Прибирам се преди малко от работа, карам колега си към тях, че ме замоли, а вън не е приятно. На едно сфетофарче спира до мен вляво машината Браво 100_16.Викам си еба, тея еноишестички дето вдигат 130 на втора. Доживях и аз да застана до едно такова със семейното комби. Поглеждам наляво вътре две гъзенца се превъзбуждат, подават газ и карат Бравото да ручи. Добре, ще ви удисам на акъла. Вие сте двама и ние сме двама. Светна зелено и малкия тръгна на юруш, е как да му остана длъжен, дадох ѝ нафтата на кошницата ама тя седи на място, на ти втора, еле тръгна, че даже го и задминахме, трета вече бях 2-3 коли пред него и трябваше да спирам на следващия светофар. Та сега седи някъде в тъмното една еноишестичка и тъчно плаче.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
E46 318 Ci, Пунто
Collapse
X
-
tyson написа:Прибирам се преди малко от работа, карам колега си към тях, че ме замоли, а вън не е приятно. На едно сфетофарче спира до мен вляво машината Браво 100_16.Викам си еба, тея еноишестички дето вдигат 130 на втора. Доживях и аз да застана до едно такова със семейното комби. Поглеждам наляво вътре две гъзенца се превъзбуждат, подават газ и карат Бравото да ручи. Добре, ще ви удисам на акъла. Вие сте двама и ние сме двама. Светна зелено и малкия тръгна на юруш, е как да му остана длъжен, дадох ѝ нафтата на кошницата ама тя седи на място, на ти втора, еле тръгна, че даже го и задминахме, трета вече бях 2-3 коли пред него и трябваше да спирам на следващия светофар. Та сега седи някъде в тъмното една еноишестичка и тъчно плаче.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...
Коментар
-
uBaHoBB написа:Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:uBaHoBB написа:Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Либрата ми е точно 1470кг празна. Мерене нееднократно на кантар, който лично аз минавах на ежегодните сертификационни прегледи.И да, сток съм в момента."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
nsn написа:Valiosport написа:uBaHoBB написа:Lybra пък изобщо не са някаква сила с тегло от 1300+ кг. Това са коли за комфортно, меко и приятно возене. Имал съм поглед над 2.0 мотора и смея да твърдя, че беше доста спряла за конете си, а разхода беше доста висок. Сега на колегата Либрата, която е отнесла толкова лошо 1.6, сигурно е друга работа, но стоковите Либри никак не са сила...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Излишно е да ти казвам, че при напомпен дизел е много важен съединитела, 95% от случаите втора скорост "не влиза". Да не говорим какво "блъскане" се получава в кутията. .A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар