http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=1790&cache=noНа къде сте тръгнали може би :D :D :D topsnelheid 200 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,3 s verbruik binnen beb. kom - verbruik buiten beb. kom - verbruik gecombineerd 7,4 l/100km
Брей ,малък самолет Между другото карах Е36 320 ванос след като продадох Седичи-тата и преди да взема Дедра-та,е няма такъв куцак.На 1-ва и 2-ра що годе върви,ама от там на горе става много трудна работата.На 250м 155-ца 2.0 8клапана е с една идея по-напред.Така че forget BMW, FIAT/LANCIA forever
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=1790&cache=noНа къде сте тръгнали може би :D :D :D topsnelheid 200 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,3 s verbruik binnen beb. kom - verbruik buiten beb. kom - verbruik gecombineerd 7,4 l/100km
Брей ,малък самолет Между другото карах Е36 320 ванос след като продадох Седичи-тата и преди да взема Дедра-та,е няма такъв куцак.На 1-ва и 2-ра що годе върви,ама от там на горе става много трудна работата.На 250м 155-ца 2.0 8клапана е с една идея по-напред.Така че forget BMW, FIAT/LANCIA forever
Ми бате аз какво написах няколко поста назад...1 и 2 ра са горе долу силни на БМВ-тата и като удари 3 -та и от двигателя се чува "Немооооо" нема душа от 2-ра нагоре.. говорим за 2.0 мотор няма значка дали е 4 или 6 цил.
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Някой пробвал ли се е срещу такъв екземпляр, или пък да го е карал, да си каже реалното мнение?http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...ailsТъкмо го загледах, та нали си търся кола, ама пък от друга страна такъв автомобил е точно обратно на колата, която търся.
Някой пробвал ли се е срещу такъв екземпляр, или пък да го е карал, да си каже реалното мнение?http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...ailsТъкмо го загледах, та нали си търся кола, ама пък от друга страна такъв автомобил е точно обратно на колата, която търся.
Колата е уникална,в Русе я хвалят много,смисъл че е читава
Някой пробвал ли се е срещу такъв екземпляр, или пък да го е карал, да си каже реалното мнение?http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...ailsТъкмо го загледах, та нали си търся кола, ама пък от друга страна такъв автомобил е точно обратно на колата, която търся.
Колата е уникална,в Русе я хвалят много,смисъл че е читава
Колеги колата наистина е в много добро състояние.Возил съм се неведнъж в нея и съм запленен.Бих я зел веднага,ама пусти му и пари,все ги няма.П.П. Много ще се радваме ако попадне в ценител и/или член на някои от итал клубовете.
Ете това е секта и то правилнатаКолеги във vbox има доста клипчета с тези машини.Интересното е че си имат някакъв шампионат(в Германия) само за такъв тип стари точилки,групата май се водеше Е1.Гледах освен Интегралетата и S4 имаше Косуърти,Поршета и други такива рали "изродии" от близкото минало.Жалко че няма такава кола в БГ(S4 де).
Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.
Просто БМВто е 6-так и трудно се развърта.
Тези думи са мои и имат авторски права Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6 Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака 158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
слушай това са пълни простотий М3 3.2 343 к.с. 7900об/минкак ти се струва а? Колко са тук оборотите, а се и развърта до 8300мин. и куп други двг пред които разработките на ФИАТ бледнеят.Цялото това натсвирване което правите е напъло излишно. Сравнявате коли на които кс/кг е поне 10% по различно - в полза на фиата.
Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр
твойто да не би да е сток та искаш сток
не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите
аз ти предлагам да се пуснеш с едно 6 цил. по мой избор - СТАВА ЛИ
Че ги е срам - така е, но нали знаеш как почват с оправданията, "..аз не съм с хубави гуми...., трябва да сменя свещите..... , нещо прекъсва.." А в БМВ форума нищо не се споменава...
Един съвет НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ТЕ КОНКУРЕНТАПП аз карам Е36 320i не е сток и ще се радвам да дойде някоя неделя на Калояново момчето с купето и да се убеди че шестака върви.Без лоши чувства и се извинявам ако съм убидел някой колега.
Колега точно аз ще съм първият който ще ти отговори.Както си прочел по-горе и аз карах преди 5 месеца за малко Е36 320 ванос и сравнено с 2.0 16 на Фиат/Ланча мотора е едно нищо.Смятай за какво става въпрос щом върви,но по назад и от Алфа 155 2.0 8.Недей намесва по-големите разработки като литраж на БМВ ,защото фирмата майка Фиат няма по-голям мотор от 2.5 V6.Като искаш по-голям ще ти излезнем с характеристиките на някое Ферари или Ламборджини(има и други марки на концерна,които няма да спомена), да видим тогава немските цукали колко вървят.Лошото е че сме с плитки джобове и нямаме в редиците човек с такава кола(поне аз не знам),за да го докажем и нагледно.Аз бих те примерил с мойта Дедра колко ти върви "не сток" БМВ-то ,ама си ми много далече Така че колега айде промени тона и при все че не си от сектата в чиито форум пишеш.П.П. За какви фрапантни разлики в теглото говориш бе?Купето е 1220кг,а Е36-та е 1300.А я го отнеси към мощностите да видим кой е с превес в съотношението конска сила/килограм: Купе/БМВ - 139кс/150кс П.П.1.А за конкретни двубои между марките аз просто незнам къде са се срещали и БМВ да не са яли пердах на трасетата.Пример:прехваленото Е30 М3 на рали да не би да има шанс срещу Делта Интеграле?Пак М3 в ДТМ срещу Алфа 155,за Ф1 да не говорим.
Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.
Просто БМВто е 6-так и трудно се развърта.
Тези думи са мои и имат авторски права Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6 Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака 158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
слушай това са пълни простотий М3 3.2 343 к.с. 7900об/минкак ти се струва а? Колко са тук оборотите, а се и развърта до 8300мин. и куп други двг пред които разработките на ФИАТ бледнеят.Цялото това натсвирване което правите е напъло излишно. Сравнявате коли на които кс/кг е поне 10% по различно - в полза на фиата.
Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр
твойто да не би да е сток та искаш сток
не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите
аз ти предлагам да се пуснеш с едно 6 цил. по мой избор - СТАВА ЛИ
Че ги е срам - така е, но нали знаеш как почват с оправданията, "..аз не съм с хубави гуми...., трябва да сменя свещите..... , нещо прекъсва.." А в БМВ форума нищо не се споменава...
Един съвет НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ТЕ КОНКУРЕНТАПП аз карам Е36 320i не е сток и ще се радвам да дойде някоя неделя на Калояново момчето с купето и да се убеди че шестака върви.Без лоши чувства и се извинявам ако съм убидел някой колега.
Да , пич моето уно е сток.... , нищо не му е правено освен един спортен филтър и краино гърне.Та говорихме за 2000 cm3 двигатели , къде скочи ти на 3.2 ????Бмв 2000cm3 сток неможе да ме дръпне на 400 м , та ако ще да слезеш и да го буташ.Ако ще да е и 6 цилиндрово БМВ-то. Та нямам нищо против Моето сток Уно срещу сток БМВ 2000 кубика (дали е 4 или 6 цилиндрово няма значение)П.П : Пускал съм се със две 320 -ки ИС и съм ги бурпал със по 3 коли на 1 кмнали са 140 коня ? Моето е 110 мисля че бешеда ама приятелю моя масимален въртящ момент е при 3000 оборота , а виж на бмв-то колко . Докато ги стигне гледа задния ми номер .поздрави Наско.
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.
Просто БМВто е 6-так и трудно се развърта.
Тези думи са мои и имат авторски права Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6 Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака 158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
слушай това са пълни простотий М3 3.2 343 к.с. 7900об/минкак ти се струва а? Колко са тук оборотите, а се и развърта до 8300мин. и куп други двг пред които разработките на ФИАТ бледнеят.Цялото това натсвирване което правите е напъло излишно. Сравнявате коли на които кс/кг е поне 10% по различно - в полза на фиата.
Чакай сега къде намеси М3,говорехме за спрялата 320и И кое е различно кс/кг с е36 320и и купе 2.0 16В,разликата е 20тина кила в полза на фиата,но фиата при гонката беше с човек вътре,което прекомпенсира даже Вие с бмв-тата не виждате по далече от сянката си,може да се носят,може да са всякакви,но не и бързи спрямо другите коли в техния клас
Един съвет НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ТЕ КОНКУРЕНТАПП аз карам Е36 320i не е сток и ще се радвам да дойде някоя неделя на Калояново момчето с купето и да се убеди че шестака върви.Без лоши чувства и се извинявам ако съм убидел някой колега.
Добре де сток купе срещу не сток 320,май нещо и ти си противоречиш? То може и 300 коня да е,комплекси ли ще избиваме? Да ти доведа една италианка 2.0 турбо като не си сток,горе долу ще сте равностойни да се убедиш,че шестака ти не върви колкото си мислиш Същата работа е е30 и типо,с 1.6 мотор двувалка 90 коня на типото съм един калник пред 320-ката великия шестак е30
Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.
Просто БМВто е 6-так и трудно се развърта.
Тези думи са мои и имат авторски права Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6 Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака 158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
слушай това са пълни простотий М3 3.2 343 к.с. 7900об/минкак ти се струва а? Колко са тук оборотите, а се и развърта до 8300мин. и куп други двг пред които разработките на ФИАТ бледнеят.Цялото това натсвирване което правите е напъло излишно. Сравнявате коли на които кс/кг е поне 10% по различно - в полза на фиата.
Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр
твойто да не би да е сток та искаш сток
не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите
аз ти предлагам да се пуснеш с едно 6 цил. по мой избор - СТАВА ЛИ
Че ги е срам - така е, но нали знаеш как почват с оправданията, "..аз не съм с хубави гуми...., трябва да сменя свещите..... , нещо прекъсва.." А в БМВ форума нищо не се споменава...
Един съвет НИКОГА НЕ ПОДЦЕНЯВАЙ ТЕ КОНКУРЕНТАПП аз карам Е36 320i не е сток и ще се радвам да дойде някоя неделя на Калояново момчето с купето и да се убеди че шестака върви.Без лоши чувства и се извинявам ако съм убидел някой колега.
Да , пич моето уно е сток.... , нищо не му е правено освен един спортен филтър и краино гърне.Та говорихме за 2000 cm3 двигатели , къде скочи ти на 3.2 ????Бмв 2000cm3 сток неможе да ме дръпне на 400 м , та ако ще да слезеш и да го буташ.Ако ще да е и 6 цилиндрово БМВ-то. Та нямам нищо против Моето сток Уно срещу сток БМВ 2000 кубика (дали е 4 или 6 цилиндрово няма значение)П.П : Пускал съм се със две 320 -ки ИС и съм ги бурпал със по 3 коли на 1 кмнали са 140 коня ? Моето е 110 мисля че бешеда ама приятелю моя масимален въртящ момент е при 3000 оборота , а виж на бмв-то колко . Докато ги стигне гледа задния ми номер .поздрави Наско.
Бате и ти малко се поизхвърли,на 320ис ще гледаш задния номер,то е 2.0 16В 4 цилиндрово,към 200 коня и си върви доста,може би говориш за 318ис 140коня,което е по спряло и от 320-ката :D
Коментар