Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дизел срещу Бензин

    Хайде сега ще е интересно Някои хора смятат, че ерата на дизела е дошла а други пък не. Някои смятат, че бензинови коли на 100% бият на каквато и да е гонка дизелови със същите показатели, други - не. Моят въпрос към вас е : - Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ? - Ако имате опит в подобни гонки, моля споделете. Аз имам доста такъв опит, но засега ще си замЪлча . Дерзайте :D :D :DМодериран пост.Модераторски екип на fiat-bg.org
    .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

    #2
    Още една такава тема! Не мисля, че дизела никога не може да бие бензина! Но определено съм за БЕНЗИНА! Точно поради тази причина пуснах тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=22272 , защото бях доста удивен какво прави един нов дизел и то не Фиат!
    >>> PUNTO POWER - HGT<<<

    Коментар


      #3

      Коментар


        #4
        Напротив има и биодизел - не се плаша и аз ше съм на пътя :D :D :D
        .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

        Коментар


          #5
          deadairplane написа:
          Ето тука по цяло лято се драчат бензини и дизели http://clubalfaromeo.com/forum/ даже не слизат от бояна (само когато пишат във форума ги няма там) ама това е когато е топло и може да се дърпат безопасно. А вие в тези ледове или само си чешете пръстите или сте некви самоубиици. Почакайте с тези теми до напролет бе че и на нас да ни е интересно да позяпаме, така какво прайте само много постове и нищо друго, фън няма, аз съм за газта ще ви скъса сичките ама метана имах предвид не пропан-бутан (кат свърши петрола след някой годинка ще видите вие един дизел и един бензин колите ще са в музея а метана на пътя )
          Еми да ти кажа по София не е много заледено, а иначе гонката стана случайно на път за Мусачево. Мисля участъка преди равно поле точно на ЖП прелеза. И искам да кажа че съм с летни гуми който са на камък, не знам зимните как се държат, но с летните си е найстина опасно да караш с 190 по третокласен път!
          >>> PUNTO POWER - HGT<<<

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              deadairplane написа:
              кат свърши петрола след някой годинка ще видите вие един дизел и един бензин колите ще са в музея а метана на пътя )
              ...ше си сложа котел с въглища...и пак на газ (каквато и да е) няма да карам. :D Даже със слънчеви батерии да съм... пак по-добре от издишванията на стомашно-чревния тракт => газ =>пръц
              Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

              Коментар


                #8
                Колега кубаво си пуснал темата, но е редно и малко да се конкретизира. Примерно - турбо дизел 2.0 срещу турбо бензин 2.0 или дизел 1.9 срещу бензин 1.8 (че 1.9 нямаили има ама рядко). Редовният номер на хората с турбо печки е да предизвикват бензинки, които са атмосферни, а са еднаква кубатура. Щом толкова им вървят колите да се пробват с турбо бензин същите кубици.В тоя ред на мисли веднага задавам гонката - 2.0 Турбо дизел (примерно прехваления Пасат или Голф 150 коня) срещу 2.0 Турбо бензин (стария изпитан фиатски мотор 190 коня). Резултатът е ясен още предварително.Работата е там, че последните 10-ина години много спря развитието на бензиновите мотори за разлика от дизеловите. Но дизелите както изглежда ще попаднат в някакъв застой с тези супер високи налягания на подаваното гориво до които са стигнали в момента.П.П. В тунинг форума в нашия раздел Русе се появи едно лице от Варна, което щеше да тръшка с неговия гоув 4 тди 160 коня чипосан всичкото бензин и то турбо що е у Русе. След като му предложих да го пробвам, постна няколко пъти и вече седмица и половина не е писал. Надявам се след нова година пак да се появи и да го видим тоя гоув колко върви, че и пари щял да залага, ам ще му ги земим То тука сме няколко наредени да му земим парите - аз, 75 турбо делта от алфа форума и Ици (Типо 320 коня), ама за сега ни бяга по тъч линията, ще го докопаме ние П.П.1. Неможе да се сравняват еднкаво кубатурни мотори, с еднаква мощност, но с различно пълнене. Разликата е балкан
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Коментар


