Не, че ми е работа ма що ми се струва, че ако Типото ти е само с тези "жокерчета" /както IVANKO RS казва/ едно уекинко поотпушено от към гърнета и филтър Браво HGT ще те изкърти Никой ли не ти приема хвърлената ръкавица дайте малко инфо за резултати.
Абе далечко си малко ма мое да ти уредим нещо пък и тук не става на реч за Брава, ами за Браво - нали 2 различни модела са на Фиат все пак! То няма лошо да си фен на един от моделите на марката ма чак толкоз И За резултати от отговори на предизвикателството ти що нищо не се споменава тука не е за споменаване ли
Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Не знам с какви коли си се дърпал и дали си се дърпал изобщо, обаче не си наясно с 5 цилиндровите двигателите как ускоряват и как се развъртат на високите. Има толкова коли, които могат много да те разплачат и с по-малко коне от твойте, така че вземи малко прочети ;провери преди да са те разплакали с твойто 2.0 16V
Да поясня малко, понеже някой колеги не са запознати как върви конкретното Типо.Съвсем в началото на темата беше казано, че на Божурище дава 15,9 сек. Който мери с Г-тек може да се сравни с това време като извади 0,3сек. поради спецификата на Божурище и начина на измерване.Значи който мисли че е по-бърз, или трябва да дава по ниско време от 15,9 на Божура, или под 15,6 ако мери с Гтек.А нормално ХГТ дава средни 16-ки до 17-ки в зависимост къде и как се мери. Може да си представите колко е разликата .
може да питате Иванко РС кат си продаде първото Седичи Валволе какво казаха пичовете дет го купиха относно ХГТто ( единият беше механик на рали състезател )Тааа начи HGT-то са развърта ма докат са врътне и май май ша отърве Типока
Не мога да разбера защо все изтъквате колко "много" се развъртал петака във високите обороти(колегите си знаят които ги визирам) Някой от вас карал ли е Типо 2.0 16,не Купе или Делта 2.0 16 ,предполагам не сте и как по дяволите разбирате че петака се развърта повече Няма как да знаете ,но на Ици Типо-то в етапа си от развитие преди да го турбинира,т.е. като атмосферка вървеше също наистина много добре.На дистанция от 400м финишираше на задната врата на Вектра 2.0 16 обезкостена и с валове и най-интересното е че след 120 км/ч започваше да я настига.Както каза Ици с малко думи и перефразирано - Типо-то на Валери върви много,падали са доста автомобили които са смятани за драгаджийки.Както е известно няма читаво ХГТ което да е било читаво Седичи при еднакво добри шофьори,така че оставете на Валери темата и се дракайте другаде Съжалявам че няма читаво Седичи в Русе да ви покажа аз как се развърта четворка особено след 3500-4000 оборота.Колега "2000 20V Turbo" не си мисли че тази поповска вектра е "страшна" за русенци.Да,ходих и един път се пуснахме три пъти и трите пъти ме би,НО Типо-то си имаше проблеми тогава.Надали скоро обаче ще изкарате нещо което да ни противопоставите особено ако осъществя туй което замислям!Извинявай Валери за спама ,но тези колеги са като на "всяко гърне мерудия",трупат постове май.Forever 2.0 16V Fiat/Lancia engine
може да питате Иванко РС кат си продаде първото Седичи Валволе какво казаха пичовете дет го купиха относно HGT-то ( единият беше механик на рали състезател )Тааа начи HGT-то са развърта ма докат са врътне и май май ша отърве Типока
Колегата, да не си е помислил, че кара типото на (ICI).Което наистина е голяма бегачка :P
може да питате Иванко РС кат си продаде първото Седичи Валволе какво казаха пичовете дет го купиха относно HGT-то ( единият беше механик на рали състезател )Тааа начи HGT-то са развърта ма докат са врътне и май май ша отърве Типока
Колегата да не си е помислил че кара типото на (ICI).Което наистина е голяма бегачка :P
