Еми така де, тя и темата си е такава - бензиновия двигател от същия обем могат да му се извадят повече конски сили , отколкото на дизеловия, вие какво тука ми развивате някакви теории за обороти и нютони по метри... и кораби и прочее... и аз ви се връзвам... Тва пречи ли ми да дръпна поне с 1 дължина всеки 100-на коньов бензин, докато дойде момента за смяна на предавка? Не ми пречи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизел срещу Бензин
Collapse
X
-
blagun написа:tomazo написа:ivanko_rs написа:tomazo написа:докато се уточни ,че темата си е чисто рацерска в която става дума от 0-100Далеч съм от мисълта да споря с хора ,които си мислят ,че колите им от по 150 коня са състезателни
От кога та карам да напишеш два реда
А на ivanko_rs е към 200
, все пак проекта е видим тук http://www.performance-bg.org/forum/...?t=753Само мога да кажа, че с парите за една Комън рейл дизелка може да си направите турбо бензинка примерно 400 к.с. и съответно 500Нм, обратното е непостижимо
А относно състезателните коли - това въобще не се определя от някаква минимална граница на конете, а от подготовката на колата и естествено от желанието на собственика и да кара по съответните мероприятия. Има състезателни Чинкуеченто-та от по шейсетина коня, а стария модел е доста по-слаб , но също се кара масово по пистите
Коментар
-
pirlo написа:ако иска някой 2.0 ТД даже може и 2.4 ЖТД може да се пробва с мене на 400м да видим да видим дали бензина или дизела е по бързА стига вече с тия 400метра . Съществуват и други видове много по атрактивни гонки :D , вярно сега ще кажеш че ми е слаб Фиата , ама споко до пролетта ще си зобне химийката
:D , единственния проблем е че не искам да превръщам колата , която купих специално за жена ми да я превръщам в нещо с което да се изтрелва по светофарите в града , но нищо ще и купя друга ама малолитражка бензин че да не вземе да се претрепе :D . Нищо лично пак казвам тази тема е да си поспорим и видиш ли открием друг вид топла вода (минерална напеимер) , но общо взето сме за една кауза - ФОРЦА ФИАТ :D
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Коментар
-
vlalov написа:шо не пуснеш Д4Д срещу уно турбо уе - нали равни треаше да са ми на льо ман ако падне температурата и замръзне нафтата - ма вие сте в БГ уе ко прайте на льо мана - карайте си половин милионните печки ,теглете трактори с тях и слезте на земльо нема ли модери уеА стига вече с просташки изрази , смятам че хората тук от форума са видиш ли интелигенти (хомосапиенс) , нали
Кажете ако не е така , кво сега
Валов сори , че използвам твой цитат за тази ми забележка , нищо лично
Не смятам да се дъвча с никого , просто поисках мнения
А също така и казах , че после и аз ще разкажа нещо , ама май няма , да карам печка , да ама карам и Каен печка , карам и А8 печка да все печки , карал съм други печки , но не е важно май , да май съм дападжия
Ми ок
Приятелъо от Русе , ми даъ да сложа на Каена малко Приста , че аман вече от обслужване , пък и вече като няма стари шкоди от даповете и стари Чавдари няма от де да зареждам , не мога да си позволя 2.15 за литър скъпо ми е
Ок бензина е номер едно , много съфорумци даваха мнения и предложения и примери за всякакви сравнения , ама не 0 - 100 и четвърт миля - тва е , няма други състезания . Лъо Ман е без значение , ТДИ - то на Сеат без значение - ОК
А мирясайте вече , тва е тема във форум а не помийна яма за секви глупости и обиди , най-малко пък искам някой да ми казва дападжия , печкаджия и др.Искахте нещо друго серийно , ами ето ви 908 на Пежо . Явно и останалите печкаджии , включително и аз не знаем съотношението кг/к.с.
