Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво vs. Ситроен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    bravosx 1,6 16v написа:
    idm написа:
    Пич кат искаш Бигачка смени колата ве то лесно
    Да ама си е по яко кът си я направи6,не мисли6 ли
    А ти да не си мислиш че е толкова лесно?То не е само да пуснеш мотора в коша,малко хора разбират от електроника.Аз под "да си го направиш сам" разбирам абсолютно всичко,а не да я носиш после да ти я дооправят някъде щото си запецнал Така че не се захващай с работи които не знаеш до къде ще отидат
    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

    Коментар


      #32
      ivan_enchev написа:
      Може да , ама можеш преспокойно първо да си търсиш нов двигател , щото като го турбинираш не след дълго ще има БУУУМ По добре недей да пробваш , доста части трябва да подмениш (със спортни или от по силни двг) и си струва доста парици. По-добре си вземи еидн петак ХГТ и отиди да ти го пипнат в Цунами , поне ще е ПРО :D
      А как се пипа едно ХГТ за да стане ПРО
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #33
        ivanko_rs написа:
        bravosx 1,6 16v написа:
        idm написа:
        Пич кат искаш Бигачка смени колата ве то лесно
        Да ама си е по яко кът си я направи6,не мисли6 ли
        А ти да не си мислиш че е толкова лесно?То не е само да пуснеш мотора в коша,малко хора разбират от електроника.Аз под "да си го направиш сам" разбирам абсолютно всичко,а не да я носиш после да ти я дооправят някъде щото си запецнал Така че не се захващай с работи които не знаеш до къде ще отидат
        аз мога да ти кажа със сигурност 4е няма да има нужда да я водя никъде да ми я правят,в къ6ти 6те си и хакна турбината,няма да е скоро но един ден 6те се захвана съвсем сериозно и съм сигурен 4е 6те стане,и това за електрониката да така е ,но и за нея няма да има нужда да ходя никъде,ба6та ми не е от маисторите дет вразват с тел и бият с 4ука , съжалявам 4е не съм и на половината на това което е тои,ама кво да се прави не вси4ки са родени за ИСТИНСКИ МАИСТОРИ.Просто преди бях потърсил съвет за турбината , за6тото мислех 4е някои ве4е е направил този експеримент , но както изглежда аз 6те съм пържият специялно за този мотор
        forza la FIAT
        http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

        Коментар


          #34
          bravosx 1,6 16v написа:
          ,в къ6ти 6те си и хакна турбината,няма да е скоро но един ден 6те се захвана съвсем сериозно и съм сигурен 4е 6те стане,
          значи за тоя ти мерак ще ти отидат около 5 000лв и то основно с части на старо и всичко ти да си го правиш. Ако е с нови може да умножиш по 3. А и не става да си добър майстор само, поне едно техническо образование ти трябва и яко задълбаване в теорията на тунинга.Иначе ще видиш как прясно сглобеният ти мотор или върви калпаво, или ще се скапе при по-яко даване на газ Ако всичко стане както трябва ще се кефиш но пък за тия ХХ хиляди лева ще имаш да речем едни 200 коня.А за два бондака може да си вземеш 2.0 16В Турбо мотор с кутия, да си го монтираш, да продадеш стария и да си избиеш част от парите.И ще си над 200 коня веднага.От там нататък с още пари може да се върви много нагоре Вече надявам се ще можеш сам да си прецениш.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #35
            ici написа:
            bravosx 1,6 16v написа:
            ,в къ6ти 6те си и хакна турбината,няма да е скоро но един ден 6те се захвана съвсем сериозно и съм сигурен 4е 6те стане,
            значи за тоя ти мерак ще ти отидат около 5 000лв и то основно с части на старо и всичко ти да си го правиш. Ако е с нови може да умножиш по 3. А и не става да си добър майстор само, поне едно техническо образование ти трябва и яко задълбаване в теорията на тунинга.Иначе ще видиш как прясно сглобеният ти мотор или върви калпаво, или ще се скапе при по-яко даване на газ Ако всичко стане както трябва ще се кефиш но пък за тия ХХ хиляди лева ще имаш да речем едни 200 коня.А за два бондака може да си вземеш 2.0 16В Турбо мотор с кутия, да си го монтираш, да продадеш стария и да си избиеш част от парите.И ще си над 200 коня веднага.От там нататък с още пари може да се върви много нагоре Вече надявам се ще можеш сам да си прецениш.
            нямам намерение да излизам от изванземните цифри дето ми говори6,но все пак ти благодаря.нямам съ6то така намерение да го правя 200 коня,говориме за около 130 не пове4е коне,и съм напълно наясно 4е ако давам яко газ 6те го с4упя и съ6то така 4астите няма да ми стъпят на пове4е от 200 евро
            forza la FIAT
            http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

