Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    GTipo написа:
    Публично се извинявам на idm, изглежда не съм догледал на кой е поста. Благодаря на колегите за корекцията.idm, що не се оплака бе човек, бая съм сгрешил към теб.
    Ами как да ти кажа няма проблем свикнал съм сам да се оправям по принцип!!! Все пак благодаря!!!Тук е момента аз пък да кажа че не съм имал нищо лично( по прицип ) и ако някои се е засеганаллл налииии............И те така

    Коментар


      ivan_enchev написа:
      Смятам , че с този пост се обяснява достатъчно ясно за нуждата на дизеловия агрегат от турбо компресор и дали същия е предимство , както ще е при бензиновия агрегат например.
      Аз пък смятам, че не бива да се уповаваш дотолкова на неща, които не са ти ясни по същество Говоря за принудителното пълнене и сравнението на турбодизели с атмосферни бензинки.Как се развива кривата на мощността при едните и при другите Ами ако са с безстепенни скоростни кутии дали ще се прояви тази разлика?Явно за теб турбото е някъкъв "чарк" от не чак толкова голямо значение.С тия сравнения само си го докара на твоята А и тези времена ако можеше да им вярваме безусловно, заводските са едни, при тестове на журналисти други, собственика като си подкара са трети...айде остави
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        ici написа:
        ivan_enchev написа:
        Смятам , че с този пост се обяснява достатъчно ясно за нуждата на дизеловия агрегат от турбо компресор и дали същия е предимство , както ще е при бензиновия агрегат например.
        Аз пък смятам, че не бива да се уповаваш дотолкова на неща, които не са ти ясни по същество Говоря за принудителното пълнене и сравнението на турбодизели с атмосферни бензинки.Как се развива кривата на мощността при едните и при другите Ами ако са с безстепенни скоростни кутии дали ще се прояви тази разлика?Явно за теб турбото е някъкъв "чарк" от не чак толкова голямо значение.С тия сравнения само си го докара на твоята А и тези времена ако можеше да им вярваме безусловно, заводските са едни, при тестове на журналисти други, собственика като си подкара са трети...айде остави
        Ок , колега съгласен съм , хайде .Като цяло темата е интересна , но когато се дават и факти , но досега всеки се прави на интересен и на майстор , но на никого не му се дават примери.Както и да е. Ясно ми става едно обаче и то е , че всеки който се опита да напише нещо конкретно , някакви факти , излиза че , все нещо не му е ясно . Ами ок , дайте някаква ясното и най вече четете целите постове , а не само някой да търси запетайки за които да прави забележки. Хайде , аз бях до тук с тая тема , написах достатъчно.Ама май съм и до тука с форума като цяло , оставям ви да си мерите великите коли , а пък ние останалите ще си караме джипари , 8-ци и ........ а ве кво ли разбираме от коли.Баси в тоя форум (като съм те цитирал не визирам тебе) ,виждам някакви закони , правила - Всеки дразнител има право да се държи вулгарно и както си иска , а пък някой ако вземе та му се върже моментално получава предупреждение. Хайде няма нужда . Във виртуалното пространство е много лесно , ама в реалния живот виждам други неща.Пожелавам ви за нова година малко да вземете да слезете на земята , бъдете реалисти и най-вече пожелания за достигане на Европа поне по един показател ! Аз вече съм свикнал да съм черна овца , стига сте се ласкали . Баси наказан съм , малии колко много силни и справедливи хора! Единствено съжалявам , че се подведох да си губя в тоя форум времето , ама то като ти казват - " мноо як форум , нали си фен на италианското автомобило строене , точно за тебе е! " - и си коазваш -"я да видим , тука има хора като мен -ФЕНОВЕ на Фиат-" , а то истината ква била " моля някой модератор да ............ , че не ми изнася " , или пък " аз съм от категория 110+ , да са фанем на бой" , по голяма глупост на някой не му ли хрумна ? Заключение : все още много от вас са много далеч от един австрийски фен на Фиат например! Хайде , приятно прекаеване , само в реалния живот не дейте подхожда по същия начин , там правилата са други!
        .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

