Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво HGT срещу Алфа 155, 2.5 V6.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    еми така си е .дори из софия в задръстванията е още по голям кеф ,макар да се рискува повече ,чувството да си раминаваш на косъм огледала е супер !! На старото ауди ,дето си мислех ,че е бегачка 2.0 -136 коня .след всяко минаване на 6 000 оборота и двигателя текваше като лейка бях станал спец по сменяне на гарнитури !!А колко пъти сме се гониме с някой за към Боровец и му изпуши колата То не ,не че и аз не гърмя двигателите ама ...ще дам един пресен пример от оня ден ,на цариградско -прибирам се ,и нещо си говорехме с гаджето ,и виждам как един яко се е засилил и светка дълги къси бях в най лявата лента точно на 4-ти километър скорост около 80 .движение си има доволно .чуквам десем мигач ,че се прибирам (пред мен си има коли колкото щеш ) и чувам спирачки и тоя подпря колата пред мен ,тойота някаква беше а рецера с един пръдлив форд ,добре ,че съвсем леко се чукнаха !! Е пита се ,тоя с форда може ли да кара изобщо ?????Ръчкат някакви изпърдели трошки ,нито гуми имат нито спирачки имат ,нито могат да карат !!!И заради тях всички са в кюпа ,дори и тия дето са налели още по 2 коли в тяхната 2-ра ръка "12 год.трошка "Ама сега е модерно да се рацер ,право гърне ,въздушен филтър ,туба у багажника вместо тапи в ушите и Гааааас
    фиатче Браво 2.0

    Коментар


      #32
      Не е 170к.с. а 140к.с.(Пасата и голфа) говорим за 2.0ТДИ и да наистина ги резвам.Ако има някой с такава кола и не му се вярва да заповяда)
      -Има ли курви,попита Жоро Италианеца.
      -Рускини!Отговори Бесния.Тази вечер ще шибаме Великия Съветски Съюз!

      FIAT BRAVO HGT 2.0 20V-147k.c.

      Коментар


        #33
        chris написа:
        И аз много се забавлявам тука като чета кви са бързаци сичките и как с коли на по 10 години се дърпат с чисто нови, по-мощни, па и ги наказват на всичкото отгоре!
        Не всички дЕдо попе, не всички Аз с тая досега не съм се дърпал, а и нямам намерение. Е, изрязвам я от време на време (то горкото 1.6 нЕма силици), ама това е за да и раздвижа кокалите.На ТЕОРЕТИЦИТЕ ще кажа: Z@EBI. Теоретично, ако баба ми беше мъж щях да и викам дядо.
        Alfa 159 SW 2.4 Ti
        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

        Коментар


          #34
          абе вие не разбрахте от толкова много време вечече това HGT не мое да върви наравно даже с конкуренцията сиХГТ пада с доста от 2.0 TS та камо ли 2.5 ама то мечтите са убаво нещо
          Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
          Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

          Коментар


            #35
            DiStefano написа:
            абе вие не разбрахте от толкова много време вечече това HGT не мое да върви наравно даже с конкуренцията сиХГТ пада с доста от 2.0 TS та камо ли 2.5 ама то мечтите са убаво нещо
            2.0TS 0-100км - 8.4 сек.2.0ХГТ 154кс - 8 сек.Това при положение, че 2.0ТС го дават доста по добър от 2.5 В6. Не знам, но си има характеристики, вижда се, че 2.0тс е с по-прав въртящ момент и определено по-добрия двигател. Поразрови се и ще намериш отговора. Просто ерите, когато са създавани са били доста различни Завода са си дали резултатите. Естествено винаги има рацери, който ще се изкажат. Чак пък с доста....При 154кс Браво, с естествено добър шофьор и добро здраве, само кучката ще го направи на точка.Както се спомена е хубаво веднъж да се направи дръпката, след това шофьорите да се сменят и още веднъж, за да е най-чист резултата.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              Та резултата е на лице Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 предполагам повечето от вас залагаха на Фиат- нормално, но не тази алфа си върви, който каквото и да приказва, чисто и просто- ВЪРВИ- МНОГО. Значи на първата дръпка ХГТ-то държеше до 2ра, вкара ли онзи трета край, просто от фиата се вижда все едно е включил турбина :D Превъзходен двигател е този В6, развърта се адски добре и позволява на стрелката да седи доста време в червената зона и има адски надъхващо звучене. На 400м. ХГТ е с около 2 коли назад шофьорите си смениха колите- резултата същия.

