не сранияваме а само казваме мниниятя бате а вече знам моторите на фиат на изуст поне петака и то защото все на строшени поподам
И понеже ти попадаш на строшени двигатели на "ФИАТ", затова на "Ауди" са им хубави двигателите Какво пречи собствениците на тия счупени двигатели да са мърлячи и изверги, затова да го трошат Аз няколко пъти ти казах, че съм карал такова Браво, НО моя двигател не се е счупил Като го знаеш наизуст петака на "ФИАТ", кажи ми, защо мойта кола 3 / три / години се движи в България и не е счупила нищо по двигателя а до колкото си спомням, аз не съм я жалил, ама хич
Абе, човек, със затворени очи ли пишеш и не гледаш ли, преди да натиснеш бутона "Прати", какво си написал?!
Толкова си може човека Ако и при колите е толкова грамотен (в което лично аз не се съмнявам), ясно защо предпочита германски автомобили trsp: Карам и германски коли (освен тези в подписа, често карам и един МВ 190 (купен нов в БГ, сега е на 92 хил км.), както и един Голф 5 2.0 TDI (на 5 месеца). Не сменям италианката за тях, мерси. (Бих се замислил малко за Голфа, но само защото е чисто нов, иначе ако го сравнявам с новите ФИАТи, пак не бих го избрал)
Пък съвсем скоро се качих на една бемвара 318, която по думите на собственика "мноо бяга". На по-куц кон не се бях качвал . После го качих у фиато и си глътна езика
Пък съвсем скоро се качих на една бемвара 318, която по думите на собственика "мноо бяга". На по-куц кон не се бях качвал . После го качих у фиато и си глътна езика
А имаше ли после реплики от сорта "Да бе, да - те италианките са "наточени" ама друго си е немското - здраво е!"
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
"...то БМВто се "развърта" на високите обороти... ...щото е със задно предаване... ... ама вдига 220, пък Темпрата не може... ...ако и БМВто имаше такова табло... " :D да не говорим, че няма ел.стъкла, а централното си го слага допълнително...
бравото не е sux просто още не си порасъл да си смениш седичито с хгт(не че типото е лошо).А това 4е си дърпал браво е добре защото аз с бившето ми хгт сам бегал седичи с 2-3 коли,а пак друго хгт(сток) ми е взимало на мен 2-3 коли така че от един старт не съди кое колко върви. и само защото си бегал някое браво значи всичките не вървят за здравината им няма смисъл да ти обяснявам.първата ми кола(собствена) беше типо купих го поломено и всяка седмица бях под него докато не ми писна имах пунто и то не беше много пазено, ама все пак се държеше. бравото си го купих перфектно(макар че беше сменило двама собственици в БГ и единия дори е от този форум)за почти една година настъпване и състезания съм му сменил точно два пъти маслото и нищо друго.така че няма нужда да обсъждаш здравината на коли в които съм почти убеден, че не си се качвал дори.п.п. по принцип седичито дърпа малкото хгт на 400м(няма нужда сега в 2-3 страници ядосани собственици на типовци да ме убеждават в това)
5 цилиндровия мотор на ФИАТ по -принцип е по-добър от 4 цилиндровия единствено при турбо модификациите ,защото успява по-добре да нахрани мотора-броя на клапаните и сечението на каналите в главата.Но да се говори че 5-ка е по-добър от 4-ката за мен не е вярно.А като се погледнат и техн. парам. на двата мотора още повече и сьотношението между тегло ,конски сили/обороти, въртящ момент/обороти и разход на гориво отнесени към показанията на различни дистанции.За браво-то немога да кажа със сигурност,но седичи-то го познавам много добре-имах две.Тая кола със съвсем малък тунинг вади 200-220 конски сили,а именно два спортни разпределителни вала от група А и чип-нищо друго.Англичаните ги правят постоянно.П.П. Я да ви дам един линк да видите какво правим в Русе от Седичи-тата П.П.1 Типо 2.0 16V с турбина Garet GT2860RS , blowoff - Greedy type, външен Wastgate,електрониката и компа са от Фиат Купе 2.0 16V Турбо-всичко, бутала Iasa -ковани ,стоманен маховик,керамичен съединител,огромен Cooler,входа и изхода от турбото са 76мм, изпускателна система на 76мм освободена-само с едно гърне,17’ джанти RH, степен на сгъстяване 8.0:1 , чипа е писан въз основа на всички компоненти на мотора от един пич от Испания който е майстор на интегралските мотори-Рубен Апаричи , приблизителна мощност 320 к.с, приблизителен въртящ момент 460 Нм, като при 1500 оборота разполага с 300Нмhttp://www.tuning.bg/forum/viewtopic...59555&start=45
бравото не е sux просто оште не си порасал да си смени6 седи4ито с хгт(не4е типото е ло6о).А това 4е си дарпал бравобравото не е sux просто още не си порасъл да си смениш седичито с хгт(не че типото е лошо).А това 4е си дърпал браво е добре защото аз с бившето ми хгт сам бегал седичи с 2-3 коли,а пак друго хгт(сток) ми е взимало на мен 2-3 коли така че от един старт не съди кое колко върви. и само защото си бегал някое браво значи всичките не вървят за здравината им няма смисъл да ти обяснявам.първата ми кола(собствена) беше типо купих го поломено и всяка седмица бях под него докато не ми писна имах пунто и то не беше много пазено, ама все пак се държеше. бравото си го купих перфектно(макар че беше сменило двама собственици в БГ и единия дори е от този форум)за почти една година настъпване и състезания съм му сменил точно два пъти маслото и нищо друго.така че няма нужда да обсъждаш здравината на коли в които съм почти убеден, че не си се качвал дори.п.п. по принцип седичито дърпа малкото хгт на 400м(няма нужда сега в 2-3 страници ядосани собственици на типовци да ме убеждават в това)
Никой не те убеждава,просто това седичи с което ти се дърпа е много далече по вървене от "читаво" седичи
тва много добре го знам точно за това обяснявам на момчето че понякога от кола до кола има голяма разлика(от хгт до хгт и от седичи до седичи и т.н.)и че е глупаво от един старт да съди че от хгт нищо не става па чак и били трошливи.тва ми звучи все едно някои смотаняк да пише тука "седичито е sux и мноо се чупи аз с моето gsi c20xe му взимам по 3 коли"(само защото астрата с тоя мотор е по бърза от типото).А и както съм написъл накрая много добре знам, че типото бие и никой не искам да ме убеждава!
Коментар