Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Еми така де, тя и темата си е такава - бензиновия двигател от същия обем могат да му се извадят повече конски сили , отколкото на дизеловия, вие какво тука ми развивате някакви теории за обороти и нютони по метри... и кораби и прочее... и аз ви се връзвам... Тва пречи ли ми да дръпна поне с 1 дължина всеки 100-на коньов бензин, докато дойде момента за смяна на предавка? Не ми пречи.

    Коментар


      #92
      blagun написа:
      tomazo написа:
      ivanko_rs написа:
      tomazo написа:
      докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100 Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
      Леко отклонение ,ако забелязваш караме над 150 ,а някои доста над 150 че даже и по две.Много се разводни.За да няма повече дразги аз спирам да пиша,понеже някои колеги не разбраха защо е пусната темта и всяват само раздор.Ици батко,ти си бог От кога та карам да напишеш два реда
      демек твойта кола е 300 коня
      Човече, не се излагай, колата на Ици е над 300 коня А на ivanko_rs е към 200
      :D Явно колегата tomazo не е влизал в тунинг раздела на форума, то и снимките се затриха нещо , все пак проекта е видим тук http://www.performance-bg.org/forum/...?t=753Само мога да кажа, че с парите за една Комън рейл дизелка може да си направите турбо бензинка примерно 400 к.с. и съответно 500Нм, обратното е непостижимо А относно състезателните коли - това въобще не се определя от някаква минимална граница на конете, а от подготовката на колата и естествено от желанието на собственика и да кара по съответните мероприятия. Има състезателни Чинкуеченто-та от по шейсетина коня, а стария модел е доста по-слаб , но също се кара масово по пистите
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #93
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=30575#30575

        Коментар


          #94
          pirlo написа:
          ако иска някой 2.0 ТД даже може и 2.4 ЖТД може да се пробва с мене на 400м да видим да видим дали бензина или дизела е по бърз
          Така , колега , имам по-добра идея! Дай да се дръпнем като се запролети по прохода Шипка , изкачване и спускане , ако искаш ще се гоним а ако искаш може и сингъл , после да съпоставяме времената А стига вече с тия 400метра . Съществуват и други видове много по атрактивни гонки :D , вярно сега ще кажеш че ми е слаб Фиата , ама споко до пролетта ще си зобне химийката :D , единственния проблем е че не искам да превръщам колата , която купих специално за жена ми да я превръщам в нещо с което да се изтрелва по светофарите в града , но нищо ще и купя друга ама малолитражка бензин че да не вземе да се претрепе :D . Нищо лично пак казвам тази тема е да си поспорим и видиш ли открием друг вид топла вода (минерална напеимер) , но общо взето сме за една кауза - ФОРЦА ФИАТ :D
          .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