Стига сте ми сравнявали Вайпър със сериен автомобил или Вейрон , някой от вас карал ли ги е
Ок , 0-100 , ами от 80 до 120 на пета , кво правим а
Това се нарича еластичност на двигателя , аз имам и 6-та скорост на едното возило а на другото ми е 7Г-троник , става и на нея. Както и да е , то тия нафтови печки са за боклука , трябва и на дукати да им го кажем , щото с тоя тяхния най бърз мотор в света явно само си правят илюзии (да същия мотор на хеликоптерите дето го слагат , само че тука е на мотор) , че имат бърз мотор ми той е печка бе
А тва че единия двигател възпламенява от степента на сгъстяване ( компресия ) и за тва си му закачат и помпичка (компресор) за да го създава по-лесно и да е по ефективен , а на другия му е нужна възпламенителна свещ за да направи същото , а и малко повечко да си подиша въздух че да има ефект от запалителната свещ. Да за бензина говорим за ОКТАНОВО число , а при дезела за ЦЕТАНОВО , има разлика нали , а сега всички дето плюят печкаджиите да си помислят с колко октана бензин ходят да се перчат и още какви ли не добавки му слагат та да искарат малко повечко мощност от тях , към същитеимам питане : Аз от кой ДАП да отида да си взема гориво за моята (моите) печки с цетаново число 50 а ? Некой ще ми каже ли , особенно се обръщам към онея предизвикващите много , и към онези дето ме пращат на ДАП-а
Кво правим сега , не ви ли стигна или да се караме още (спорим по веше му) , да чеша си пръстите по клавиатурата , щото не съм самоубиец зимно време и да тва което прави Бравото на жена ми сега в 20-25 см сняг , елате да го правите същото , но без вериги (както и Бравото)
Трябва ли да говорим всеизестни факти като например , че печките са с двигател с по - голямо КПД и за това не се работи да им се изкарва душата до 7 - 8000 оборота/минута. Айде от както махнаха оловото в безина много екологични станаха
Никой не е казал , че дизела или бензина имат само плюсове или само минуси , имат и от двете заедно
Да темата беше ПРЯКО СЪПОСТАВЯНЕ ДИЗЕЛ СРЕЩУ БЕНЗИН ( ОТ ОПИТ ДА ПОДЧЕРТАЯ - "да сподели") и темата за Лъо Ман е напълно уместна в случая , и да пак казвам "с еднакви параметри , ако е възможно " да ама то не е
Да и се уморих вече от играчи на 400 метра по пътя (писна ми да ми са напъват , да прегряват да ми сечат пътя и т.н. простотии) , вече няколко изгоряха след като се опитват да ми се правят на Колин Мкрий по второ и трето класни пътища и с това застрашават не само моя но и този на жена ми и останалите пътници с мен ЖИВОТ
Даже ще ви дам един случай за пример , където на дистанция 15км мачках една Тигра 1.6 16 Винтила с една от колите на жена ми , а именно Пежо 306 1.9 ама много чист дизел и накрая тиграта прегря и и издумка двигатела а на пижакса стрелката за температурата сочеше все така наполовина , и кво сега ето атмосферен срещу атмосферен , а на всичкото отгоре на единия (Пежото ) - конете му много по-малко , ама това събитие беше от един дето все се напъваше ей така , че сме печкаджии , добре че момченцето има друга печка в гаража(ТДИ на Пасат) та да си кара нея като му гръмна бензинката
Още да говоря ли
Айде дайте най - накрая по същество темата , а не да я превръщаме в говорилня за глупости и обиди
Да може да имам други големи и скъпи возила , но съм Фен на марката Фиат , а и нека добавя ,че Фиат е концерн в коъто влиза и Ферари
Айде сега вече като хора , даваъте мнения и истории , обсъждайте ама стига сте се обиждали ,а и мен в това число. Дерзайте , а ако се държите прилично ще ви дам много интересни истории и факти , доказани и проверени , дори и документирани
А за сега весели празници и Честит имен ден на настоящи и скорощни именници ! Наздраве , и карайте внимателно , но не и след употреба на концентрати :D :D , за да няма
Преживявал съм ПТП заради и****и ( хора с ниски мозъчни възможности) , а не смятам че във форума има такива .
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Коментар
-
ivan_enchev написа:Така , колега , имам по-добра идея! Дай да се дръпнем като се запролети по прохода Шипка , изкачване и спускане , ако искаш ще се гоним а ако искаш може и сингъл , после да съпоставяме времената
Коментар
-
ivan_enchev написа:pirlo написа:ако иска някой 2.0 ТД даже може и 2.4 ЖТД може да се пробва с мене на 400м да видим да видим дали бензина или дизела е по бързА стига вече с тия 400метра . Съществуват и други видове много по атрактивни гонки :D , вярно сега ще кажеш че ми е слаб Фиата , ама споко до пролетта ще си зобне химийката
:D , единственния проблем е че не искам да превръщам колата , която купих специално за жена ми да я превръщам в нещо с което да се изтрелва по светофарите в града , но нищо ще и купя друга ама малолитражка бензин че да не вземе да се претрепе :D . Нищо лично пак казвам тази тема е да си поспорим и видиш ли открием друг вид топла вода (минерална напеимер) , но общо взето сме за една кауза - ФОРЦА ФИАТ :D
Lancia Dedra Integrale
Коментар
-
ivan_enchev написа:Айде дайте най - накрая по същество темата , а не да я превръщаме в говорилня за глупости и обидиivan_enchev написа:- Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ?Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
ivan_enchev написа:.....където на дистанция 15км мачках една Тигра 1.6 16 Винтила с една от колите на жена ми , а именно Пежо 306 1.9 ама много чист дизел ...инчае един от основните "козове" на дизела въртящия момент, е затворен в толкова тесен диапазон от обороти, че при равни други условия (мошност, тегло), дизела е обречен да падне. а ако не се лъжа дизеловите мотори са и малко по-тежки от алогични като мощност бензинови...
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:ivan_enchev написа:.....където на дистанция 15км мачках една Тигра 1.6 16 Винтила с една от колите на жена ми , а именно Пежо 306 1.9 ама много чист дизел ...инчае един от основните "козове" на дизела въртящия момент, е затворен в толкова тесен диапазон от обороти, че при равни други условия (мошност, тегло), дизела е обречен да падне. а ако не се лъжа дизеловите мотори са и малко по-тежки от алогични като мощност бензинови...
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Коментар
-
кога 1,9 дизел без турбо бие 1.6л 16V тигра че ми цъфнат налъмите - аре не се излагай! не тричам че дизела е напреднал много в развитието си, ма да слушам за тия приказки от 1001 нощ ми иде лекко у повече.а темата е безмислена, колкото е безмислена всяка тема, която сравнява и/или противопоставя 2 различни идеи - ако дизела е най-доброто нема да има бензинови, ако гоуфо е най-яката раута нема да има фати и т.нт..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Ти тази част чете ли я ????? Щото така започва "дългия комент". "А стига вече с тези модератори , оставете ги намира . Тая тема не сам я пуснал някой да се изказва , че сме дападжии , печкаджии , че имало масло Приста , ми има Приста да - ми кво чакаш купи си Exclamation Question А стига вече с просташки изрази , смятам че хората тук от форума са видиш ли интелигенти (хомосапиенс) , нали Question Exclamation Кажете ако не е така , кво сега Question Валов сори , че използвам твой цитат за тази ми забележка , нищо лично Exclamation Не смятам да се дъвча с никого , просто поисках мнения Exclamation " И още само едно нещо , не държа да ми вярваш ама въобще даже, а ако искаш да ме наречеш лъжец , тва вече е друга тема , ти си първия за 20 и много години , който може би ми казва , че лъжа. Нищо лично
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар