Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво HGT срещу Алфа 155, 2.5 V6.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Явно много се разгорещи спора по повод това което бях постнал и ще дам някои разяснения.1 Астерикса е 1.8 тунингован в някаква фирма(не и запомних името, а и нямах това за цел) и на дин тест показал P=136кс(Всичко това по думи на собственика).2 Става дума не за спринтови отсечки, а за "street race" - разликата е от земята до небето, защото едно е да достигнеш скорост 160 - 170 и мъките свършват, а друго е караш в платно с ширина 4м със скорост > 190км и противника ти да е метри зад или пред теб - тука право на грешки нямаш3 През погледа на мойте 48год и почти 30г стаж като водач - повече никога такива глупостиТова е което исках да Ви кажа по повод на моя пост, а че на всички коли дето караме и им гледаме данните поне 30% от конете са окуцели(да не се обиждат тези които са правили качествен основен ремонт), така че карайте разумно и не си чупете колите от глупост
    HGT 2.0 20V

    Коментар


      Мале, колко писания съм изпуснал в този форум...Навит съм да се пусна с ХГТ 147 и 155, със сток QV съм без чип и филтър. Който загуби черпава другия

      Коментар


        Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.

        Коментар


          to6o hgt написа:
          Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
          Това HGT 155 ли е? И има ли жокерчета или е сток?

          Коментар


            to6o hgt написа:
            Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
            И...? Стига оправдания ма филтър ма незнам си кво си. Ореждаш се с една 2.5 6-так и отиваш да ядеш бой ...

            Коментар


              Mupo написа:
              to6o hgt написа:
              Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
              И...? Стига оправдания ма филтър ма незнам си кво си. Ореждаш се с една 2.5 6-так и отиваш да ядеш бой ...
              Намери си ти един 2.5 v6 и ела да та насера.

              Коментар


                rbk написа:
                to6o hgt написа:
                Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
                Това HGT 155 ли е? И има ли жокерчета или е сток?
                HGT-147. СТОК / сп. филтър и remus/

                Коментар


                  Коментар


                    to6o hgt написа:
                    Пичове, не са толкова эле HGT- тата. 29.03.2008 БОЖУРИЩЕ 0-400м - 16.1 сек. Колицата не беше подготвена эа тест-/МНОГО ЭАМЪРСЕН ФИЛТЪР, БЕЭ БЕНЭИН - А Е ЛЕШ/ Но все пак- БИВА.
                    Айде айде преувеличаваш малко колега,ти го изкара по добро време от по книжка,па чак със замърсен филтър и т.н.
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      !

                      Еб.си, за един спор ше се изтрепите бе То е прекалено ясно че фиата пада. Аз си мислех да си взема браво 154коня след моето ПИПАНО 1.6 но се отказах.Оказа се че това е кола за поддържане на скорости както беше казал един колега, но не и за цепене. Много хора ми казаха(майсторчета) че колата не е доизмислена, почва да хвърля масло и т.н.Но пред възможността да си купя всякаква кола аз си взех купе. Само италианско.Но в лудницата около търсенето на кола, един приятел ми се похвали с новата си придобивка и беше такава Алфа.много ме зарадва от към вървене, наистина. Малко ми напомни на купе турбо ама много малко И така де, Фиата пада, то такъв фиат яде бой от хонда 115коня малко пипана. че како остава от Алфа?Жалко е но е факт. Имам авер с Хонда сивик 91г. 1.6 16в 115коня с газово. Браво ХГТ изостава на старт, и до 150. Не ми се вярваше но........
                      EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                      Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                      ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                      Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                      Коментар


                        "to6o написа:
                        hgt Намери си ти един 2.5 v6 и ела да та насера.
                        Хех няма какво да търся не съм аз заблудения ... както каза някой "конете не въртят колелата". Виж си данните за твоя двигател после виж на 6-така. Ако го беше казал преди около година щях да се насирам от кеф с един 6-так 3литров, ама на кораб говоря за 164-ка. Там такова сране щеше да пада .....

                        Коментар


                          Re: !

