Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
БРАВО с/у другите?
Collapse
X
-
nadq написа:Slavi_Lancia написа:ти да си чул за мотор с износен вал както нашите 1.4 ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nadq написа:Този мит ми се струва нереален - колко 1.4 12V има без износен вал? Или иска някой да ми каже, че абсолютно всяко го износва бързо? Според мен, това е само вследствие на недобра експлоатация и съм решил да го докажа със мойто Браво - хайде да видим кога ще ми се скапе вала, при положение, че сменям маслото(SL клас само, последния път - Магнатек) на 7.5 - 8К и го карам на газ.Взех го на 138 000км, сега е на 150 000км и теста продължава...
Коментар
-
nadq написа:Slavi_Lancia написа:ти да си чул за мотор с износен вал както нашите 1.4 ?pugsy написа:дизайна им е гаден
Коментар
-
pugsy написа:nadq написа:Slavi_Lancia написа:ти да си чул за мотор с износен вал както нашите 1.4 ?pugsy написа:дизайна им е гаденex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Значи следната ситуация:12.05.2007 15.00ч. авто- магистрала Тракия между Пловдив и Ихтиман- аз с на колежката бравото (ХГТ) и един АероДек дизелов мисля, беше- попушваше черничко отзад, та задминава ме тоя задминавам го аз и накрая пичагата с някаква мацка вътре седи и се смей, викам си а смей се са ще те видим бях на трета на 4000 рпм, смехих на 7 четвърта и бях две коли пред човека, дойде наклона засилих се още малко и фиииииииииуууууууууу хондичката някъде към 200- 220 и нагоре е не знам ква е тая хонда просто... и от тогава вече си знам, че от японките само с нисан иначе тойоти д4д, хонди, а за митсубиши и субару не искам да приказвам въобще....
Коментар
-
Marea Bipower написа:Значи следната ситуация:12.05.2007 15.00ч. авто- магистрала Тракия между Пловдив и Ихтиман- аз с на колежката бравото (ХГТ) и един АероДек дизелов мисля, беше- попушваше черничко отзад, та задминава ме тоя задминавам го аз и накрая пичагата с някаква мацка вътре седи и се смей, викам си а смей се са ще те видим бях на трета на 4000 рпм, смехих на 7 четвърта и бях две коли пред човека, дойде наклона засилих се още малко и фиииииииииуууууууууу хондичката някъде към 200- 220 и нагоре е не знам ква е тая хонда просто... и от тогава вече си знам, че от японките само с нисан иначе тойоти д4д, хонди, а за митсубиши и субару не искам да приказвам въобще....Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Направо си му скрил шапката......Fiat Bravo 1.6 16V 103 hp каталожни.
0-100 = 9.2 сек. Ами като дойде турбото ?
Коментар
-
Chefo написа:Slavi_Lancia написа:Направо си му скрил шапката......
Коментар
-
хм, добре бе така като говорите толкова убедено зa японските двигатели, защо не вкарате малко факти (примерно личен опит, техн специф. и т. нт.). за да не съм голословен, ше ви дам пример - стило 1.9 JTD 150hp и Авенсис от новите с двг 2.2 D4D - ами стилото беше чуствително по-бързо особено като набиране, а забележете стилото е кола 2001, а аженсиса 2006. при това положение пък сравнението с 2.0 D4D ми се струва още по-безмислено... всъщност като изключиме ванкеловия двигател на RX8, и некой и друг боксер на субару, джапанките не прават нищо кой знае колко ярко и различно и най-вече иновативно (за разлика от фиат )"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse
Коментар