Айде сега да разтегнем локумите за плюсовете и минусите на тия две бегачки. Искам да знам разликата в разхода между двата двигателя, ускорението и максималната скорост, въртящия момент, изобщо всичко. По чуждите сайтове съм чел, че волана на 16VT бил по-тежък (по-удобен) за разлика на 20VT. Спирачките на петака са по-добри. Някои хора казват, че петака имал проблем с 5-тия цилиндър. Други пък, че 16VT 380 коня вървяло повече от 20VT 400 коня. Да гледаме сайтове с измислени характеристики няма смисъл, по-добре да коментираме само от личен опит или познат. Всяка информация е добре дошла, след време ще скачам в една от двете бегачки и искам да знам в коя ще е точно. Сгрешен раздел. Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Coupe 16VT vs 20VT
Collapse
X
-
Bane
-
Re: Coupe 16VT vs 20VT
ScuderiaItalia написа:По чуждите сайтове съм чел, че волана на 16VT бил по-тежък (по-удобен) за разлика на 20VT. Спирачките на петака са по-добри. Някои хора казват, че петака имал проблем с 5-тия цилиндър.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ако говорим за вложени средства в тунинг на мотора спрямо изкарани коне, 16вт води определено. Просто самият мотор печели световният рали шампионат още с появяването си, и така само победи до оттеглянето му от участие.Поради тази причина е много правен във всякакви тунинговани варианти, има всичко каквото си пожелае човек.А най-доброто му е, че в сток вид отговаря на някой нужни тунинг специфики, спестяващи някоя и друга хиледарка - екуто му има удобен вариант да се мапва в реално време, за разлика от на 20вт, работи по мап сензор и тпс както специализираните рейсинг мотори, тоест няма дебитомер, с механични повдигачи на клапаните е , което за тунингован мотор е в + Валовете се ядат просто защото вече са на страшно много километри и особено ако са карани с кофти масло или прекалено модерно тип "еко Зелено"Мотора в сток вид си носи 350 коня съвсем нормално само с по-голямо турбо и съпътстващи модове по периферията. За повече трябва ревизия, метална гарнитура, биели, както е всеки друг мотор принципно. На 500 коня се кара без някакви драми, с ковани бутала препоръчително. И повече може.При 5 цил единствената хватка е ако се гонят едни 600 коня и нагоре, че може да се направи по-издръжлив строукър на 2.4, но това са още няколко хил. лв
Коментар
-
Re: Coupe 16VT vs 20VT
ScuderiaItalia написа:Айде сега да разтегнем локумите за плюсовете и минусите на тия две бегачки. Искам да знам разликата в разхода между двата двигателя, ускорението и максималната скорост, въртящия момент, изобщо всичко. По чуждите сайтове съм чел, че волана на 16VT бил по-тежък (по-удобен) за разлика на 20VT. Спирачките на петака са по-добри. Някои хора казват, че петака имал проблем с 5-тия цилиндър. Други пък, че 16VT 380 коня вървяло повече от 20VT 400 коня. Да гледаме сайтове с измислени характеристики няма смисъл, по-добре да коментираме само от личен опит или познат. Всяка информация е добре дошла, след време ще скачам в една от двете бегачки и искам да знам в коя ще е точно. Сгрешен раздел. Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Сток е ясно кое върви повече, при засилване всичко опира до финанси. И 2-та мотора си имат +/-, но за мен лично 16VT-то предлага по-добрия баланс между вложени средства/резултати. Ици ти е написал основните неща за мотора, при 16VT купе конверсията към 4х4 е доста по-безпроблемна и като цяло се намират доста по-лесно части.
Коментар
-
20 V плюсове:- Възможността за строукване до 2,5 - БМВ-тата от 2,5 мотори с искови бутала и стандартни биели при 1 бар правят над 400 коне - при нас има такива 3 броя! Дет са вика кубика си е кубик! На всичко отгоре и разпределителните валове от 2,4 20 V спестяват доста пара за спортни валове при 16 Vт.- 20 V-то е много по-демаражен мотор при еднакви условия - например атмосмерен, с турбо / еднакви турбини, буст и кадърен ремап/ 20 V тръгва от по- ниски обороти, което кефи повече- макар и малко тъпо, ама все пак, звука на изцепен 5 цилиндров мотор е несравним - в сток вариант, при турбо версиите, при 20 V и всмукателния и изпускателния колектор са доста по добри- Тук не съм сигурен, но съм чел през преводачката на чичо гугъл, че пропускливостта на 20 V ВИС главата е по-добра от на 16 VТ- Металната гарнитура при 20 V си се предлага, като стандарт, при 16 V е екзотичен скъпичък ъпгрейдминуси :-по тежък- по трудно се обслужва /мястото в коша особено откъм ангренажа е кът/Баси, не очаквах да се получи това, ама такива са усещанията ми...ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
RASTIL написа:20 V плюсове:- Възможността за строукване до 2,5 - БМВ-тата от 2,5 мотори с искови бутала и стандартни биели при 1 бар правят над 400 коне - при нас има такива 3 броя! Дет са вика кубика си е кубик! На всичко отгоре и разпределителните валове от 2,4 20 V спестяват доста пара за спортни валове при 16 Vт.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар