ivanko_rs написа:
Разбрал си ме на 50%.За сравняването ясно,но защо сравняваш колите по близки мощност?Нали дизелите се бият че много вървели,аз и за това предложих - като ще се сравнява да се сравняват по еднаква кубатура и по вид на пълнене.Не единия да е 1.8 бензин ,а другия да е 2.0 Турбо дизел.Вярно разликата в конете е голяма,но да ги сравняваме както трябва,нали уж много вървели печките и били комън рейл и т.н. и т.н. с ЕКУ-та много модерни.Обаче като стане въпрос за сравнение винаги този който има турбо дизелова кола иска да се мери с бензинова ама АТМОСФЕРНА(поне такова е мойто наблюдение).Защо?Нали по техните думи дизела бил равностоен на бензина,тогава защо не искат да се пробват с турбо бензинов вариянт с кубатура като тяхната.Много просто ,защото ще се види реално колко вървят.Ето ти и примерна гонка - Пасат 2.0 Турбо дизел 170 коня(май им е най силния,ама може и Голф със същия мотор) който е модел след 2005 година ,срещу Фиат Купе 2.0 16 Турбо 190 коня,чийто мотор е излязъл мисля че беше 1988г.Мисля няма нужда да коментираме резултата.Темата ще стане доста интересна.П.П.Да не споменавам че в момента Мицубиши Лансър Ево 9 заводски е 280 коня от 2.0 16 Турбо мотор.Там пък разликата става космос.
Коментар