "свериш часовника" и на различни дистанции и т.н.Ако са Ви легално организирани гонките благодаря ти за великодушието, но ще си поема разноските, ако не са не ти предлагам такава опция и на теб при положение, че се отзовеш на поканата - всеки си плаща "гяволъка"ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
!
Aйде всички в РАЗГРАД. Аз ако знаех че има легални гонки щях всеки път да съм там. То на колко е от варна 130-140км. Колега, кажи кои дни са гонките да дойдем на гости от варнаАко ни искате де, да се съберем малко ФИАТКИ и Алфички, да покажем истински коли А относно въпроса Алфа Фиат аз също мисля че една читава 156 2.0 ТС ще отнесе мареа 2.0 дори и браво няма шанс.EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Може би аз не съм видял ма кои дни стават тези гонки?А пък в големия гараж ако е и АСТЕРИКСА /АСТРАТА/ гледам много циганчета има под капака, че и на него му прилича да го сверим с една куца Мареа а?Alfa 33 1.5 '85
Alfa 33 1.6 SW '92
Коментар
-
Bobi__33 написа:2000 20v turbo написа:Може би аз не съм видял ма кои дни стават тези гонки?А пък в големия гараж ако е и АСТЕРИКСА /АСТРАТА/ гледам много циганчета има под капака, че и на него му прилича да го сверим с една куца Мареа а?forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
bravosx 1,6 16v написа:Bobi__33 написа:2000 20v turbo написа:Може би аз не съм видял ма кои дни стават тези гонки?А пък в големия гараж ако е и АСТЕРИКСА /АСТРАТА/ гледам много циганчета има под капака, че и на него му прилича да го сверим с една куца Мареа а?
Коментар
-
Сега аз нямам представа колко си мислят някои колеги, че е разликата в килограмите между "лекото купенце на Астрата" и между това на една Мареа или браво Не знам какво си мислят и някои колеги че става с една кола, като и се сложи чип. Не знам и дали е ясно на имащите мнение по въпроса колеги и колко гадни са късите скорости на един дизел и как пречат при ускоряване от място. Не знам още и защо с такава сигурност се изказват такива мнения, че Астрата щяла дя раздава правосъдие ........Ще се опитам по повод на това да споделя скромния си опит! Няколко поста по - нагоре се опитах да вразумя изказвания от сорта, че 1.9 дизел мотора вървял повече от ХГТ и т.н. Писах, че 6 години съм имал и карал Алфа 155. Сега ще доуточня, че Алфата беше 2.5 ТД - 125 к.с. и с въртящ момент като на товарен автомобил и на "купенце" от 155. Алфата беше и с ел. управляема нафтова помпа. Карайки колата си мислех, че няма автомобил който ще и е във възможностите на ускорение. Колата ми даваше и повод за такива мисли просто усещането вътре беше убийствено!Воден от тези погрешни впечатления си позволих да я пробвам с Вектра 1,6 - доста добре подобрена - примерно по - вървяща от Типо 2.0 16 клапанно, май беше с валве /поне не си признаха хората за това/, но беше с раздвижни шайби на валовете и т.н /типото де/. Та вектрата го "разстреля" няколко пъти. После както и аз си внушавах, как много ми върви Алфата и как ще ми строши врата, като и смачкам най - десния педал Вектрата "разстреля" и мен. Чак тогава се замислих бе м... му що така бе И стигнах до извода с късите скорости, прекалено малкия диапазон в оборотомера, в който колата имаше мощност и т.н. Пробвах и с чип - е..... по - добре ама-а-а....... Чак, като пробвах с ХЛХ на Мареа-та въпросната Вектра зае полагащото и се на кубатурата място - на 2-3 коли зад Фиата /при цялото ми уважение към Вектрата и към собственика и Та по-кротко с тези мнения и недообмислени изказвания за пет цилиндровия мотор на Фиат, за да няма неприятни изненадиТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Сега аз нямам представа колко си мислят някои колеги, че е разликата в килограмите между "лекото купенце на Астрата" и между това на една Мареа или браво Не знам какво си мислят и някои колеги че става с една кола, като и се сложи чип. Не знам и дали е ясно на имащите мнение по въпроса колеги и колко гадни са късите скорости на един дизел и как пречат при ускоряване от място. Не знам още и защо с такава сигурност се изказват такива мнения, че Астрата щяла дя раздава правосъдие ........