Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За какво разстояние до колко ускорявате ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За какво разстояние до колко ускорявате ?

    Много ми е интересно колко място Ви трябва за да ускорите до висока скорост ... Понеже майка ми ми разправяше как нейния колега с купето развил 220 км/ч за има няма 1-2 км Даже няма два ... та се питам това бързо ли е или моите разбирания са грешни ? Купето е 1.8 или 2.0 16 клапана (това дето е 139 к.с. , не съм сигурен кое е ...) . бургазлии може да са го виждали - от няколко дни обикаля града - синьо с две сиви ленти като на viper и спойлер ...

    #2
    Aз 400м ги минавам с някъде около 160км/ч,за още 600м 200 със сигурност ги минавам-начи купето върви нормално за 139кс

    Коментар


      #3
      За 200км/ч по съм съгласен , но за 220км/ч От 200 до 220 не се набира така лесно

      Коментар


        #4
        за 1км аз лично си мисля,че няма да направи 200

        Коментар


          #5
          аз лично съм правил 200 за километър и малко, не знам точно
          Bravo HGT 2001

          Коментар


            #6
            aз не съм пробвал,ама ще пробам тези дни да видя за колко ще вдигна 200

            Коментар


              #7
              току що погледнах в бгмапса - от отбивката до отбивката е около 1-1.2 км (ако е вярно)... Като това включва и мястото, където е намалил, за да вземе 90 градусовия завой ... май доста бързичко излиза Явно променливите фази на газоразпределението имат значение пътя има и леки завои, но са плавни и не е проблем ... за бургазлиите - от отбивката за УСМ-то до първата отбивка към меден рудник ...

              Коментар


                #8
                kiler_4o написа:
                Явно променливите фази на газоразпределението имат значение ...
                а дали е така с кой мотор е

                Коментар


                  #9
                  pugsy написа:
                  kiler_4o написа:
                  Явно променливите фази на газоразпределението имат значение ...
                  а дали е така с кой мотор е
                  труден въпрос ... за сега не съм запознат много с купето му (поради обстоятелствата) ... знам само че е 139 к.с. ...

                  Коментар


                    #10
                    kiler_4o написа:
                    pugsy написа:
                    kiler_4o написа:
                    Явно променливите фази на газоразпределението имат значение ...
                    а дали е така с кой мотор е
                    труден въпрос ... за сега не съм запознат много с купето му (поради обстоятелствата) ... знам само че е 139 к.с. ...
                    Мотора се слага на Типо седичивалволе след 93та,ланча делта 2 2.0 16В,фиат крома (новата след 93) 2.0 16В..
                    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                    Коментар


                      #11
                      значи типо след 93г е с вариатор

                      Коментар


                        #12
                        Abarth. написа:
                        kiler_4o написа:
                        pugsy написа:
                        kiler_4o написа:
                        Явно променливите фази на газоразпределението имат значение ...
                        а дали е така с кой мотор е
                        труден въпрос ... за сега не съм запознат много с купето му (поради обстоятелствата) ... знам само че е 139 к.с. ...
                        Мотора се слага на Типо седичивалволе след 93та,ланча делта 2 2.0 16В,фиат крома (новата след 93) 2.0 16В..
                        това значи ли, че седичито ще е по-бързо от купето ? Понеже четох темата за седичи срещу Bravo HGТ и незнам дали купето е по-леко или по-тежко от бравото ...

                        Коментар


                          #13
                          kiler_4o написа:
                          Abarth. написа:
                          kiler_4o написа:
                          pugsy написа:
                          kiler_4o написа:
                          Явно променливите фази на газоразпределението имат значение ...
                          а дали е така с кой мотор е
                          труден въпрос ... за сега не съм запознат много с купето му (поради обстоятелствата) ... знам само че е 139 к.с. ...
                          Мотора се слага на Типо седичивалволе след 93та,ланча делта 2 2.0 16В,фиат крома (новата след 93) 2.0 16В..
                          това значи ли, че седичито ще е по-бързо от купето ? Понеже четох темата за седичи срещу Bravo HGТ и незнам дали купето е по-леко или по-тежко от бравото ...
                          Седичито със стария мотор бие купето а с новия май са на реми
                          ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                          Коментар


                            #14
                            Това Купе няма вариант да направи 200 за 1км!!!Много от вас се изхвърлят!!!

                            Коментар


                              #15
                              MaXo написа:
                              Това Купе няма вариант да направи 200 за 1км!!!Много от вас се изхвърлят!!!
                              Казах, че незнам колко е точно ... в първия си пост съм написал "1-2 км", но ако искате мога да покажа двете точки, а вие сами да си ги засичате колко км са ... скоро не съм минавал с кола от там, за да засека сам ...

                              Коментар

                              Working...
                              X