          Коментар


            #95
            vlalov написа:
            шо не пуснеш Д4Д срещу уно турбо уе - нали равни треаше да са ми на льо ман ако падне температурата и замръзне нафтата - ма вие сте в БГ уе ко прайте на льо мана - карайте си половин милионните печки ,теглете трактори с тях и слезте на земльо нема ли модери уе
            А стига вече с тези модератори , оставете ги намира . Тая тема не сам я пуснал някой да се изказва , че сме дападжии , печкаджии , че имало масло Приста , ми има Приста да - ми кво чакаш купи си А стига вече с просташки изрази , смятам че хората тук от форума са видиш ли интелигенти (хомосапиенс) , нали Кажете ако не е така , кво сега Валов сори , че използвам твой цитат за тази ми забележка , нищо лично Не смятам да се дъвча с никого , просто поисках мнения А също така и казах , че после и аз ще разкажа нещо , ама май няма , да карам печка , да ама карам и Каен печка , карам и А8 печка да все печки , карал съм други печки , но не е важно май , да май съм дападжия Ми ок Приятелъо от Русе , ми даъ да сложа на Каена малко Приста , че аман вече от обслужване , пък и вече като няма стари шкоди от даповете и стари Чавдари няма от де да зареждам , не мога да си позволя 2.15 за литър скъпо ми е Ок бензина е номер едно , много съфорумци даваха мнения и предложения и примери за всякакви сравнения , ама не 0 - 100 и четвърт миля - тва е , няма други състезания . Лъо Ман е без значение , ТДИ - то на Сеат без значение - ОК А мирясайте вече , тва е тема във форум а не помийна яма за секви глупости и обиди , най-малко пък искам някой да ми казва дападжия , печкаджия и др.Искахте нещо друго серийно , ами ето ви 908 на Пежо . Явно и останалите печкаджии , включително и аз не знаем съотношението кг/к.с. Стига сте ми сравнявали Вайпър със сериен автомобил или Вейрон , някой от вас карал ли ги е Ок , 0-100 , ами от 80 до 120 на пета , кво правим а Това се нарича еластичност на двигателя , аз имам и 6-та скорост на едното возило а на другото ми е 7Г-троник , става и на нея. Както и да е , то тия нафтови печки са за боклука , трябва и на дукати да им го кажем , щото с тоя тяхния най бърз мотор в света явно само си правят илюзии (да същия мотор на хеликоптерите дето го слагат , само че тука е на мотор) , че имат бърз мотор ми той е печка бе А тва че единия двигател възпламенява от степента на сгъстяване ( компресия ) и за тва си му закачат и помпичка (компресор) за да го създава по-лесно и да е по ефективен , а на другия му е нужна възпламенителна свещ за да направи същото , а и малко повечко да си подиша въздух че да има ефект от запалителната свещ. Да за бензина говорим за ОКТАНОВО число , а при дезела за ЦЕТАНОВО , има разлика нали , а сега всички дето плюят печкаджиите да си помислят с колко октана бензин ходят да се перчат и още какви ли не добавки му слагат та да искарат малко повечко мощност от тях , към същитеимам питане : Аз от кой ДАП да отида да си взема гориво за моята (моите) печки с цетаново число 50 а ? Некой ще ми каже ли , особенно се обръщам към онея предизвикващите много , и към онези дето ме пращат на ДАП-а Кво правим сега , не ви ли стигна или да се караме още (спорим по веше му) , да чеша си пръстите по клавиатурата , щото не съм самоубиец зимно време и да тва което прави Бравото на жена ми сега в 20-25 см сняг , елате да го правите същото , но без вериги (както и Бравото) Трябва ли да говорим всеизестни факти като например , че печките са с двигател с по - голямо КПД и за това не се работи да им се изкарва душата до 7 - 8000 оборота/минута. Айде от както махнаха оловото в безина много екологични станаха Никой не е казал , че дизела или бензина имат само плюсове или само минуси , имат и от двете заедно Да темата беше ПРЯКО СЪПОСТАВЯНЕ ДИЗЕЛ СРЕЩУ БЕНЗИН ( ОТ ОПИТ ДА ПОДЧЕРТАЯ - "да сподели") и темата за Лъо Ман е напълно уместна в случая , и да пак казвам "с еднакви параметри , ако е възможно " да ама то не е Да и се уморих вече от играчи на 400 метра по пътя (писна ми да ми са напъват , да прегряват да ми сечат пътя и т.н. простотии) , вече няколко изгоряха след като се опитват да ми се правят на Колин Мкрий по второ и трето класни пътища и с това застрашават не само моя но и този на жена ми и останалите пътници с мен ЖИВОТ Даже ще ви дам един случай за пример , където на дистанция 15км мачках една Тигра 1.6 16 Винтила с една от колите на жена ми , а именно Пежо 306 1.9 ама много чист дизел и накрая тиграта прегря и и издумка двигатела а на пижакса стрелката за температурата сочеше все така наполовина , и кво сега ето атмосферен срещу атмосферен , а на всичкото отгоре на единия (Пежото ) - конете му много по-малко , ама това събитие беше от един дето все се напъваше ей така , че сме печкаджии , добре че момченцето има друга печка в гаража(ТДИ на Пасат) та да си кара нея като му гръмна бензинката Още да говоря ли Айде дайте най - накрая по същество темата , а не да я превръщаме в говорилня за глупости и обиди Да може да имам други големи и скъпи возила , но съм Фен на марката Фиат , а и нека добавя ,че Фиат е концерн в коъто влиза и Ферари Айде сега вече като хора , даваъте мнения и истории , обсъждайте ама стига сте се обиждали ,а и мен в това число. Дерзайте , а ако се държите прилично ще ви дам много интересни истории и факти , доказани и проверени , дори и документирани А за сега весели празници и Честит имен ден на настоящи и скорощни именници ! Наздраве , и карайте внимателно , но не и след употреба на концентрати :D :D , за да няма Преживявал съм ПТП заради и****и ( хора с ниски мозъчни възможности) , а не смятам че във форума има такива .
            .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

            Коментар


              #96
              ivan_enchev написа:
              Така , колега , имам по-добра идея! Дай да се дръпнем като се запролети по прохода Шипка , изкачване и спускане , ако искаш ще се гоним а ако искаш може и сингъл , после да съпоставяме времената
              Е че то тогава ти си обречен от сега!!! Само да вметна че на Иванко_РС и на ИЦИ им е там тренировъчната отсечка

              Коментар


                #97
                ivan_enchev написа:
                pirlo написа:
                ако иска някой 2.0 ТД даже може и 2.4 ЖТД може да се пробва с мене на 400м да видим да видим дали бензина или дизела е по бърз
                Така , колега , имам по-добра идея! Дай да се дръпнем като се запролети по прохода Шипка , изкачване и спускане , ако искаш ще се гоним а ако искаш може и сингъл , после да съпоставяме времената А стига вече с тия 400метра . Съществуват и други видове много по атрактивни гонки :D , вярно сега ще кажеш че ми е слаб Фиата , ама споко до пролетта ще си зобне химийката :D , единственния проблем е че не искам да превръщам колата , която купих специално за жена ми да я превръщам в нещо с което да се изтрелва по светофарите в града , но нищо ще и купя друга ама малолитражка бензин че да не вземе да се претрепе :D . Нищо лично пак казвам тази тема е да си поспорим и видиш ли открием друг вид топла вода (минерална напеимер) , но общо взето сме за една кауза - ФОРЦА ФИАТ :D
                може ама айде на отсечката Сестримо Белмекен там карат на рали България,а и мойта кола може до пролетта да има друг двигател
                Lancia Dedra Integrale

