Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ще ви видя като свърши нефта...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      Бензина винаги е бил по бърз от дизела

      Коментар


        Predatorsi написа:
        Ще ви видя като свърши нефта...
        Multipla 1.6 Bipower ще е най-голямата бегачка
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          Tadeli написа:
          Бензина винаги е бил по бърз от дизела
          Това не е вярно.Пистолета на колонката за дизел е с по-широко гърло и съответно налива дизел по-бързо от бензина.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            BO написа:
            Tadeli написа:
            Бензина винаги е бил по бърз от дизела
            Това не е вярно.Пистолета на колонката за дизел е с по-широко гърло и съответно налива дизел по-бързо от бензина.
            А ако застанеш на колонката където се зареждат камиони..... там направо си е като ауспуха на някоя бензинова

            Коментар


              Xaus написа:
              ...Второ ето едно сравнително клипче https://www.youtube.com/watch?v=rG1u9ldS_X8TSI- 220hp. 350nm/1500TDI - 185hp. 380nm/1800...
              Цитираните турбо автомобили с какви предавателни числа са?
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                Ще направя справка и ще ти пиша... От сега ти казвам , че не са еднакви!
                Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                Коментар


                  То хубаво ама , какво да гледаме в тоя клип, разликата е 45к.с. все пак. Не е като да е 5-10.---p.s. математиката ми куца
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    emzo написа:
                    ... разликата е 45к.с. все пак. Не е като да е 5-10.
                    35 кончета е разликата за бензина, а 30нМ за дизела, но пък като гледам клипа бензина върви очевадно по добре от дизела. Ще бъде интересно ако дизела се ремапне и пак се направи сравнение, тогава дизела ще е горе долу на конете на бензина, а нютоните сигурно ще са + 100.
                    punto HGT

                    Коментар


                      Ако не друго поне разхода по каталог е доста по нисък..... TDI TSIРазход на гориво (в града) 5.7 л./100 км. 7.7 л./100 кмРазход на гориво (извън града) 3.9 л./100 км. 5.3 л./100 кмРазход на гориво (комбиниран) 4.6 л./100 км. 6.2 л./100 км
                      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
                      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

                      Коментар


                        didich написа:
                        35 кончета е разликата за бензина, а 30нМ за дизела, но пък като гледам клипа бензина върви очевадно по добре от дизела. Ще бъде интересно ако дизела се ремапне и пак се направи сравнение, тогава дизела ще е горе долу на конете на бензина, а нютоните сигурно ще са + 100.
                        Като гледам разликата във външните температури става ясно че не са замервани по едно и също време и един до друг, но както и да е, пак дизела си е отзад.Дизела е с около 50 кг по- тежък по каталог + 35 коня по- малко, направо си е обречен на загуба.А това второто замерване за доускорение от 1000 рпм, сори ама това е гавра вече, по каталог максималния въртящ момент на бензина е от 1500, а на дизела от 1800 и разликата е само 30Нм.Дидич, незабравяй че и бензина може да се ремапне, но за да има интрига в случея само дизела трябва да е пипан.А тая тема е ... весела
                        FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                        Коментар


                          Писах само за ремап на дизела за да може поне да се сравняват еднакви коне, но си мисля че и след ремап пак бензина ще е с един калник отпред Като се говори за дизел с/у бензин предполагам се има предвид динамичните характеристики на съответните коли, стига с тоя разход на гориво, никой не говори за разход, там дизела бие, освен ако не почнем да сравняваме дизел с/у бензин с газ
                          punto HGT

                          Коментар


                            didich написа:
                            emzo написа:
                            ... разликата е 45к.с. все пак. Не е като да е 5-10.
                            35 кончета е разликата за бензина, а 30нМ за дизела, но пък като гледам клипа бензина върви очевадно по добре от дизела. Ще бъде интересно ако дизела се ремапне и пак се направи сравнение, тогава дизела ще е горе долу на конете на бензина, а нютоните сигурно ще са + 100.
                            То и турбо бензинчето мое да се ремапва......
                            Alfa 156 2.0 TS
                            Alfa 156 20VTurbo
                            Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                            Locost TF1 3.0V6

                            Коментар


                              Знам, че може нали идеята е да се сравняват близки като характеристики автомобили, дизела след ремап получава желаните коне за да се изравни с тези на бензина, но няма кой да направи въпросния тест, защото си говорим за готови вече клипчета от нета
                              punto HGT

                              Коментар


                                Xaus написа:
                                Ако не друго поне разхода по каталог е доста по нисък..... TDI TSIРазход на гориво (в града) 5.7 л./100 км. 7.7 л./100 кмРазход на гориво (извън града) 3.9 л./100 км. 5.3 л./100 кмРазход на гориво (комбиниран) 4.6 л./100 км. 6.2 л./100 км
                                Разхода на дизела е изкуствено занижен, за да се покроят ЕВРО норми. Виж числата за същия двигател, но на американския пазар.
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X