Абе заеби ти Има много голяма разлика с 147 Много по напред е и ABF-а му гледа задния номер
Карал съм едно с новия мотор, дето мислех да го купувам преди години, ама нещо не ми направи толкова силно впечатление, а беше 2001г.
trsp написа:
а бе тоия мотори 2.0 20v нияма по голием боклук от него с иэвинини е эащото на много сам виждал испаднал лагер биела на 4 цилиндър и то не на един а на много иначе дияни на турбо
Тук си в голяма грешка Мотора може да не върви, ама е мноооого здрав
Абе заеби ти Има много голяма разлика с 147 Много по напред е и ABF-а му гледа задния номер
Кога ще изкарате такова Фиатче срещу сток АБФ,да видим дали ще види номера на голфа,ма много бързи тия ХГТ,ма само тука май,що ги няма никъде!?! Айде аз не разбирам,обясни ми ти,гледам си в час,нищо лично!
Абе заеби ти Има много голяма разлика с 147 Много по напред е и ABF-а му гледа задния номер
Кога ще изкарате такова Фиатче срещу сток АБФ,да видим дали ще види номера на голфа,ма много бързи тия ХГТ,ма само тука май,що ги няма никъде!?! Айде аз не разбирам,обясни ми ти,гледам си в час,нищо лично!
е аээнам а пак и эа сравнение тоэи мотор 147 коня, а на ауди 160 и по иэдражлив и тоэи а ауди
Ама това, че ти си виждал някой счупен мотор, не значи, че всички са трошливи Аз моя мотор как не можах да го счупя за 20 месеца ежедневно каране и близо 50’000км
Е тва е много красив мотор и как седи само в коша зловещо просто си е мания няма какво да си кривя душата но са могли да изтискат повече ПОТЕНЦА от него и има много излишен материал по него, а що се отнася за здравина ще разбера много скоро тестовете са в действие
интрига!.. с какво ни помагаш? може и много да разбираш, ама представяш гледната си точка като осмокласник! сам виж отстрани как изглеждаш! на твое място бих се засрамил и не бих философствал поне два месеца :D
"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
а бе тоия мотори 2.0 20v нияма по голием боклук от него с иэвинини е эащото на много сам виждал испаднал лагер биела на 4 цилиндър и то не на един а на много иначе дияни на турбо
виж сега - не си много прав за това, че мотора е голям боклук, просто хгт като се пържи яката трябва да има масло до горе, че и отгоре и само пълна синтетика. и тогава няма проблем с лагерите на биялите.ако го ръчкаш мотора с масло до средата или под - тогава само става така - защото е много голяма главата и сичкото масло отива там и в картера не остава и прас. :D е защо реши, че само пък на 4 цилиндър се чупи, на моята на друг изпраска :D и е вярно, че хгт малко по бавно се развърта от конкурентите, ама това за рацерите дето се гонят по една права е от значение, иначе колата за каране сее утрепала - петака на фият е един от най балансираните двулитрови двигатели с жестока тяга м/у 4 и 7 хиляди оборота, само малко умения се изискват та да се изстиска :D за тези дето искат да върви много ама без много мисъл да си земат дизел комън рейл и твае :D
эа баланс не си прав ама никак на ауди са наи и са наи първи 5 цилиндара и эдрави а на другото не знам но все на този 4 цилиндар испада и на 5 също а на аудеи немат този проблем
Коментар