Хайде сега ще е интересно Някои хора смятат, че ерата на дизела е дошла а други пък не. Някои смятат, че бензинови коли на 100% бият на каквато и да е гонка дизелови със същите показатели, други - не. Моят въпрос към вас е : - Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ? - Ако имате опит в подобни гонки, моля споделете. Аз имам доста такъв опит, но засега ще си замЪлча . Дерзайте :D :D :DМодериран пост.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел срещу Бензин
Collapse
X
-
Още една такава тема! Не мисля, че дизела никога не може да бие бензина! Но определено съм за БЕНЗИНА! Точно поради тази причина пуснах тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22272 , защото бях доста удивен какво прави един нов дизел и то не Фиат!>>> PUNTO POWER - HGT<<<
-
deadairplane
-
deadairplane написа:Ето тука по цяло лято се драчат бензини и дизели http://clubalfaromeo.com/forum/ даже не слизат от бояна (само когато пишат във форума ги няма там) ама това е когато е топло и може да се дърпат безопасно. А вие в тези ледове или само си чешете пръстите или сте некви самоубиици. Почакайте с тези теми до напролет бе че и на нас да ни е интересно да позяпаме, така какво прайте само много постове и нищо друго, фън няма, аз съм за газта ще ви скъса сичките ама метана имах предвид не пропан-бутан (кат свърши петрола след някой годинка ще видите вие един дизел и един бензин колите ще са в музея а метана на пътя )>>> PUNTO POWER - HGT<<<
Коментар
-
deadairplane
-
deadairplane написа:кат свърши петрола след някой годинка ще видите вие един дизел и един бензин колите ще са в музея а метана на пътя )Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Колега кубаво си пуснал темата, но е редно и малко да се конкретизира. Примерно - турбо дизел 2.0 срещу турбо бензин 2.0 или дизел 1.9 срещу бензин 1.8 (че 1.9 нямаили има ама рядко). Редовният номер на хората с турбо печки е да предизвикват бензинки, които са атмосферни, а са еднаква кубатура. Щом толкова им вървят колите да се пробват с турбо бензин същите кубици.В тоя ред на мисли веднага задавам гонката - 2.0 Турбо дизел (примерно прехваления Пасат или Голф 150 коня) срещу 2.0 Турбо бензин (стария изпитан фиатски мотор 190 коня). Резултатът е ясен още предварително.Работата е там, че последните 10-ина години много спря развитието на бензиновите мотори за разлика от дизеловите. Но дизелите както изглежда ще попаднат в някакъв застой с тези супер високи налягания на подаваното гориво до които са стигнали в момента.П.П. В тунинг форума в нашия раздел Русе се появи едно лице от Варна, което щеше да тръшка с неговия гоув 4 тди 160 коня чипосан всичкото бензин и то турбо що е у Русе. След като му предложих да го пробвам, постна няколко пъти и вече седмица и половина не е писал. Надявам се след нова година пак да се появи и да го видим тоя гоув колко върви, че и пари щял да залага, ам ще му ги земим То тука сме няколко наредени да му земим парите - аз, 75 турбо делта от алфа форума и Ици (Типо 320 коня), ама за сега ни бяга по тъч линията, ще го докопаме ние П.П.1. Неможе да се сравняват еднкаво кубатурни мотори, с еднаква мощност, но с различно пълнене. Разликата е балканPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Преди две вечери един приятел с Пежо 405 1.9 Дизел поиска да се пуснем с Типо-то (е добре де аз поисках )След две дръпки и повече от кола разтояние се отказа да се дърпаме повече, иначе дизела върви прилично като се има впредвид че е чист без турбина!При малолитражните дизели и бензини не вярвам да има кой знае каква разлика във вървежа (освен, ако не са Турбо), ако са без - то според мен бензиновя мотор бие!Имам и клипове ама няма как да ги кача - по-точно незнам, ако ми кажете ще ви дам да видите (не, че се вижда особено, ама се чува как едни приятели си говорят!!! )Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Predatorsi написа:Преди две вечери един приятел с Пежо 405 1.9 Дизел поиска да се пуснем с Типо-то(е добре де аз поисках )След две дръпки и повече от кола разтояние се отказа да се дърпаме повече,иначе дизела върви прилично ,като се има впредвид че е чист без турбина!При малолитражните дизели и бензини не вярвам да има кой знае каква разлика във вървежа(освен ако не са Турбо),ако са без - то според мен бензиновя мотор бие!Имам и клипове ама няма как да ги кача-по-точно незнам,ако ми кажете ще ви дам да видите(не че се вижда особено ама се чува как едни приятели си говорят!!! )>>> PUNTO POWER - HGT<<<
Коментар
-
ivanko_rs написа:Колега кубаво си пуснал темата,но е редно и малко да се конкретизира.Примерно - турбо дизел 2.0 срещу турбо бензин 2.0 или дизел 1.9 срещу бензин 1.8(че 1.9 нямаили има ама рядко).Редовния номер на хората с турбо печки е да предизвикват бензинки които са атмосферни,а са еднаква кубатура.Щом толкова им вървят колите да се пробват с турбо бензин същите кубици.В тоя ред на мисли веднага задавам гонката - 2.0 Турбо дизел (примерно прехваления пасат или голф 150 коня) срещу 2.0 Турбо бензин (стария изпитан фиатски мотор 190 коня) .Резултата е ясен още предварително.Работата е там че последните 10-ина години много спря развитието на бензиновите мотори за разлика от дизеловите.Но дизелите както изглежда ще попаднат в някакъв застой с тези супер високи налягания на подаваното гориво до които са стигнали в момента.П.П. В тунинг форума в нашия раздел Русе се появи едно лице от Варна което щеше да тръшка с неговия гоув 4 тди 160 коня чипосан всичкото бензин и то турбо що е у Русе.След като му предложих да го пробвам ,постна няколко пъти и вече седмица и половина не е писал.Надявам се след нова година пак да се появи и да го видим тоя гоув колко върви,че и пари щял да залага ,ам ще му ги земим То тука сме няколко наредени да му земим парите - аз, 75 турбо делта от алфа форума и Ици(Типо 320 коня) ,ама за сега ни бяга по тъч линията ,ще го докопаме ние П.П.1. Неможе да се сравняват еднкаво кубатурни мотори ,с еднаква мощност ,но с различно пълнене.Разликата е балкан.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Коментар
-
zarcov написа:Predatorsi написа:Преди две вечери един приятел с Пежо 405 1.9 Дизел поиска да се пуснем с Типо-то(е добре де аз поисках )След две дръпки и повече от кола разтояние се отказа да се дърпаме повече,иначе дизела върви прилично ,като се има впредвид че е чист без турбина!При малолитражните дизели и бензини не вярвам да има кой знае каква разлика във вървежа(освен ако не са Турбо),ако са без - то според мен бензиновя мотор бие!Имам и клипове ама няма как да ги кача-по-точно незнам,ако ми кажете ще ви дам да видите(не че се вижда особено ама се чува как едни приятели си говорят!!! )Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
nikki_sixx написа:...ако дизела беше толкова добър - булидите щяха да ги пълнят с нафта...сещате ли се!?Спора е безсмислен... може би след време ще направят достатъчно добър котел с въглища за самолети... , ама за сега по-добро от бензина няма.Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Разбрал си ме на 50%.За сравняването ясно,но защо сравняваш колите по близки мощност?Нали дизелите се бият че много вървели,аз и за това предложих - като ще се сравнява да се сравняват по еднаква кубатура и по вид на пълнене.Не единия да е 1.8 бензин ,а другия да е 2.0 Турбо дизел.Вярно разликата в конете е голяма,но да ги сравняваме както трябва,нали уж много вървели печките и били комън рейл и т.н. и т.н. с ЕКУ-та много модерни.Обаче като стане въпрос за сравнение винаги този който има турбо дизелова кола иска да се мери с бензинова ама АТМОСФЕРНА(поне такова е мойто наблюдение).Защо?Нали по техните думи дизела бил равностоен на бензина,тогава защо не искат да се пробват с турбо бензинов вариянт с кубатура като тяхната.Много просто ,защото ще се види реално колко вървят.Ето ти и примерна гонка - Пасат 2.0 Турбо дизел 170 коня(май им е най силния,ама може и Голф със същия мотор) който е модел след 2005 година ,срещу Фиат Купе 2.0 16 Турбо 190 коня,чийто мотор е излязъл мисля че беше 1988г.Мисля няма нужда да коментираме резултата.Темата ще стане доста интересна.П.П.Да не споменавам че в момента Мицубиши Лансър Ево 9 заводски е 280 коня от 2.0 16 Турбо мотор.Там пък разликата става космос.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар