Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сток HGT има ли?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    maiden написа:
    Ъъъ, в смисъл?Че не е на 100% от заводските данни не е - 1я вал беше хапнал 0.5мм 2 гърбички, останалите хапнати с под 1/10. Регулирал съм клапаните чрез смяна на пуловете. Но си върви. На НСА съм я мерил на правата - надолу на газ - между 8 и 9 секунди, нагоре 10-11. Средно към 9-10 се пада на равно, което на газ си е добре. На бензин не съм я засичал, понеже при полупразен резервоар върви по-слабо от на газ. Няколко пъти само съм пълнил до горе и вървеше доста, но нямах възможност да замеря.Какво те притеснява?
    Ми на равно с печка Как я накара да върви на газ,че мойта се мъчи яко и харчи да не казвам колко,че ме е срам Кажи някакви тънкости ако има да вляза и аз в пропан бутан рейсинг тим
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #17
      Ами на пропан бутан има доста тънкости Най-важен е смесителя (плочката). Ако е прекалено голяма (с голям диаметър) скороста на въздуха в дифозьора е прекалено ниска и няма добър ефект на Вентури. Сместа става лошо разпрашена и бедна като цяло. За корекция е необходимо яко да се развие винта от изпарителя и винта на тройника и колата почва що годе да върви и да гори 20/100, но се прецакват ниските обороти. Предполагам проблема е такъв при теб.Друго нещо важно - газта гори по-бавно при НИСКИ обороти, НО гори ПО-БЪРЗО при ВИСОКИ от бензина. Това малко хора го знаят и повечето пишман майстори увеличават аванса от делкото или слагат ТАП, който увеличава ъгъла при всички обороти, което е тотално грешно. Добрият ТАП трябва да увеличава ъгъла при ниски, да не го пипа при средни и да го намалява при високи обороти, за да се извлече максимума от газта.Освен това е добре да се намали електродното разстояние на свещите с 10% да речем, а най-добре е да се кара с тънки електроди - например свещи от типа на Brisk Silver. Там електрода е като игла.Ако някой се интересува мога да му дам една книга на ТУ-София за газови системи.п.с. сетих се и още нещо - абсолютно грешно е да се кара на газ с многоелектродни свещи. Трябва да са нормални едноелектродни като правилния монтаж има огромно значение за ниските обороти. След завинтването на свеща трябва върха на електрода(процепа) да гледа към смукателните клапани. За целта се ползват подложни шайби от стари свещи и се разместват самите свещи като предварително се маркира посоката в горния край. Играчка е, но има ефект.

      Коментар


        #18
        Ето едни резултати от замервания на руснаците са 8 клапанова Лада:http://forum.ladaclub-bg.com/viewtopic.php?f=6&t=3226

        Коментар


          #19
          maiden написа:
          Ами на пропан бутан има доста тънкости Най-важен е смесителя (плочката). Ако е прекалено голяма (с голям диаметър) скороста на въздуха в дифозьора е прекалено ниска и няма добър ефект на Вентури. Сместа става лошо разпрашена и бедна като цяло. За корекция е необходимо яко да се развие винта от изпарителя и винта на тройника и колата почва що годе да върви и да гори 20/100, но се прецакват ниските обороти. Предполагам проблема е такъв при теб.Друго нещо важно - газта гори по-бавно при НИСКИ обороти, НО гори ПО-БЪРЗО при ВИСОКИ от бензина. Това малко хора го знаят и повечето пишман майстори увеличават аванса от делкото или слагат ТАП, който увеличава ъгъла при всички обороти, което е тотално грешно. Добрият ТАП трябва да увеличава ъгъла при ниски, да не го пипа при средни и да го намалява при високи обороти, за да се извлече максимума от газта.Освен това е добре да се намали електродното разстояние на свещите с 10% да речем, а най-добре е да се кара с тънки електроди - например свещи от типа на Brisk Silver. Там електрода е като игла.Ако някой се интересува мога да му дам една книга на ТУ-София за газови системи.п.с. сетих се и още нещо - абсолютно грешно е да се кара на газ с многоелектродни свещи. Трябва да са нормални едноелектродни като правилния монтаж има огромно значение за ниските обороти. След завинтването на свеща трябва върха на електрода(процепа) да гледа към смукателните клапани. За целта се ползват подложни шайби от стари свещи и се разместват самите свещи като предварително се маркира посоката в горния край. Играчка е, но има ефект.
          А не става ли само с подмяна на дифузора,не на цялата плочка
          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

          Коментар


            #20
            Принципно продават и едни тръби, които се слагат преди плочката за ускоряване на потока - представлява пресечен конус, който се монтира по пътя на въздуха с по-малкия диаметър към плочката, точно преди нея По газаджийските магазини съм мяркал, има различни диаметри и дължини, не помня как им викаха. Иначе пишман майсторите слагат тиксо на отворите за въздуха ама тия са за ЕБАНЕ!

            Коментар


              #21
              Mescalin написа:
              давай да се разбираме нещо
              давай
              Originally Posted by pla_y_men
              Алфата си е Алфа, а ФИАТ-а не е Алфа!

              Коментар


                #22
                аз съм на линия някоя вечер на Бояна, само да не е преди 12, че ми е невъзможно...
                ex Fiat Bravo GT

                Коментар


                  #23
                  аз преди 30 мин направих 17.2 на Божурище, HGT много ли е по-бързо там?
                  ex Fiat Bravo GT

                  Коментар


                    #24
                    ivo098 написа:
                    аз преди 30 мин направих 17.2 на Божурище, HGT много ли е по-бързо там?
                    До колкото знам най-доброто време на HGT сток е 16.2
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #25
                      Grisha написа:
                      ivo098 написа:
                      аз преди 30 мин направих 17.2 на Божурище, HGT много ли е по-бързо там?
                      До колкото знам най-доброто време на HGT сток е 16.2
                      хм аз доколкото знам над 16.5 дават сток..може и да греша
                      ex Fiat Bravo GT

                      Коментар


                        #26
                        ivo098 написа:
                        Grisha написа:
                        ivo098 написа:
                        аз преди 30 мин направих 17.2 на Божурище, HGT много ли е по-бързо там?
                        До колкото знам най-доброто време на HGT сток е 16.2
                        хм аз доколкото знам над 16.5 дават сток..може и да греша
                        Ми говорих с един пич с абсолютно стоково браво 2.0 20в 147 коня и каза,че най-доброто му време на божура без катализатора било 16.2
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар

                        Working...
                        X