Добре де па ви питам същият въпрос но по друг начин:Има ли дизел който да ускорява от 0 до 100 между 3 и 4 секунди? А такъв от 0 до 100 за под 3 секунди?Да се включват феновете на дизела и да казват ФАКТИ защото аз знам бензинови коли с такива параметри.Пред фактите и боговете мълчат, така че ако не напишете нищо конкретно ще приема мълчанието ви за факт :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел срещу Бензин
Collapse
X
-
Ха ха ,добре им го каза!То такъв дизел просто май няма!!! Всъщност сещам се за Ауди-то което спечели няколко пъти Le Mans ,ама то май тва не влиза в играта щото е рейсинг автомобил ,а тук май говорим за серийно производство!Ако дизела е толкова велик защо тогава бензина го възпяват дори !?Текста е на Rammstein - Benzin - предполагам повечето сте го слушали!Нуждая се от време, а не от хероинНиkaкъв алкохол, никaкъв никотинНямам нужда от помощ или от кофеин,А от динамит и терпентинТрябва ми масло за бензинЕксплозивен като керосинВисокооктанов и безоловенГориво като бензинНе трябва ми приятел, нито кокаинНе трябват ми нито доктор, нито лекарствоНе трябва ми жена, а само вазелинМалко нитроглицеринТрябват ми пари за бензинЕксплозивен като керосинВисокооктанов и безоловенГориво като бензинДай ми бензинТой тече във вените миСпи в сълзите миИзтича през ушите миСърцето и бъбреците ми са двигателиБензинАко искаш с нещо да се разделиш,Тогава трябва да го изгоришАко искаш нивга да не го съзреш,Потопи го във бензинТрябва ми бензинFiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Колега, първият дизелов двигател който се завърти до такива обороти, на каквито се въртят бензиновите, ще ускори до 100 за м/у 2 и 3 секунди, и ще му остане 1-2 секунди аванс пред бензиновия. Я ми кажи за бензинов двигател, който да тегли локомотив и няколкостотин тонен влак, да задвижи кораб, строителна техника, земеобработващи машини, нещо масивно? Защото аз знам за такъв дизелов двигател... Спорът е безсмислен, някой непросветен ако чете ще си помисли че сме някакви сектанти. Бензин, та бензин. Дизел, та дизел. Сигурен съм че един 6-литров модерен дизелов двигател ще ускори не по-лошо до 100, отколкото един бензинов. Само че 6 и повече литровите дизелови двигатели се използват за далеч по-сериозни неща, отколкото за ускорение от 0 до 100/200/300Бензиновият двигател е измислен за да се използва първичния продукт който се отделя при дестилацията на петрола, преди да се отдели дизелът. И за да не се изхвърля, са измислили бензиновия двигател. Той пък се оказал не толкова ефективен - за да свърши същата работа му трябва повече гориво, и така...В тази тема искате да измерите двата двигателя по някакъв абсолютен показател - ускорение от 0 до 100. Но ако ги мерите по отношение на свършената работа - дизеловия двигател е по-добър от бензиновия! Точка! Жалко че не са се сетили да изстрелват ракети в космоса с дизелов мотор Предста’аш ли си...ред.: цитираната песен кърти мифки! Даже и в заглавието на темата дизела е преди бензина, т.е бензина е втори!
Коментар
-
Ами колега Оги ,критерия за вървене на една кола е от 0 до 100.Във всички състезания се мери време,а не колко товар може да дърпа.И спрете ако обичате да извъртате нещата ако дизела това ,ако дизела онова..............Богати Вейрон е един добре направен бензинов автомобил.От 0 до 100 ускорява за2.5секунди с четворното си турбо и 1001коня-ФАКТ.Ще кажеш ли някакъв равностоен дизел който да се произвежда макар и в ограничена серия или ще си говорим как дизела е такъв и онакъв и в цял свят е пълно с прости инжинери , които не са сетили за някакво техническо решение.
