GTipo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел срещу Бензин
Collapse
X
-
ivan_enchev написа:Смятам , че с този пост се обяснява достатъчно ясно за нуждата на дизеловия агрегат от турбо компресор и дали същия е предимство , както ще е при бензиновия агрегат например.
Коментар
-
ici написа:ivan_enchev написа:Смятам , че с този пост се обяснява достатъчно ясно за нуждата на дизеловия агрегат от турбо компресор и дали същия е предимство , както ще е при бензиновия агрегат например..... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:реактивните двигатели най се кефят на керосин
Коментар
-
Колеги изчетох цялата тема и никога от форум за автомобили не съм се смял толкова :D !! В крайна сметкаслед смъртните заплахи и "мерене" кой кво карал и на кой му бил най-г...... стигнах до заключението че много хора не са информирани за истинските качества и на двата типа двигатели. 1.По темата екологичност се изказваха "бензинаджийте" нафтата пушела и т.н, явно тези хора незнаят че модерните дизеловитедвигатели са доста по екологични от бензиновите аналози. Даже прехвлената Тойота Prius ще изхвърля повече СО2 от Дизелов хибрид на ....Пежо например, който скоро ще влиза в серийно производство. Така че мита за пушещи печки може да се използва в другатапосока 2. Колегата който ни осигури точни данни за ускорение и т.н показва че отново дизела има макар и леко спрямо набиращите сила турбо бензини предимство. Има още много примери но не ми се се заема цяла страница от форума.........3. Относно въпроса защо във формула 1 няма дизел....може да се отговори защо във прословутото корабостроението няма бензин ...мисля че сравнението е напълно точно сравняваме несравнимото .Къде досега в състезание са се срещали двата типа двигатели....отговора е Льо Ман, така че мнения от типа че бензина е по добър щото нямало дизел в WRC i Формула 1 не са особено вървежни. Бензиновият двигател има предимството да бъде достааа по лек от дизеловият такъв, но това както знаят всички не оказва голямо влияние на разхода например 4. Незнам дали колегите са запознати но има тенденция американците да "опознават" дизела....най вече благодарение на немските марки който имат силни позиции там. Въпроса ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН е безмислен за мен! Всеки си прави избора и се ориентира към това какъв тип кола иска да кара. Факт е че аз избрах Дизел , да бъде икономичен, екологичен, да не сменям предавки като съзтезател когато изпреварвам и да имам мощност каквато при бензин ще ме удари толкова в разхода че....Незнам кво да кажа освен че някой заклети фенове на бензина НЕ ИСКАТ да си признаят че дизеловата технология изпреварва бензиновата, но както казах и преди това всеки има право на избор. Дай боже всеки да кара такава кола каквато иска!!! и аз имам любими бензини еййййй :P
Коментар
-
deadairplane
-
Vik написа:Колеги изчетох цялата тема и никога от форум за автомобили не съм се смял толкова :D !! В крайна сметкаслед смъртните заплахи и "мерене" кой кво карал и на кой му бил най-г...... стигнах до заключението че много хора не са информирани за истинските качества и на двата типа двигатели. 1.По темата екологичност се изказваха "бензинаджийте" нафтата пушела и т.н, явно тези хора незнаят че модерните дизеловитедвигатели са доста по екологични от бензиновите аналози. Даже прехвлената Тойота Prius ще изхвърля повече СО2 от Дизелов хибрид на ....Пежо например, който скоро ще влиза в серийно производство. Така че мита за пушещи печки може да се използва в другатапосока 2. Колегата който ни осигури точни данни за ускорение и т.н показва че отново дизела има макар и леко спрямо набиращите сила турбо бензини предимство. Има още много примери но не ми се се заема цяла страница от форума.........3. Относно въпроса защо във формула 1 няма дизел....може да се отговори защо във прословутото корабостроението няма бензин ...мисля че сравнението е напълно точно сравняваме несравнимото .Къде досега в състезание са се срещали двата типа двигатели....отговора е Льо Ман, така че мнения от типа че бензина е по добър щото нямало дизел в WRC i Формула 1 не са особено вървежни. Бензиновият двигател има предимството да бъде достааа по лек от дизеловият такъв, но това както знаят всички не оказва голямо влияние на разхода например 4. Незнам дали колегите са запознати но има тенденция американците да "опознават" дизела....най вече благодарение на немските марки който имат силни позиции там. Въпроса ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН е безмислен за мен! Всеки си прави избора и се ориентира към това какъв тип кола иска да кара. Факт е че аз избрах Дизел , да бъде икономичен, екологичен, да не сменям предавки като съзтезател когато изпреварвам и да имам мощност каквато при бензин ще ме удари толкова в разхода че....Незнам кво да кажа освен че някой заклети фенове на бензина НЕ ИСКАТ да си признаят че дизеловата технология изпреварва бензиновата, но както казах и преди това всеки има право на избор. Дай боже всеки да кара такава кола каквато иска!!! и аз имам любими бензини еййййй :PPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Vik написа:ОК ето едно примерче ....:Мазда 6 2.0i /147 (0-100) - 9.7 Емисии: 186г Мазда 6 2.0CD/143 (0-100) - 9.4 Емисии: 165г (официални данни на производител...НЕ НА СПИСАНИЕ)Мога да дам и още доста примери за пежо 407 напримерЕдинственото в което бензина бие е максималната скоростex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
ici написа:deadairplane написа:реактивните двигатели най се кефят на керосин"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Ами именно БЕ! Нали сравняваме еднакви кубатури. Кажи ми на колко от новите коли се слага турбо дизел и на колко турбо бензин???? Когато турбо бензините станат толкова масови като турбо дизелите тогава ще говорим...иначе винаги можем да кажем че един електро двигател е по добър от дизел и бензин :P Айде стига че тая тема стана като война и мир...всеки си знае какво иска и му трябва
Коментар
-
Понеже е разисквано милион пъти и не ми се чете цялата тема, искам само да дам за пример така обичаните от нас ФИАТ-и ГрандеПунто:1.3-16v Мултиджет 90к.с. губи с малко по динамични показатели от 1.4-16v Старджет 95к.с. и печели по икономичност и по екологичност, при условие, че е с катализатор за цифра пари Същия 1.3-16v Мултиджет 90к.с., сравнен с най-близкия като технология (турбо-дизел - турбо-бензин) 1.4-16v Т-Джет 120к.с., отново губи по динамични показатели и то с много, но печели с икономичност и екологичност, отново при условието за скъп катализатор 1.9-8v Мултиджет 130к.с., сравнен с 1.4-16v Т-Джет 150к.с. отново губи по динамика и печели по икономичност и екологичност със скъп катализатор, а дори е с по-голяма кубатура, по-висок въртящ момент и т.н... уж предимства, пък то НовотоБраво:Същата работа - малкия Т-Джет бие като динамика малкия Мултиджет, големия Т-Джет бие като динамика големия Мултиджет, бензините губят по икономичност и екологичност, заради безбройните видове катализатори на дизела Ами, ако бензините бяха с обема на дизела?Ами 1.4 ТДИ и 1.4 турбо-бензин на ВАГ?Ами 2.0 ТДИ и 2.0 турбо-бензин пак на ВАГ?Ами 335д и 335и на БМВ?Ами 2.0 ДЦИ и 2.0Т на Рено?Ами 1.6 ХДИ и 1.6т на Пежо?Ами 1.6д и 1.6т на Мини Купър?Ами 2.0 ЦД и 2.3МПС на Мазда?И т.н., и т.н....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар