Браво, Брава или Мареа, има ли някой такава да се пробвам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 JTD с чип
Collapse
X
-
Re: 1.9 JTD с чип
ivo098 написа:Браво, Брава или Мареа, има ли някой такава да се пробвам"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
-
kiler_4o написа:ivo098 написа:да де, въртящ момент и турбина и умира на 4000 оборотаex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Grisha написа:kiler_4o написа:ivo098 написа:да де, въртящ момент и турбина и умира на 4000 оборотаAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ако дизелака е с чип силно ме съмнява да е само до 4000 оборота. И друго нещо ако бензина стига максималния си въртящ момент и конски сили на 6500-7000 оборота там не знам колко е точно то дизела го прави същото на тея 4000 оборота така че, това че дизела забива на 4000 оборота не е критерий след като на тез обороти има най-висок въртящ момент и конски сили.
Коментар
-
Колега, аз сам твоя човек.Браво 99 г. 1.9 ЖТД с чип тунинг. Това за 4000 оборота не е така както си го представяш.Имам чувството, че колата има два хода на педала на газта, а именно до половината и след половината.Когато карам примерно с 3000 оборота и настъпя рязко до долу не спира да наема докато не отнема газта...Това е на първо впечатление едва 550 км имам изминати с нея.Твоята с какъв ДВГ е?Поздрави!П.П. Няма ли друг колега с чипосан дизел?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Понеже всеки път се разгаря полемика за въртящия момент и конските сили ето един пост от колегите от Ситроен форума. Доста добре е обяснено:http://citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?t=593like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
да, ама това, че мощността няма значение, а важен е само въртящия момент, не е вярно! мощността е производна на въртящия момент и оборотите. тоест, ако имаме еднакъв въртящ момент, но постиган при различни обороти по-мощна ще е колата, постигаща максималния си въртящ момент при по-високи обороти. най-ясно става това при сравнението на бензинови и дизелови двигатели - там ясно се вижда, че дизеловите въпреки огромните си въртящи моменти постигат сравнително скромни мощности в сравн. с бензиновите, точно поради факта, че достигат макс. върт. момент на много по-ниски обороти от бензиновите двигатели."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:да, ама това, че мощността няма значение, а важен е само въртящия момент, не е вярно! мощността е производна на въртящия момент и оборотите. тоест, ако имаме еднакъв въртящ момент, но постиган при различни обороти по-мощна ще е колата, постигаща максималния си въртящ момент при по-високи обороти. най-ясно става това при сравнението на бензинови и дизелови двигатели - там ясно се вижда, че дизеловите въпреки огромните си въртящи моменти постигат сравнително скромни мощности в сравн. с бензиновите, точно поради факта, че достигат макс. върт. момент на много по-ниски обороти от бензиновите двигатели.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар