Ще я пропусна гонкатаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=18537
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD с чип
Collapse
X
-
Update По тематаДнеска на магистралата на прибиране от дупница по посока драгичево попаднах на алфа 146 1.9 JTD, караше зад мене доста време но не успяваше да ме изпревари и като стъпихме на магистрала с около 110-120 си върнах 3-та и го изчаках да се изравни с мене. Резулатат е че до към 180-190 фиата е по еластичен и си дърпа на алфата в баир, където уж им е силата на печките. Това значи че на старт от място просто няма база за сравнение. Другото което е не сам я прехвърлял на бензин, а по-принцип на газ върви една идея по-малко. На така нареченото "летище" по-същия път и един Golf 3 GT TDI демек 110 коня се опита да ми покаже как вървят печките, ама се оказа че на 180 издъхва яко.. и го подминавам сериозно
ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
ivo098 написа:Update По тематаДнеска на магистралата на прибиране от дупница по посока драгичево попаднах на алфа 146 1.9 JTD, караше зад мене доста време но не успяваше да ме изпревари и като стъпихме на магистрала с около 110-120 си върнах 3-та и го изчаках да се изравни с мене. Резулатат е че до към 180-190 фиата е по еластичен и си дърпа на алфата в баир, където уж им е силата на печките. Това значи че на старт от място просто няма база за сравнение. Другото което е не сам я прехвърлял на бензин, а по-принцип на газ върви една идея по-малко. На така нареченото "летище" по-същия път и един Golf 3 GT TDI демек 110 коня се опита да ми покаже как вървят печките, ама се оказа че на 180 издъхва яко.. и го подминавам сериозно
п.п. Много ми е любопитно на 120 км/ч си върнал на 3-та и до колко оборота си ускорявал или си върнал на 120 и на 121 си включил на 4-та?
A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:ivo098 написа:Update По тематаДнеска на магистралата на прибиране от дупница по посока драгичево попаднах на алфа 146 1.9 JTD, караше зад мене доста време но не успяваше да ме изпревари и като стъпихме на магистрала с около 110-120 си върнах 3-та и го изчаках да се изравни с мене. Резулатат е че до към 180-190 фиата е по еластичен и си дърпа на алфата в баир, където уж им е силата на печките. Това значи че на старт от място просто няма база за сравнение. Другото което е не сам я прехвърлял на бензин, а по-принцип на газ върви една идея по-малко. На така нареченото "летище" по-същия път и един Golf 3 GT TDI демек 110 коня се опита да ми покаже как вървят печките, ама се оказа че на 180 издъхва яко.. и го подминавам сериозно
п.п. Много ми е любопитно на 120 км/ч си върнал на 3-та и до колко оборота си ускорявал или си върнал на 120 и на 121 си включил на 4-та?
ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
ivo098 написа:BO написа:ivo098 написа:Update По тематаДнеска на магистралата на прибиране от дупница по посока драгичево попаднах на алфа 146 1.9 JTD, караше зад мене доста време но не успяваше да ме изпревари и като стъпихме на магистрала с около 110-120 си върнах 3-та и го изчаках да се изравни с мене. Резулатат е че до към 180-190 фиата е по еластичен и си дърпа на алфата в баир, където уж им е силата на печките. Това значи че на старт от място просто няма база за сравнение. Другото което е не сам я прехвърлял на бензин, а по-принцип на газ върви една идея по-малко. На така нареченото "летище" по-същия път и един Golf 3 GT TDI демек 110 коня се опита да ми покаже как вървят печките, ама се оказа че на 180 издъхва яко.. и го подминавам сериозно
п.п. Много ми е любопитно на 120 км/ч си върнал на 3-та и до колко оборота си ускорявал или си върнал на 120 и на 121 си включил на 4-та?
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
!
Колега bravosx 1.6 16v не винаги е нужно да изцедиш колата до максимум за да върви. Аз наказвах разни голфове и прочие като сменях на 5500-6000 ефекта е горе-долу същия. И при двете минаваш максималния въртящ момент!Не е въпроса да се качиш и да изрежеш колата до прекъсвач или до края на обортомера, няма смисъл. Колата е много по-пъргава ако сменяш на по-малки обороти!! Ако не вярваш дай да се видим някаде да ти демонстрирам пък послеМалко си ми далече ама ще измислим нещо
EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Re: !
Fiat_Alfa_Fen написа:Колега bravosx 1.6 16v не винаги е нужно да изцедиш колата до максимум за да върви. Аз наказвах разни голфове и прочие като сменях на 5500-6000 ефекта е горе-долу същия. И при двете минаваш максималния въртящ момент!Не е въпроса да се качиш и да изрежеш колата до прекъсвач или до края на обортомера, няма смисъл. Колата е много по-пъргава ако сменяш на по-малки обороти!! Ако не вярваш дай да се видим някаде да ти демонстрирам пък послеМалко си ми далече ама ще измислим нещо
forza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
-
хайде колеги, имате голяма тема за чип на JTD в тунинг подфорума, а никой не иска да се пусне в неделя с едно атмосферно браво 1.8 мотор?нали много вървят тия дизели и без чип, някой беше казал във форума че едва ли не сток JTD върви колкото сток GT, чакам желаещи с чипнати JTD-а?ex Fiat Bravo GT
Коментар
-
Що си мисля,че твоят Бравок е чипосан...или има грешка?!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колеги, разбирам че темата е доста заядлива и пиперлива ................Нека се уточним ...............за драг ли ще става дума ?за ускорение до 100 км/ч ?за ускорение от 120 нагоре ли ?За да има база за сравнение, а не празни приказки трябва колите да са едни и същи - заради килограмите на купето .......... и тук остава една забележка - коефициентите на предавките са различни при дизелите и бензините,а пък за диференциалите да не говорим.Тук се споменават думички като "мощност" , "въртящ момент" и "крива на въртящия момент".Като се замислите няма бензинов трактор или камион - ВСИЧКОТО Е ДИЗЕЛ !!!! - тук си говорим за мощност и въртящ момент.Ако си говорим за бързина - да това определено е F1 - но това е нещо абстрактно, което го няма в реалния свят.Аз съм с 1.9JTD 105 и съм се дърпал с 1.8 115 или 120 коня - загубих, но с 1.6 101 коня ............. стана на точка в огледалото.Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
BEKI написа:За да има база за сравнение, а не празни приказки трябва колите да са едни и същи - заради килограмите на купето .......... и тук остава една забележка - коефициентите на предавките са различни при дизелите и бензините,а пък за диференциалите да не говорим.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар