Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

166 жтд136 ми се струва че не върви...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    166 жтд136 ми се струва че не върви...

    Здравейте.Не си падам по дръпки и гонки,но ми се струва ,че 166-цата,която имам-136 жтд не дърпа,за конете си.1ва и втора ми се струват доста къси,имам чуство че от 3-та почва да се усеща мощността.Предполагам е заради теглото й,при скоростти над 70-80,върви бая добре.Поне такова ми е чуството,карах на познат и неговата,същата работа.Имаме във фамилията и 2 146 тд 90 коня,и ми се струват по отзивчиви при подаване на газ,предполагам заради теглото им,незнам...Като я сръчкам 166-цата,ми се струва че има смисъл докъм 3000-3200 да се цеди,после ако не превключиш на следващата,нема смисъл да я цедиш повече. 146ците ни си набират на дадена предавка докъм 4000 оборота...А и комфорта на по големия автомобил,може и да ме лъже,скоростта по не се чувства-незнам.146-цата която подарих на баща ми ми се струва по отзивчива,накарах го да правиме дръпка-изрязах го ,после мислех че не я е ръчкал както трябва,и й се качих след като слезнах от 166,и пак ми се стори че се реже по добре на ниските скорости.

    #2
    Поне и засечи някакво време, 0-100 примерно. Според производителя достига до 100 за 10 сек, което на мен ми изглежда напълно ок. След 3та и нагоре върви по добре защото мотора върти повече време обороти близки до макс въртящия момент който би трябвало да е 300 нютона на 2000 оборота. 146 2.0 тд(90) няма как да има шанс, дори и на теория.

    Коментар


      #3
      Втора свършва на 70км/ч и 4500 об като на почти вксяко JTD. Нищо късо няма в нея, напълно нормална си е. Колата трябва да се усеща че върви неуморно и на първа, и на втора, и на трета, в противен случай, нещо и има.
      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

      Коментар


        #4
        https://www.youtube.com/watch?v=yBvUtimWWDg
        Стокова Либра 140 к.с
        След 3К не трябва да има никакво тъпчене, по скоро те лъже.

        Коментар


          #5
          Може и на мене така да ми се струва,може и да й има нещо.Макар,че пали и работи доста добре,поне на звук,и вчера по магистралата набираше доста добре на 6та,от 90 км в час дори...

          Коментар


            #6
            на траянови врата днеска пассат с 2 червени букви-тди,ми пречеше по баира,незная ,дали го е настъпвал,както трябва,но докато той изпреварваше друга кола,ме подпираше отпреде,може и да не е раздаввял пълна газ,а и предполагам е така.Нагоре излязох със 170 км,ч,незнам,дали е добре...

            Коментар


              #7
              Ако си се движел посока Пловдив, 170 преди тунела, е трагедия.
              Ако си се движел посока София, 170 е напълно нормално за 136 коня версията.
              Може би ще го изкара със 180 на 5-та предавка.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Посока София, на6-та. Посока Пловдив, единствения по сериозен баир, е на Вакарел. Но пък е къс.

                Коментар


                  #9
                  голяма кола,но само външно,като седна у 145 ,боксера,се разгръщам.Кромата пък беше еталон за удобство...Ми тва имаме сега,тва че караме.Иначе Каппа,е друга работа-разкош.

                  Коментар


                    #10
                    Петрохан,под 1700-1800 умрел кон,мине ли 1900 самолет.Требва да се играе доста със скоростния лост...а е мотор 2'4.....За справка Крома 154тдид1.9 ми се струваше по жива,но и предавките й бяха по къси,но все пак...

                    Коментар


                      #11
                      Върви,но иска игра с лоста на скоростите...при другите ми фиати макар и с 1.9 нема такива игри...тая върви повече но иска обороти...?

                      Коментар

                      Working...
                      X