Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo Abarth- невероятният автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo Abarth- невероятният автомобил

    Не зная защо е такова лошо мнението за тази кола,но аз съм възхитен .Може би защото съм извадил късмет.Може би съм избрал да я купя от точния човек,но вече 2 години -20,000 км пробег-никакъв проблем.Само една изгоряла бобина,която си я купих на старо за 23 лв. и пак ГАЗ до дупка.Колата закупих от един италиански старец на 82 г .На километража показа 110,000 км .Години-11 .Сложих и газова инсталация.Гори ми 8.5-9.0 Л/100 .Е-зависи и от джапанката ,но при нормално каране с 100-120 гори ми 9л/100 км.Градско на къси разстояния -13/100 .
    В България и смених маслото уж с най-доброто Енеос полусинтетика 5W30 обаче ми го изгори бързо.Първоначално се уплаших ,но после изтеглих каталога и видях,че трябва да се кара с полусинтетика 10W-40.Смених го с Total Quartz от най-евтиното 6лв./л и вече 2000 км не го е пипнала .Гледам колеги си продават Абартите за по 3,000-4,000 лв. и какво ще купят после?Това ми е 24-тата кола от 44 г. шофьорски стаж,но тази ми е най-добрата.
    Прикачени файлове
    Последна редакция от Tedd1952; 09.05.2017, 21:23.

    #2
    и господ да пази главата и скоростната кутия амин. дано да е на късмет ама тия мотори са известни с две неща пукат глава и капризна скорустна кутия.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Стилото изглежда страхотно.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа: Преглед на мнението
        и господ да пази главата и скоростната кутия амин. дано да е на късмет ама тия мотори са известни с две неща пукат глава и капризна скоростна кутия.
        Ако го кара некадърник може и да стане.
        1.Ако колата поработи 30-40 сек. преди да я угасиш (особено зимно време или не я изрязваш да превърти гумите когато е още студена няма как да спука глава.Пък и да спука глава на старо в megaparts.com струва 82 лв..За справка : https://www.megaparts.bg/product/706625683
        2.Скоростната кутия е salespeed .Това е обикновена скоростна кутия само дето се включва елекрически.Затова и фиата малко мисли преди да смени скорост,но ако знаеш как да караш -никакъв проблем .Но дори и това да стане скоростните кутии са още по-евтини.Е, затова не става за гонки . За гонки трябва кола с турбо компресор и задно предаване и 6-8 скорости.
        Карал съм Мерцедеси,BMW други коли автомати.Там смяната на скорост въобще не се чувства,но съм им ял папарицата.Сменяш ли маслото на 50,000 км с подходящо такова -скоростната кутия ще те зарови .

        Коментар


          #5
          Балканче карах през 1968 г.Голяма радост беше.Когато спестих 330лв. да си го купя първата нощ спах в мазето да го гледам .Хе-хе-хе .

          Коментар


            #6
            от мегапартс не бих гупал нищо. поредния пример е днес за маховик. гойто няма нищо общо с тъва което поръчахме. камоли глава или ск.
            успех с колата дано да те радва.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа: Преглед на мнението
              от мегапартс не бих гупал нищо. поредния пример е днес за маховик. гойто няма нищо общо с тъва което поръчахме. камоли глава или ск.
              успех с колата дано да те радва.
              Ами колега като не става -го връщаш.И аз съм връщал един компресор за климатик на едно калпаво Пежо 207.Но франсетата сменят нещо дребно в някой агрегат и не става .Даже нови части съм връщал.

              Коментар


                #8
                Гледай какво става :
                https://www.youtube.com/watch?v=2CBvBSvm0n0

                Коментар


                  #9
                  и кво викаш върви звера а?
                  аз в събота си правих тестис с едно ауди някво комби напъва напъва на 240 засмука саждите и си отидох.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                    и кво викаш върви звера а?
                    аз в събота си правих тестис с едно ауди някво комби напъва напъва на 240 засмука саждите и си отидох.
                    Преди 2-3 години имах един Fiat Pininfarina (както му викат Фиат купе или "Малкото ферари" ).Макар и 131 коня беше много по-стабилно на завоите.Просто залепваше на завоите като жаба.Страшно съжалявам , че го продадох.Абарта не е толкова стабилен , но все пак в Ришкия проход побърках един с някакъв джип миналия месец .Аз взех завоя с 100км/ч , а оня остърга мантинелата .

                    Коментар


                      #11
                      Колега Тедд, каква е причината да продаваш колата? От около година следя обявите на такива коли,от няколко месеца гледам и твойта обява, но все не се решавам да взема и аз такава.

                      Коментар


                        #12
                        Здравей колега .Колата купих преди 2 години от Италия за сина си ,Но той след месец замина да учи в Англия .Аз съм пенсионер на 65 г . и въобще никъде не ходя на дълъг път.
                        Трябва ми колица за градско каране да ида до пазар или някъде наблизо.Но като гледам какви малолитражни боклуци се продават за колосални цени май ще я снема от сайта.За някакъв боклук като Kia Picanto 1.1 или Chevrolet Matiz 800 нерегистрирана и необслужена май не си струва да си продавам хубавата кола.Но има и други като моята .Така ,че си купи и няма да съжаляваш .Стига да не са и връщали километража .Моята знам от кого съм я купувал от Италия.Купих я от един 82 г. дядо дето не я беше карал 6 г.
                        Сега ще кажеш ,че стягам като джамбазин .Жалко ,че не направих копие на документите .Когато човек купува кола -не мисли ,че някой ден ще я продава.Купих я за 1000 ЕВРО,но хвърлих още 2000лв, за път регистрации и обслужване + газова инсталация за 1100 лв.Чудя се защо ги продават на такива ниски цени.Може би защото е с 3 врати,но на мен и една врата ми стига .Освен това гаражът ми е тесен за тая кола.Като я вкарвам вечер на пияна глава одрасках огледалото от дясно и калника от ляво .Работа за 50 лв.,но моя бояджия е все зает или не му се занимава с дреболии .

                        Коментар


                          #13
                          Браво, добър рекламен ход!
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            Браво, добър рекламен ход!
                            Не казвам моята да купиш .Има публикувани 3-4 такива даже едната е с 5 врати .Просто казвам,че този модел е чудесен.

                            Коментар


                              #15
                              Tedd1952 написа: Преглед на мнението
                              Преди 2-3 години имах един Fiat Pininfarina (както му викат Фиат купе или "Малкото ферари" ).Макар и 131 коня беше много по-стабилно на завоите.Просто залепваше на завоите като жаба.Страшно съжалявам , че го продадох.Абарта не е толкова стабилен , но все пак в Ришкия проход побърках един с някакъв джип миналия месец .Аз взех завоя с 100км/ч , а оня остърга мантинелата .
                              То не е само до колата а и до задкормилното усройство. Ако щете вярвайте, но първата ми кола, ако може да се нарече такава, беше ЗАЗ 968. По завоите на Столетов от към Казънлък нагоре скрих топката на моя началник, който беше с Жигула и се пишеше голям карач, но в завоите ЗАЗ-а влиза като тухла и не мръдва, а той си виждаше задната броня от време на време. Не казвам, че съм голям шофьор, но със ЗАЗ-а се бях сраснал и го усещах, позволявам си да карам бързо само по нагорнище, така ми харесва, а и е по-безопасно отколкото по равно и надолнище.
                              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                              Коментар

                              Working...
                              X