        Коментар


          Коментар


            deadairplane написа:
            реактивните двигатели най се кефят на керосин
            Колега, ако може да разсееш разни митове около керосина ? Понеже когато стане дума за високооктанов бензин все се споменава.Всъщност керосина не е ли нискооктанов, а само авио бензина за буталните самолети е стотина октана ?
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              Колеги изчетох цялата тема и никога от форум за автомобили не съм се смял толкова :D !! В крайна сметкаслед смъртните заплахи и "мерене" кой кво карал и на кой му бил най-г...... стигнах до заключението че много хора не са информирани за истинските качества и на двата типа двигатели. 1.По темата екологичност се изказваха "бензинаджийте" нафтата пушела и т.н, явно тези хора незнаят че модерните дизеловитедвигатели са доста по екологични от бензиновите аналози. Даже прехвлената Тойота Prius ще изхвърля повече СО2 от Дизелов хибрид на ....Пежо например, който скоро ще влиза в серийно производство. Така че мита за пушещи печки може да се използва в другатапосока 2. Колегата който ни осигури точни данни за ускорение и т.н показва че отново дизела има макар и леко спрямо набиращите сила турбо бензини предимство. Има още много примери но не ми се се заема цяла страница от форума.........3. Относно въпроса защо във формула 1 няма дизел....може да се отговори защо във прословутото корабостроението няма бензин ...мисля че сравнението е напълно точно сравняваме несравнимото .Къде досега в състезание са се срещали двата типа двигатели....отговора е Льо Ман, така че мнения от типа че бензина е по добър щото нямало дизел в WRC i Формула 1 не са особено вървежни. Бензиновият двигател има предимството да бъде достааа по лек от дизеловият такъв, но това както знаят всички не оказва голямо влияние на разхода например 4. Незнам дали колегите са запознати но има тенденция американците да "опознават" дизела....най вече благодарение на немските марки който имат силни позиции там. Въпроса ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН е безмислен за мен! Всеки си прави избора и се ориентира към това какъв тип кола иска да кара. Факт е че аз избрах Дизел , да бъде икономичен, екологичен, да не сменям предавки като съзтезател когато изпреварвам и да имам мощност каквато при бензин ще ме удари толкова в разхода че....Незнам кво да кажа освен че някой заклети фенове на бензина НЕ ИСКАТ да си признаят че дизеловата технология изпреварва бензиновата, но както казах и преди това всеки има право на избор. Дай боже всеки да кара такава кола каквато иска!!! и аз имам любими бензини еййййй :P

              Коментар


                Коментар


                  Vik написа:
                  Колеги изчетох цялата тема и никога от форум за автомобили не съм се смял толкова :D !! В крайна сметкаслед смъртните заплахи и "мерене" кой кво карал и на кой му бил най-г...... стигнах до заключението че много хора не са информирани за истинските качества и на двата типа двигатели. 1.По темата екологичност се изказваха "бензинаджийте" нафтата пушела и т.н, явно тези хора незнаят че модерните дизеловитедвигатели са доста по екологични от бензиновите аналози. Даже прехвлената Тойота Prius ще изхвърля повече СО2 от Дизелов хибрид на ....Пежо например, който скоро ще влиза в серийно производство. Така че мита за пушещи печки може да се използва в другатапосока 2. Колегата който ни осигури точни данни за ускорение и т.н показва че отново дизела има макар и леко спрямо набиращите сила турбо бензини предимство. Има още много примери но не ми се се заема цяла страница от форума.........3. Относно въпроса защо във формула 1 няма дизел....може да се отговори защо във прословутото корабостроението няма бензин ...мисля че сравнението е напълно точно сравняваме несравнимото .Къде досега в състезание са се срещали двата типа двигатели....отговора е Льо Ман, така че мнения от типа че бензина е по добър щото нямало дизел в WRC i Формула 1 не са особено вървежни. Бензиновият двигател има предимството да бъде достааа по лек от дизеловият такъв, но това както знаят всички не оказва голямо влияние на разхода например 4. Незнам дали колегите са запознати но има тенденция американците да "опознават" дизела....най вече благодарение на немските марки който имат силни позиции там. Въпроса ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН е безмислен за мен! Всеки си прави избора и се ориентира към това какъв тип кола иска да кара. Факт е че аз избрах Дизел , да бъде икономичен, екологичен, да не сменям предавки като съзтезател когато изпреварвам и да имам мощност каквато при бензин ще ме удари толкова в разхода че....Незнам кво да кажа освен че някой заклети фенове на бензина НЕ ИСКАТ да си признаят че дизеловата технология изпреварва бензиновата, но както казах и преди това всеки има право на избор. Дай боже всеки да кара такава кола каквато иска!!! и аз имам любими бензини еййййй :P
                  Колега ще ме извиняваш,ама и ти почна като другите.Кой ти каза че съвременния дизел е по екологично чист от бензина,има такива но се броят на пръсти.Второ,за ускорението,ела ми покажи при кои данни за еднаквокубатурен бензинов и дизелов турбомотор ,дизеловия има по-добри показатели за вървене?Имат още 1000 години да го мечатят По третия въпрос отново не збелязваш огромната разлика в кубатурите - 5500 за дизел срещу 3600 за бензина.Айде да ги направим с еднакви кубици и да видим кой ще замърсява повече,за вървенето не говорим ?Четвърто в САЩ си имат щати където и каминомите са им бензинови,а на някои места бензиностанциите с дизел за камиони са извън града,защо ли?Калифорния например.А за Швейцария що никой нищо не казва?Явно не си прочел темата задълбочено или по-точно мойте постове за развитието на бензиновия двигател от няколко години насам(примерно 10).Иначе си прав и едните и другите имат предимства,никой не го отрича.Всеки избира какво да кара по желание и по възможност.Честит имен ден на всички адаши,да сте живи и здрави пък другото...
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    ОК ето едно примерче ....:Мазда 6 2.0i /147 (0-100) - 9.7 Емисии: 186г Мазда 6 2.0CD/143 (0-100) - 9.4 Емисии: 165г (официални данни на производител...НЕ НА СПИСАНИЕ)Мога да дам и още доста примери за пежо 407 напримерЕдинственото в което бензина бие е максималната скорост