            Коментар


              #36
              ici написа:
              А за два бондака може да си вземеш 2.0 16В Турбо мотор с кутия, да си го монтираш, да продадеш стария и да си избиеш част от парите.И ще си над 200 коня веднага.От там нататък с още пари може да се върви много нагоре Вече надявам се ще можеш сам да си прецениш.
              Това за мотора ти го потвърждавам на 1000% ,защото аз съм така Недей се бърка че колата ми стокова е 2.0 8V Турбо,но ми попадна тоя мотор и го лапнах
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #37
                ici написа:
                ivan_enchev написа:
                Може да , ама можеш преспокойно първо да си търсиш нов двигател , щото като го турбинираш не след дълго ще има БУУУМ По добре недей да пробваш , доста части трябва да подмениш (със спортни или от по силни двг) и си струва доста парици. По-добре си вземи еидн петак ХГТ и отиди да ти го пипнат в Цунами , поне ще е ПРО :D
                А как се пипа едно ХГТ за да стане ПРО
                Колега под ПРО , имах предвид , че ще го правят професионалисти , а дали самото Браво ще е про зависи от тях самите и от желанието на клиента , макар че първо шофера трябва да е Про
                .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                Коментар


                  #38
                  Ама , не знам защо колегата иска да присажда турбо и колата да му е около 130 коня Според мен за този резултат може да стигне по много по-евтини начини (например съчетание от добър спортен филтър , чип тунинг , и добра изпускателна с-ма) , като това е най-опростено казано , а с други промени като спортни гарнитури , олекотени биели и т.н. и т.н. смятам че може да стане доста прилична количка със сърце 1.6 16в. Но това е само мое мнение
                  .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                  Коментар


                    #39
                    bravosx 1,6 16v написа:
                    нямам намерение да излизам от изванземните цифри дето ми говори6,но все пак ти благодаря.нямам съ6то така намерение да го правя 200 коня,говориме за около 130 не пове4е коне,и съм напълно наясно 4е ако давам яко газ 6те го с4упя и съ6то така 4астите няма да ми стъпят на пове4е от 200 евро
                    Хм, рано ти е значи за такова начинание още :D Цифрите въобще не са извънземни, това просто е реалността.С двеста евро нищо не става.Дали ще е 130 или 200 коня колата ти, без значение е - все ще ти трябват няколко хиляди лева за варианта с втора ръка части. За чупенето при ненастроен мотор не е задължително даването на яко газ. Трябва да опреш до мапване, за да ти отцелее мотора.
                    sigpic
                    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                    475HP 11,5/1,9/191
                    YouTube

                    Коментар


                      #40
                      Ето колега един бърз пример за Фиат Браво 1.6 16в :-JR-спортен филтър при тебе ще даде резултат м/у 5 и 8% (в съчетание с чипа става по-приятна цифра)-чип тунинг на Дигитал туннинг - ти вдига 12% от сток мощноста -изпускателна система - препоръчвам ти Ремус , там вече зависи от първите два компонента Резултат : заветните 130к.с. Забележка**** - Това са ориентировъчни данни , които зависят от много фактори , като например - с-ние на двг , бензин (високо октанов) , дори и маслото е от значение , както и мн.др. фактори Надявам се , че това ти е било от полза. послушай и колегите ivanko_rs и ici , те със сигурност могат да ти дадат съвет , а и те имат реализирани (доколкото знам) тунинг проекти (става въпрос точно за силов тунинг). Поздрави :D
                      .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                      Коментар


                        #41
                        ivan_enchev написа:
                        Ето колега един бърз пример за Фиат Браво 1.6 16в :-JR-спортен филтър при тебе ще даде резултат м/у 5 и 8% (в съчетание с чипа става по-приятна цифра)-чип тунинг на Дигитал туннинг - ти вдига 12% от сток мощноста -изпускателна система - препоръчвам ти Ремус , там вече зависи от първите два компонента Резултат : заветните 130к.с. Забележка**** - Това са ориентировъчни данни , които зависят от много фактори , като например - с-ние на двг , бензин (високо октанов) , дори и маслото е от значение , както и мн.др. фактори Надявам се , че това ти е било от полза. послушай и колегите ivanko_rs и ici , те със сигурност могат да ти дадат съвет , а и те имат реализирани (доколкото знам) тунинг проекти (става въпрос точно за силов тунинг). Поздрави :D
                        Колега тез неща добре си ги написал и определено ще има полза от тях но чак 130 коня само с тях не може да стане ако ще чипа да е от Албания даже!!!Тея заветни 27 коня много трудно се постигат на атмосферен мотор Ако беше турбиниран няма да има проблем но все пак говорим за 30% увеличение на мощоста Такива коне могат ЕВЕНТУАЛНО да се постигнат но след смяната на валовете( някви спортни фирми има бол ) и инжекторите( ще се наложи да се сложат по големички с по голям дебит което пък поже да доведе пък до необходимост от смяна на бензинова помпа )Аве доста е сложна цялата история и СКЪПА както казаха ivanko_rs и ici Между другото ivanko_rs е виждал точно такова чипосано с по големи инжектори.................. ма от мноо добро мапване му беше изпушило ЕКУто( от там айде 400лв назад )

                        Коментар


                          #42
                          idm написа:
                          Между другото ivanko_rs е виждал точно такова чипосано с по големи инжектори.................. ма от мноо добро мапване му беше изпушило ЕКУто( от там айде 400лв назад )
                          Грешка, 1000лв назад
                          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                          Коментар


                            #43
                            Ами незнам , горе-долу го да стане в тези параметри , ама това е от техни публикации и на мене също ми се видяха множко ама .... Пък и нали като позавишат малко процентчетата (фалшиво) ще привличат повече хора (клиенти) и ще лапат повече кинти
                            .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

                            Коментар

                            Working...
                            X