              Коментар


                #37
                на колегата с по-горното мнениемога само да му пожелая приятно мечтаенеа ако търси истински отговор на въпросаможе да го намери в Алфа форумаи по въпроса за HGT много пъти е тестванои с двата вариянта 155 и 147 коняи всеки път пада от 2.0 TS колкото и да не му се искафакт - неоспорим ... 5-така на Бравото си е муден и това еи пак повтарям --- www.alfaromeo-bg.com/forumима доста писано и споделено по въпроса за HGTвижте вече при Punto HGT нещата стоят по друг начин p.s. а по въпроса за 2.0TS че бил по-добър от V6 хехе мога само да се изсмея ... то не случайнопочти всеки Алфа маниак мечтае за 6 цилиндровияама ... то лошо няма ... мечтай си
                Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
                Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

                Коментар


                  #38
                  BO написа:
                  DiStefano написа:
                  абе вие не разбрахте от толкова много време вечече това HGT не мое да върви наравно даже с конкуренцията сиХГТ пада с доста от 2.0 TS та камо ли 2.5 ама то мечтите са убаво нещо
                  2.0TS 0-100км - 8.4 сек.2.0ХГТ 154кс - 8 сек.Това при положение, че 2.0ТС го дават доста по добър от 2.5 В6. Не знам, но си има характеристики, вижда се, че 2.0тс е с по-прав въртящ момент и определено по-добрия двигател. Поразрови се и ще намериш отговора. Просто ерите, когато са създавани са били доста различни Завода са си дали резултатите. Естествено винаги има рацери, който ще се изкажат. Чак пък с доста....При 154кс Браво, с естествено добър шофьор и добро здраве, само кучката ще го направи на точка.Както се спомена е хубаво веднъж да се направи дръпката, след това шофьорите да се сменят и още веднъж, за да е най-чист резултата.
                  Бате ти го изкара ебаси самолета тва браво,малко по добре е от 147,което е доста зле и пада с доста от 2.0 Twin Spark 8V За мен не е истински фиат като старите които "мачкат" всичко наред в класа си
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #39
                    DiStefano написа:
                    на колегата с по-горното мнениемога само да му пожелая приятно мечтаенеа ако търси истински отговор на въпросаможе да го намери в Алфа форумаи по въпроса за HGT много пъти е тестванои с двата вариянта 155 и 147 коняи всеки път пада от 2.0 TS колкото и да не му се искафакт - неоспорим ... 5-така на Бравото си е муден и това еи пак повтарям --- www.alfaromeo-bg.com/forumима доста писано и споделено по въпроса за HGTвижте вече при Punto HGT нещата стоят по друг начин p.s. а по въпроса за 2.0TS че бил по-добър от V6 хехе мога само да се изсмея ... то не случайнопочти всеки Алфа маниак мечтае за 6 цилиндровияама ... то лошо няма ... мечтай си
                    Punto HGT mk2 по характеристики го дават да върви на 400м като браво 20V 147hp,не ми се вижда нищо особено като вървене
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #40
                      да де не е нищо особеноама се пак си е литъл бастард ... хихи а и да ... 8 винтиловия ТС пак връви повече от 2.0 20Vама както и да е ... нека си мечтаят ората ... лошо немаp.s. а за Типо седичи нема да коментираметам нещата са по-приятни вече
                      Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
                      Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

                      Коментар


                        #41
                        DiStefano написа:
                        да де не е нищо особеноама се пак си е литъл бастард ... хихи а и да ... 8 винтиловия ТС пак връви повече от 2.0 20Vама както и да е ... нека си мечтаят ората ... лошо немаp.s. а за Типо седичи нема да коментираметам нещата са по-приятни вече
                        Седичито според мен е с най-добрия мотор и най-бързото в тоя клас,вчера на Бояна за пореден път го доказа като разпердушини един голф 3 2.0 16В 150коня + чип
                        BMW E90 320D
                        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                        Коментар


                          #42
                          Не съм състезател на прави отсечки, но в завоите като динамика бравото е невероятно
                          FIAT Bravo_GT

                          Коментар


                            #43
                            Е с типо седичи туин спарка изревава много лошо
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар


                              #44
                              Да ви кажа Алфата не вържи колкото Бравото!Изпитано е!Правил съм сверка с 3 и 3те ги бих на 400,600,1км!
                              Fiat Bravo 2.0 20v 154hp
                              Audi 2.6 150hp
                              Audi RS2 2.2turbo 360hp

                              Коментар


                                #45
                                korandomori написа:
                                Да ви кажа Алфата не вържи колкото Бравото!Изпитано е!Правил съм сверка с 3 и 3те ги бих на 400,600,1км!
                                правил си сверка с 3 2.5 V6или си правил сверка с 3 1.6 TSили пък си правил сверка с 3 2.0 TS.... верно и 3-те варианта мое да си пред Алфатаама само ако баба ми е зад волана ...
                                Novitec Rosso Passionale 1.9 MultiJet
                                Alfa Romeo 156 JTS Selespeed Ti

                                Коментар

                                Working...
                                X