nsn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голф 4 1,9 тди 150к.с.+ремап,
Collapse
X
-
GTV 01', GTV 99', Spider 98'
ex: 145QV 97'
-
101 и 115 са с малък съединител не помня вече , колко точно е диаметъра.Съответно имаха и разлики в турбините - VA/VB и т.н.Ако ще гониш нисък разход и данък - 101 коня, ако искаш да си по средата - 131к.с.ПД лепи рязко за седалката и бързо свършва Ибизата е кошница на базата на Поло.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
nsn написа:ALH или AFN със стокова турбина и дюзи не може да извади 150кс.За ARL при 200кс. дюзите са изтаванени,така че 190кс. горе-долу са му макса със сток турбо и дюзи.И дали ще се заиграваш с ARL или с ТДИ 101кс(помпа-дюза)-понеже незнам кода на двигателя,крайният резултат ще е еднакъв.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:nsn написа:ALH или AFN със стокова турбина и дюзи не може да извади 150кс.За ARL при 200кс. дюзите са изтаванени,така че 190кс. горе-долу са му макса със сток турбо и дюзи.И дали ще се заиграваш с ARL или с ТДИ 101кс(помпа-дюза)-понеже незнам кода на двигателя,крайният резултат ще е еднакъв.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
nsn написа:Колега под заиграване на един мотор/двигател се има предвид че ще се сменят чарколяци яко,в противен случай се казва чипосах колата.Не знаех че си по-компетентен от Маднесите.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:nsn написа:Колега под заиграване на един мотор/двигател се има предвид че ще се сменят чарколяци яко,в противен случай се казва чипосах колата.Не знаех че си по-компетентен от Маднесите.GTV 01', GTV 99', Spider 98'
ex: 145QV 97'
Коментар
-
v1per написа:И каква е разликата в карантиите?Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Намерих малко по адекватен отговор от друг форум на английски, ако някой се интересува :D all part numbers verified through VW and ive used the year 2002 as a guide( numbers always changing etc), PD 160 same engine parts as 130/150il start with the cylinder head, all the 100,115,130,150 PD engines use the same head, camshaft and valves. Headbolts are different, for the hex bolts on the PD130 and 150 its: N 908 897 01, and for the PD100 and 115 its: N 901 300 01The block and piston set number for the PD130 and 150 are 038 103 101 AB (AH after 2003) and for the PD115 its 038 103 101 J and for the PD100 its 038 103 101 AA. Piston rings are the same on all PD engines 038 198 151oil spray jets for PD130/150 part no. is 028 103 157 B and for the PD115 its 028 103 157 AConrod part numbers are the same for the PD150 and 130 and its 038 198 401B for the set and for the PD115 its 038 198 401 and for the PD100 its 038 198 401 ECrankshaft bearings comes as one part number on the PD115/100 : 026 198 491 and on the PD130/150 : 038 105 561 A (upper) 038 105 591 A (lower)Crankshaft for the PD115/100 part number is 038 105 021 C and PD130/150 its 038 105 021 KConrods bearing shell for PD130/150 part number is 038 105 701 B (lower), 038 105 701 A (upper)conrods bearing shell for PD100/115 part number is 045 105 701 (lower), 045 105 701 A (upper)water pumps are all the same for all the PDsOil pump for the PD 150/130 part number is 038 115 105D and for the PD115/100 its 06A 115 105BInjectors for the PD100 part number is 038 130 073 AJ or 038 130 079 CXInjectors for the PD115 part number is 045 130 073 T or 045 130 079 XInjectors for the PD130/150 part number is 038 130 073 AL or 038 130 079 BXTurbo for PD130 part number is 038 253 016 F, for PD 150 : 038 253 016 G, for PD115 its 038 253 019 C (same as TDI 110 vnt 15) and PD 100 turbo is 038 253 019 N.The only difference i could find between the 130 and 150 was the cheese headbolts, what are those????GTV 01', GTV 99', Spider 98'
ex: 145QV 97'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар