При мен трудно хваща пътя в това време.И спортното окачване пре прецаква още повече.Подбираммаршрута внимателно и пътувам с гребло отзад за всеки случай.Не ми се е налагало да го ползвам досега де.Иначе БЛАГУН-а много си е повярвал май.Не иска да признае че е сбъркал модела!Между другото след някой месец мисля да продавам БРАВО-то ако има заинтересовани да свиркат
Добре де, аз съм си повярвал много, но защо биеш отбой. Айде ако си решил да продадеш колата, за да не се пуснеш с мен и да се срамиш, по-добре да отложим гонката.. И се обоснови, защо съм сбъркал модела
Сбъркал си си защото върви по малко от Браво и е по кофти за поддръжка.Има фасон само.Като изключим посуканите шоферски седалки.
1-ва грешка: Не върви, ама хич не върви по-малко от Браво 2.0 20В Пробвано е!!!2-ра грешка:кофти за подръжка само откъм външните детайли - ламарини, фарове, огледала, брони ! Иначе по мотора са много по-евтини нещата - смяна на ангренаж, ролки - удобен за работа мотор, за разлика от Бравото!!! Окачване почти идентично в плюс за Купето, което е по-разкрачено и по-ниско, за разлика от бравото(при Бравото задницата е много навирена), заради което в завой му бяга "дупето"!!!И какво ще рече посукани седалки? Кое не ти харесва - спортната форма, съчетана с кожа За интериора няма смисъл да говоря - всичко от качествени материали - кожа, метал и много малко пластмаса, за разлика от скърцащите пластмасови и на Бравото!!!Имал съм Браво, така, че недей да ме убеждаваш, кое е по-добрата кола!!!Разрови се из нета и виж колко е струвало Купето, когато са го пуснали на пазара и колко е струвало Бравото? в пъти повече!Но това е рацерска тема и тук се набляга на това кое колко върви!!!
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
1-ва грешка: Не върви, ама хич не върви по-малко от Браво 2.0 20В Пробвано е!!!2-ра грешка:кофти за подръжка само откъм външните детайли - ламарини, фарове, огледала, брони ! Иначе по мотора са много по-евтини нещата - смяна на ангренаж, ролки - удобен за работа мотор, за разлика от Бравото!!! Окачване почти идентично в плюс за Купето, което е по-разкрачено и по-ниско, за разлика от бравото(при Бравото задницата е много навирена), заради което в завой му бяга "дупето"!!!И какво ще рече посукани седалки? Кое не ти харесва - спортната форма, съчетана с кожа За интериора няма смисъл да говоря - всичко от качествени материали - кожа, метал и много малко пластмаса, за разлика от скърцащите пластмасови и на Бравото!!!Имал съм Браво, така, че недей да ме убеждаваш, кое е по-добрата кола!!!Разрови се из нета и виж колко е струвало Купето, когато са го пуснали на пазара и колко е струвало Бравото? в пъти повече!Но това е рацерска тема и тук се набляга на това кое колко върви!!!
ПОСУКАНИ ЛЕКО НАЛЯВО! Пробвай.Лично мен ме дразни това.Пробвал съм го в поне 10-тина коли.Когато исках да си купувам.
Имам една малка тайна под втория капак ........... а пък тя от своя страна може да .................
Прикачени файлове
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Кой каза , че на кола за 40+К не се слагат едни малки хитри тайни ? Мога леко да упровергая тезата. Нямам вредния навик да се перча по пътишата , просто искам винаги да знам че имам мощност под капака с която всеки един момент мога да намачкам едно " Рено 5 дето биело Туарег (че и В10-ката ) . Както казва един друг колега "..... и един мармот завива шоколада в станиол " :D , бих добавил " ..... а покрай него премигна една ТДИ (за сега ще пазя в тайна конете , защото са малко повечко от заводските 275 ) , а чак след около 3 минути се появи и едно заблудено Ренде 5 " :D :D П.П. И между другото , тази красавица имам идея в скоро време да я пусна за продажба , че има една друга луксозна А8 печица с малко повече потеншъл под капака , дето съм решил да я яхвам Ако някой прояви интерес да пише едно Л.С. , срещу подходяща сума бенджамини може би бих се раздели с нея (не казвам че ще го направя на 100 % , защото много си я ценя още)
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
А и докато не съм забравил , колегата дето искаше да се чеше с чесало(3000 куб.см ) дето му е малко много над нивото , кой беше???? Бих го наяздил и него , че аман от рацери по пътищата!!! Даже в тоя лед по магистралата (точно отсечката Русе - Варна) поредния рацер с измислена бегачка ( от тея дето си мислят , че ако колата му може да върви със 140 например , то тя е задължително БЕГАЧКА :D :D , особенно и когато започнат и да си слагат градински пейки за антикрила ) нещо тръгна да ми се напъва на колоната (по метода "........та с рендето 5 зад едно инфинити , та чак до Бургас.....") и има няма след около 15 сек. напъване се опитваше да кълве мантинелата с предница , отговора е че явно докато ми е гледал задните стопове е решил да си разчисти малко пътя , за да може да разварти конете на расовото си муле :D :D :D :D . Не знам дали хората дето карат хай - клас коли или джипита са тези дето се правят на гъзари и избиват на комплекси . По скоро - точно обратно , аз знам какво карам и какво може
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
А и докато не съм забравил , колегата дето искаше да се чеше с чесало(3000 куб.см ) дето му е малко много над нивото , кой беше???? Бих го наяздил и него , че аман от рацери по пътищата!!! Даже в тоя лед по магистралата (точно отсечката Русе - Варна) поредния рацер с измислена бегачка ( от тея дето си мислят , че ако колата му може да върви със 140 например , то тя е задължително БЕГАЧКА :D :D , особенно и когато започнат и да си слагат градински пейки за антикрила ) нещо тръгна да ми се напъва на колоната (по метода "........та с рендето 5 зад едно инфинити , та чак до Бургас.....") и има няма след около 15 сек. напъване се опитваше да кълве мантинелата с предница , отговора е че явно докато ми е гледал задните стопове е решил да си разчисти малко пътя , за да може да разварти конете на расовото си муле :D :D :D :D . Не знам дали хората дето карат хай - клас коли или джипита са тези дето се правят на гъзари и избиват на комплекси . По скоро - точно обратно , аз знам какво карам и какво може
Ало с много вървежните печки Ти и тука ли почна да сереш бе Аз ще ти задам само едно въпросче - тебе някой да те е упълномощил да ме цитираш Аз нямам такива спомени Особено за работи в които не вярваш или по-точно не искаш да повярваш Айде сега бягай да си караш нафтовата печка от Плевен чак до Хасково П.П. Колеги аз също смятам че Купето ще бие Бравото.Лично съм се пускал със Седичи срещу Браво ,но за нещастие там където го правехме беше късичко ,но пак си бях отпред.Много бавно се развърта тоз петак в сравнение с четворката.Но както казаха някои колеги - всичко е до моментно състояние на колата и до уменията на шофьора.
Що , някакъв проблем ли има Що не спреш да се правиш на батко а? А за срането си имам тоалетна , да не би и това да ти представлява проблем???
.... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!
Не мога да те разбера!Как така са посукани леко наляво?
Ами така,че като седнеш имаш чувство че си наклонен съвсем леко към вратата.На мен ми е дискомфортно точно това.Иначе като комфорт е в пъти по добре от БРАВО.Бих го доближил до Е36 Купе
Коментар