                          Fiat_Alfa_Fen написа:
                          Еб.си, за един спор ше се изтрепите бе То е прекалено ясно че фиата пада. Аз си мислех да си взема браво 154коня след моето ПИПАНО 1.6 но се отказах.Оказа се че това е кола за поддържане на скорости както беше казал един колега, но не и за цепене. Много хора ми казаха(майсторчета) че колата не е доизмислена, почва да хвърля масло и т.н.Но пред възможността да си купя всякаква кола аз си взех купе. Само италианско.Но в лудницата около търсенето на кола, един приятел ми се похвали с новата си придобивка и беше такава Алфа.много ме зарадва от към вървене, наистина. Малко ми напомни на купе турбо ама много малко И така де, Фиата пада, то такъв фиат яде бой от хонда 115коня малко пипана. че како остава от Алфа?Жалко е но е факт. Имам авер с Хонда сивик 91г. 1.6 16в 115коня с газово. Браво ХГТ изостава на старт, и до 150. Не ми се вярваше но........
                          К"во му е недомислено на ХГТ мотора разясниха ли ти "майсторчетата"?Ако не са - срещни се пак с тях /с майсторчетата/ и им кажи:- Що ме лъжете вие мене бе а ? Вие знаете ли че пет цилиндровия мотор принципно, като конфигурация на работа има цилиндър в работна фаза през 72 градуса, а не през 90, както четири цилиндровите? Знаете ли колко е демаражен /гъвкав, разполагащ с мощност в целия диапазон на оборотомера/ мотора? Знаете ли, че точно този страхотен демараж на този мотор създава впечатление в специалисти, като вас, че бавно се развъртал? Знаете ли в каква заблуда сте, като си мислите, че един 4 цил. ДВГ от класа на ХГТ - то се развърта по-бързо щото усещате дупката/липсата на мощност/ до 3-4 х. оборота и рязкото и покачване след това, което ви заблуждава и ви кара да си мислите, бре как дръпва.... пък петтака едно плавно - абе бавно се развърта?Питай "майсторчетата" още дали знаят, че този "недомисления" мотор е с променливи фази на газоразпределение - т. нар ВАНОС при БМВ или В-ТЕК при Хонда дето ХГТ - то падало от нея . Питай ги знаят ли още и че е с балансиращ вал и това позволява стандартно /без чип/ на Фията /ХГТ/ да му бие ограничителя на над 7 2000 оборота............ А бе бати и недомисления мотор бе. Между другото няколко поста по - горе писах, какви марки и модели има в статистиката /т.е. падат както казваш/ на един такъв мотор само, че монтиран в Мареа, та в горния пост съм пропуснал да пиша, че в тази статистика има и такъв СИВИК СРХ пак пипнат! Така че виж тез майсторчета им кажи да не дрънкат г......сти и им кажи още, че проблемите с тези мотори почват, като се намеси някой такъв "майстор", като тях щото верно е, че мотора не търпи на кво да е масло и на кво да е ниво на маслото и на смяната му от време на време...... Като стана въпрос за маслото казахали "майсторчетата" от къде почва да хвърля масло мотора да не е от Радиото Пък, за да не ме мислите тука за някакъв фанатик и/или, че съм си внушил, че карам най - бързата кола в света ще кажа, че откровено по - добре ХГТ с този мотор вървят Рена - та /Меган и Клио уилямс/ пробвано - е сток такова Рено върви убийствено.
                          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                          Коментар


                            Re: !

                            2000 20v turbo написа:
                            Fiat_Alfa_Fen написа:
                            Еб.си, за един спор ше се изтрепите бе То е прекалено ясно че фиата пада. Аз си мислех да си взема браво 154коня след моето ПИПАНО 1.6 но се отказах.Оказа се че това е кола за поддържане на скорости както беше казал един колега, но не и за цепене. Много хора ми казаха(майсторчета) че колата не е доизмислена, почва да хвърля масло и т.н.Но пред възможността да си купя всякаква кола аз си взех купе. Само италианско.Но в лудницата около търсенето на кола, един приятел ми се похвали с новата си придобивка и беше такава Алфа.много ме зарадва от към вървене, наистина. Малко ми напомни на купе турбо ама много малко И така де, Фиата пада, то такъв фиат яде бой от хонда 115коня малко пипана. че како остава от Алфа?Жалко е но е факт. Имам авер с Хонда сивик 91г. 1.6 16в 115коня с газово. Браво ХГТ изостава на старт, и до 150. Не ми се вярваше но........
                            К"во му е недомислено на ХГТ мотора разясниха ли ти "майсторчетата"?Ако не са - срещни се пак с тях /с майсторчетата/ и им кажи:- Що ме лъжете вие мене бе а ? Вие знаете ли че пет цилиндровия мотор принципно, като конфигурация на работа има цилиндър в работна фаза през 72 градуса, а не през 90, както четири цилиндровите? Знаете ли колко е демаражен /гъвкав, разполагащ с мощност в целия диапазон на оборотомера/ мотора? Знаете ли, че точно този страхотен демараж на този мотор създава впечатление в специалисти, като вас, че бавно се развъртал? Знаете ли в каква заблуда сте, като си мислите, че един 4 цил. ДВГ от класа на ХГТ - то се развърта по-бързо щото усещате дупката/липсата на мощност/ до 3-4 х. оборота и рязкото и покачване след това, което ви заблуждава и ви кара да си мислите, бре как дръпва.... пък петтака едно плавно - абе бавно се развърта?Питай "майсторчетата" още дали знаят, че този "недомисления" мотор е с променливи фази на газоразпределение - т. нар ВАНОС при БМВ или В-ТЕК при Хонда дето ХГТ - то падало от нея . Питай ги знаят ли още и че е с балансиращ вал и това позволява стандартно /без чип/ на Фията /ХГТ/ да му бие ограничителя на над 7 2000 оборота............ А бе бати и недомисления мотор бе. Между другото няколко поста по - горе писах, какви марки и модели има в статистиката /т.е. падат както казваш/ на един такъв мотор само, че монтиран в Мареа, та в горния пост съм пропуснал да пиша, че в тази статистика има и такъв СИВИК СРХ пак пипнат! Така че виж тез майсторчета им кажи да не дрънкат г......сти и им кажи още, че проблемите с тези мотори почват, като се намеси някой такъв "майстор", като тях щото верно е, че мотора не търпи на кво да е масло и на кво да е ниво на маслото и на смяната му от време на време...... Като стана въпрос за маслото казахали "майсторчетата" от къде почва да хвърля масло мотора да не е от Радиото Пък, за да не ме мислите тука за някакъв фанатик и/или, че съм си внушил, че карам най - бързата кола в света ще кажа, че откровено по - добре ХГТ с този мотор вървят Рена - та /Меган и Клио уилямс/ пробвано - е сток такова Рено върви убийствено.
                            Ти още малко ще ме набиеш бе!Въпросните МАЙСТОРЧЕТА са Много по наясно с нещата отколкото ти си бил или някога ще бъдеш. Няма какво да ми обясняваш за двигателя. Няма човек който да си плюе колата, най-малкото за да не излезе че се е предсакал. Всеки има право да си защити возилото, но малко по-спокойно! Не е целта да се бием а да обсъждаме.И аз да съм няма да кажа лоша дума за колата си, но това не значи че е идеална.А за този сивик ти поне си наблизо може да го накарам да дойде до Търговище да видиш че не е само на думи.
                            EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                            Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                            ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                            Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                            Коментар


                              А бе до няма да стигаме, но си мисля, че тука не е мястото да си чешим пръстите по клавиатурата! Щото примерно на мен пък ми казаха едни още по - големи майсторчета от ваще във Варна, че и Скайлайна е недомисен и че видиш ли ти почвал да фърля масло и една фиеста 1,1 ама малко пипана го бие! А сега де и на мен не ми се вярва ама..... Как тизвучи това? А питай си хората дето са в " час " от къде фърля масло петтака на Фиат кога, как защо, кое му е недомислено? Нали това и така коментираме тука. Може да има нещо, което не знам, което да ме предпази да не му понася на мотора и аз да не правя така, че да си го счупя примерно Ето аз в горния си пост съм писал що не съм съгласен с теб, с изказването ти и с мнението на тез дето ти били
                              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                              Коментар


                                Колегата 2000 20v turbo е прав за плавното ускоряване след 2200об нагоре и за дупката на четирицилиндровите мотори но според мен ако 4 и 5 бяха една идея по-бързи като предавателини числа, мисля че щеше просто да е незаменим, много рядко срещан толкова гъвкав мотор. Това е лично мое мнение и не е задължително останалите да са съгласни с мен( просто мразя обороти над 5000 )
                                HGT 2.0 20V

                                Коментар

                                Working...
                                X