Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

E46 318 Ci, Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прибирам се преди малко от работа, карам колега си към тях, че ме замоли, а вън не е приятно. На едно сфетофарче спира до мен вляво машината Браво 100_16.Викам си еба, тея еноишестички дето вдигат 130 на втора. Доживях и аз да застана до едно такова със семейното комби. Поглеждам наляво вътре две гъзенца се превъзбуждат, подават газ и карат Бравото да ручи. Добре, ще ви удисам на акъла. Вие сте двама и ние сме двама. Светна зелено и малкия тръгна на юруш, е как да му остана длъжен, дадох ѝ нафтата на кошницата ама тя седи на място, на ти втора, еле тръгна, че даже го и задминахме, трета вече бях 2-3 коли пред него и трябваше да спирам на следващия светофар. Та сега седи някъде в тъмното една еноишестичка и тъчно плаче.
    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

    Коментар


      tyson написа:
      Прибирам се преди малко от работа, карам колега си към тях, че ме замоли, а вън не е приятно. На едно сфетофарче спира до мен вляво машината Браво 100_16.Викам си еба, тея еноишестички дето вдигат 130 на втора. Доживях и аз да застана до едно такова със семейното комби. Поглеждам наляво вътре две гъзенца се превъзбуждат, подават газ и карат Бравото да ручи. Добре, ще ви удисам на акъла. Вие сте двама и ние сме двама. Светна зелено и малкия тръгна на юруш, е как да му остана длъжен, дадох ѝ нафтата на кошницата ама тя седи на място, на ти втора, еле тръгна, че даже го и задминахме, трета вече бях 2-3 коли пред него и трябваше да спирам на следващия светофар. Та сега седи някъде в тъмното една еноишестичка и тъчно плаче.
      Братле, поста ти предполагам си го писал за тази тема http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=114040 :D Аз също като теб, щях да се "гоня" с едно такова Браво, отзад пишеше Bravo GT, отзад беше с огромен "кюнец" на аспуха, като му подаваше газ, чак в моята кола се усещаха вибрации, чудно ми беше как стои вътре на този шум, хубав звук вадеше, но много силен, може би е било с права генерация, но момчето си тръгна нормално и аз настъпих, явно не му беше до гонка Трябва да махна надписа на задния капак, че като видат GTI и мислят, че съм с 1.8Т Либрата ти е доста по-мощна, много ясно че ще го отнесеш, двигатела ти е почти двойно по-голям.
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...
        Renault Modus 1.2 16v 2006
        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

        Коментар


          uBaHoBB написа:
          Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...
          Предимството на Браво-то е теглото, мотора е пъргав, скоростите са дълги. При дизела с този къс обортомер докато си на първа, веднага след това включваш втора, трета, при дизела сменяш предавки като луд на гонка на 400 метра. Не че е толкова бавен. Аз имам наблюдение над Алфа 156 2.4 JTD и си върви стабилно(точно за комби говорим), на дизела силата му е в летящия старт.
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            Аз не твърдя, че Браво 1.6 има шанс срещу Либрата на колегата. Твърдя, че Либрите не са сила, щото са тежки коли. Имам наблюдение единствено над 2.0 мотора, но не вярвам и другите да са много по-динамични в сток състояние.
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              Valiosport написа:
              uBaHoBB написа:
              Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...
              Предимството на Браво-то е теглото, мотора е пъргав, скоростите са дълги. При дизела с този къс обортомер докато си на първа, веднага след това включваш втора, трета, при дизела сменяш предавки като луд на гонка на 400 метра. Не че е толкова бавен. Аз имам наблюдение над Алфа 156 2.4 JTD и си върви стабилно(точно за комби говорим), на дизела силата му е в летящия старт.
              На дизела силата е в старта,после умира много жестоко.Какви летящи те гонят не ми е ясно-явно въобще не си ходил по гонки(поне се поинтересувай малко,пък тогава пиши бисери).
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                Либрата ми е точно 1470кг празна. Мерене нееднократно на кантар, който лично аз минавах на ежегодните сертификационни прегледи.И да, сток съм в момента.
                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                Коментар


                  Правил съм старт с 2,4 JTD, но в алфа 156, 136к.с. - пада от пунтото, исках да се пусна и с чипната такава да видя с колко ще ме отнесе, ама на колегата му свърши нафтата Предполагам либрата е по тежка от алфата.
                  punto HGT

                  Коментар


                    nsn написа:
                    Valiosport написа:
                    uBaHoBB написа:
                    Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...
                    Предимството на Браво-то е теглото, мотора е пъргав, скоростите са дълги. При дизела с този къс обортомер докато си на първа, веднага след това включваш втора, трета, при дизела сменяш предавки като луд на гонка на 400 метра. Не че е толкова бавен. Аз имам наблюдение над Алфа 156 2.4 JTD и си върви стабилно(точно за комби говорим), на дизела силата му е в летящия старт.
                    На дизела силата е в старта,после умира много жестоко.Какви летящи те гонят не ми е ясно-явно въобще не си ходил по гонки(поне се поинтересувай малко,пък тогава пиши бисери).
                    На твоя дизел силата наистина му е само в старта... :D Малко повече съм ходил на гонки и съм се гонил от ТЕБ, за да ми казваш какво да правя!Доколкото си спомням ти си компетентен по всичко, преди ми спореше че ми били вдигани оборотите над 1000 на празен ход.Не ми се спори да ти обяснявам, ама айде ще ти кажа, щото рацинга ти е много далечен. При дизела, това, че ще дръпнеш първите 5 метра не те спасява, това се получава заради по-големия въртящ момент и ако си със 6 степенна трансмисия(в случая като мен), докато удариш втора и този до теб те е подминал вече на първа скорост. неговата втора свършва където свършва моята трета и вече съм на 4-та. И така на едно бягане на 400 метра съм изредил скоростите до 5-та. Излишно е да ти казвам, че при напомпен дизел е много важен съединитела, 95% от случаите втора скорост "не влиза". Да не говорим какво "блъскане" се получава в кутията. Именно за това не искам да се гоня, почти всички които познавам и ходят на гонки, имат по една кола за ежедневно каране и една такава която ползват само за гонки. На дизела най-голямата е сила е да го закрепиш на втора примерно с 2000 оборота, както е развъртяла турбината, подавате сигнал с клаксон и само стъпваш, вече трябва да знаеш, кога конкретния дизел "спира" да върви и да минеш на по-голяма предавка, иначе почва да тъпче на едно място.
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      tyson написа:
                      Либрата ми е точно 1470кг празна. Мерене нееднократно на кантар, който лично аз минавах на ежегодните сертификационни прегледи.И да, сток съм в момента.
                      Колега, твоята 115 коня ли е ? И защо е почти тон и половина ?
                      Renault Modus 1.2 16v 2006
                      Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                      Коментар


                        Valiosport написа:
                        Излишно е да ти казвам, че при напомпен дизел е много важен съединитела, 95% от случаите втора скорост "не влиза". Да не говорим какво "блъскане" се получава в кутията. .
                        Ми просто си оправи колата и се научи да караш. Дори и при дръпки.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          Нямам думи направо... Модератори има ли тук ?
                          Прикачени файлове
                          '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                          '97 Coupe 16VT 262WHP+

                          Коментар


                            S.W.A.T. написа:
                            Нямам думи направо... Модератори има ли тук ?
                            Има. Търсиш ли ги? :D 1.3. Потребителите не би трябвало да се държат като "модератори в сянка".

                            Коментар


                              Ничии функции не съм иззел, просто питам Имам предложение фиат форума да атакува VW зоната с това, че не им вървят ТДИ-тата/не че е лъжа/ да проверим дали се толерира това в техния форум
                              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                              '97 Coupe 16VT 262WHP+

                              Коментар


                                S.W.A.T. написа:
                                Ничии функции не съм иззел, просто питам
                                Има, има - просто казвам. :D

                                Коментар

                                Working...
                                X