Когато си продадох първото Седичи ,Ици имаше неговото от 2 месеца и нямаше въобще намерение и идея да го развие до това което е в момента,а освен това въобще не искаше да го турбинира, така че недей да говориш глупости като не знаеш истината
Не мога да разбера защо все изтъквате колко "много" се развъртал петака във високите обороти(колегите си знаят които ги визирам) Някой от вас карал ли е Типо 2.0 16,не Купе или Делта 2.0 16 ,предполагам не сте и как по дяволите разбирате че петака се развърта повече Няма как да знаете ,но на Ици Типо-то в етапа си от развитие преди да го турбинира,т.е. като атмосферка вървеше също наистина много добре.На дистанция от 400м финишираше на задната врата на Вектра 2.0 16 обезкостена и с валове и най-интересното е че след 120 км/ч започваше да я настига.Както каза Ици с малко думи и перефразирано - Типо-то на Валери върви много,падали са доста автомобили които са смятани за драгаджийки.Както е известно няма читаво ХГТ което да е било читаво Седичи при еднакво добри шофьори,така че оставете на Валери темата и се дракайте другаде Съжалявам че няма читаво Седичи в Русе да ви покажа аз как се развърта четворка особено след 3500-4000 оборота.Колега "2000 20V Turbo" не си мисли че тази поповска вектра е "страшна" за русенци.Да,ходих и един път се пуснахме три пъти и трите пъти ме би,НО Типо-то си имаше проблеми тогава.Надали скоро обаче ще изкарате нещо което да ни противопоставите особено ако осъществя туй което замислям!Извинявай Валери за спама ,но тези колеги са като на "всяко гърне мерудия",трупат постове май. Колега маи наистина не си наясно с характеристиките на автомобилите които споменаваш . Бравото е с по -голяма максимална ; а на 3-та отива 175км все едно да биеш 528-на БМВ със преблизително същото ускорение на трета а третата е много злаForever 2.0 16V Fiat/Lancia engine
може да питате Иванко РС кат си продаде първото Седичи Валволе какво казаха пичовете дет го купиха относно ХГТто ( единият беше механик на рали състезател )Тааа начи ХГТто са развърта ма докат са врътне и маи маи ша отърве Типока
Колегата да не си е помислил че кара типото на (ICI).Което наистина е голяма бегачка :P
колега ако искаш можем да ги наредим с моята бегачка
Не мога да разбера защо все изтъквате колко "много" се развъртал петака във високите обороти(колегите си знаят които ги визирам) Някой от вас карал ли е Типо 2.0 16,не Купе или Делта 2.0 16 ,предполагам не сте и как по дяволите разбирате че петака се развърта повече Няма как да знаете ,но на Ици Типо-то в етапа си от развитие преди да го турбинира,т.е. като атмосферка вървеше също наистина много добре.На дистанция от 400м финишираше на задната врата на Вектра 2.0 16 обезкостена и с валове и най-интересното е че след 120 км/ч започваше да я настига.Както каза Ици с малко думи и перефразирано - Типо-то на Валери върви много,падали са доста автомобили които са смятани за драгаджийки.Както е известно няма читаво ХГТ което да е било читаво Седичи при еднакво добри шофьори,така че оставете на Валери темата и се дракайте другаде Съжалявам че няма читаво Седичи в Русе да ви покажа аз как се развърта четворка особено след 3500-4000 оборота.Колега "2000 20V Turbo" не си мисли че тази поповска вектра е "страшна" за русенци.Да,ходих и един път се пуснахме три пъти и трите пъти ме би,НО Типо-то си имаше проблеми тогава.Надали скоро обаче ще изкарате нещо което да ни противопоставите особено ако осъществя туй което замислям!Извинявай Валери за спама ,но тези колеги са като на "всяко гърне мерудия",трупат постове май.Forever 2.0 16V Fiat/Lancia engine
бате хич не им се връзвам нека си мислят, че са по-бързи, а и колата ми вече, ще е 15.00 утре ще я замеря и ще напиша !!!!
Коментар