                    Коментар


                      Vik написа:
                      ОК ето едно примерче ....:Мазда 6 2.0i /147 (0-100) - 9.7 Емисии: 186г Мазда 6 2.0CD/143 (0-100) - 9.4 Емисии: 165г (официални данни на производител...НЕ НА СПИСАНИЕ)Мога да дам и още доста примери за пежо 407 напримерЕдинственото в което бензина бие е максималната скорост
                      Ама сравнявай с турбо бензин бе или атмосферен дизел с атмосферен бензин
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        ici написа:
                        deadairplane написа:
                        реактивните двигатели най се кефят на керосин
                        Колега, ако може да разсееш разни митове около керосина ? Понеже когато стане дума за високооктанов бензин все се споменава.Всъщност керосина не е ли нискооктанов, а само авио бензина за буталните самолети е стотина октана ?
                        керосина е по тежка от бензина фракция на нефта - викат му още газ за лампи (за горене) и също е доказало се средство за борба срещу бълхите и въшките колкото до октаните... може би по-скоро да има цетаново число, защото май не се използва за гориво в двигатели със запалителни свещи, но не съм 100%
                        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                        Коментар


                          Ами именно БЕ! Нали сравняваме еднакви кубатури. Кажи ми на колко от новите коли се слага турбо дизел и на колко турбо бензин???? Когато турбо бензините станат толкова масови като турбо дизелите тогава ще говорим...иначе винаги можем да кажем че един електро двигател е по добър от дизел и бензин :P Айде стига че тая тема стана като война и мир...всеки си знае какво иска и му трябва

                          Коментар


                            Понеже е разисквано милион пъти и не ми се чете цялата тема, искам само да дам за пример така обичаните от нас ФИАТ-и ГрандеПунто:1.3-16v Мултиджет 90к.с. губи с малко по динамични показатели от 1.4-16v Старджет 95к.с. и печели по икономичност и по екологичност, при условие, че е с катализатор за цифра пари Същия 1.3-16v Мултиджет 90к.с., сравнен с най-близкия като технология (турбо-дизел - турбо-бензин) 1.4-16v Т-Джет 120к.с., отново губи по динамични показатели и то с много, но печели с икономичност и екологичност, отново при условието за скъп катализатор 1.9-8v Мултиджет 130к.с., сравнен с 1.4-16v Т-Джет 150к.с. отново губи по динамика и печели по икономичност и екологичност със скъп катализатор, а дори е с по-голяма кубатура, по-висок въртящ момент и т.н... уж предимства, пък то НовотоБраво:Същата работа - малкия Т-Джет бие като динамика малкия Мултиджет, големия Т-Джет бие като динамика големия Мултиджет, бензините губят по икономичност и екологичност, заради безбройните видове катализатори на дизела Ами, ако бензините бяха с обема на дизела?Ами 1.4 ТДИ и 1.4 турбо-бензин на ВАГ?Ами 2.0 ТДИ и 2.0 турбо-бензин пак на ВАГ?Ами 335д и 335и на БМВ?Ами 2.0 ДЦИ и 2.0Т на Рено?Ами 1.6 ХДИ и 1.6т на Пежо?Ами 1.6д и 1.6т на Мини Купър?Ами 2.0 ЦД и 2.3МПС на Мазда?И т.н., и т.н....

                            Коментар


                              Vik написа:
                              Когато турбо бензините станат толкова масови като турбо дизелите тогава ще говорим...
                              Е тогава вече ще дигнем ръце от рацери
                              sigpic
                              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                              475HP 11,5/1,9/191
                              YouTube

                              Коментар


                                ici написа:
                                Vik написа:
                                Когато турбо бензините станат толкова масови като турбо дизелите тогава ще говорим...
                                Е тогава вече ще дигнем ръце от рацери
                                мани мани ,то вече всеки втори с кола над 120 коня се мисли за рацер ,пък тогава не знам какво ще стане !
                                фиатче Браво 2.0

                                Коментар

                                Working...
                                X