По скоро разчитам на това- опел - 7,7кг/к.с.- купе - 7,3кг/к.с.физиката май още никой не е успял да я излъже
Прав си до някъде, стига само да бяха пресметнали действителното тегло на Кадет ХЕ а то е 1030кг.и като го разделиш на 150 или 156 зависи дали е ХЕ/XEJ се получава по добро съотношение между тегло мощност от купето.Като вземем предвид това, че опела е с по-прецизна кутия нещата се обръщат в полза на кадетчето
Ми давай да сметаме1030кг/150к.с. = 6,861320кг/195к.с. = 6,76 , в някои от каталозите купето го дават 1280кг, вече и аз се обърках колко е точно.Отделно 0-100км/ч купето го дават с 0,5 секунди по бързо, 0,5 секунди при скорост от 100км/ч каква ще е разликата м/у колите, сигурно поне 1-2 коли за купето ако не и повече.
Навсякъде купето си го пише че е 190к.с. както и да е... на мен впечатленията са ми, че купе 16вт в сток вариант не е нищо особено поне от гонките които съм гледал и с колите които се е сравнявало.Имаше едно варненско даже калибра хе с поър кап, инжектори, регулатор, чип и филтър (стейдж 1 дет се вика) му даваше много зор.
И аз мислех, че е 190к.с. ама то било 144KW, демек ~ 196к.с. за справка табличката http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_Coup%C3%A9При положение, че караме в БГ скрапа на цяла европа нормално да видиш аномалии, на по предни страници в тази тема можеш да прочетеш, че съм се пускал с такъв кадет 150к.с. и с пунтото го биех, след около месец явно го бяха поосвежили и почна той да ме дърпа, но никога не съм си повярвал, че ще бия 2л мотор, 150к.с., с близо 200 нютона
Купето е с хибридно турбо , а скоро и с турбо за 500+ нещо не съм в каталога Не можете да ми сметнете конете в този сайт, само можете да сметнете ръждата на кадета
Купето е с хибридно турбо , а скоро и с турбо за 500+ нещо не съм в каталога Не можете да ми сметнете конете в този сайт, само можете да сметнете ръждата на кадета
И бърн аута може да сметнем с тва предно и 500те коня :D
И колко хора имат възможността да имат такава кола ? Твоето мнение е 1:1 като на 1 вече бивш приятел. Споделям му, че с Реното ме е дръпнала някаква Вектра Б 2.0 101 коня, а той вика: "Къде сте тръгнали с тия гробници да се гоните ? Това не са коли за гонки!" Ама работата е там, че карам гробница на 8 години, а той си кара колелото. Та, колега, твоята работа същата. Кажи ми колко души могат да си позволят такава кола. Значи щом не можем да караме такива коли, нашите не стават за нищо. Не можем да си правим кеф с тях. Ти като идеш в магазина и си купиш салам от 5 лв килото, а някой друг си купи луканка от 20 лв, какво правим ? Ти не ставаш, щото не може да си купиш луканка от 20 ли ? Всеки според възможностите си се простира. Важното е на теб да ти доставя удоволствие. А друг е вече въпроса, че повечето хора си купуват 15-20 годишни морги, които са издухани от каране и започват да се хвалят наляво и надясно, че били големи бегачки, много икономични били и изобщо най-добрите на света. Може би нещо като на Валката Голфа.[/u]
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
Така, първо не си купувам салам от 5 лв. килото, а и луканка от 20лв., щото и двете не знаеш от какво са направени, но дори и да си купя салам от 5 лв. няма да се хваля колко е добър. Не казвам, че хората не могат да си правят кефа, да ама на писта - що не се съберете и не направите една таква, а не на 202-ра или по шосетата?
Така, първо не си купувам салам от 5 лв. килото, а и луканка от 20лв., щото и двете не знаеш от какво са направени, но дори и да си купя салам от 5 лв. няма да се хваля колко е добър. Не казвам, че хората не могат да си правят кефа, да ама на писта - що не се съберете и не направите една таква, а не на 202-ра или по шосетата?
Ние какво правим и къде се гоним, не мисля, че е от значение, след като няма инциденти. Мисля, че по-голям проблем са наглите цигани по пътищата, които нямат книжки или са с купени книжки, щото нямат и 5 клас. От Павликени съм и почти всеки ден се случва някой селтак да ме засече и да ми отнеме предимството. На Фиата на дясната врата имах 3 бои освен моята. Новата ми кола преди месец някой я ожули на паркинга на Пени. Оня ден както ядем с 1 колега в 1 закусвалня и видяхме как му се разтресе колата. Излизаме и кво да видим ? 1 пич се мъчи да спре и с неговата предна част удря на колегата задницата и като видя, че излизаме и избяга ? Това не мислиш ли, че е по-голям проблем, отколкото гонките ни ?
Renault Modus 1.2 16v 2006
Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX
Така, първо не си купувам салам от 5 лв. килото, а и луканка от 20лв., щото и двете не знаеш от какво са направени, но дори и да си купя салам от 5 лв. няма да се хваля колко е добър. Не казвам, че хората не могат да си правят кефа, да ама на писта - що не се съберете и не направите една таква, а не на 202-ра или по шосетата?
Колега, защо не спреш да цапаш темата на Дидич.Като не ти харесва рездела, ми прескачай го най- добре, супер ще е за всички Защо не си отвориш една тема в раздел общи например и там да си разискваш въпросния за теб проблем?
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
По скоро разчитам на това- опел - 7,7кг/к.с.- купе - 7,3кг/к.с.физиката май още никой не е успял да я излъже
Прав си до някъде, стига само да бяха пресметнали действителното тегло на Кадет ХЕ а то е 1030кг.и като го разделиш на 150 или 156 зависи дали е ХЕ/XEJ се получава по добро съотношение между тегло мощност от купето.Като вземем предвид това, че опела е с по-прецизна кутия нещата се обръщат в полза на кадетчето
Да не забравяме, че Кадета е с атмосверен мотор, което е много добро постижение. Не забравяйте и Кадет Super Boss, който серийно е 125КW(170к.с), друг е въпроса колко такива са останали, но за мен това е един истински бегач.
Коментар