абе да ви кажа бравото е по скоро от класа на корса не на астра аз на времето карах корса Б 1.6 16V GSI е нямам думи това беше единствения опел който ми харесваше така че да ви кажа че тва е един малак звяр
абе да ви кажа бравото е по скоро от класа на корса не на астра аз на времето карах корса Б 1.6 16V GSI е нямам думи това беше единствения опел който ми харесваше така че да ви кажа че тва е един малак звяр
Е кога на времето като си на 18 години
преди 8 месеца тва ми беше 1-та кола а за пунто и корса незнам може би,а пунто гт несъм карал и не знам трябва да го видя един приятел има едно 130 коня пунто сигурно е това
Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.
Аз пък вчера замервах ускорение на магистралата. Малко под 10 секунди, с шибан приплъзващ съединител. Въпреки всичко чипчето си оказва влияние. Само да оправя съединителя и ще накажа шефа с неговата прехвалена 320D (2000 г.), голяяяма машина била Yellow_Flash_Colorz_PDT_19
теб отдавна те чакам да се пуснем да ти покажа какво са 9.2 до сто и как твоята кола неможе да ги направи без надолнище и попътен вятър
Хехе, много смешно. И как по-точно ще ми покажеш колко са 9.2 с твоята Алфа 145 1.6 Twin Spark? Спокойно, ще ти дам възможност. Само имай малко търпение
Fiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?
Хехе, много смешно. И как по-точно ще ми покажеш колко са 9.2 с твоята Алфа 145 1.6 Twin Spark? Спокойно, ще ти дам възможност. Само имай малко търпение
май не знаеш че колата на ne0 не е много много "серийна" :D
Хехе, много смешно. И как по-точно ще ми покажеш колко са 9.2 с твоята Алфа 145 1.6 Twin Spark? Спокойно, ще ти дам възможност. Само имай малко търпение
май не знаеш че колата на ne0 не е много много "серийна" :D
епа TSa и много да е "сериен", пак ще отвее браво 1.6 (ако и то е "серийно" де)
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар