Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Абе нещо дизелджиите бягате от неудобните въпроси ми се струва и си знаете своето а? То хубаво малко да сте на вълна "мойто е най-убавото" ама вие сте направо адска секта Къде сте видяли дизел във Ф1,къде сте видяли дизел по ралита,къде сте видяли дизел в дтм,а дизел във втцц,дизел в наскар...само един льо ман има нищо друго...
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #77
      колегата Bo най -точно е поставил ,начините по който трябва да се сравняват дизеловия и бенз.двигател .Не случайно са го измислили за тези състезания !Поради очевадните разлики ,между двата !!Не виждам защо продължавате да спорите !!
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #78
        Grisha написа:
        Абе нещо дизелджиите бягате от неудобните въпроси ми се струва и си знаете своето а? То хубаво малко да сте на вълна "мойто е най-убавото" ама вие сте направо адска секта Къде сте видяли дизел във Ф1,къде сте видяли дизел по ралита,къде сте видяли дизел в дтм,а дизел във втцц,дизел в наскар...само един льо ман има нищо друго...
        прекалено са тежки ! има време ,за всичко !за Ф1 е глупаво да се говори ,това там не са автомобили а и някакси по смислен е разговора ,когато става дума за коли ,които притежаваме ,имаме,карали сме и прочие !не случайно пожелах на всички ,рацери по -горе ,да им се отдаде възможност да се снимат с Вейрона някой ден
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #79
          ogi28b написа:
          е това е нечовешко промиване на мозъци!!!
          от страна на кого :D
          ogi28b написа:
          как може да говорите за еднакви параметри - пълнене, не знам си кво, а да изключвате основния компонент по който идват конските сили - оборотите.
          Ами нали сравняваме реалните качества на дизела и бензина, всеки си има предимства и недостатъци. Имаме две "железа" с обем 2000 см3 и си ги сравняваме - с кое какво се постига :D
          ogi28b написа:
          Как така бензина ще му слагаме турбо, и пълнене и еднаква кубатура и какви бяха там още доводите на колегата, ми дайте и на дизела да му вдигнеме оборотите на 7000 и да си говориме?
          Ами хайде де, чудя се и аз защо не ги вдигат тия пусти обороти, дето само заради тях не се излиза на глава с бензинките
          ogi28b написа:
          колко коня ще е моята кола, ако двигателя се върти с близо двойни обороти? Бърз поглед на графиката показва 180+ к.с. от по-малко от 2 литра работен обем
          Това вече е в сферата на хай-тек тунинга колега, едва ли ще го видим това турбо дизел на 8000 об/мин. ... бъррр
          ogi28b написа:
          Айде да ми дойде някой 105 коня , ама да не сменя на 7000 оборота, ами да сменя с мен - на 4500, ще ми диша прашоляка, направо ще го разхърлям като мръсно коте! щото на 4500 я има 70 коня, я не... с невероятните 130 нютонметра, които прилага....
          Аз предлагам да не гледаме вече конските сили, те са твърде относително нещо Просто завъртаме копчето на турбодизела на седем-осем К RPM и разхвърляме осмелилите се да излязат насреща "мръсни котета" А...като стана дума за дръпки със сменяне на предавки на ниски обороти, колега погледни тези графики на бензиновите турбо "рехавци" Едната е на стандартен 2.0 16ВТ с "незначителните" 270Нм при 2500, също и при 4500 об/мДругата е на моя сетъп (малко или много) със "нежните" 220Нм при 2500 и 430Нм при 4500 об/мин
          Прикачени файлове
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #80
            [quote="ogi28b"]абе щом се оказа че няма разлика м/у 4500 оборота и 7000, според вас, не виждам да има и разлика м/у турбо и атмосфера, алоуууууууууу....ЕИ НАЧИ!!! Бензина си има обороти, дизела си има турбина! както казва ники александров "Тишина на Анфийлд, това е положението!" quote]И бензина си има също турбина! И какво става? Аки баки в гащетата за "бързите дизели"..... Ама сравнявайте турбо мотор с друг турбо(бензинов) мотор Ето прост пример:Пунто 1.4 ГТ - 133 коняМощность 133 л.с. При оборотах 5750 Пунто 1.7 TD 70 коня - хем е с по-голяма кубатура от бензина!Мощность 70 л.с. При оборотах 4500 Еми карайте си бързите дизели и т’ва е!
            BMW E90 320D
            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

            Коментар


              #81
              tomazo написа:
              Grisha написа:
              Абе нещо дизелджиите бягате от неудобните въпроси ми се струва и си знаете своето а? То хубаво малко да сте на вълна "мойто е най-убавото" ама вие сте направо адска секта Къде сте видяли дизел във Ф1,къде сте видяли дизел по ралита,къде сте видяли дизел в дтм,а дизел във втцц,дизел в наскар...само един льо ман има нищо друго...
              прекалено са тежки ! има време ,за всичко !за Ф1 е глупаво да се говори ,това там не са автомобили а и някакси по смислен е разговора ,когато става дума за коли ,които притежаваме ,имаме,карали сме и прочие !не случайно пожелах на всички ,рацери по -горе ,да им се отдаде възможност да се снимат с Вейрона някой ден
              Тогава що говорите за льо мани и кораби?
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #82
                докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100 Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
                фиатче Браво 2.0

