Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Теоретично - Bravo JTD с/у 206 2.0 HDI

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    vsd написа:
    Ако искате и едно купе 2.0 16v турбо пък да видим тогава голфа. Колеги нали говорим за коли с горе долу еднакви мощности, за какво намесвате по-мощни двигатели. Ако голфа е 100-110 коня тогава ще стане спор. Ще е интересно да се види. Оги ако не можеш да намериш някой да се дръпне с пежото, може аз да се пробвам въпреки че трябва да е някъде на много безопасно място, че не си падам много по тези изпълнения.
    Голфа си е точно в тая категория . Нали говорим за 1.9 коман рейл и помпа дюза. Това че VW са направили помпа дюза 1.9 131 и 116 коня не значи че са в др клас. Другите голфове TDI и TDI които съответно са 90 и 110 коня са обикновени дизелови двигатели. Н както и да е... Няма да спамя повече. Тук говорим за браво и пежо, аз съм останал с впечатление че HDI-тата мн перкат и ми е мн чудно защо по каталозите им дават толко слаби времена.
    Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

    Коментар


      #17
      ogi28b написа:
      е да, с над 300 нютона по метър "торкюе"... аз с мойте 200 къде съм тръгнал....
      Аз имам Пасат 1.9 тди .Ако не намериш противник може да се дръпнеш с мен ,нищо че съм автоматик
      фиатче Браво 2.0

      Коментар


        #18
        westdogg написа:
        vsd написа:
        Ако искате и едно купе 2.0 16v турбо пък да видим тогава голфа. Колеги нали говорим за коли с горе долу еднакви мощности, за какво намесвате по-мощни двигатели. Ако голфа е 100-110 коня тогава ще стане спор. Ще е интересно да се види. Оги ако не можеш да намериш някой да се дръпне с пежото, може аз да се пробвам въпреки че трябва да е някъде на много безопасно място, че не си падам много по тези изпълнения.
        Голфа си е точно в тая категория . Нали говорим за 1.9 коман рейл и помпа дюза. Това че VW са направили помпа дюза 1.9 131 и 116 коня не значи че са в др клас. Другите голфове TDI и TDI които съответно са 90 и 110 коня са обикновени дизелови двигатели. Н както и да е... Няма да спамя повече. Тук говорим за браво и пежо, аз съм останал с впечатление че HDI-тата мн перкат и ми е мн чудно защо по каталозите им дават толко слаби времена.
        1.9 ТDI-110 к.с. не е ли помпа дюза?
        SEAT Leon Cupra 300
        Triumph Street Triple 765 R

        Коментар


          #19
          Не ,само TDI е помпа дюза, TDI също е.
          Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

          Коментар


            #20
            westdogg написа:
            Голфа си е точно в тая категория . Нали говорим за 1.9 коман рейл и помпа дюза. Това че VW са направили помпа дюза 1.9 131 и 116 коня не значи че са в др клас. Другите голфове TDI и TDI които съответно са 90 и 110 коня са обикновени дизелови двигатели. Н както и да е... Няма да спамя повече. Тук говорим за браво и пежо, аз съм останал с впечатление че HDI-тата мн перкат и ми е мн чудно защо по каталозите им дават толко слаби времена.Не ,само TDI е помпа дюза, TDI също е.
            Аз съвсем се обърках нещо... тва дето му викате помпа дюза не е ли една друга технология? И какво имаш предвид под обикновен дизел, дето хем е обикновен а пък е турбо, сигурно нещо друго му е обикновено? Пък хем ония са в същия клас, но пък са 130 коня.... ред.: разбрах за какво иде реч. по-добре късно, отколкото никогаА на лъвчето дето ще бъде тествано, скоростите са му малко по-различни - диференциала му е 3.5 а на браво е 3.0, първата на лъвчето идва по-късичка с малко, за другите не помня какво беше....та за това си мисля че лъвчето може и да има съвсем малко предимство , само в първите няколко метра, до към 3000-3500.

            Коментар


              #21
              При комън рейл горивото се съхранява в общ горивопровод и се впръсква в цилиндрите през дюзите под много високо налягане. Между 1200-1600 бара, а при помпа-дюзата, всяка дюза е и помпа, което довежда до увеличаване на мощност и на намяляване на разхода. Общо взето приликата е в това че горивото се вптъсква под много високо нялягане и при 2та вида дизели . А под обикновен дизел имах в предвид че не е нито комън рейл , нито помпа дюза ,т.е. че е по-старата технология, а не че не е с турбо . Помпа дюза са само VW и AUDI , всички други марки правят комън рейл.
              Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

              Коментар


                #22
                westdogg тоя голф 130 коня е малко по-уместно да го сравняваш със стило 140 коня а не със браво 105 коня. Ако бравото си правеше заводските данни за 10 и малко секунди от 0-100 според мен голф със 116 ps няма да е по-бърз или нещата ще са на кантар. Проблема при мен е, че съм над тези 10 секунди. Някой друг мерил ли е? Tomazo твоя пасат какъв е точно, щото колегата има А4 1.9 тди автоматик 90 коня май и е доста по-бавно от бравото.
                FIAT Bravo JTD GT '99

                Коментар


                  #23
                  vsd написа:
                  westdogg тоя голф 130 коня е малко по-уместно да го сравняваш със стило 140 коня а не със браво 105 коня. Ако бравото си правеше заводските данни за 10 и малко секунди от 0-100 според мен голф със 116 ps няма да е по-бърз или нещата ще са на кантар. Проблема при мен е, че съм над тези 10 секунди. Някой друг мерил ли е? Tomazo твоя пасат какъв е точно, щото колегата има А4 1.9 тди автоматик 90 коня май и е доста по-бавно от бравото.
                  110 коня е !!изобщо не подлежи на съмнение кой ще бие ако се дръпнеме с браво 1.6 ,то на Хгт -то на старт се опъва !
                  фиатче Браво 2.0

                  Коментар


                    #24
                    Малко късно се включвам, но не четях този раздел на форума. Аз като си купих бравото първата седмица го стартирах, после видях че няма смисъл. Та първо изобщо незнаех как се кара печка и се пуснах с едно Пежо 405 Srdti най-якия дизел. Чип му е слаган уж, абе изобщо вървящо беше. Ами първия път на старта тръгнах с 1500 оборота но го бих, понеже ние се пускаме на почти 3км права. 306HDI също пада, Голф 110 също. Изобщо не твърдя че моята кола върви, но ми беше писнало да ми обясняват що не съм си купил 3-ка TDI
                    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

                    Коментар


                      #25
                      Колегата с пасата да ме извинява ама няма шанс с тая кола и тоя мотор.Виж за TDI116 PD съм повече от убеден че ще бие браво 1,9JTD105.

                      Коментар


                        #26
                        Тъкмо си мислех няма ли кой да захване някой спор за JTD Само за справка чипнат голф3 тди90 прави на луда калинка чипнато браво JTD....... Няколко пъти .....
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Хайде почвамея.Понеже не сме в темата а аз съм убеден че голф3тди е по бавен на всеки желаещ да ме убеди моля да пише на ЛС

                          Коментар


                            #28
                            E направо сме я захванали Нищо, че Голфа е с 15к.с. по-малко.Същата работа и стоково Стило ще опука ремапнато Браво, стой та гледай, нищо че е по-тежко.
                            Прикачени файлове
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Не ми се спори , още повече в чуждата тема.Поздрави

                              Коментар


                                #30
                                Re: Теоретично - Bravo JTD с/у 206 2.0 HDI

                                ogi28b написа:
                                Колеги, интересно ми е какво мислите по въпроса? FIAT BRAVO 1.9 JTD с/у Пежо 206 2.0 HDI, на 400 метра?Понеже снаха ми кара такова, и аз като го карах ми се стори че върви доста. Сега ми се спи, ама утре ще поровя за разни данни.В общи линии JTD - 200 нютонметра, 105 к.с., ускорение - утре ще видя, тежест на купето -утре ще я видя, предавките са горе долу 3.9 / 2.2 / 1.44 / 1.02 / главна предавка - 3.052.0 HDI - 205 нютонметра, 90 к.с., ускорение - утре, тежест - утре, предавките май са малко по-дълги, утре ще ги видя точно, главната е към 3.5.При максимално изравнени други условия - пълен резервоар, еднакво гориво, еднакви гуми, как мислите?Според мен 206 ще дръпне в началото но после ще изгуби.
                                Жена ми кара Пежо 206 1.6 HDI 110 к.с. и мисля, че на Бравото ще му е доста трудно!
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
                                Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

                                Коментар

                                Working...
                                X