Явно много се разгорещи спора по повод това което бях постнал и ще дам някои разяснения.1 Астерикса е 1.8 тунингован в някаква фирма(не и запомних името, а и нямах това за цел) и на дин тест показал P=136кс(Всичко това по думи на собственика).2 Става дума не за спринтови отсечки, а за "street race" - разликата е от земята до небето, защото едно е да достигнеш скорост 160 - 170 и мъките свършват, а друго е караш в платно с ширина 4м със скорост > 190км и противника ти да е метри зад или пред теб - тука право на грешки нямаш3 През погледа на мойте 48год и почти 30г стаж като водач - повече никога такива глупостиТова е което исках да Ви кажа по повод на моя пост, а че на всички коли дето караме и им гледаме данните поне 30% от конете са окуцели(да не се обиждат тези които са правили качествен основен ремонт), така че карайте разумно и не си чупете колите от глупост
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво HGT срещу Алфа 155, 2.5 V6.
Collapse
X
-
to6o hgt написа:Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
Коментар
-
Mupo написа:to6o hgt написа:Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
Коментар
-
deadairplane
-
to6o hgt написа:Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
!
Еб.си, за един спор ше се изтрепите бе То е прекалено ясно че фиата пада. Аз си мислех да си взема браво 154коня след моето ПИПАНО 1.6 но се отказах.Оказа се че това е кола за поддържане на скорости както беше казал един колега, но не и за цепене. Много хора ми казаха(майсторчета) че колата не е доизмислена, почва да хвърля масло и т.н.Но пред възможността да си купя всякаква кола аз си взех купе. Само италианско.Но в лудницата около търсенето на кола, един приятел ми се похвали с новата си придобивка и беше такава Алфа.много ме зарадва от към вървене, наистина. Малко ми напомни на купе турбо ама много малко И така де, Фиата пада, то такъв фиат яде бой от хонда 115коня малко пипана. че како остава от Алфа?Жалко е но е факт. Имам авер с Хонда сивик 91г. 1.6 16в 115коня с газово. Браво ХГТ изостава на старт, и до 150. Не ми се вярваше но........EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
"to6o написа:hgt Намери си ти един 2.5 v6 и ела да та насера.
Коментар
-
Re: !
Fiat_Alfa_Fen написа:Еб.си, за един спор ше се изтрепите бе То е прекалено ясно че фиата пада. Аз си мислех да си взема браво 154коня след моето ПИПАНО 1.6 но се отказах.Оказа се че това е кола за поддържане на скорости както беше казал един колега, но не и за цепене. Много хора ми казаха(майсторчета) че колата не е доизмислена, почва да хвърля масло и т.н.Но пред възможността да си купя всякаква кола аз си взех купе. Само италианско.Но в лудницата около търсенето на кола, един приятел ми се похвали с новата си придобивка и беше такава Алфа.много ме зарадва от към вървене, наистина. Малко ми напомни на купе турбо ама много малко И така де, Фиата пада, то такъв фиат яде бой от хонда 115коня малко пипана. че како остава от Алфа?Жалко е но е факт. Имам авер с Хонда сивик 91г. 1.6 16в 115коня с газово. Браво ХГТ изостава на старт, и до 150. Не ми се вярваше но........ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Re: !
2000 20v turbo написа:Fiat_Alfa_Fen написа:Еб.си, за един спор ше се изтрепите бе То е прекалено ясно че фиата пада. Аз си мислех да си взема браво 154коня след моето ПИПАНО 1.6 но се отказах.Оказа се че това е кола за поддържане на скорости както беше казал един колега, но не и за цепене. Много хора ми казаха(майсторчета) че колата не е доизмислена, почва да хвърля масло и т.н.Но пред възможността да си купя всякаква кола аз си взех купе. Само италианско.Но в лудницата около търсенето на кола, един приятел ми се похвали с новата си придобивка и беше такава Алфа.много ме зарадва от към вървене, наистина. Малко ми напомни на купе турбо ама много малко И така де, Фиата пада, то такъв фиат яде бой от хонда 115коня малко пипана. че како остава от Алфа?Жалко е но е факт. Имам авер с Хонда сивик 91г. 1.6 16в 115коня с газово. Браво ХГТ изостава на старт, и до 150. Не ми се вярваше но........EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
А бе до няма да стигаме, но си мисля, че тука не е мястото да си чешим пръстите по клавиатурата! Щото примерно на мен пък ми казаха едни още по - големи майсторчета от ваще във Варна, че и Скайлайна е недомисен и че видиш ли ти почвал да фърля масло и една фиеста 1,1 ама малко пипана го бие! А сега де и на мен не ми се вярва ама..... Как тизвучи това? А питай си хората дето са в " час " от къде фърля масло петтака на Фиат кога, как защо, кое му е недомислено? Нали това и така коментираме тука. Може да има нещо, което не знам, което да ме предпази да не му понася на мотора и аз да не правя така, че да си го счупя примерно Ето аз в горния си пост съм писал що не съм съгласен с теб, с изказването ти и с мнението на тез дето ти билиТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Колегата 2000 20v turbo е прав за плавното ускоряване след 2200об нагоре и за дупката на четирицилиндровите мотори но според мен ако 4 и 5 бяха една идея по-бързи като предавателини числа, мисля че щеше просто да е незаменим, много рядко срещан толкова гъвкав мотор. Това е лично мое мнение и не е задължително останалите да са съгласни с мен( просто мразя обороти над 5000 )HGT 2.0 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар