Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

БРАВО с/у другите?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #62
      nadq написа:
      Slavi_Lancia написа:
      ти да си чул за мотор с износен вал както нашите 1.4 ?
      Този мит ми се струва нереален - колко 1.4 12V има без износен вал? Или иска някой да ми каже, че абсолютно всяко го износва бързо? Според мен, това е само вследствие на недобра експлоатация и съм решил да го докажа със мойто Браво - хайде да видим кога ще ми се скапе вала, при положение, че сменям маслото(SL клас само, последния път - Магнатек) на 7.5 - 8К и го карам на газ.Взех го на 138 000км, сега е на 150 000км и теста продължава...
      Тва че трябва да го гледаш като писано яаице тоя 1.4 и да хвърляш масло за 70 лева още на 8х. км. здрав ли го прави според теб? тва че всяко чукване от към мотора те кара да ти настръхва косата, как ти се струва? аиде моля Ви точно за тоя мотор приказка да не отваряте италианците го спряха само след 4 години производство защото колкото и да не им се искаше малкият пъргавелко не оправда очакванията им. Тва че на теб все още не са ти са разкапали гумичките на маслената магистрала за вала нищо не значи , така като е направен твоя мотор така трябваше да направят моторите и на другите колеги за да не берат ядове с валовете си. А и не мога да каже че и немърливото отношение към него води до този дефект, да не би само собствениците на 1.4 да са били немърливи?
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #63
        nadq написа:
        Този мит ми се струва нереален - колко 1.4 12V има без износен вал? Или иска някой да ми каже, че абсолютно всяко го износва бързо? Според мен, това е само вследствие на недобра експлоатация и съм решил да го докажа със мойто Браво - хайде да видим кога ще ми се скапе вала, при положение, че сменям маслото(SL клас само, последния път - Магнатек) на 7.5 - 8К и го карам на газ.Взех го на 138 000км, сега е на 150 000км и теста продължава...
        теста ти е нереален :D през 96 не е имало клас SL, а и производителя е препоръчал смяна на 20 000 кми хората си го сменят на 20 000 или 12 месеца
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #64
          nadq написа:
          Slavi_Lancia написа:
          ти да си чул за мотор с износен вал както нашите 1.4 ?
          Този мит ми се струва нереален - колко 1.4 12V има без износен вал? Или иска някой да ми каже, че абсолютно всяко го износва бързо? Според мен, това е само вследствие на недобра експлоатация и съм решил да го докажа със мойто Браво - хайде да видим кога ще ми се скапе вала, при положение, че сменям маслото(SL клас само, последния път - Магнатек) на 7.5 - 8К и го карам на газ.Взех го на 138 000км, сега е на 150 000км и теста продължава...
          pugsy написа:
          дизайна им е гаден
          Японския дизайн, пък е адски безличен, не може и дума да става при сравнение със италианския - всеки знае, че най-добрите дизайнери са жабарите А, за рали победи, рекорди и легенди, кой е нумеро уно?
          на мен ми харесвавт повече хондите като цяло а не това или онова,въпрос на вкусгриша типото вървеше на равно с друго 1.8 16в и е наистина пазено,но за съжаление отдавна не е на този свят

          Коментар


            #65
            ...кат гледам как върви тука ще си развалим приятелството в тая тема
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #66
              pugsy написа:
              nadq написа:
              Slavi_Lancia написа:
              ти да си чул за мотор с износен вал както нашите 1.4 ?
              Този мит ми се струва нереален - колко 1.4 12V има без износен вал? Или иска някой да ми каже, че абсолютно всяко го износва бързо? Според мен, това е само вследствие на недобра експлоатация и съм решил да го докажа със мойто Браво - хайде да видим кога ще ми се скапе вала, при положение, че сменям маслото(SL клас само, последния път - Магнатек) на 7.5 - 8К и го карам на газ.Взех го на 138 000км, сега е на 150 000км и теста продължава...
              pugsy написа:
              дизайна им е гаден
              Японския дизайн, пък е адски безличен, не може и дума да става при сравнение със италианския - всеки знае, че най-добрите дизайнери са жабарите А, за рали победи, рекорди и легенди, кой е нумеро уно?
              на мен ми харесвавт повече хондите като цяло а не това или онова,въпрос на вкусгриша типото вървеше на равно с друго 1.8 16в и е наистина пазено,но за съжаление отдавна не е на този свят
              Що,на кой свят е сега
              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