                Коментар


                  #83
                  tomazo написа:
                  докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100 Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
                  Леко отклонение ,ако забелязваш караме над 150 ,а някои доста над 150 че даже и по две.Много се разводни.За да няма повече дразги аз спирам да пиша,понеже някои колеги не разбраха защо е пусната темта и всяват само раздор.Ици батко,ти си бог От кога та карам да напишеш два реда
                  Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                  Коментар


                    #84
                    Според мен този спор е започнал откакто е направен всеки един от тези двигатеи!А знаете ли колко още може да продължи!?Това е безмислено-всеки си говори каквото му изнася(Моля да не се обиждате ,но се замислете и ще видите ,че е така),и пак се повтаря едно и също-цялата тема е с почти идентични постове!Можем да продължим още 872323653526879578 години Мисля че темата е изчерпана поне докато не се намерят двама достатъчно "луди" да се пуснат на 400-метровата писта,отляво дизел ,а отдясно бензин-и двата с еднакава кубатура и турбо!ТОВА Е ПРАВИЛНИЯТ НАЧИН ЗА СРАВНЕНИЕ!!!и сега глей кво става -почват се въртящи моменти ,обороти ,конски сили...
                    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                    Коментар


                      #85
                      ivanko_rs написа:
                      tomazo написа:
                      докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100 Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
                      Леко отклонение ,ако забелязваш караме над 150 ,а някои доста над 150 че даже и по две.Много се разводни.За да няма повече дразги аз спирам да пиша,понеже някои колеги не разбраха защо е пусната темта и всяват само раздор.Ици батко,ти си бог От кога та карам да напишеш два реда
                      демек твойта кола е 300 коня
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #86
                        Predatorsi написа:
                        Ха ха ,добре им го каза!То такъв дизел просто май няма!!! Всъщност сещам се за Ауди-то което спечели няколко пъти Le Mans ,ама то май тва не влиза в играта щото е рейсинг автомобил ,а тук май говорим за серийно производство!Ако дизела е толкова велик защо тогава бензина го възпяват дори !?Текста е на Rammstein - Benzin - предполагам повечето сте го слушали!Нуждая се от време, а не от хероинНиkaкъв алкохол, никaкъв никотинНямам нужда от помощ или от кофеин,А от динамит и терпентинТрябва ми масло за бензинЕксплозивен като керосинВисокооктанов и безоловенГориво като бензинНе трябва ми приятел, нито кокаинНе трябват ми нито доктор, нито лекарствоНе трябва ми жена, а само вазелинМалко нитроглицеринТрябват ми пари за бензинЕксплозивен като керосинВисокооктанов и безоловенГориво като бензинДай ми бензинТой тече във вените миСпи в сълзите миИзтича през ушите миСърцето и бъбреците ми са двигателиБензинАко искаш с нещо да се разделиш,Тогава трябва да го изгоришАко искаш нивга да не го съзреш,Потопи го във бензинТрябва ми бензин
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #87
                          tomazo написа:
                          ivanko_rs написа:
                          tomazo написа:
                          докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100 Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
                          Леко отклонение ,ако забелязваш караме над 150 ,а някои доста над 150 че даже и по две.Много се разводни.За да няма повече дразги аз спирам да пиша,понеже някои колеги не разбраха защо е пусната темта и всяват само раздор.Ици батко,ти си бог От кога та карам да напишеш два реда
                          демек твойта кола е 300 коня
                          Не колега,мойта за сега си е стандартна 190-195 коня с опция да я правя около 300,обаче на Ици е 320 коня(от същия мотор като моя) наистина повярвай Напълно подкрепям мнението на колегата Predatorsi и затова да приключим до тук.
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #88
                            tomazo написа:
                            ivanko_rs написа:
                            tomazo написа:
                            докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100 Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
                            Леко отклонение ,ако забелязваш караме над 150 ,а някои доста над 150 че даже и по две.Много се разводни.За да няма повече дразги аз спирам да пиша,понеже някои колеги не разбраха защо е пусната темта и всяват само раздор.Ици батко,ти си бог От кога та карам да напишеш два реда
                            демек твойта кола е 300 коня
                            Човече, не се излагай, колата на Ици е над 300 коня А на ivanko_rs е към 200
                            BMW E90 320D
                            ех. FIAT COUPE 2.0 16V
                            ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
                            ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

                            Коментар


                              #89
                              еми карайте си бързия бензин, нали още преди 3 сгтраници разбрахме че на 0-100 бензина бие. Аз ще си карам силния дизел и като трябва да се свърши сериозна работа, ще отида да я свърша, а като трябва да се покаже колко е бърза колата за 100 метра, ще отидете вие, да представите клуба.

                              Коментар


                                #90
                                Ааааааааааааа, ама за РАБОТАТА ли говорехме... Работата на село се върши с магарета, а състезанията се правят с чистокръвни жребци! Начи общо взето магаретата са дизел, а жребците са бензин! Е Вие колеги с магарета ли искате да се появите на мегдана!? А?
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X