Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Добре де па ви питам същият въпрос но по друг начин:Има ли дизел който да ускорява от 0 до 100 между 3 и 4 секунди? А такъв от 0 до 100 за под 3 секунди?Да се включват феновете на дизела и да казват ФАКТИ защото аз знам бензинови коли с такива параметри.Пред фактите и боговете мълчат, така че ако не напишете нищо конкретно ще приема мълчанието ви за факт :D

    Коментар


      #32
      Ха ха ,добре им го каза!То такъв дизел просто май няма!!! Всъщност сещам се за Ауди-то което спечели няколко пъти Le Mans ,ама то май тва не влиза в играта щото е рейсинг автомобил ,а тук май говорим за серийно производство!Ако дизела е толкова велик защо тогава бензина го възпяват дори !?Текста е на Rammstein - Benzin - предполагам повечето сте го слушали!Нуждая се от време, а не от хероинНиkaкъв алкохол, никaкъв никотинНямам нужда от помощ или от кофеин,А от динамит и терпентинТрябва ми масло за бензинЕксплозивен като керосинВисокооктанов и безоловенГориво като бензинНе трябва ми приятел, нито кокаинНе трябват ми нито доктор, нито лекарствоНе трябва ми жена, а само вазелинМалко нитроглицеринТрябват ми пари за бензинЕксплозивен като керосинВисокооктанов и безоловенГориво като бензинДай ми бензинТой тече във вените миСпи в сълзите миИзтича през ушите миСърцето и бъбреците ми са двигателиБензинАко искаш с нещо да се разделиш,Тогава трябва да го изгоришАко искаш нивга да не го съзреш,Потопи го във бензинТрябва ми бензин
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

      Коментар


        #33
        Колега, първият дизелов двигател който се завърти до такива обороти, на каквито се въртят бензиновите, ще ускори до 100 за м/у 2 и 3 секунди, и ще му остане 1-2 секунди аванс пред бензиновия. Я ми кажи за бензинов двигател, който да тегли локомотив и няколкостотин тонен влак, да задвижи кораб, строителна техника, земеобработващи машини, нещо масивно? Защото аз знам за такъв дизелов двигател... Спорът е безсмислен, някой непросветен ако чете ще си помисли че сме някакви сектанти. Бензин, та бензин. Дизел, та дизел. Сигурен съм че един 6-литров модерен дизелов двигател ще ускори не по-лошо до 100, отколкото един бензинов. Само че 6 и повече литровите дизелови двигатели се използват за далеч по-сериозни неща, отколкото за ускорение от 0 до 100/200/300Бензиновият двигател е измислен за да се използва първичния продукт който се отделя при дестилацията на петрола, преди да се отдели дизелът. И за да не се изхвърля, са измислили бензиновия двигател. Той пък се оказал не толкова ефективен - за да свърши същата работа му трябва повече гориво, и така...В тази тема искате да измерите двата двигателя по някакъв абсолютен показател - ускорение от 0 до 100. Но ако ги мерите по отношение на свършената работа - дизеловия двигател е по-добър от бензиновия! Точка! Жалко че не са се сетили да изстрелват ракети в космоса с дизелов мотор Предста’аш ли си...ред.: цитираната песен кърти мифки! Даже и в заглавието на темата дизела е преди бензина, т.е бензина е втори!

        Коментар


          #34
          Оги много добре казано Просто момчетата трябва да покарат и дизелови автомобили малко и бензинови !И спортен автомобил не е 150-180 коня Много глупава тема в стил тунинг форума !
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #35
            Ами колега Оги ,критерия за вървене на една кола е от 0 до 100.Във всички състезания се мери време,а не колко товар може да дърпа.И спрете ако обичате да извъртате нещата ако дизела това ,ако дизела онова..............Богати Вейрон е един добре направен бензинов автомобил.От 0 до 100 ускорява за2.5секунди с четворното си турбо и 1001коня-ФАКТ.Ще кажеш ли някакъв равностоен дизел който да се произвежда макар и в ограничена серия или ще си говорим как дизела е такъв и онакъв и в цял свят е пълно с прости инжинери , които не са сетили за някакво техническо решение.

            Коментар


              #36
              Е, разбира се на състезанията се стремят да постигнат и минимално малко тегло на колите, Ф1 тежат по 5-600 килца. Тва сме аз, ти, ония двамата, и после оня третия, и жоро-вратаря....Как върви една кола се мери с ускорението от 0 до 100 - добре, тогава бензинов и дизелов с еднакви конски сили И В ЕДНАКВИ КОЛИ, бензинът бие. И аз трака мисля. Но всеки допълнителен килограм тежест в колата много повече пречи на бензиновия отколкото на дизеловия. Пак да кажа - конете са функция от въртящ момент и обороти. Така че при едни и същи коне можем да имаме огромна сила, и никаква сила! Камионите-влекачи са по 4-500 коня и повече, но тва значи ли че ще ускорят по-бързо от мен от 0 до 100, ако аз съм с полския фиат 125 Пъ , 75 коня, няма и толкова... Но влекачът дали ще закачи 35 тона ремарке, или ще е празен - не го грее много, а аз ако си закача на фичката 35 тона.... малииииии. Та така, съгласих се че по абсолютния показател ускорение от 0 до 100 бензинът бие!Гатанка: моята кола с/у Дедра 1.8 74 киловата (836А5.000)? Как мислите, кой ще дръпне повече от 0 до 100? После ще драсна и за резултатите

              Коментар


                #37
                lubobg написа:
                Ами колега Оги ,критерия за вървене на една кола е от 0 до 100.Във всички състезания се мери време,а не колко товар може да дърпа.И спрете ако обичате да извъртате нещата ако дизела това ,ако дизела онова..............Богати Вейрон е един добре направен бензинов автомобил.От 0 до 100 ускорява за2.5секунди с четворното си турбо и 1001коня-ФАКТ.Ще кажеш ли някакъв равностоен дизел който да се произвежда макар и в ограничена серия или ще си говорим как дизела е такъв и онакъв и в цял свят е пълно с прости инжинери , които не са сетили за някакво техническо решение.
                ей затова се изродяват тия теми и се првръщат в пълна идиотщина !!БУГАТИ ВЕЙРОН че ти дори не си се снимал с него !!!факта ,че даваш пример с кола,в която са вложени милиарди и струва толкова ,че не ми се мисли и не един и два творчески живота са отишли в създаването и ,за да се впускаш в безумен спор 0-100 км/ч за колко сек. Дори му се чудя на Оги ,защо си губи времето да ти обеснява ... p.s.ще дам един пресен пример с едно расерче с така бързите опел Астри как се опитваше да се дръпне с на едно приятелче влекача по Сливница от сфетофар до сфетофар ,като се има предвид,че влекача на 100 км има ограничител !!е няма такова ускорение на 5-та направо с подскок тръгваше
                фиатче Браво 2.0

                Коментар


                  #38
                  ако иска някой 2.0 ТД даже може и 2.4 ЖТД може да се пробва с мене на 400м да видим да видим дали бензина или дизела е по бърз
                  Lancia Dedra Integrale

