Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT BRAVO 2.0 20V срещу FIAT COUPE 2.0 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Безнадежден е толкова колкото и булдока на комшията!
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    Коментар


      #32

      Коментар


        #33
        BULLDOG написа:
        Kuku написа:
        Напротив, има такъв разход и то в не далечната 2004г., както има и трима свидетели пътуващи в колата Но виж, максимум 13л. и 240км/ч - няма, а няма и да има А ти дали обърна внимание на всичко, което написах?!
        Явно Фиата си го купил изгодно и е имало защо :D
        Колега, на мен, преди три години, тази кола ми струваше, колкото струват три такива на Горубляне сега, затова си спести умопомрачаващите заключения и приеми тежката истина - това не е кола с която можеш да впечатлиш някого в този форум, а и не само тук, дори и да напишеш още сто тъпи изречения

        Коментар


          #34
          Kuku написа:
          Като караш заедно с друг и той не иска да кара по-бързо
          защото си карал зад него за това е дало 7.3 не ми се вярва да си гасил и пускал по инерция ама трябва да ти призная ,че тая кола става "хубава " след като вложиш 15000-ия лев у нея Mr. Green Mr. Green
          фиатче Браво 2.0

          Коментар


            #35
            Kuku написа:
            BULLDOG написа:
            Kuku написа:
            Напротив, има такъв разход и то в не далечната 2004г., както има и трима свидетели пътуващи в колата Но виж, максимум 13л. и 240км/ч - няма, а няма и да има А ти дали обърна внимание на всичко, което написах?!
            Явно Фиата си го купил изгодно и е имало защо :D
            Колега, на мен, преди три години, тази кола ми струваше, колкото струват три такива на Горубляне сега, затова си спести умопомрачаващите заключения и приеми тежката истина - това не е кола с която можеш да впечатлиш някого в този форум, а и не само тук, дори и да напишеш още сто тъпи изречения
            И как стават тези работи?Би ли казал?На Горубляне сега са по около 5 000лв свестните.
            Bravo 2.0 20V
            Tipo 2.0 16V SediciValvole

            Коментар


              #36
              blagun написа:
              BULLDOG написа:
              Kuku написа:
              Напротив, има такъв разход и то в не далечната 2004г., както има и трима свидетели пътуващи в колата Но виж, максимум 13л. и 240км/ч - няма, а няма и да има А ти дали обърна внимание на всичко, което написах?!
              Явно Фиата си го купил изгодно и е имало защо :D
              Ти недей да даваш оценки на колите на другите! Кики дали го е купил изгодно или не, това е негов проблем!Сигурно и БМВто ти харчи 6 на 100 при 300км/ч., защото е дизел
              БМВ-то е 2.5 бензин и харчи около 15 заради типтроника.
              Bravo 2.0 20V
              Tipo 2.0 16V SediciValvole

              Коментар


                #37
                tomazo написа:
                Kuku написа:
                Като караш заедно с друг и той не иска да кара по-бързо
                защото си карал зад него за това е дало 7.3 не ми се вярва да си гасил и пускал по инерция ама трябва да ти призная ,че тая кола става "хубава " след като вложиш 15000-ия лев у нея Mr. Green Mr. Green
                Да де, пътуваме заедно и аз карам зад него - на "ОМВ" на кръговото в Бургас, простата бакалска сметка доведе до изумление мен и тримата ми спътници, както и четиримата в другата кола Я, виж ти, колко те бива по математика Колега, Булдог (няма да е лошо да се представиш и с истинското си име, по някое време ), когато караш мераклийската една кола, тя си иска нейното, а на тази кола "нейното" е скъпо, когато си мераклия, би трябвало да го знаеш - един комплект обикновени гуми струва към 800лв., а аз съм сменил два комплекта, след което съединител, налкадки, спирачни дискове, масла, филтри, ремъци, свещи, ауспуси, тъмни стъкла, музика... все неща които са ми били нужни, за да се чувствам добре в колата и за да получавам от нея това, което искам, а именно кефа от карането Мисля и сам можеш да сметнеш за над 40’000км пробег, колко ми струва поддръжката на тази кола, НЕ защото е била скапана или строшена, а защото съм я карал, както трябва и съм взимал максимума от нея, за което е трябвало и да давам максимума

                Коментар


                  #38
                  Имам понятие как се сервизира този автомобил и какви са разходите му. Аз съм го купил, защото исках да карам точно такава кола. До момента инвестициите са надхвърлили 3 500 лв. със сигурност! Само около 2000 е музиката вътре! 600 Газова, ремък, ролки, теч от 5-та скорост на скоростната кутия, масло на скоростна кутия и двигател, свещи, диагностика на инжекциона - 930 лв. Хайде смятайте сега.Това е от септември досега. Колата е купена за 5000 лв. Дотук ми е 8500. Добре, че е купих с чисто нови гуми поне. Но като ми омръзне ще я продавам. Вдига 240 на бензин 230 на газ. За норматив.И реве доста яко, заради спортния филтър и ауспуха предполагам.
                  Bravo 2.0 20V
                  Tipo 2.0 16V SediciValvole

                  Коментар


                    #39
                    Фиат Браво 20V - 8 сек. Фиат Купе 20V - 8,4 .Правете си изводи и двете са с 2,0 литров мотор :DА разликата в ширината е с 8 мм. в полза на купето , което си е почти нищожна
                    FIAT Bravo_GT

                    Коментар


                      #40
                      r3p71l3 написа:
                      Фиат Браво 20V - 8 сек. Фиат Купе 20V - 8,4 .Правете си изводи и двете са с 2,0 литров мотор :DА разликата в ширината е с 8 мм. в полза на купето , което си е почти нищожна
                      На първа страница съм качил снимка на направен "извод" - фиат брава 20V и фиат купе но 16V И така извода се вижда! А и много хора го видяха на Италфеста!
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                      Porsche 944 S2
                      http://www.valmcrae.snimka.bg/
                      http://vbox7.com/user:val_mcrae
                      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                      Коментар


                        #41
                        На първа страница съм качил снимка на направен "извод" - фиат брава 20V и фиат купе но 16V И така извода се вижда! А и много хора го видяха на Италфеста!
                        Съгласен съм с тебе колега :D Просто си превключвал по добре .
                        FIAT Bravo_GT

                        Коментар


                          #42
                          r3p71l3 написа:
                          На първа страница съм качил снимка на направен "извод" - фиат брава 20V и фиат купе но 16V И така извода се вижда! А и много хора го видяха на Италфеста!
                          Съгласен съм с тебе колега :D Просто си превключвал по добре .
                          до дук само дрънканици,както предложи val_mcrae ще е най добре да се направи една дръпка на Калояново
                          BMW E39 2.5I
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар


                            #43
                            аз съм навит да видя как пък ще ме дръпне Купе 2.0 16V или 2.0 20V.
                            -Има ли курви,попита Жоро Италианеца.
                            -Рускини!Отговори Бесния.Тази вечер ще шибаме Великия Съветски Съюз!

                            FIAT BRAVO HGT 2.0 20V-147k.c.

                            Коментар


                              #44
                              val_mcrae написа:
                              На първа страница съм качил снимка на направен "извод" - фиат брава 20V и фиат купе но 16V И така извода се вижда! А и много хора го видяха на Италфеста!
                              Снимката, която си качил показва единствено и само, че си по-добър шофьор от този с Бравото. http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2745.html - Coupe 2.0 16v - 9.4 http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2747.html - Coupe 2.0 20v - 8.4http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2738.html - Bravo 147 hp - 8.4http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/2737.html - Bravo 154 hp - 8.0 А това е сухата статистика. При равни други условия се вижда кой би трябвало да е по-бърз. Но винаги съм смятал, че колата не е всичко. Доказателство за това са шампионатите с абсолютно еднакви автомобили. Там все пак има победители и победени. Да не говорим, че предмет на спора ни са автомобили не в първа младост. Накои са сменили по няколко собственика, поддържани са различно и в един момент може да се окаже, че по-слабата на цифри кола, но по-добре поддържана може да смачка "по-силната".
                              Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

                              Коментар


                                #45
                                всъщност, според статистиката има разлики във времената понеже както виждате купето е по-тежко
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                                сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                                ИТАЛФЕСТ 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X