Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Опел(С20ХЕ)vsBravo 2.0 20V/400 м

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Опел(С20ХЕ)vsBravo 2.0 20V/400 м

    Става дума,в този случай за няколко автомобила с този двигател на Опел-С20ХЕ,150кс,Вектра,Астра,Калибра и Кадет,вашите мнения какви са,говорим за сток автомобили!
    C20XE RULZ

    #2
    А ти какво питаш!?
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #3
      kiro_of_the_day написа:
      А ти какво питаш!?
      Брат,да бе не съм уточнил-400м!
      C20XE RULZ

      Коментар


        #4
        Re: Опел(С20ХЕ)vsBravo 2.0 20V

        Чичо Скруч написа:
        Става дума,в този случай за няколко автомобила с този двигател на Опел-С20ХЕ,150кс,Вектра,Астра,Калибра и Кадет,вашите мнения какви са,говорим за сток автомобили!
        вектрата не може да бие защото е по-тежка ...калибрата е още по-зле в това отношение ...кадета незнам по каква причина при положение че е по-лек но и той пада с съвсем малко обаче ...астрата бие убедително и според мен, предимно заради разликата в килограмите ... първа и втора ми ги взема прави ми кола и малко и на трета я задържам вече ... това е две три астри наистина сток ... без поуър кабове - чипове ... добавки в безините и т.н. други модове ...недостатъците на бравото като цяло са килограмите в повече като за хот хечбек в класа си ... двигателя е по-немощен в ниските и по бавно се "развинтва" от колегите си от другите марки в класа ... силата му е в високите ... някое и друго конче по-малко (говорим за малкото хгт 147к.с.) ... въздухопропускливостта на хгт-моторетката и не е толкова добра колкото на гси - а това е много важно - там трябва да се работи за да се засили наистина тоя мотор ... наличие на клима което малко или много върти дори на свободен ход още един генератор и една две ролки ... колкото и да е ... един ремък дето се вика в повече от нужното за повече респонс - 1-2к.с. са си 1-2к.с. - искаме да тичка нали така има някакви "мурафети" четох един италянчета си преподреждат трансмисиите за да слага по-добре силата на пътя на бравото ама все още не съм дорасъл за да подхвана нещо такова ... взимат от разни италянки други и събират скорости ама се иска и да си наясно с това което правиш ... а аз съм много босичък там наскоро като си правих профилактика пълна ... затова исках и да си удължа малко рънерите с 1-2см за експеримента, да видим ще се позасили ли силата в ниските ... просто не остана време ... полирах до колкото позволяват всмукателните колектори ... малко си поиграха с клапаните моите хора ... изчезнаха ми тук таме "безсилови" дупки по оборотите ... турих едни тръби на 60мм, два резонатора и едно крайно проходимо японско гърне ... исках да си махна климата защото така или иначе обичам да си карам на отворен прозорец лятото а и настивам от тая клима ... но не стана номера с ремъците ... сега си търся изгорял генератор за климатика за да мога да сваля моя и да го продам защото цялата инсталация е свалена от колата ми ...разбрах че един чип може да ми направят за 300-400 кинта ... до месец надявам се ще го поръчам ... да видиме какво ше каже после и така ... търся си това "нещо" поуър каб ... нещо не откривам за сега обаче ...ако ще се бягате - изравнявайте килата честно ... едни хубави гуми да тръгваш от по високи обороти и каквото сабя покаже
        : Der Engel ist Viren :

        Коментар


          #5
          Да ти кажа,явно не си запознат,Кадетът е най-лек,а разликата между Калибра и Астра е около 100 кг,които се компенсират доста лесно,от power cap разлика във вървенето няма да видиш,но от хубав чип,добра изпускателна система,филтър тогава ще видиш,а моето мнение е че от всичките С20ХЕ,нито едно няма да има проблем с 2.0 20V,правили сме старт с Корса 1.6 16V GSI и Бравото изостана с много,а 2.0 16 V върви доста повече! http://www.zeperfs.com/duel737-556.htm / http://www.zeperfs.com/duel737-556.htm
          C20XE RULZ

          Коментар


            #6
            Саше бате ти в заглавието си си уточнил за ко питаш бе европеисте!! Поздрави
            Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!

            Коментар


              #7
              Чичо Скруч написа:
              Да ти кажа,явно не си запознат,Кадетът е най-лек,а разликата между Калибра и Астра е около 100 кг,които се компенсират доста лесно,от power cap разлика във вървенето няма да видиш,но от хубав чип,добра изпускателна система,филтър тогава ще видиш,а моето мнение е че от всичките С20ХЕ,нито едно няма да има проблем с 2.0 20V,правили сме старт с Корса 1.6 16V GSI и Бравото изостана с много,а 2.0 16 V върви доста повече! http://www.zeperfs.com/duel737-556.htm / http://www.zeperfs.com/duel737-556.htm
              ами да ти кажа аз от моя си опит гледам ...заигравки по булевардите не отказвам и съм запознат с моята си кола ... СТОК корса не се е появила която да ме мине ...вектра "козметично поотпушена" (тръби гърнета, филтър) ме задържа до втора и толкоз ...калибри - с тях буквално си правя майтап ...кадет с порт и полиш на главата и други разни "шменти капели" - ме бие - друг кадет не е успявал .. за справка от бързите кадети без нитрати на божура имаше един сив мисля 15.5 даваше - което не е нещо кой знае какво ...астра нямам победа - никога не съм разтоварвал и изравнявал килограми за да преценя наистина как стоят нещата ...това е ...за инфо за тия фиати - прочиташ в форуми чужди ... добре поддържани коли на фенове на марката и виждаш какви времена имат те и ти става ясно ....тука в бг освен че са малко хгт-та ... са и издухани до безобразие голяма част от тях ...за поуър каб ... незнам братле - докато не тествам не мога да съм сигурен ... 2 коли гледах - добре им се отрази ...ако си намеря да купя и инсталирам ще разбера ...
              : Der Engel ist Viren :

              Коментар


                #8
                Ми ако искаш може да си направим един майтап?
                C20XE RULZ

                Коментар


                  #9
                  айдеее моят колега състудент се запали ама си е майтапчия и той да занйте
                  Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!

                  Коментар


                    #10
                    Чичо Скруч написа:
                    Ми ако искаш може да си направим един майтап?
                    що да не може ... я съботно я неделно некой път на по една водка може ... преполагам калибра караш щом се засегна ... преди време в тунинг бг да не си търсеше браво-та за тестове ти ?
                    : Der Engel ist Viren :

                    Коментар


                      #11
                      хах манете ги тея светофарни гонки... коли се редят! а лафа с корсата изби щуката :D
                      "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                      Коментар


                        #12
                        Ехх тия бързи калибри...
                        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                        Коментар


                          #13
                          toko написа:
                          хах манете ги тея светофарни гонки... коли се редят! а лафа с корсата изби щуката :D
                          Абе пич,искаш ли да се разберем на някакви сериозни пари,да докарате едно атмосферно Браво 2.0 20В,квото искате/147-155/ и ако същата Корса му откъсне главата с 5 тролея,ше си засилиш колата в най-близкия стълб,ма преди това ше дадеш парите!А до Калибрата ми,съмнява ме някой от тез "доказани" бойци да се опре! Не съм си търсил коли за гонки,но предполагам че това е бил Бобо пич,ма като гледам всички форумни 2.0 20В да излезнат срещу неговата Калибра,резултата ще е един и същ= за опела!
                          C20XE RULZ

                          Коментар


                            #14
                            Чичо Скруч написа:
                            toko написа:
                            хах манете ги тея светофарни гонки... коли се редят! а лафа с корсата изби щуката :D
                            Абе пич,искаш ли да се разберем на някакви сериозни пари,да докарате едно атмосферно Браво 2.0 20В,квото искате/147-155/ и ако същата Корса му откъсне главата с 5 тролея,ше си засилиш колата в най-близкия стълб,ма преди това ше дадеш парите!
                            мани ги сега тея приказки.. 5 тролея ластик; ще си засилиш колата.. не седят на място :D тест винаги ще направя, предложи нещо за сф!
                            "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                            Коментар


                              #15
                              Чичо Скруч написа:
                              toko написа:
                              хах манете ги тея светофарни гонки... коли се редят! а лафа с корсата изби щуката :D
                              Абе пич,искаш ли да се разберем на някакви сериозни пари,да докарате едно атмосферно Браво 2.0 20В,квото искате/147-155/ и ако същата Корса му откъсне главата с 5 тролея,ше си засилиш колата в най-близкия стълб,ма преди това ше дадеш парите!А до Калибрата ми,съмнява ме някой от тез "доказани" бойци да се опре! Не съм си търсил коли за гонки,но предполагам че това е бил Бобо пич,ма като гледам всички форумни 2.0 20В да излезнат срещу неговата Калибра,резултата ще е един и същ= за опела!
                              А ти как ше докажеш,че тая корса е сток?
                              ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X