Коментар
-
Е, разбира се на състезанията се стремят да постигнат и минимално малко тегло на колите, Ф1 тежат по 5-600 килца. Тва сме аз, ти, ония двамата, и после оня третия, и жоро-вратаря....Как върви една кола се мери с ускорението от 0 до 100 - добре, тогава бензинов и дизелов с еднакви конски сили И В ЕДНАКВИ КОЛИ, бензинът бие. И аз трака мисля. Но всеки допълнителен килограм тежест в колата много повече пречи на бензиновия отколкото на дизеловия. Пак да кажа - конете са функция от въртящ момент и обороти. Така че при едни и същи коне можем да имаме огромна сила, и никаква сила! Камионите-влекачи са по 4-500 коня и повече, но тва значи ли че ще ускорят по-бързо от мен от 0 до 100, ако аз съм с полския фиат 125 Пъ , 75 коня, няма и толкова... Но влекачът дали ще закачи 35 тона ремарке, или ще е празен - не го грее много, а аз ако си закача на фичката 35 тона.... малииииии. Та така, съгласих се че по абсолютния показател ускорение от 0 до 100 бензинът бие!Гатанка: моята кола с/у Дедра 1.8 74 киловата (836А5.000)? Как мислите, кой ще дръпне повече от 0 до 100? После ще драсна и за резултатите
Коментар
-
lubobg написа:Ами колега Оги ,критерия за вървене на една кола е от 0 до 100.Във всички състезания се мери време,а не колко товар може да дърпа.И спрете ако обичате да извъртате нещата ако дизела това ,ако дизела онова..............Богати Вейрон е един добре направен бензинов автомобил.От 0 до 100 ускорява за2.5секунди с четворното си турбо и 1001коня-ФАКТ.Ще кажеш ли някакъв равностоен дизел който да се произвежда макар и в ограничена серия или ще си говорим как дизела е такъв и онакъв и в цял свят е пълно с прости инжинери , които не са сетили за някакво техническо решение.фиатче Браво 2.0
Коментар
-
tomazo написа:lubobg написа:Ами колега Оги ,критерия за вървене на една кола е от 0 до 100.Във всички състезания се мери време,а не колко товар може да дърпа.И спрете ако обичате да извъртате нещата ако дизела това ,ако дизела онова..............Богати Вейрон е един добре направен бензинов автомобил.От 0 до 100 ускорява за2.5секунди с четворното си турбо и 1001коня-ФАКТ.Ще кажеш ли някакъв равностоен дизел който да се произвежда макар и в ограничена серия или ще си говорим как дизела е такъв и онакъв и в цял свят е пълно с прости инжинери , които не са сетили за някакво техническо решение.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Иванчо ,айде прочети пак заглавието на темата и т.н. никъде не пише 0-100 така извъртяхте нещата !Преди да се снимаш с твоя мотор си избери достоен дизелов двигател а не 1.9 жтд или 2.4 !защото е смешно !И като говориш за равни параметри при бензинови и дизелови двигатели е меко казано некомпетентно !!!Аман от състезатели и разбирачи 0 към 100 обаче щом 0-100 е най важното за Вас в една кола -живи и здрави ,ускорявайте се .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
ogi28b написа:Я ми кажи за бензинов двигател, който да тегли локомотив и няколкостотин тонен влак, да задвижи кораб, строителна техника, земеобработващи машини, нещо масивно? Защото аз знам за такъв дизелов двигател...Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Томазчо,айде да не се обиждаме,защото явно ти не си прочел точно първия пост на Г-н Енчев.Пак ще ти повторя за стотен път ,като ще ми сравняваш бензин с дизел,нека да е при еднакви параметри.Ако имаше реактивен мотор с кубатура примерно 2.0 ,пак ли щеше да спориш че видиш ли имал еди какви си плюсове и незнам си какво ,ама не можело да се сравнява с дизел и бензин с обем 2.0.Смешен си.Второ,аз някъде да съм писал че ще се пускам от 0-100 Добре щом така го извърташ - ще се пусна с дизел 2.0 Турбо от 0-100км/ч,0-150км/ч и примерно 0-240км/ч,и даже на пробег примерно от 30км.Какво ще кажеш ?Даже гледам че колегата Пирло ви е предизвикал, дизелджии,ама май само много говорите.Не мога да сравнявам 2.4 ЖТД който е 136 коня с моя мотор(що?!),който е толкова дърт ,като концепция колкото сигурно са годините на някои юзъри във форума.Ами с какво искаш с Пунто ГТ 136 коня ли?Смешен има разлика 1000 кубика,как ще я компенсираш тази разлика в параметрите,а?САМО при равни условия.Аз какво да направя като немогат да изтискат толкова коне от тая смрад нафтата(повярвай смрад е ,вече имам за 2 години 110000км с партнер).Айде ръкавицата е хвърлена и от двама ни с Пирло.П.П.Ето копие на първия пост :Хайде сега ще е интересно Exclamation Exclamation ExclamationНякои хора смятат, че ерата на дизела е дошла а други пък не. Някои смятат, че бензинови коли на 100% бият на каквато и да е гонка дизелови със същите показатели, други - не.Моят въпрос към вас е :- Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ?- Ако имате опит в подобни гонки, моля споделете. Аз имам доста такъв опит, но засега ще си замЪлча .И сега ако обичате айде да не говорим за теглене,дърпане и др. движения от борбата.Имате го черно на бяло написано - ГОНКИPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Аз също казах, ако някой не вярва да намери такава кола и да се пуснем. Говоря за другата тема дето почнаха да ми разтегат лукуми че оня не се бил дърпал и т.н. че с 1,8 атмосферка без никакви ядове дръпнах 2.0 ТДИ! Аз се разочаровах колко бавно съм го дръпнал те почнали да ми обясняват че той щял да ме бие! ХАХАХАХАХАХА смях в залата. Айде живи и здрави и караите умната че е опасно в тея условия.>>> PUNTO POWER - HGT<<<
Коментар
-
ivanko_rs написа:........И сега ако обичате айде да не говорим за теглене,дърпане и др. движения от борбата.Имате го черно на бяло написано - ГОНКИA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:И друго искам да кажеш. Защо да се изключва Льо Ман? Защо да изклчваме дизеловия двигател (комън рейл) с който Аудито смачка - в буквалния смисъл на думата всички бензинови двигатели. Нали говорим за тази громна разлика като предимство на бензиновия двигател? При състезание какво става?КЪДЕ е предимството, в което е бил бензина по-добър - в максимална скорост, ускорение, икономичност, ЕКОЛОГИЧНОСТ?Отговори ми на този въпрос, защото аз не виждам предимство на бензина в НАЙ-ТЕЖКОТО състезание в света!!!Или както вее съм казал - отборите с бензинови двигатели не искат да печелят и си казали - я да дадем предимство на дизеловите агрегати и нашите да ги оставим да ги МАЧАКТ!Та бих помолил конкретен отговор на този въпрос с доводи, факти, а не с предположения.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар