Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

HGT на 400м?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    VirenEngel написа:
    Abarth. написа:
    Чичо Скруч написа:
    Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ!
    Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво
    в никви норми не влиза ...седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ...бравото страда предимно от килограми в повече ...калибрата е по-бавна и от двете ...екотека е пък вече е ултра умрял ...
    Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек Тези евронорми спъват яко
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #17
      Abarth. написа:
      VirenEngel написа:
      Abarth. написа:
      Чичо Скруч написа:
      Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ!
      Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво
      в никви норми не влиза ...седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ...бравото страда предимно от килограми в повече ...калибрата е по-бавна и от двете ...екотека е пък вече е ултра умрял ...
      Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек Тези евронорми спъват яко
      20хе се изчерпва със една хубава глава и добра инжекция ...главата му "диша" добре ... и инжекцията върши останалата работа ...и до тук това НЕ Е разработка на ОПЕЛ - и това им бърка в задничетата на опелджиите като им го кажеш ...
      : Der Engel ist Viren :

      Коментар


        #18
        VirenEngel написа:
        Abarth. написа:
        VirenEngel написа:
        Abarth. написа:
        Чичо Скруч написа:
        Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ!
        Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво
        в никви норми не влиза ...седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ...бравото страда предимно от килограми в повече ...калибрата е по-бавна и от двете ...екотека е пък вече е ултра умрял ...
        Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек Тези евронорми спъват яко
        20хе се изчерпва със една хубава глава и добра инжекция ...главата му "диша" добре ... и инжекцията върши останалата работа ...и до тук това НЕ Е разработка на ОПЕЛ - и това им бърка в задничетата на опелджиите като им го кажеш ...
        Ти сега този мотор го изкара най-добрия в класа си,аз ще ти кажа един двулитров,карбураторен,двувалов,8 клапанов мотор който има много по добри показатели от С20ХЕ,15.6 до 400м и 7.7 от 0-100 в далечната 1981 година ...130TC на Fiat Strada (Ritmo)
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #19
          Abarth. написа:
          VirenEngel написа:
          Abarth. написа:
          VirenEngel написа:
          Abarth. написа:
          Чичо Скруч написа:
          Брат,наистина прекалих с тез 14-ки,така си е ,не съм се регнал да се караме,ма квото и да си говориме 2.0 20В е доста назад от С20ХЕ!
          Кажи ми С20ХЕ кои евронорми спазва? Аз ще ти отговоря-НИКОИ,просто защото е много стар мотор,с 20 20В сравнявай 2.0 16 екотек мотора на Астра G,тогава какво става А калибрата ако я сравниш с типо седичивалволе същата година и става тегаво
          в никви норми не влиза ...седичито не е по бързо от хгт на 400м ... сток ...бравото страда предимно от килограми в повече ...калибрата е по-бавна и от двете ...екотека е пък вече е ултра умрял ...
          Смисъл,че С20ХЕ няма евронорми,които да го спъват,докато бравото ако не се лъжа е евро 2 Мотора с евро 2 е астра Г 2.0 16В екотек Тези евронорми спъват яко
          20хе се изчерпва със една хубава глава и добра инжекция ...главата му "диша" добре ... и инжекцията върши останалата работа ...и до тук това НЕ Е разработка на ОПЕЛ - и това им бърка в задничетата на опелджиите като им го кажеш ...
          Ти сега този мотор го изкара най-добрия в класа си,аз ще ти кажа един двулитров,карбураторен,двувалов,8 клапанов мотор който има много по добри показатели от С20ХЕ,15.6 до 400м и 7.7 от 0-100 в далечната 1981 година ...130TC на Fiat Strada (Ritmo)
          затова написах глава - инжекция ... като цялостна компановка е ясно че не е нещо върхово ... но - мисля че косуърт бяха, са си свършили работата по двигателя - демек идеята ми беше че Опел НЕ СА съответно ...самия гай крофт мисля слага главата на 20хе на второ или трето място по аир-флоу след С16 на пежо (за който от тоя тип двигатели навремето е бил направо гениално направен) и някаква на фиат ... четох го по неговите форуми.то 80-81година и бмв има един двигател на чиято база са правени чудеса че и в формула 1 е ползван, ама сега може ли да си купуваме коли само от преди втората световна ...бе както и да е ... опел реално техни разработки нямат на по-интересните си двигатели ...техните глупости са там 1.4 1.6 2.0 8в. малко дизели от които единствените свестни са с двигател на БМВ - (пак чужди )останалите са направо плачевни ... и 20хе който е ползван в 890 модела щото е единствения който става за нещо а те така и не направиха различен агрегат по-добър в рамките на 15 години - който пукаше глави пък така готино и чак опелджиите по-едно време го водеха за нормално ... от тая марка кво повече да искаш ... ръждяк ръждяк и газ докато се разпадне и се хвърля направо ...
          : Der Engel ist Viren :

          Коментар


            #20
            За евронормите,ако не знаете за Опел отговарят първата/вите букви от мотора.Да така!Второ,просто написах,че тези коли отстъпват на С20ХЕ и не съм почнал да пиша недостатъците на другите коли,нали?Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?А не това било така,онова едикакси и тн.Да С20ХЕ е съвмесна разработка с Cosworth,ма я ми кажи ти като разбирач,щот аз съм си ламер и хал хабер си неам,колко ХЕ-та си виждал с глава на Cosworth,не си и нема да видиш,повечето са с Колбеншмит,те са проблемните,да пукат се!Ако почнем да изброяваме много видните проблеми на колите,то май няма да остане кола без одумки!Така че карай си колата,която е супер,от малък си мечтая за такава ма все си взимам некви кошници,които са с по 3-4 коли пред същите!Поздрави!
            C20XE RULZ

            Коментар


              #21
              Чичо Скруч написа:
              За евронормите,ако не знаете за Опел отговарят първата/вите букви от мотора.Да така!Второ,просто написах,че тези коли отстъпват на С20ХЕ и не съм почнал да пиша недостатъците на другите коли,нали?Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?А не това било така,онова едикакси и тн.Да С20ХЕ е съвмесна разработка с Cosworth,ма я ми кажи ти като разбирач,щот аз съм си ламер и хал хабер си неам,колко ХЕ-та си виждал с глава на Cosworth,не си и нема да видиш,повечето са с Колбеншмит,те са проблемните,да пукат се!Ако почнем да изброяваме много видните проблеми на колите,то май няма да остане кола без одумки!Така че карай си колата,която е супер,от малък си мечтая за такава ма все си взимам некви кошници,които са с по 3-4 коли пред същите!Поздрави!
              Само да ти поясня,че C20XE НЕ ОТГОВАРЯ НА ЕВРОНОРМИ,тоест евро 0 е,докато седичито на новата маска отговаря на евро 2 както и бравото,както и астра 2.0 16В екотек,не мислиш ли,че с нея трябва да сравняваш,тогава опелската бегачка куца нали А относно
              Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?
              Ми не му харесва опел и затова не си е взел Ходи си във форума и там си говорете за бързите опели колко са добри
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #22
                Чичо Скруч написа:
                За евронормите,ако не знаете за Опел отговарят първата/вите букви от мотора.Да така!Второ,просто написах,че тези коли отстъпват на С20ХЕ и не съм почнал да пиша недостатъците на другите коли,нали?Абе брат,като не ти харесва Опел,ми не си взимай и всичко ще е ок,нали?А не това било така,онова едикакси и тн.Да С20ХЕ е съвмесна разработка с Cosworth,ма я ми кажи ти като разбирач,щот аз съм си ламер и хал хабер си неам,колко ХЕ-та си виждал с глава на Cosworth,не си и нема да видиш,повечето са с Колбеншмит,те са проблемните,да пукат се!Ако почнем да изброяваме много видните проблеми на колите,то май няма да остане кола без одумки!Така че карай си колата,която е супер,от малък си мечтая за такава ма все си взимам некви кошници,които са с по 3-4 коли пред същите!Поздрави!
                ако не сме знаели за опел хахахахаха какво да не знаеме за кочината която иска да е кола ...аке не сме знаели - какво ти можеш да ни кажеш :Dти тоя лаф с "карай си колата" май ти е най-силния като не знаеш кво да кажеш а?ламер си - като те гледам как разсъждаваш ...печелиш - златен фалос за "най-фанатизирано дрогиран представител на марката опел"
                : Der Engel ist Viren :

                Коментар


                  #23
                  Да,точно така е!За пореден път доказваш,че след Околовръсното сте си още с ония старите миниерчета:Важното е на комшията да му е зле!Седи си в Панчарево,сутринта да не забравиш да изкараш козите,ей!Влизам си в Опел форума споко,ма влезнах и тук да видя кво става,добре е че имате една кола да ви отсрамва иначе сте...А по-добре е да си се друсам с качествена дроига,отколкото като теб да ми се е набил оборския тор до мозъка на костите!Скрий се бе мишок! Добре че ви пуснаха и кабелна В Панчарево,та да научите и вие нещо,бравос!
                  C20XE RULZ

                  Коментар


                    #24
                    Чичо Скруч написа:
                    Да,точно така е!За пореден път доказваш,че след Околовръсното сте си още с ония старите миниерчета:Важното е на комшията да му е зле!Седи си в Панчарево,сутринта да не забравиш да изкараш козите,ей!Влизам си в Опел форума споко,ма влезнах и тук да видя кво става,добре е че имате една кола да ви отсрамва иначе сте...А по-добре е да си се друсам с качествена дроига,отколкото като теб да ми се е набил оборския тор до мозъка на костите!Скрий се бе мишок! Добре че ви пуснаха и кабелна В Панчарево,та да научите и вие нещо,бравос!
                    братле - вилата ми е там бе какво оковръстно бе - село рила къде е бре пацул коя е тая една кола дето да ни отсрамва бре ? на фил типо ли ? то няма нужда да ни отсрамва - то си е една локална легенда - тогава опелите още ги ползваха само за носене на овчи кожи от циганите дето изкупуваха по селата ... сега състезателите са с тех - ИМА градация ... все пак ...кой е тоя опел бързия дето вас ви отсрамва бе младеж ? - да не кажеш оранжевия ? дето след всеки старт е в бокса за сваляне на двигателя ... или онзи фиат с опелов двигател дето е сменял 5 или 6 мотора и той след всяко състезание направо му хвърлят карантиите щото е кораво копеле не те знам с каква дрога се друсаш и т.н. - не съм запознат там ма много те друсат знам голфчета с тоя танкер твоя колкото и да пикаеш на емблемата им няма да я отмиеш мой :Dбратле - как се чувстваш като си с най-бавния опел измежду 20хе-тата бре ? кофти знам и аз да бях и аз щях да имам запек ааа ... имаш клима - забравих - ти караш само на клима затова не върви колко 100 умрели коня от 150 са останали в твойта калибра бе ? смени ли и ролките и антифриза да тръгне :D или тури ф16 да е по-бръшка смешко - тва доброто челно няма нищо общо с ускорението да те светна ... само като ти паднат калниците .. пода ... предполагам селинджър спойлера отзад барабар с задницата и олекне с 150 кила колата може и да тръгне :D
                    : Der Engel ist Viren :

                    Коментар


                      #25
                      Глей са,не съм от Рила,нарочно съм го сложил,та такива пичове като теб да се вживяват на шерифи,с вълнени чорапи!Да за на Фил типото говорех!Явно си много назад с материала,питай някой който е в час с опелите да те светне колко са бегачките!А за килата с много прав,тежичка е,но въпреки това ми се струва че няма да имам никакъв проблем с твоята!Пиша с добри чувства,ма как да не се вбеси човек като само пишеш глупости!Ало модераторите,защо само аз имам картони,а?Щото не карам Фиат ли?
                      C20XE RULZ

                      Коментар


                        #26
                        Чичо Скруч написа:
                        Глей са,не съм от Рила,нарочно съм го сложил,та такива пичове като теб да се вживяват на шерифи,с вълнени чорапи!Да за на Фил типото говорех!Явно си много назад с материала,питай някой който е в час с опелите да те светне колко са бегачките!А за килата с много прав,тежичка е,но въпреки това ми се струва че няма да имам никакъв проблем с твоята!Пиша с добри чувства,ма как да не се вбеси човек като само пишеш глупости!Ало модераторите,защо само аз имам картони,а?Щото не карам Фиат ли?
                        А на жорко пунтото преди години не мачкаше ли всички наред На последния драг миналата година Дани с интегралето без нитро завърши втори (замалко първи)...а опелите къде се класирахте в клас С,че ми е интересно?
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #27
                          Мдам, опелите са много бързи наистина.Само ръждата е по-бърза от тях.
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #28
                            Хора каквото и да спорите да се карате да се обиждате фактите са си факти Опел Астра ГСИ 2.0 16 клапана 150 коня ще разцепи, който и да е Фиат с горе долу същите показатели . На кой му пука за Евронорми като колата не ти върви . Колко от вас като си купуват кола , която искат да върви яко гледат евронорми или стандарти или квото е там ... сигурен съм , че никой просто после като видят , че колата не върви започват да търсят да се оправдаят с нещо . Сега е момента да ме нахраните и мен :D ааа и още нещо абе не разбрахте ли че Браво ХГТ НЕ ВЪРВИ .
                            Слагайте си коланите

                            Коментар


                              #29
                              BOIT написа:
                              Хора каквото и да спорите да се карате да се обиждате фактите са си факти Опел Астра ГСИ 2.0 16 клапана 150 коня ще разцепи, който и да е Фиат с горе долу същите показатели . На кой му пука за Евронорми като колата не ти върви . Колко от вас като си купуват кола , която искат да върви яко гледат евронорми или стандарти или квото е там ... сигурен съм , че никой просто после като видят , че колата не върви започват да търсят да се оправдаят с нещо . Сега е момента да ме нахраните и мен :D ааа и още нещо абе не разбрахте ли че Браво ХГТ НЕ ВЪРВИ .
                              не бре защо трябва някой да те храни просто ти така ги мериш на око работите ...самосезирай се че Не говорихме за астра - там нещата са ясни - сток срещу сток - хгт НЕ може да бие - мисля сме го написали няколко пъти ... но ти просто не си прочел ами дойде и написа накрая на темата малко глупости ... винаги има такива :Dприказки от типа - "айде без оправдания" звучат като на голям пичага с грам незнание и веднага ще ти кажа защо ...а то е много просто - 147 к.с. и 150к.с. - почти 1200-250 килограма че понякога и повече в зависимост от хаканиците вътре и годината ... срещу 1100-1150 ... килограм конска сила просто е избягал далеч не в полза на фиат ... на мен ми пука за евронормите - ако твоята гражданска позиция е че "майната им" ... много зле ... но това си е твой проблем ... аз знам колко дава мойта на божура - да я пусне тая калибра тоз бързак - да даде едни мазни 17+ и да се успокои ...що да не върви хгт-то бре ... щото нямаш ли ? :Dаз колкото хгт-та съм видял все са в движение бре :D и всичките влизат в 16-ките - с газови уредби като гледам - нали знаеш кво ше рече тва ... предоволно време за кола с клима и килограми на 147 к.с.никога не съм се оправдавал - но да кажа че не съм ги млял калибри и вектри сток срещу сток специално няма как да стане ... ... тежка е тая кола калибрата и ако ще 20-00хе да и сложат пак ше е бавна ... че тя турбо калибрата е бавна като за класа си ... има една бърза калибра атмосферна и тва е на тоя маняк бобо пич ... човека е нялал пари и улекотил достатъчно за да му е калибрата ниски 15-ки а може и в 14-ките да е влязъл ... незнам ... с нея също уточнихме че няма закво да се пуска хгт ... ясно е че пада :Dкакво не ви е ясно не мога да разбера ???гледам че си писал едни глупости за хгт-то в други теми които ако беше карал ... проучил и гледал малко фифт гиър и т.н. щяха да са ти по-ясни нещата но ... винаги има такива :D - сравнението беше между хгт-147к.с. не 155 ... пежо 160 к.с. и 6 степенна скоростна и голф 4 (не 3) 1.8 20в турбо 150к.с. ли е колко е не си спомням ...фиата втори на 400метра ... как е ? там коли не жалят ...ОПЕЛ НЕ Е показан доколкото виждам - като темата на предаването беше хот хечбек и какво да изберат там от доброто на пазара потребителите ... а не - коя кола не е покрила ни един стандарт и колко бързо се разпада купето за сметка на косуъртския двигател << някъде името опел да прочете ? въпреки че ако има такова предаване то ше е за опел нали ..пежо само заради конете и скоростите си дърпаше много ... но то идва и със семи спортно окачване директно ...фиата е с добро окачване като за хот хечбек - ни да друса ни да е меко и бие голфа ...а голфа возеше най-меко но много се гънеше по завоите ...избраха си хората голфа по ред причини - тука си говориме обаче за бързина ...и като за финал да те светна само - когато 2 коли ще се пускат на 400м и искат реално да видят кой е по добър в смяната на предавки и кой двигател е по добре засилен и брАз ... килограмите на колите винаги се изравнявят и кубатурата да е поне що годе близка ако не равна ... иначе е като да се пуска пежо 206 кола с предно и 150-160к.с. със бмв некво ис 150к.с. и тоя с предното понеже бие ... да се удря в гърдите че бие бмв-та ... незнам тук ли беше или в другата тема написах че аз такива гонки НЕ правя ... не смятам че е честно ...бмв-то има загуби от к.с. в трансмисия и е по тежко ... какво на кой да доказваш с такива победи - аз примерно се пускам с над 170к.с. бмв-та ?и на 400-500метър съм половин до една кола зад 192к.с. бмв - което е разцепило не една и две калибри с 8 травопоста 4 трамвая 12 вагонетки и 6 улични лампи - от дългите ... долу горе става ли ти ясно за какво иде реч ... в целия свят така го правят хората които си правят кефа с гонки и така е честно ... ако на тебе ти изглежда тъпо - значи просто си далеч от истината и т.н. - но - винаги има И такива :Dда не говориме ако една от колите е нитрирана и т.н. ама то кой го боли нали състезателите така на "въри и не въри" ги преценят ... оня бие дюза 50коня на 3-та и после другия бил мнооооого бавен ... едно време така се лъжеха ...и я да те питам приятел - кое е това пунто ГТ - с евтина поддръжка - ти карал ли си го или си чувал за такова хехехе :D
                              : Der Engel ist Viren :

                              Коментар


                                #30
                                BOIT написа:
                                Хора каквото и да спорите да се карате да се обиждате фактите са си факти Опел Астра ГСИ 2.0 16 клапана 150 коня ще разцепи, който и да е Фиат с горе долу същите показатели . На кой му пука за Евронорми като колата не ти върви . Колко от вас като си купуват кола , която искат да върви яко гледат евронорми или стандарти или квото е там ... сигурен съм , че никой просто после като видят , че колата не върви започват да търсят да се оправдаят с нещо . Сега е момента да ме нахраните и мен :D ааа и още нещо абе не разбрахте ли че Браво ХГТ НЕ ВЪРВИ .
                                По нагоре прочети дал съм един пример,фиат от 81-ва двулитров 8клапанов карбураторен мотор 130коня,който цепи любимата ти фастра приятелю "фиатаджия"
                                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X