              Коментар


                #67
                на претопения :D

                Коментар


                  #68
                  Значи следната ситуация:12.05.2007 15.00ч. авто- магистрала Тракия между Пловдив и Ихтиман- аз с на колежката бравото (ХГТ) и един АероДек дизелов мисля, беше- попушваше черничко отзад, та задминава ме тоя задминавам го аз и накрая пичагата с някаква мацка вътре седи и се смей, викам си а смей се са ще те видим бях на трета на 4000 рпм, смехих на 7 четвърта и бях две коли пред човека, дойде наклона засилих се още малко и фиииииииииуууууууууу хондичката някъде към 200- 220 и нагоре е не знам ква е тая хонда просто... и от тогава вече си знам, че от японките само с нисан иначе тойоти д4д, хонди, а за митсубиши и субару не искам да приказвам въобще....

                  Коментар


                    #69
                    Marea Bipower написа:
                    Значи следната ситуация:12.05.2007 15.00ч. авто- магистрала Тракия между Пловдив и Ихтиман- аз с на колежката бравото (ХГТ) и един АероДек дизелов мисля, беше- попушваше черничко отзад, та задминава ме тоя задминавам го аз и накрая пичагата с някаква мацка вътре седи и се смей, викам си а смей се са ще те видим бях на трета на 4000 рпм, смехих на 7 четвърта и бях две коли пред човека, дойде наклона засилих се още малко и фиииииииииуууууууууу хондичката някъде към 200- 220 и нагоре е не знам ква е тая хонда просто... и от тогава вече си знам, че от японките само с нисан иначе тойоти д4д, хонди, а за митсубиши и субару не искам да приказвам въобще....
                    Направо си му скрил шапката......
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #70
                      Slavi_Lancia написа:
                      Направо си му скрил шапката......
                      Абе не знам дали разбра, ама Хондата яко е отвяла HGT-то на колежката на момчето Той така един мой прииятел с баща си (имат Вектра GT - 2.0, 115 hp) си карат по магистралата. По едно време ги настига него малко, грозно и настъпено. Бащата решил да се заяде (щото си мислеше, че Вектрата е 3 коли наведнъж). И натиска той педала, пича натиска и той, пак педала, пак пича ... След което (по приказките на авера) грозната количка леко приклекна и замина нанякъде. Само успял да види надписа 480 Turbo на задния капак на грозното Volvo. Е, не че вървят много, ама явно пича знае как да натиска А колегата явно е попаднал на 2.0 iD, и те не вървят много
                      Fiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
                      0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?

                      Коментар


                        #71
                        Chefo написа:
                        Slavi_Lancia написа:
                        Направо си му скрил шапката......
                        Абе не знам дали разбра, ама Хондата яко е отвяла HGT-то на колежката на момчето Той така един мой прииятел с баща си (имат Вектра GT - 2.0, 115 hp) си карат по магистралата. По едно време ги настига него малко, грозно и настъпено. Бащата решил да се заяде (щото си мислеше, че Вектрата е 3 коли наведнъж). И натиска той педала, пича натиска и той, пак педала, пак пича ... След което (по приказките на авера) грозната количка леко приклекна и замина нанякъде. Само успял да види надписа 480 Turbo на задния капак на грозното Volvo. Е, не че вървят много, ама явно пича знае как да натиска А колегата явно е попаднал на 2.0 iD, и те не вървят много
                        Абе вървят, не вървят такава беше историята, ако искате вярвайте но тая Хонда просто ми скри шапката, не знам какво им слагат в моторите ама вървят друго мнение не приемам

                        Коментар


                          #72
                          И аз тъй я разбрах историята, че Хондичката е отвяла ХГТ- то, не знам що се възприе погрешно...
                          Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                          Коментар


                            #73
                            хм, добре бе така като говорите толкова убедено зa японските двигатели, защо не вкарате малко факти (примерно личен опит, техн специф. и т. нт.). за да не съм голословен, ше ви дам пример - стило 1.9 JTD 150hp и Авенсис от новите с двг 2.2 D4D - ами стилото беше чуствително по-бързо особено като набиране, а забележете стилото е кола 2001, а аженсиса 2006. при това положение пък сравнението с 2.0 D4D ми се струва още по-безмислено... всъщност като изключиме ванкеловия двигател на RX8, и некой и друг боксер на субару, джапанките не прават нищо кой знае колко ярко и различно и най-вече иновативно (за разлика от фиат )
                            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                            Коментар


                              #74
                              Някой пускал ли е браво 1.6 16в 103к.с. с тигра 1.4 16V 90к.с.?
                              BRAVO 1.6 16V

                              Коментар


                                #75

                                Коментар

                                Working...
                                X