Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизел срещу Бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Айдееее,кутията на пандора пак я отвориха
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      S.W.A.T. написа:
      Ако някоя година дойдеш на море ще намерим коли да ти приземим летящия килим разни атмосферни гси-та
      Kadet GSI 16v е кантар с твоето фиат купе турбо, ако е в напълно стоково състояние и не си пипал нищо Аз не знам някой мотор 2.0 16, който да може да върви колкото C20XE Казах ти, че съм се гонил с GSI 16 и падам(в стоково състояние)... Имам двама познати единия е с Вектра, другия с Кадет GSI 16v и двете коли вървят адски много, но като цяло предпочитам някой напомпен дизел
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        Боядисах си капака на клапаните... И съм готов леко да ме биеш ако трябва на 402 метра, ама много леко
        Прикачени файлове
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          Valiosport написа:
          S.W.A.T. написа:
          Ако някоя година дойдеш на море ще намерим коли да ти приземим летящия килим разни атмосферни гси-та
          Kadet GSI 16v е кантар с твоето фиат купе турбо, ако е в напълно стоково състояние и не си пипал нищо Аз не знам някой мотор 2.0 16, който да може да върви колкото C20XE Казах ти, че съм се гонил с GSI 16 и падам(в стоково състояние)... Имам двама познати единия е с Вектра, другия с Кадет GSI 16v и двете коли вървят адски много, но като цяло предпочитам някой напомпен дизел
          Абе ти сериозно ли ? Вземи да се осъзнаеш, че чак ми стана смешно като прочетох това. Ти да не би да участваш в този клип http://www.youtube.com/watch?v=1N3K9...&feature=share ? Приеми го за поздрав. Жив и здрав да си ми.
          Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
          Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

          Коментар


            Bravo_16v_103hp написа:
            Valiosport написа:
            S.W.A.T. написа:
            Ако някоя година дойдеш на море ще намерим коли да ти приземим летящия килим разни атмосферни гси-та
            Kadet GSI 16v е кантар с твоето фиат купе турбо, ако е в напълно стоково състояние и не си пипал нищо Аз не знам някой мотор 2.0 16, който да може да върви колкото C20XE Казах ти, че съм се гонил с GSI 16 и падам(в стоково състояние)... Имам двама познати единия е с Вектра, другия с Кадет GSI 16v и двете коли вървят адски много, но като цяло предпочитам някой напомпен дизел
            Абе ти сериозно ли ? Вземи да се осъзнаеш, че чак ми стана смешно като прочетох това. Ти да не би да участваш в този клип http://www.youtube.com/watch?v=1N3K9...&feature=share ? Приеми го за поздрав. Жив и здрав да си ми.
            GSI > GTIФани да четеш малко по внимателно

            Коментар


              chaveto написа:
              GSI > GTIФани да четеш малко по внимателно
              Мислех да не пиша в тази тема ама понякога пишете наизуст и не мислите.Крайно несериозен си с това мнение.Заводско GSI е 150кс и филма свършва.Заводско GTI е вече 300кс и филма продължава.Сега ми отговори кое е повече/по-голямо?
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                Bravo_16v_103hp, май не правиш разлика между GSI и GTI, говорим за GSI за Опел, не съм фен на опел но което е бързо не мога да го отрека... Изкарай друг 2.0 мотор атмосверен който да може да се мери с 2.0 16 GSI на Опел И само за справка има един мотор 2.0 16 GSI който го вграждат само в Кадет и серийно излиза 170к.с.и над 200 NM, води се Кадет Super Boss и ускорява за 7.6 или 7.8 секунди не ми се търси статията сега да проверя точно колко... S.W.A.T. моя надпис на кората на мотора е фабрично червен без да се налага да го боядисвам с боя която ще падне след един месец от температурата Какъв е смисъла да се гоня с кола с близо двойно по-висока мощност ? Все едно да се пуснеш с купе 2.0 16 ... За тебе това ако е победа евала За идеята и аз мога да намеря дизел който даже не знам колко над 260к.с. и колко над 500 NM е вече...Идеята е да се пробват бензинова с дизелова кола равни или близки по мощност и от място и от летящ старт при различни скорости... Бензиновия двигател го спасява главно високите обороти, ако сменяме предавките при 4000 оборота нещата щяха да стоят по друг начин...Сега се сетих, че преди да продам Ланчия-та 1.6 105к.с. съм я пробвал със същата но дизелова 1.9 90к.с. на стартове бях пръв, но на летящи от 100км/ч дизела дърпаше и това е кола 15к.с. по-слаба, ами ако мощността е еднаква Като сложим и по-ниския разход на гориво изобщо не е за подценяване
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  Вали, намери си голф с мотор 1,8Т и пробвайте да видиш как ще са нещата
                  punto HGT

