Честита придобивка, колега. Много безаварийни километри ти пожелавам. С тия големи джантоци сигурно е мърда по завоите Дано да имаш пътища по твоя край горе долу.Какви пари го плаща това пунто. Че аз карам мк1 спортинг-а и нещо постоянно съм в депресия че не върви. Преди това карах купе с мотор като твойто пунто и си ми беше екстра. Заглеждам и стилота с 1.8 133 коня мотора ама нещо не виждам читави.
Благодаря ви колеги! Колата е със спортни пружини и с тея джанти залепва доста добре в завоите.. За съжаление пътищата в моя край са под всякаква критика, но като цяло радва количката.. Взех я за 2300 но вече ми стъпи х2 с обслужване, регистрация, озвучаване и тн. Все пак е нов внос и беше доста позанемарена.. didich тея дни ми предстои сваляне и ремонтиране на вариатора и подмяна на изпускателната система и след това може да ги пуснем (често ходя към софия и няма да е проблем) Само се чудя да си сложа ли оригинални гърнета и тръби на 50мм или да я правя с резонатор и спортно гърне на 60ммedit: обявата е моя, но държа да кажа че колата не ми е много належаща за продаване на този етап
На 60мм тръби незнам дали няма да умре, по скоро се допитай до човек, който се занимава с направата на изпускателни системи, имай предвид, че спортната изпускателна система на "supersprint" също е на 50мм, колкото са и оригиналните тръби.Аз съм махнал катализатора и съм го заменил с резонатор, както и на мястото на крайното гърне съм сложил спортно такова, средното гърне е проходно и не прави тапа на цялата изпускателна така, че е безмислено да го махаш и да слагаш резонатор и на негово място.
didich, днес и аз видях тези на supersprint и се отказах от 60мм система.. а идеята ми сега е, понеже и средното и крайното ми гърне са си заминали, е да сложа 40 см резонатор и спортно крайно гърне, но да си останат на 50 мм. Само за катализатора се чудя, че ми се вижда читав..
Коментар