ако наистина мислиш че Мегана ти върви дай да се пробваш с мен(Браво ХГТ)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 2.0 16V vs BMW E36 320i Coupe
Collapse
X
-
blagun написа:johnfound написа:Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.и имат авторски права
Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6
Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично
Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр
не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака
158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Grisha написа:kiro_of_the_day написа:Мегана е 200 кг. по-лек от Купето...Тия руснаци са вечно пияни не ги гледайте :D
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Grisha написа:Разликата е не 200, а 20 килаТия руснаци са вечно пияни не ги гледайте :D
Приемам!
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
HCO написа:blagun написа:johnfound написа:Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.и имат авторски права [/color]
Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6
Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично
Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр
не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака
158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
AlBundy написа:Аз съм фен на италианското, но когато реших да си вземам нещо наистина по спортно установих, че най-добре се представя в този клас точно този Меган. За съжаление и Алфата и Фиата отстъпваха като поведение на пътя. Просто защото са правене повече за лукс и гъзария, отколкото за каране. Все пак Реното си е правено за врцАко искаш ще уредя една гонка между теб и такива Алфи
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
blagun написа:HCO написа:blagun написа:johnfound написа:Ами като му гледам характеристиките на това БМВ, то и аз със ритмото трябва да го издухам, или поне да сме равни. Странна работа 150к.с. а времето 0-100км/ч почти 10 секунди.Явно скоростите са му малко длъжки.и имат авторски права [/color]
Сега ще те глобя със 1 кафе на другата среща.Ти знаеш ли колко литература и опити съм правил за да разбера какво им куца на тея БМВ-та. Къде къде по лесно е да се размърдат 4 бутала от колкото 6
Ми със оня пич със IS -ката не искаше да се дърпаме преди време. Щото знае Уно-то как върви на 1 бар.А впрочем от форума Гришата най-добре знае как върви , пробва го лично
Няма БМВ 320 сток което да се опъне на жълтия звяр
не 4 не 6 ако ще и 12 в ред да са му цилиндрите.Хондите 1.6 16 втек-а от къде вадят тея 158 , 160 коня ??? От обороти, добре балансирани валове, мотовилки, бутала и.т.н. Нали някои шестак БМВ, ако се развърти със 8000-8500 rpm ще се видят 6 дупки през капака
158 к.с при 7600 оборота и от там кривата на мощността пада. Хондата на 2-ра при 7900 е със 130 км/ч , а БМВ-то тамън включва 3-та на 120 и прави "Боооооо" Няма място за сравнение му 4 и 6 цилиндровите редови двигатели. 90 % от 4 цилиндровите мотори 2000 см3 бият 6 цилиндровите 2000см3
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
nikolai_slavista написа:Абе Емо а в БМВ клуба има ли отзиви за загубата.Или ги е толкова срам че са потънали в дън земя.А в БМВ форума нищо не се споменава...
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Аз също смятам че няма шанс с мегана.Ама откъде го измисли това WRC?Те Рено никога не са участвали във WRC.Съжалявам че си продадох двете Седичи-та ,иначе щях да те мерна,пък другото го турбинирахмеСега си ми доста под възможностите
П.П. ето линк с данни за Купе-то : http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...ache=no,ето за Меган-а : http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...13476&cache=no и за БМВ-то : http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...4&cache=noза сравнение и на Седичи : http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...ache=noП.П.1. Който не е карал силна италиянска кола незнае какво е поведение на пътя и сила.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
http://www.autoweek.nl/carbasedata.p...0&cache=noНа къде сте тръгнали може би :D :D :D topsnelheid 200 km/h acceleratie 0-100 km/h 8,3 s verbruik binnen beb. kom - verbruik buiten beb. kom - verbruik gecombineerd 7,4 l/100kmВсяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар