Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

опел астра срещу алфа 145

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    По-бързо стигаш оптималния работен момент може би?

    Коментар


      #17
      Bane написа:
      По-бързо стигаш оптималния работен момент може би?
      Абе не знам за тия оптимални моменти, но моята каляска от 3 до 6.5 - 7 хиляди оборота ускорението е едно и също. На 2ра ги прави 100 точно на влизане в червено. Не виждам логика да е по-добре на 2ра да ускоряваш до 80, вместо до 100. При положение, че мотора дори в максималните обороти си ускорява перфектно, а не да се мъчи и само да ръмжи ?
      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
      Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

      Коментар


        #18
        Каквото и да си говорим физиката няма как да я променим, както казах нека колегата да свали 100кг. от алфата и може да се променят нещата.
        punto HGT

        Коментар


          #19
          късите скорости ти държат колата винаги в по високи обороти,което е добре за ускорението/виж рали колите/а да караш до прекъсвач си е загуба,много по рано си прави макс.мощност
          Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

          Коментар


            #20
            На мен пък винаги ми е било интересно защо мъчите колите до прекъсвач, максимума им е до към 5500-6000след тва няма никой, ама си ги пържите до 7-8к.Аз ЖТД-то го настъпвам до 4000-4200 след това няма никой и само се съкращава ресурса на двигателя.

            Коментар


              #21
              Bane написа:
              На мен пък винаги ми е било интересно защо мъчите колите до прекъсвач, максимума им е до към 5500-6000след тва няма никой, ама си ги пържите до 7-8к.
              При смяна на предавки се губят обороти. Може би целта е запазване на работния диапазон. Защото ако предположим, че с всяка смяна оборотите падат, времето което ще отнеме на двигателя да ги възстанови ще е решаващо за изхода на гонката. Един вид може да се стигне до момент, в който на 3та или 4та предавка ще караш на едни обороти, който няма да ти вършат работа в "състезателен" режим. Надявам се, да е разбираемо това, което писах :D А относно предавателните съотношения на скоростните кутии - при атмосферни двигатели с по-малка мощност (между 60-80 коня от литър) късите кутии "слагат" повече коне на пътя, тъй като загубите са по-малки.20XE е легендарен мотор на Opel. Изписано е страшно много и въпреки, че е конструиран в средата на 80те години, и до ден днешен е конвертируем. Окомплектовката му с f20 кутия (каквато е на повечето астри) е може би перфектен вариант, както за "racing" така и за всекидневна употреба. Пък и разликата в килограмите е найстина голям жокер.
              Nuova Croma - so far...so good
              Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
              Fiat BRAVA JTD - ex love

              Коментар


                #22
                Факт е, че на Италфест-а миналата година дойде една такава Астра на драг-а.Също така мажеше наред всички италианки - говоря за турбинираните. За атмосферките не може и дума да се говори.Накрая взе, че май едно Типо и едно Пунто, естествено турбинирани, успяха да ѝ вземат 1-2 старта.Голямо постижение.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  BO написа:
                  Факт е, че на Италфест-а миналата година дойде една такава Астра на драг-а.Също така мажеше наред всички италианки - говоря за турбинираните. За атмосферките не може и дума да се говори.Накрая взе, че май едно Типо и едно Пунто, естествено турбинирани, успяха да ѝ вземат 1-2 старта.Голямо постижение.
                  Това като какво трябваше точно да го възприемем? Не, че нещо, ама като човек, който не влиза вече особено често във форума, от случайно прочетени твой постове освен арогантно поведение и подигравки друго не виждам..Само да вметна, че 184 коньовото хД го държа до 140 с убито атмосферно купе 139 коня, на 20 години. И кво от това? Да започна ли да се хваля по форумите и да разпитвам где ги тия 400 Nm на баварската "сила"? Или да питам хикса, дето е "най-Ентелегентната" 4х4 система на планетата по-добре ли рови в калта от Субару-то, с простото му 4х4 Искаш ли и в този ред на мисли да дойда с едно още по-убито клио уилямс и да видиш как ще падат като зрели круши 99% от "бегачките" на бмв събора.. и на драг, и на обиколки после даже от калта ще ги дърпам, че обикновено вашата колегиалност е обратнопропорционална на самочувствието ви..А, да. Може да се обзаложим даже, че до момента съм бил и на повече бмв събори от теб Но за щастие не съм в будна кома, като повечето обитатели на форума с перките, за да смятам, че фиат, бмв, еле пък трОпел са връх на автомобилостроенето
                  Fiat Coupe 2.0 16V

                  Коментар


                    #24
                    Тука се говори за Опел и разните му разновидности.Ти избухваш с някакви логики, които са ти в главата.Аз обаче едно не разбрах. Защо вкара Уиламса в калта?
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #25
                      Искам го това купе 140 коньовото, ще намеря 3ка 3.0 184....
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        Iv4o написа:
                        Само да вметна, че 184 коньовото хД го държа до 140 с убито атмосферно купе 139 коня, на 20 години. И кво от това?
                        Това и аз не го вярвам, но за да се получи или на бмв-то са му избегали половината коне или купето трябва да е направено 800кг , само да не кажеш, че на гонката бмв-то е било комби с пълен багажник и автоматик
                        punto HGT

                        Коментар


                          #27
                          330д или хд до 140 можеш да го държиш някъде другаде отпред /сещай се/и не бъркай ХД с ХДРАЙВ,няма нищо общо.
                          Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                          Коментар


                            #28
                            Някой "съфорумец" със 330-ка нафта да има случайно по морето? Да пробваме...да ме подържи малко за отпред Предпочитам такива "осъзнали се" разбирачи като ВО
                            Italfan

                            Коментар


                              #29
                              abart_ написа:
                              Някой "съфорумец" със 330-ка нафта да има случайно по морето? Да пробваме...да ме подържи малко за отпред Предпочитам такива "осъзнали се" разбирачи като ВО
                              А ти предполагам ще си със 139 коньово Купе.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар


                                #30
                                не стойте толкова на слънце по морето,има чадъри,слънчасватеи да ,днес съм в Бургас,мога да те опуша малко.
                                Не е важно какво говорят зад гърба ти,важно е когато се обърнеш всички да мълчат!

                                Коментар

                                Working...
                                X