                  Коментар


                    #39
                    tomazo написа:
                    lubobg написа:
                    Ами колега Оги ,критерия за вървене на една кола е от 0 до 100.Във всички състезания се мери време,а не колко товар може да дърпа.И спрете ако обичате да извъртате нещата ако дизела това ,ако дизела онова..............Богати Вейрон е един добре направен бензинов автомобил.От 0 до 100 ускорява за2.5секунди с четворното си турбо и 1001коня-ФАКТ.Ще кажеш ли някакъв равностоен дизел който да се произвежда макар и в ограничена серия или ще си говорим как дизела е такъв и онакъв и в цял свят е пълно с прости инжинери , които не са сетили за някакво техническо решение.
                    ей затова се изродяват тия теми и се првръщат в пълна идиотщина !!БУГАТИ ВЕЙРОН че ти дори не си се снимал с него !!!факта ,че даваш пример с кола,в която са вложени милиарди и струва толкова ,че не ми се мисли и не един и два творчески живота са отишли в създаването и ,за да се впускаш в безумен спор 0-100 км/ч за колко сек. Дори му се чудя на Оги ,защо си губи времето да ти обеснява ... p.s.ще дам един пресен пример с едно расерче с така бързите опел Астри как се опитваше да се дръпне с на едно приятелче влекача по Сливница от сфетофар до сфетофар ,като се има предвид,че влекача на 100 км има ограничител !!е няма такова ускорение на 5-та направо с подскок тръгваше
                    Колега аз трябва ли да се снимам с моя мотор за да натрия носовете на една камара дизели?Който иска да го види ,го има в раздел тунинг в ланча форума.И ми сравняваш влекач незнам си колко литра с незнам си колко коня с турбо пълнене,с астра предполагам 2.0 16 150 коня.Ами тое ясно какво ще стане до 100.Колега оги,някой от Вас да кара или да е собственик на камион или ван Фиат,Ивеко и .н. нещо италиянско?Предполагам не,затова прочетете темата отгоре и да видим къде пише "кой тегли повече".Тука сравняваме двигатели на леки автомобили,и няма такъв пак ще се повторя дизел с еднакви параметри като кубатура и пълнене да бие бензиновия.Вярно е че мощноста е функция от въртящия и оборотите,но недей ми изтъква че дизела виждаш ли не можел да направи такива оборти.За сметка на това пък му е много долу въртящия,така че реми.Стига си давал примери за теглене.Тука трактори ли караме.Аз пак казвам изкарайте щом толкова много върви някоя печка срещу бензинка и да видим какво ще стане,обаче с равни параметри.П.П. Не мога да разбера каква е тая мания от години в БГ да се кара дизелов автомобил ,едва ли само разхода,като се има в предвид че цената за закупуване е сериозно по-висока,а сега сигурно с тая цена на нафтата е голям кеф - по-скъпа от бензина П.П. Писна ми да споря с хора на които все едно говоря на стената ,обясняваш едно,те в другия пост пак същото.Май казвате на черното ,бяло и обратното.За сега ще се въздържам да пиша повече че само се нервя
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #40
                      Иванчо ,айде прочети пак заглавието на темата и т.н. никъде не пише 0-100 така извъртяхте нещата !Преди да се снимаш с твоя мотор си избери достоен дизелов двигател а не 1.9 жтд или 2.4 !защото е смешно !И като говориш за равни параметри при бензинови и дизелови двигатели е меко казано некомпетентно !!!Аман от състезатели и разбирачи 0 към 100 обаче щом 0-100 е най важното за Вас в една кола -живи и здрави ,ускорявайте се .
                      фиатче Браво 2.0

                      Коментар


                        #41
                        ogi28b написа:
                        Я ми кажи за бензинов двигател, който да тегли локомотив и няколкостотин тонен влак, да задвижи кораб, строителна техника, земеобработващи машини, нещо масивно? Защото аз знам за такъв дизелов двигател...
                        ...влаковете са с тенденция да се движат на магнитна възглавница (не знам дали знаеш).
                        Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                        Коментар


                          #42
                          Томазчо,айде да не се обиждаме,защото явно ти не си прочел точно първия пост на Г-н Енчев.Пак ще ти повторя за стотен път ,като ще ми сравняваш бензин с дизел,нека да е при еднакви параметри.Ако имаше реактивен мотор с кубатура примерно 2.0 ,пак ли щеше да спориш че видиш ли имал еди какви си плюсове и незнам си какво ,ама не можело да се сравнява с дизел и бензин с обем 2.0.Смешен си.Второ,аз някъде да съм писал че ще се пускам от 0-100 Добре щом така го извърташ - ще се пусна с дизел 2.0 Турбо от 0-100км/ч,0-150км/ч и примерно 0-240км/ч,и даже на пробег примерно от 30км.Какво ще кажеш ?Даже гледам че колегата Пирло ви е предизвикал, дизелджии,ама май само много говорите.Не мога да сравнявам 2.4 ЖТД който е 136 коня с моя мотор(що?!),който е толкова дърт ,като концепция колкото сигурно са годините на някои юзъри във форума.Ами с какво искаш с Пунто ГТ 136 коня ли?Смешен има разлика 1000 кубика,как ще я компенсираш тази разлика в параметрите,а?САМО при равни условия.Аз какво да направя като немогат да изтискат толкова коне от тая смрад нафтата(повярвай смрад е ,вече имам за 2 години 110000км с партнер).Айде ръкавицата е хвърлена и от двама ни с Пирло.П.П.Ето копие на първия пост :Хайде сега ще е интересно Exclamation Exclamation ExclamationНякои хора смятат, че ерата на дизела е дошла а други пък не. Някои смятат, че бензинови коли на 100% бият на каквато и да е гонка дизелови със същите показатели, други - не.Моят въпрос към вас е :- Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ?- Ако имате опит в подобни гонки, моля споделете. Аз имам доста такъв опит, но засега ще си замЪлча .И сега ако обичате айде да не говорим за теглене,дърпане и др. движения от борбата.Имате го черно на бяло написано - ГОНКИ
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #43
                            Аз също казах, ако някой не вярва да намери такава кола и да се пуснем. Говоря за другата тема дето почнаха да ми разтегат лукуми че оня не се бил дърпал и т.н. че с 1,8 атмосферка без никакви ядове дръпнах 2.0 ТДИ! Аз се разочаровах колко бавно съм го дръпнал те почнали да ми обясняват че той щял да ме бие! ХАХАХАХАХАХА смях в залата. Айде живи и здрави и караите умната че е опасно в тея условия.
                            >>> PUNTO POWER - HGT<<<

                            Коментар


                              #44
                              ivanko_rs написа:
                              ........И сега ако обичате айде да не говорим за теглене,дърпане и др. движения от борбата.Имате го черно на бяло написано - ГОНКИ
                              Каквото и да си говорим, то е ясно, че привържениците на двата лагери ще си останат такива и с нищо няма да се промени това, НО...Виждам, че ти си "най-запознат", и е малко тъпо да твърдиш, че конските сили и въртящия момент нямат нищо общо. Аз пък ще кажа, че конски сили не съществуват. Ако махна конските сили винаги знам колко върви колата благодарение на въртящия момент, ама ако махна въртящия момент, ти ще ми кажеш ли колко конски сили ти е колицата Поправи се малко с изказванията и понятията.И друго искам да кажеш. Защо да се изключва Льо Ман? Защо да изклчваме дизеловия двигател (комън рейл) с който Аудито смачка - в буквалния смисъл на думата всички бензинови двигатели. Нали говорим за тази громна разлика като предимство на бензиновия двигател? При състезание какво става?КЪДЕ е предимството, в което е бил бензина по-добър - в максимална скорост, ускорение, икономичност, ЕКОЛОГИЧНОСТ?Отговори ми на този въпрос, защото аз не виждам предимство на бензина в НАЙ-ТЕЖКОТО състезание в света!!!Или както вее съм казал - отборите с бензинови двигатели не искат да печелят и си казали - я да дадем предимство на дизеловите агрегати и нашите да ги оставим да ги МАЧАКТ!Та бих помолил конкретен отговор на този въпрос с доводи, факти, а не с предположения.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #45
                                BO написа:
                                И друго искам да кажеш. Защо да се изключва Льо Ман? Защо да изклчваме дизеловия двигател (комън рейл) с който Аудито смачка - в буквалния смисъл на думата всички бензинови двигатели. Нали говорим за тази громна разлика като предимство на бензиновия двигател? При състезание какво става?КЪДЕ е предимството, в което е бил бензина по-добър - в максимална скорост, ускорение, икономичност, ЕКОЛОГИЧНОСТ?Отговори ми на този въпрос, защото аз не виждам предимство на бензина в НАЙ-ТЕЖКОТО състезание в света!!!Или както вее съм казал - отборите с бензинови двигатели не искат да печелят и си казали - я да дадем предимство на дизеловите агрегати и нашите да ги оставим да ги МАЧАКТ!Та бих помолил конкретен отговор на този въпрос с доводи, факти, а не с предположения.
                                Ти ми кажи факти.Темата за ЕКОЛОГИЧНОСТ не я подхващай защото дизела е много по-голям замърсител от бензина.За разход,за какво изобщо говорим щом сравняваме по спортни модификации?!Колко ти е тежко това състезание на Льо Ман?Тези 24 часа,дали се връзват примерно със часовете каране за цял сезон във F1,WRC или WTCC,как мислиш?Въобще има ли някъде друго състезание в което да доминира дизел?Ще кажеш ,да ама там печели,ама печели в едно от 1000 примерно и какво от това?Както се казва войната е низ от многобройни битки,а дизела печели само една,пак губи.Да ти върна въпроса - ти да не би да знаеш колко коня ти е колата ако и на тебе то го няма въртящия?Ще знаеш колкото аз-грънци За данните ,ще почакаш малко да ги намеря
                                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                                Коментар

                                Working...
                                X