                  Коментар


                    Valiosport написа:
                    ... Изкарай друг 2.0 мотор атмосверен който да може да се мери с 2.0 16 GSI на Опел ...
                    Хахаха.Ама ти сериозно ли?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      Valiosport написа:
                      Бензиновия двигател го спасява главно високите обороти, ако сменяме предавките при 4000 оборота нещата щяха да стоят по друг начин...
                      Защо и бензина да сменя скорости на 4000обр. Нали и двата типа двигатели, максималната мощност идва при почти максимални обороти, както и въртящият момент е най-силен малко след средни обороти. Ако бензинова кола сменяш на 4000обр, нали се сещаш, че ти използваш 60-70% от мощността. Ако искаш бензиновата кола да сменя предавки на 4000, то ти на дизела сменяй на 2000обр., да видим тогава какво ще стане. Тука само разпъвате локуми и дъвчете едни и същи неща.
                      Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                      Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                      ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                      Коментар


                        kal0yanch40 написа:
                        Valiosport написа:
                        Бензиновия двигател го спасява главно високите обороти, ако сменяме предавките при 4000 оборота нещата щяха да стоят по друг начин...
                        Защо и бензина да сменя скорости на 4000обр. Нали и двата типа двигатели, максималната мощност идва при почти максимални обороти, както и въртящият момент е най-силен малко след средни обороти. Ако бензинова кола сменяш на 4000обр, нали се сещаш, че ти използваш 60-70% от мощността. Ако искаш бензиновата кола да сменя предавки на 4000, то ти на дизела сменяй на 2000обр., да видим тогава какво ще стане. Тука само разпъвате локуми и дъвчете едни и същи неща.
                        Защото няма дизел със скорости:Първа-60-70км/чВтора 100-120км/ч и т.н.и се получава че дизела е включил пета,а бензина пердаши още на трета(което е почти 2сек разлика в превключването)
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          Valiosport написа:
                          Изкарай друг 2.0 мотор атмосверен който да може да се мери с 2.0 16 GSI на Опел
                          Peugeot EW10J4S , Rover K-series 1.8 VVT (дори не е 2.0 :D ) , Renault F4R, K20A на Honda, F20C на Honda , Duratec ST на Форд и т.н. Тия са на първо четене
                          Valiosport написа:
                          Бензиновия двигател го спасява главно високите обороти, ако сменяме предавките при 4000 оборота нещата щяха да стоят по друг начин...
                          Той щом ще сменя на 4000rpm, ти свали турбината ? Това мисля, че искаше да ти каже един колега по-горе - сравнението ти е неправилно (атмосферка с принудително)
                          Nuova Croma - so far...so good
                          Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
                          Fiat BRAVA JTD - ex love

                          Коментар


                            Valiosport написа:
                            Bravo_16v_103hp, май не правиш разлика между GSI и GTI, говорим за GSI за Опел, не съм фен на опел но което е бързо не мога да го отрека... Изкарай друг 2.0 мотор атмосверен който да може да се мери с 2.0 16 GSI на Опел И само за справка има един мотор 2.0 16 GSI който го вграждат само в Кадет и серийно излиза 170к.с.и над 200 NM, води се Кадет Super Boss и ускорява за 7.6 или 7.8 секунди не ми се търси статията сега да проверя точно колко... S.W.A.T. моя надпис на кората на мотора е фабрично червен без да се налага да го боядисвам с боя която ще падне след един месец от температурата Какъв е смисъла да се гоня с кола с близо двойно по-висока мощност ? Все едно да се пуснеш с купе 2.0 16 ... За тебе това ако е победа евала За идеята и аз мога да намеря дизел който даже не знам колко над 260к.с. и колко над 500 NM е вече...Идеята е да се пробват бензинова с дизелова кола равни или близки по мощност и от място и от летящ старт при различни скорости... Бензиновия двигател го спасява главно високите обороти, ако сменяме предавките при 4000 оборота нещата щяха да стоят по друг начин...Сега се сетих, че преди да продам Ланчия-та 1.6 105к.с. съм я пробвал със същата но дизелова 1.9 90к.с. на стартове бях пръв, но на летящи от 100км/ч дизела дърпаше и това е кола 15к.с. по-слаба, ами ако мощността е еднаква Като сложим и по-ниския разход на гориво изобщо не е за подценяване
                            Младеж, този капак е боядисан преди 5 години По вашите села не знам с какви материали работят Относно цвета на надписа беше син аз просто свалих старата боя и сложих нова по мой избор
                            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                            '97 Coupe 16VT 262WHP+

                            Коментар


                              Хайдее, пак започнаха обидите.Какво сте за загърлили. Сметката е елементарна - без значение дизел или бензин, ако имаме 150кВ енергия, това са си 150кВ енергия на пътя. Какво значение дали е произведена от бензин или дизел.Сипете си по едно малко, викайте жената да ви сложи салатата и не се занимавайте с глупости.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                Бензиновият мотор е пред дизела,не се ли оточнихте 16 страници,дизела е за къра да орете,жънете и да опушвате природата а не градовете.
                                Kара фиат стило 1.2..16v.2002г.Преди Фиат пунто 1.2 8V,2001г,Опел кадет 1.6i(газ)1988г.Лада 1500 чиста!1977г.

                                Коментар

                                Working...
                                X