Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Колеги, оставете железата на дизелите на мира Не знам подробности около победата на Ауди на Льо Ман, но може би основния фактор е бил много по-редките влизания в бокса за презареждане с гориво :D Такива състезания не са много показни, сещам се и за Париж-Дакар - какво от това че има маса дизели там, които също печелят?
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #47
      е това е нечовешко промиване на мозъци!!! как може да говорите за еднакви параметри - пълнене, не знам си кво, а да изключвате основния компонент по който идват конските сили - оборотите. Айде да ми дойде някой 105 коня , ама да не сменя на 7000 оборота, ами да сменя с мен - на 4500, ще ми диша прашоляка, направо ще го разхърлям като мръсно коте! щото на 4500 я има 70 коня, я не... с невероятните 130 нютонметра, които прилага....Как така бензина ще му слагаме турбо, и пълнене и еднаква кубатура и какви бяха там още доводите на колегата, ми дайте и на дизела да му вдигнеме оборотите на 7000 и да си говориме? колко коня ще е моята кола, ако двигателя се върти с близо двойни обороти? Бърз поглед на графиката показва 180+ к.с. от по-малко от 2 литра работен обем На първо време се сещам за 1.8 литровия 16 клапанов 92 (94 май) киловатов мотор екотек на опел (съвсем примерно). пуснете ми го до мен да сменя предавки на 4500, и му гледайте сеира! ще си помисли че е спрял. А аз ще дам назад.И понеже никой не говореше за трактори, мисля че и никой не говореше за 0-100, ама някак си се извъртяха нещатаКолегата с дедра интеграле турбо - дръпни се с 6 цилиндровия ЦДИ дизел на мерцедес, да те питам , щото твоите 190 коня са доста повече от примерно 140-те на 2.4 ЖТД, няма и толко...И що отказвате да закачим някакъв товар, например по една ладичка отзад, за цвят?

      Коментар


        #48
        оги преди няколко поста ти дадох пример с ескорт коня 105 1800сс- ето ти сравнение на същия форд с 115 коньов на стило чети внимателно - не се заяждам даже съм фен на дизела но всяко нещо си има и плюс и минус http://zeperfs.com/duel474-1610.htm
        fiat coupe 1.8 16v