                  #9
                  Преди две вечери един приятел с Пежо 405 1.9 Дизел поиска да се пуснем с Типо-то (е добре де аз поисках )След две дръпки и повече от кола разтояние се отказа да се дърпаме повече, иначе дизела върви прилично като се има впредвид че е чист без турбина!При малолитражните дизели и бензини не вярвам да има кой знае каква разлика във вървежа (освен, ако не са Турбо), ако са без - то според мен бензиновя мотор бие!Имам и клипове ама няма как да ги кача - по-точно незнам, ако ми кажете ще ви дам да видите (не, че се вижда особено, ама се чува как едни приятели си говорят!!! )
                  Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                  Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                  EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                  Коментар


                    #10
                    Predatorsi написа:
                    Преди две вечери един приятел с Пежо 405 1.9 Дизел поиска да се пуснем с Типо-то(е добре де аз поисках )След две дръпки и повече от кола разтояние се отказа да се дърпаме повече,иначе дизела върви прилично ,като се има впредвид че е чист без турбина!При малолитражните дизели и бензини не вярвам да има кой знае каква разлика във вървежа(освен ако не са Турбо),ако са без - то според мен бензиновя мотор бие!Имам и клипове ама няма как да ги кача-по-точно незнам,ако ми кажете ще ви дам да видите(не че се вижда особено ама се чува как едни приятели си говорят!!! )
                    Примерно качваш файловете в датата и ни даваш линк към тях!
                    >>> PUNTO POWER - HGT<<<

                    Коментар


                      #11
                      ivanko_rs написа:
                      Колега кубаво си пуснал темата,но е редно и малко да се конкретизира.Примерно - турбо дизел 2.0 срещу турбо бензин 2.0 или дизел 1.9 срещу бензин 1.8(че 1.9 нямаили има ама рядко).Редовния номер на хората с турбо печки е да предизвикват бензинки които са атмосферни,а са еднаква кубатура.Щом толкова им вървят колите да се пробват с турбо бензин същите кубици.В тоя ред на мисли веднага задавам гонката - 2.0 Турбо дизел (примерно прехваления пасат или голф 150 коня) срещу 2.0 Турбо бензин (стария изпитан фиатски мотор 190 коня) .Резултата е ясен още предварително.Работата е там че последните 10-ина години много спря развитието на бензиновите мотори за разлика от дизеловите.Но дизелите както изглежда ще попаднат в някакъв застой с тези супер високи налягания на подаваното гориво до които са стигнали в момента.П.П. В тунинг форума в нашия раздел Русе се появи едно лице от Варна което щеше да тръшка с неговия гоув 4 тди 160 коня чипосан всичкото бензин и то турбо що е у Русе.След като му предложих да го пробвам ,постна няколко пъти и вече седмица и половина не е писал.Надявам се след нова година пак да се появи и да го видим тоя гоув колко върви,че и пари щял да залага ,ам ще му ги земим То тука сме няколко наредени да му земим парите - аз, 75 турбо делта от алфа форума и Ици(Типо 320 коня) ,ама за сега ни бяга по тъч линията ,ще го докопаме ние П.П.1. Неможе да се сравняват еднкаво кубатурни мотори ,с еднаква мощност ,но с различно пълнене.Разликата е балкан
                      Ммм да, наистина трябва да конкретизирам малко. Като говоря за еднакви показатели или сходни, означава наистина еднакви (пример: 1.9D 90 k.s vs 1.8i 90 k.s. или 2.5TDI(SDI) 160 k.s. vs 2.0Ts 168 k.s.), то е напълно ясно, че напълно равностойни автомобили, няма как да се подберат, а и правиш ли разлика м/у 150 и 190к.с.? :D В този ред на мисли ок, аз ще изчакам да излезе новата турбо дизелова печка на Пежо - 908, а ти се хвани с турбо бензинова кола със същата кубатура :D . Не искам да бъда погрешно разбран тук противопоставям в пряк двубой дизел срещу бензин, но със максимално сходни показатели Аз лично притежавах Пежо 306 2.2D 115 к.с. 240 нютон метра , за съжаление претърпя катастрофа, но мисъта ми беше можеш ли да ми намериш напълно равностоен противник от бензинките на този атмосферен дизелов двигател Сега може би ще възникнат въпроси къв е този мотор на Пежо, ама споко ще пусна и една друга интересна тема в която ще обясня :D
                      .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                      Коментар


                        #12
                        zarcov написа:
                        Predatorsi написа:
                        Преди две вечери един приятел с Пежо 405 1.9 Дизел поиска да се пуснем с Типо-то(е добре де аз поисках )След две дръпки и повече от кола разтояние се отказа да се дърпаме повече,иначе дизела върви прилично ,като се има впредвид че е чист без турбина!При малолитражните дизели и бензини не вярвам да има кой знае каква разлика във вървежа(освен ако не са Турбо),ако са без - то според мен бензиновя мотор бие!Имам и клипове ама няма как да ги кача-по-точно незнам,ако ми кажете ще ви дам да видите(не че се вижда особено ама се чува как едни приятели си говорят!!! )
                        Примерно качваш файловете в датата и ни даваш линк към тях!
                        Успях Не се вижда почти нищо но едни приятели коментират развоя на събитията!Това че после идвам фтори да не ви плаши защото спряхме на "финала" и коментирахме дръпката!ааааа и аз съм Големия Симо...да знаете просто! http://vid.data.bg/nrxgr89u?ct=
                        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                        Коментар


                          #13
                          ...ако дизела беше толкова добър - булидите щяха да ги пълнят с нафта...сещате ли се!?Спора е безсмислен... може би след време ще направят достатъчно добър котел с въглища за самолети... , ама за сега по-добро от бензина няма.
                          Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                          Коментар


                            #14
                            nikki_sixx написа:
                            ...ако дизела беше толкова добър - булидите щяха да ги пълнят с нафта...сещате ли се!?Спора е безсмислен... може би след време ще направят достатъчно добър котел с въглища за самолети... , ама за сега по-добро от бензина няма.
                            Съгласен съм ,но неможем да успорим факта че макар и малко има вървежни дизели!Не че ги защитавам ,но все пак има!
                            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                            Коментар


                              #15
                              Разбрал си ме на 50%.За сравняването ясно,но защо сравняваш колите по близки мощност?Нали дизелите се бият че много вървели,аз и за това предложих - като ще се сравнява да се сравняват по еднаква кубатура и по вид на пълнене.Не единия да е 1.8 бензин ,а другия да е 2.0 Турбо дизел.Вярно разликата в конете е голяма,но да ги сравняваме както трябва,нали уж много вървели печките и били комън рейл и т.н. и т.н. с ЕКУ-та много модерни.Обаче като стане въпрос за сравнение винаги този който има турбо дизелова кола иска да се мери с бензинова ама АТМОСФЕРНА(поне такова е мойто наблюдение).Защо?Нали по техните думи дизела бил равностоен на бензина,тогава защо не искат да се пробват с турбо бензинов вариянт с кубатура като тяхната.Много просто ,защото ще се види реално колко вървят.Ето ти и примерна гонка - Пасат 2.0 Турбо дизел 170 коня(май им е най силния,ама може и Голф със същия мотор) който е модел след 2005 година ,срещу Фиат Купе 2.0 16 Турбо 190 коня,чийто мотор е излязъл мисля че беше 1988г.Мисля няма нужда да коментираме резултата.Темата ще стане доста интересна.П.П.Да не споменавам че в момента Мицубиши Лансър Ево 9 заводски е 280 коня от 2.0 16 Турбо мотор.Там пък разликата става космос.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Коментар

                              Working...
                              X