                Коментар


                  #98
                  ivan_enchev написа:
                  Айде дайте най - накрая по същество темата , а не да я превръщаме в говорилня за глупости и обиди
                  ivan_enchev написа:
                  - Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ?
                  ...ама и ти си голям чешит! Според мен , точно по същество си спорят колегите - ама това е според мен де! :D Ако беше написал "давайте експертни мнения" (примерно) , можеше и до 2-ра страница да не стигне темата ти!
                  Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                  Коментар


                    #99
                    Поздрави на Ici за проекта ,ама аз като разгледах предоставеният ми материал ,той все още е проект Надявам се скоро да го подкараш пак за по дълго !!!Сега поне имаш време да работиш по колата ,че както е тръгнало ,ще се отринете от сняг чак на пролет
                    фиатче Браво 2.0

                    Коментар


                      ivan_enchev написа:
                      .....където на дистанция 15км мачках една Тигра 1.6 16 Винтила с една от колите на жена ми , а именно Пежо 306 1.9 ама много чист дизел ...
                      темата е длъжка и леко безмислена (според мен), та затова не съм я чел цялата - ма това ме уби - дай го това толко вървежно пежо атмосферен дизел, да го видиме и ние, и да му се порадваме инчае един от основните "козове" на дизела въртящия момент, е затворен в толкова тесен диапазон от обороти, че при равни други условия (мошност, тегло), дизела е обречен да падне. а ако не се лъжа дизеловите мотори са и малко по-тежки от алогични като мощност бензинови...
                      "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                      (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                      Коментар


                        charlie написа:
                        темата е длъжка и леко безмислена (според мен)
                        и според мен! ...а сега следва темата колко добре е да си на газ...и как совалките ще ги карат на метан!
                        Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                        Коментар


                          charlie написа:
                          ivan_enchev написа:
                          .....където на дистанция 15км мачках една Тигра 1.6 16 Винтила с една от колите на жена ми , а именно Пежо 306 1.9 ама много чист дизел ...
                          темата е длъжка и леко безмислена (според мен), та затова не съм я чел цялата - ма това ме уби - дай го това толко вървежно пежо атмосферен дизел, да го видиме и ние, и да му се порадваме инчае един от основните "козове" на дизела въртящия момент, е затворен в толкова тесен диапазон от обороти, че при равни други условия (мошност, тегло), дизела е обречен да падне. а ако не се лъжа дизеловите мотори са и малко по-тежки от алогични като мощност бензинови...
                          Ами чети я цялата , не е безмислена , а всеки чете това което му харесва , и да такава гонка м/у тиграта и пижакса имаше и мачкането беше голямо - на главен път Стара Загора-Нова Загора , ама май на никой не му харесва тоя факт , ами не мога да ти го дам щото е блъснато от една разбирачка на тема Бензинов голф , ама мога да ти покажа снимки след краша.
                          .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                          Коментар


                            кога 1,9 дизел без турбо бие 1.6л 16V тигра че ми цъфнат налъмите - аре не се излагай! не тричам че дизела е напреднал много в развитието си, ма да слушам за тия приказки от 1001 нощ ми иде лекко у повече.а темата е безмислена, колкото е безмислена всяка тема, която сравнява и/или противопоставя 2 различни идеи - ако дизела е най-доброто нема да има бензинови, ако гоуфо е най-яката раута нема да има фати и т.нт...
                            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                            Коментар


                              Т’ва верно е голем смех, че 1.9 чист дизел биело 16 клапановата Тигра Ей нема изтрезняване покрай тия празници...
                              Bravo 1.6 16v

                              Коментар


                                Ти тази част чете ли я ????? Щото така започва "дългия комент". "А стига вече с тези модератори , оставете ги намира . Тая тема не сам я пуснал някой да се изказва , че сме дападжии , печкаджии , че имало масло Приста , ми има Приста да - ми кво чакаш купи си Exclamation Question А стига вече с просташки изрази , смятам че хората тук от форума са видиш ли интелигенти (хомосапиенс) , нали Question Exclamation Кажете ако не е така , кво сега Question Валов сори , че използвам твой цитат за тази ми забележка , нищо лично Exclamation Не смятам да се дъвча с никого , просто поисках мнения Exclamation " И още само едно нещо , не държа да ми вярваш ама въобще даже , а ако искаш да ме наречеш лъжец , тва вече е друга тема , ти си първия за 20 и много години , който може би ми казва , че лъжа. Нищо лично
                                .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                                Коментар

                                Working...
                                X