        Коментар


          #49
          Така ,колеги ето данните за това префалено авди за Льо Ман- 5500 кубика TDI и прави 650 кс ,докато другите са с 3600 кубика турбо мотори с мощност 659 коня.Схващаш ли сега пак колко нечестно е съревнованието,нали уж им е перфектен този дизелов мотор,ама пак са с 1900 кубика от горе.Колега ти ще спреш ли с тези обороти най-накрая?Като искаш да сменяш на 7000 защо по дяволите караш дизел?Ами накарай си дизела да стигне 7000,а ще може ли?Много ме съмнява.Пак ти казвам като искаш да теглиш купи си камион или трактор,явно пак не си прочел първия пост на автора на темата.И престрани да ми ги сравняваш по мощност,сравняваме ги по параметри на самия мотор!!!Като застанеш на гонка с 8-мак примерно ,да не ме караш да сменям на 2000 ,щото виждаш ли там му бил пика.Всеки си използва капацитета на мотора,като се пънеш за обороти,много просто-не карай дизел.Какво стана сега,предизвикаха ви и ВИЕ напълнихте гащите Май оттук нататък темата се обезсмисли след като не ви стиска Май-май сте само клавиатурни рацери,ама сте объркали форума,тука не е тунинга
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #50
            ogi28b написа:
            е това е нечовешко промиване на мозъци!!! как може да говорите за еднакви параметри - пълнене, не знам си кво, а да изключвате основния компонент по който идват конските сили - оборотите. Айде да ми дойде някой 105 коня , ама да не сменя на 7000 оборота, ами да сменя с мен - на 4500, ще ми диша прашоляка, направо ще го разхърлям като мръсно коте! щото на 4500 я има 70 коня, я не... с невероятните 130 нютонметра, които прилага....Как така бензина ще му слагаме турбо, и пълнене и еднаква кубатура и какви бяха там още доводите на колегата, ми дайте и на дизела да му вдигнеме оборотите на 7000 и да си говориме? колко коня ще е моята кола, ако двигателя се върти с близо двойни обороти? Бърз поглед на графиката показва 180+ к.с. от по-малко от 2 литра работен обем На първо време се сещам за 1.8 литровия 16 клапанов 92 (94 май) киловатов мотор екотек на опел (съвсем примерно). пуснете ми го до мен да сменя предавки на 4500, и му гледайте сеира! ще си помисли че е спрял. А аз ще дам назад.И понеже никой не говореше за трактори, мисля че и никой не говореше за 0-100, ама някак си се извъртяха нещатаКолегата с дедра интеграле турбо - дръпни се с 6 цилиндровия ЦДИ дизел на мерцедес, да те питам , щото твоите 190 коня са доста повече от примерно 140-те на 2.4 ЖТД, няма и толко...И що отказвате да закачим някакъв товар, например по една ладичка отзад, за цвят?
            Абе брат какви са тия глупости с оборотите дет говориш?Айде кажи кога(на колко оборота) ти идва въртящия момент и колко е и на бензина кога му идва и колко е Правиш страшно смешни изказвания
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #51
              Ама то така много лесно. Като ще сравняваме двигателите по параметри, тия коне все пак къде ги забравихме? При 2.0 литра бензиновия двигател вади значително повече магарета от дизела. Колегата е прав за оборитите. Бензина на 4500 не го търси изобщо, а някога дизелов двигател направят ли го да развива 7000 оборота, просто забравете за бензин!Но хайде все пак да ги видим по еднаква кубатура. Много ми е интересно какво ли оправдание пак ще намерите срещу новият турбодизелов агрегат на Фиат с 210 кона. При 2500 оборота вади въртящ момент дето бензиновите могат да сънуват само. Пък и другият момент : нека изправиме бензинов срещу дизелов автомобил, ама на по 200 000 километра, доволно карани. Нека вдигнем още малко летвата, нека са 300 000 километра...Тогава няма изобщо смисъл да говориме какво ще стане, защото бензинов двигател на тия километри няма да може да развие дори и малкото обороти на дизела!И стига с тва предизвикване, не е тука мястото да си ги мерим на кой какъв. Има си други форуми за тая работа!
              Fiat Punto 1.7TD
              Mazda 626 2.0
              Fiat Croma 2.4 Multijet

              Коментар


                #52
                ogi28b написа:
                Колегата с дедра интеграле турбо - дръпни се с 6 цилиндровия ЦДИ дизел на мерцедес, да те питам , щото твоите 190 коня са доста повече от примерно 140-те на 2.4 ЖТД, няма и толко...
                колега колата ми е 169к.с а не 190 има и 2.4жтд мултижета който мисля са малко повечко от мойте 170+ к.с
                Lancia Dedra Integrale

                Коментар


                  #53
                  Алоууууууу де сте тръгнали с тез нафтови печки ве еиииииии?Ко стаа а Иванко и Пирло вече вкараха оферти пък никои нафталяк не откликна нещо а? Е ко ся тряя и нафта ли да ви налеем че тя маи нещо поскъпна а? Напоследък закупиха мноо нови камиони и Автобуси дет са по интилигентни реишли и вече няма Мазут по Идин лев а? Тряя да земем да отворим нова папка в форума тъи кат гледам маи да мойе там да си лафят разни камионджии и трактористи! Таман ша могат да си сравняват Тонажите и Оборотите и Въртящите моменти а? Е ко ся не е ли добра идеята?За кви ли не глупости се писа вече в тая тема та да питам аз Дападжиите тука аве вие на колко КМ си праите Обслужването на Печките ве? Питам щот да съм ви от ползва ве тука в Приста-оил пуснаха едно масло мноо добро дават му смяната на 45000км! Нивироятно а? Мое са уреди на месно ниво една промоция при закупуване на Бака 20л Бонус 4литра за доливане. Ако има навитаци звънкаи те ве ша помагаме с кот можем!Тъииии ко остана ам и аз аиде да предизвикам някои а?Предизвиквам всички ДИЗИЛИ до 3,5 със или без Турбо!!! Ся според вас е Чесно а?

                  Коментар


                    #54
                    ИЗВРАЩЕНИЯ - нема ли модери да заключат тая боза
                    fiat coupe 1.8 16v

                    Коментар


                      #55
                      FaceLess написа:
                      Ама то така много лесно. Като ще сравняваме двигателите по параметри, тия коне все пак къде ги забравихме? При 2.0 литра бензиновия двигател вади значително повече магарета от дизела. Колегата е прав за оборитите. Бензина на 4500 не го търси изобщо, а някога дизелов двигател направят ли го да развива 7000 оборота, просто забравете за бензин!Но хайде все пак да ги видим по еднаква кубатура. Много ми е интересно какво ли оправдание пак ще намерите срещу новият турбодизелов агрегат на Фиат с 210 кона. При 2500 оборота вади въртящ момент дето бензиновите могат да сънуват само. Пък и другият момент : нека изправиме бензинов срещу дизелов автомобил, ама на по 200 000 километра, доволно карани. Нека вдигнем още малко летвата, нека са 300 000 километра...Тогава няма изобщо смисъл да говориме какво ще стане, защото бензинов двигател на тия километри няма да може да развие дори и малкото обороти на дизела!И стига с тва предизвикване, не е тука мястото да си ги мерим на кой какъв. Има си други форуми за тая работа!
                      Колега ти чуваш ли се какво говориш?Знаеш ли дизелчето ти на такива пробези дето ги споменаваш ,аджаба дали ще има някаква компресия вече и колко ще му надува турбинката?Ти май забравяш колко е степента на сгъстяване на дизела и колко му се скъсява живота заради нея.Ти за нас не се кахъри какво ще противопоставим на новия фиатски дизелов мотор Нека да изкарат Делта Интеграле 3 и пак ще си говорим,иначе както писах по-рано Мицубиши Лансър Ево 9 - 280 коня,какво ще кажеш,къде е дизела,май го няма на огледалата И на тебе ли да ти обяснявам че за лека кола въртящия освен като стойност и фактор за максималната мощност не играе.Ти ко щеш ми изкарай 500Нм на 1500 оборота и 200 коня примерно,срещу 390 Нм на 3400 оборота и 280 коня.Нали се сещаш че тия примерни 80 коня разлика му изядат главата на дизела и то някъде от към кръста
                      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                      Коментар