Ще се опитам по повод на това да споделя скромния си опит! Няколко поста по - нагоре се опитах да вразумя изказвания от сорта, че 1.9 дизел мотора вървял повече от ХГТ и т.н. Писах, че 6 години съм имал и карал Алфа 155. Сега ще доуточня, че Алфата беше 2.5 ТД - 125 к.с. и с въртящ момент като на товарен автомобил и на "купенце" от 155. Алфата беше и с ел. управляема нафтова помпа. Карайки колата си мислех, че няма автомобил който ще и е във възможностите на ускорение. Колата ми даваше и повод за такива мисли просто усещането вътре беше убийствено!Воден от тези погрешни впечатления си позволих да я пробвам с Вектра 1,6 - доста добре подобрена - примерно по - вървяща от Типо 2.0 16 клапанно, май беше с валве /поне не си признаха хората за това/, но беше с раздвижни шайби на валовете и т.н /типото де/. Та вектрата го "разстреля" няколко пъти. После както и аз си внушавах, как много ми върви Алфата и как ще ми строши врата, като и смачкам най - десния педал Вектрата "разстреля" и мен. Чак тогава се замислих бе м... му що така бе И стигнах до извода с късите скорости, прекалено малкия диапазон в оборотомера, в който колата имаше мощност и т.н. Пробвах и с чип - е..... по - добре ама-а-а....... Чак, като пробвах с ХЛХ на Мареа-та въпросната Вектра зае полагащото и се на кубатурата място - на 2-3 коли зад Фиата /при цялото ми уважение към Вектрата и към собственика и Та по-кротко с тези мнения и недообмислени изказвания за пет цилиндровия мотор на Фиат, за да няма неприятни изненадиFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
2000 20v turbo написа:Сега аз нямам представа колко си мислят някои колеги, че е разликата в килограмите между "лекото купенце на Астрата" и между това на една Мареа или браво Не знам какво си мислят и някои колеги че става с една кола, като и се сложи чип. Не знам и дали е ясно на имащите мнение по въпроса колеги и колко гадни са късите скорости на един дизел и как пречат при ускоряване от място. Не знам още и защо с такава сигурност се изказват такива мнения, че Астрата щяла дя раздава правосъдие ........Ще се опитам по повод на това да споделя скромния си опит! Няколко поста по - нагоре се опитах да вразумя изказвания от сорта, че 1.9 дизел мотора вървял повече от ХГТ и т.н. Писах, че 6 години съм имал и карал Алфа 155. Сега ще доуточня, че Алфата беше 2.5 ТД - 125 к.с. и с въртящ момент като на товарен автомобил и на "купенце" от 155. Алфата беше и с ел. управляема нафтова помпа. Карайки колата си мислех, че няма автомобил който ще и е във възможностите на ускорение. Колата ми даваше и повод за такива мисли просто усещането вътре беше убийствено!Воден от тези погрешни впечатления си позволих да я пробвам с Вектра 1,6 - доста добре подобрена - примерно по - вървяща от Типо 2.0 16 клапанно, май беше с валве /поне не си признаха хората за това/, но беше с раздвижни шайби на валовете и т.н /типото де/. Та вектрата го "разстреля" няколко пъти. После както и аз си внушавах, как много ми върви Алфата и как ще ми строши врата, като и смачкам най - десния педал Вектрата "разстреля" и мен. Чак тогава се замислих бе м... му що така бе И стигнах до извода с късите скорости, прекалено малкия диапазон в оборотомера, в който колата имаше мощност и т.н. Пробвах и с чип - е..... по - добре ама-а-а....... Чак, като пробвах с ХЛХ на Мареа-та въпросната Вектра зае полагащото и се на кубатурата място - на 2-3 коли зад Фиата /при цялото ми уважение към Вектрата и към собственика и Та по-кротко с тези мнения и недообмислени изказвания за пет цилиндровия мотор на Фиат, за да няма неприятни изненадиAlfa 33 1.5 '85
Alfa 33 1.6 SW '92
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар