Имам двойка 1.6 ТД(предкамерен), така хубаво ще те опуша, че няма да видиш пътя накъде да караш Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Да не говорим, че е поне с 15 години по стар от твоята Крома.
Valiosport написа:
pplk написа:
Аре! :D Само да не е бърз като оня от клипа.
Малко е неуместно да се сравнява два пъти по-голям мотор ама айде... Качи някое клипче до 100км/ч да ти кажа дали си по бърз.
Да не те хвана шубето, ам? Need for speed , ала бала :D
Valiosport написа:
Не мога да разбера, защо си избиваш комплексите във форума, какво ти пречи колата ??И най-бързото ТДИ на голф 5 е 2.0 ТДИ (170) и времето му от 0 до 100 е 8,2 секунди
Кви комплекси след горното ти изказване? :D :D :D БТВ И 170 коньовия нама шанс, ако не вярваш, ще те пусна под капака
pplk, https://www.youtube.com/watch?v=es2xXzTNl-sНИдей, чи много вървят, особенно неговото Голф Уилямс Турбо Вальо, нз защо говориш така ама не Крома, а Пунто Ево 1,4 16в Турбо Мултиеър, ще ти скъса трътката
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Имаш почти секунда разлика при близо 350кг.в + на Кромата. Кви стартове те гонят, нямам идея.А и тука си говорим за "най-бързите коли", не кво доказват разликата в конете.
Не мога да разбера каква е разликата дали прави 100 за 8 или 10 секунди. Щом не е за по-малко от 5сек. ебем ти и шлепа. Предполагам повечето хора от форума, включително и мен, никога не са карали Nissan GT-R или Ferrari 458 Italia Spider. В случая не виждам смисъла къде е? Те това нашите коли ли са? Повечето ги виждам като тон, до тон и половина скрап :D С нашите таратайки може да сравняваме само разхода на гориво. Важни са не толкова конете под капака, а магарето зад волана! :D Поздрави!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Не мога да разбера каква е разликата дали прави 100 за 8 или 10 секунди. Щом не е за по-малко от 5сек. ебем ти и шлепа. Предполагам повечето хора от форума, включително и мен, никога не са карали Nissan GT-R или Ferrari 458 Italia Spider. В случая не виждам смисъла къде е? Те това нашите коли ли са? Повечето ги виждам като тон, до тон и половина скрап :D С нашите таратайки може да сравняваме само разхода на гориво. Важни са не толкова конете под капака, а магарето зад волана! :D Поздрави!
:D Колега теб пък какви Ферарита, какви Нисани те гонят. Това е Фиат Форум България! Тук пишем трезвени хора, повечето.15 секундна кола на 400м, не е нещо много бързо, но повярвай ми, за ежедневна кола не ти трябва повече А разликата между 8 и 10 секунди е много голяма, особено ако си в 8-секундния автомобил и хвърляш око в задното огледало :D
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Не мога да разбера каква е разликата дали прави 100 за 8 или 10 секунди. Щом не е за по-малко от 5сек. ебем ти и шлепа. Предполагам повечето хора от форума, включително и мен, никога не са карали Nissan GT-R или Ferrari 458 Italia Spider. В случая не виждам смисъла къде е? Те това нашите коли ли са? Повечето ги виждам като тон, до тон и половина скрап :D С нашите таратайки може да сравняваме само разхода на гориво. Важни са не толкова конете под капака, а магарето зад волана! :D Поздрави!
:D Колега теб пък какви Ферарита, какви Нисани те гонят. Това е Фиат Форум България! Тук пишем трезвени хора, повечето.15 секундна кола на 400м, не е нещо много бързо, но повярвай ми, за ежедневна кола не ти трябва повече А разликата между 8 и 10 секунди е много голяма, особено ако си в 8-секундния автомобил и хвърляш око в задното огледало :D
За тунинга си трябва пара приятел. Я ми кажи честно колко ти е струвало да направиш бравока си бегачка? Нали се сещаш, че не са много хората в БГ които могат да си го позволят. За евридейка може и да не ти трябва повече, но когато караш с 180 по магистралата и VW Phaeton те издуха като спрял осъзнаваш, че ти трябва много повече. Извода е, че за да караш истинска бегачка си трябва пара. И на мен ми е кеф да се заигравам по пътищата с колегите, но 1.6-то няма нищо общо с бегачка. Нека аз съм с 10те секунди в огледалото ти, колата ми е по-слаба и по-евтина от твоята. На теория няма как да съм по-бърз, камо ли на практика.Дано си разбрал какво имам предвид. Без лоши чувства. Поздрави!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
За тунинга си трябва пара приятел. Я ми кажи честно колко ти е струвало да направиш бравока си бегачка? Нали се сещаш, че не са много хората в БГ които могат да си го позволят. За евридейка може и да не ти трябва повече, но когато караш с 180 по магистралата и VW Phaeton те издуха като спрял осъзнаваш, че ти трябва много повече. Извода е, че за да караш истинска бегачка си трябва пара. И на мен ми е кеф да се заигравам по пътищата с колегите, но 1.6-то няма нищо общо с бегачка. Нека аз съм с 10те секунди в огледалото ти, колата ми е по-слаба и по-евтина от твоята. На теория няма как да съм по-бърз, камо ли на практика.Дано си разбрал какво имам предвид. Без лоши чувства. Поздрави!
Честно ще ти кажа за тунинга. За моята кола за тунинг не съм дал повече от 1000лв! Не бих казал, че е бегачка, но ме радва достатъчно, че да не я продам 8-ма година вече.Много, ама много четене, много вложено време, както пред компютъра, така и по самата кола, много нерви и известна сума пари.Не са много сериините автомобили от ниския клас, с които можеш да поддържаш безопасно 200, не че не могат, а не е безопасно! Това е много сериозна скорост, пътищата ни също не я позволяват много много.Затова и не бих застанал до някой Фаетон на магистралата да си меря Топ спийда с него, защото карам Фиат Браво, знам си мястото и какво може колата, млад съм и ми се живее. Ако иска, нищо против не бих имал, да го пробвам от място Това че тежи 2 тона и може да лети по магистралата с 200+ без да се клатушка наляво надясно, не го прави супер бърз на ускорение примерно.Повечето хора си мерят колите на старт от място не случайно, много по- безопасно е, малко по- технично, по- забавно и много по- зрелищно от това да мериш коя кола вдига повече.Нещо, което е много по- неприложимо, сравнено с ускорението от място.Важното е колата ти да те кефи, като се качиш в нея и да се усмихнеш, а тоя с Фаетона да си кара и с 300 по магистралата като го кефи, само да не утрепе някои друг. Дидич, оспамихме темата, извинявай за което, но като се постопли времето, повече клипове и по- малко спам :D
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Имаш почти секунда разлика при близо 350кг.в + на Кромата. Кви стартове те гонят, нямам идея.А и тука си говорим за "най-бързите коли", не кво доказват разликата в конете.
Казваш, че с твоята Крома си направил смешен Голф 5. Аз ти казвам, че със смешния Голф ти взимам старта и язък, че имаш 200к.сП.С карал съм GT-RП.С2 когато започнаха да се дърпат на Рожен като се появихме с Ford Sierra RS Cosworth и всичко се разбяга, ето ви напълно стоков автомобил Както е направен и нищо не му е преправяно, сиерата беше на един бивш състезател
Няма за какво да се извинявате, нали си говорим за коли Като стана дума за GT-R, тия дни попаднах на една много интересна модификация - GTI-R, забележете "заводска" на един много интересен нисан, а именно Nissan Pulsar GTI-R, оборудван с мотор SR20DET, 230к.с. с турбина T28 и най интересното, въжката излиза с постоянно 4WD 0-100км/ч за около 5 сек пълен сток 13 секундна заводска кола .... това не ти трябва изобщо да го пипаш , джапанките правят ненормални мотори , в тунинг форума един колега се похвали, че се е сдобил с такова и при това пипано, други бройки незнам дали изобщо има в БГ, тая кола си е екзотика от където и да я погледнеш.
Няма за какво да се извинявате, нали си говорим за коли Като стана дума за GT-R, тия дни попаднах на една много интересна модификация - GTI-R, забележете "заводска" на един много интересен нисан, а именно Nissan Pulsar GTI-R, оборудван с мотор SR20DET, 230к.с. с турбина T28 и най интересното, въжката излиза с постоянно 4WD 0-100км/ч за около 5 сек пълен сток 13 секундна заводска кола .... това не ти трябва изобщо да го пипаш , джапанките правят ненормални мотори , в тунинг форума един колега се похвали, че се е сдобил с такова и при това пипано, други бройки незнам дали изобщо има в БГ, тая кола си е екзотика от където и да я погледнеш.
За Евро пазара, този Нисан е известен като Sunny :D Само дето евроверсиите на Sunny нямат GTI-R модификацията ;(
Nuova Croma - so far...so good
Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
Fiat BRAVA JTD - ex love
Няма за какво да се извинявате, нали си говорим за коли Като стана дума за GT-R, тия дни попаднах на една много интересна модификация - GTI-R, забележете "заводска" на един много интересен нисан, а именно Nissan Pulsar GTI-R, оборудван с мотор SR20DET, 230к.с. с турбина T28 и най интересното, въжката излиза с постоянно 4WD 0-100км/ч за около 5 сек пълен сток 13 секундна заводска кола .... това не ти трябва изобщо да го пипаш , джапанките правят ненормални мотори , в тунинг форума един колега се похвали, че се е сдобил с такова и при това пипано, други бройки незнам дали изобщо има в БГ, тая кола си е екзотика от където и да я погледнеш.
За Евро пазара, този Нисан е известен като Sunny :D Само дето евроверсиите на Sunny нямат GTI-R модификацията ;(
Точно така за Европа модификацията е Sunny и я има модификацията GTI-R, но е 220к.с. и има дребни разлики спрямо Pulsar, ето инфо http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Pulsar#GTI-R последните редове от секцията GTI-R
Коментар