                        #56
                        Така, правилния първи клас прототипи в Льо Ман имат следното условие.При турбо бензиновия агрегат до 4000 см3. При турбо дизеловия агрегат до 5500 см3.От тези конструктивни особености е решено да се компенсира за сметка на резервоара.При бензиновия агрегат е позволено до 90 литра, а на дизеловия до 81 литра, с което се счита, че при равни конски сили и съответно по малкото гориво за сметка на обем.Сега идва момента с конските сили.Има доста бензинови агрегати, които са малко по-мощни от дизеловите.Тук идва на помощ оборотите, които както твърдиш трябва да дърпат доста колата повече.Простата схема показват, че не е необходимо само обороти. В състезание като това най-малкото, който двигател има запазване на мощността през цялото време на развъртане до максималните конски сили той печели.Именно тук дизела си казва своята дума.Единствено по което печели бензиновия автомобил е килограмите. Доста по-лек е (конструктивно) от дезеловия, но това не му прави чест, предвид загубата му в максималната скорост, ускоренията от всякакъв тип 0-100, 0-200, 100-200 и каквато си искаш комбинация.А, ЕКОЛОГИЧНОСТ? Дизеловия агрегат в състезанието е с над 30% по екологичен от бензиновите си събратя по пистата. Има данни дори и за това, където на този двигател естествено не е изсмукан до краен предел поради тази причина, да ги размаже и в екологична насока.И още нещо. Този двигател има тунинг версия, където са го издули до някакви си 1200 кс, които ми се струват доста над Вейрона който все се изтъква. Вярно!!! не е сериен автомобил, ама факт нали!И още нещо. Не знам колко си чел темата, в която съм защитил дизела. Нали говориш все за тунинг-мунинг (като ти гледам кулера на аватара), предполагам, че се интересуваш от тези неща:ФАКТ:Взимат два почти идентични двигателя - турбо дизелов и турбо бензинов. Правят си гавра с тях. Надуват ги нечовешки до предела, колкото да издържи една дръпка и виждат крайния резултат (дизела го бяха надули от порядъка на 12 атмосфери по спомен, яд ме е, че не запазих линк към експеримента).Бяха ги направили приблизително около 800-1000кс (по спомен). Дизела, че смачка бензина ама брутално, и издържа 3 пъти повече (вместо 1 километър, 3 километра), нали говорим за тунинг-мунинг. пп. Тунинг-мунинг, важното е да си фен и да си тунинг колата, която искаш, до колкото си искаш.До колко атм. мислиш, че са надути тези печки?http://www.youtube.com/watch?v=j58QyrzfEEYпп2. Малко за серийни автомобили да си поговорим... Нови дизели, срещу нови бензини.Сааб - сигурно си чувал за тях :D , предполагам, че си чувал и за АЕРО модела им.За първи път Сааб АЕРО с дизелов агрегат, 1.9 JTD-то на Фиат.Другия АЕРО е 2.8 бензиновия. Да не говорим ускорение от 0-100км/ч, там дизеловия пада (няма как 180кс срещу 260 някъде беше). Доускорение 80-120 абсолютно същото като бензиновия. Този факт как се получава????
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #57
                          следвайки първия пост, коментирайте това: Тойота Корола 1.4 Д4Д с/у Фиат Браво/а 1.4 12В?Ето ви еднакви кубатури. Или сега пък ще се хванете че единия няма достатъчно цилиндери?

                          Коментар


                            #58
                            Много притеснява този израз "почти идентични" двигатели.Вземи се конкретизирай.Това на колко е надут един мотор зависи от много неща.А за тези 1200 миризливи коня само ще спомена за Додж Вайпър Хенеси скромно 1700+ коня.Малко са,а?Като ще си говорим за коне...Айде сега прочетете точно темата и пак коментирайте,защото явно четете само последните мнения "Хайде сега ще е интересно Exclamation Exclamation ExclamationНякои хора смятат, че ерата на дизела е дошла а други пък не. Някои смятат, че бензинови коли на 100% бият на каквато и да е гонка дизелови със същите показатели, други - не.Моят въпрос към вас е :- Смятате ли че дизел с/у бензин е загубена кауза ?- Ако имате опит в подобни гонки, моля споделете. Аз имам доста такъв опит, но засега ще си замЪлча .Дерзайте Very Happy Very Happy Very Happy "
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #59
                              ами хайде и автора да уточни какво значи "същите показатели" , защото за мен означава едно, за друг друго, за някои - това е кубатура, за друг - двата да имат турбо, за мен - да се въртят с еднаква скорост при един и същ работен обем.

                              Коментар


                                #60
                                ogi28b написа:
                                следвайки първия пост, коментирайте това: Тойота Корола 1.4 Д4Д с/у Фиат Браво/а 1.4 12В?Ето ви еднакви кубатури. Или сега пък ще се хванете че единия няма достатъчно цилиндери?
                                Алоууууууу де забраи Турбото на Тойотата ве? Маи маи говорихме за еднакви двигатели а? Маи според вас няма разлика между атмосверка и турбо еиии начи

                                Коментар

                                Working...
                                X