Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

E46 318 Ci, Пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Valiosport написа:
    ..., и на моя му фучи яко турбината, дори с оригиналното гърне, което е по-голямо от резервоара, след махане на катализатора и задното(понеже TDI-то няма средно), все едно съм с тръба в момента, турбото се чува от 50 метра като разтоварва и като сложих гърне от тези кръглите с Ф100 накрайник спря да се чува как разтоварва, но на празен ход много хубаво бучи. Сабалям като е студена и я запаля бучи кат Зил
    Valiosport написа:
    И още нещо, колата ми няма нищо доработвано по нея, дори чип няма, намери ми дизел с 1.9 двигател без да е преправяно нищо по него който ще ускори за 8,6 и тогава може да кажеш че колата е мъртвец Wink ...
    Valiosport написа:
    А чип и да има няма да ти каже много ясно, че има, аз като ме пита някой, колко коня е(любимия ми въпрос), казвам че е 110 ...
    Мммдамм...
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      Kay_ написа:
      Ей го твое мнение от друга тема:Окачи на твоята кола 255 гуми отпреде и да са с 30мм. по-голям диаметър и после откачи буксата на дебитомера и да видим колко ще върви, колата ми няма чипове с оригиналния софтуер е... GSI 16 клапана не може да ми избяга, плътно до него вървя, бие ме с малко, като се има предвид че ускорява малко по бързо от моята кола, може да се каже че колата ми добре набира Smile И още нещо, колата ми няма нищо доработвано по нея, дори чип няма, намери ми дизел с 1.9 двигател без да е преправяно нищо по него който ще ускори за 8,6 и тогава може да кажеш че колата е мъртвец Wink А ето как ускорява след чипосване на такава машинка и разхода си е все така приятен http://www.youtube.com/watch?v=OPokMwARf1U След чипосване колата става 185к.с и 400NM, но има замерени коли които стават над 190к.с Wink И последно за колко ускоряваш за 8,6 (както си писал в старата тема) за 12 или за 10,6. Моята ускорява от 0-170 за 1минута и 10 секунди. за 80коня толкова. Мен ме дразни как се напъваш и навсякъде го слагаш тоя Голф като сила невиждана. Иначе нищо лично към теб нямам Няма да се караме и да цапаме темата
      Какво теб те дразни, не ме вълнува, колегата с Пунтото, беше писал, че е правил гонка с такава кола и аз се намесих, защото имам такава, рядко влизам във форума, няма да тръгна да говоря за нещо, ако някой не е споменал или не е вдигнал въпроса.И сега вземи прочети отново какво съм писал, за да не го пиша пак, кое ускорява за 10,6...За коя от трите коли ме питаш за колко ускорява, защото имам три коли Ще те помоля да не пишеш нищо против мен в тази тема, има Л.С. там може да напишеш какво искаш и ще се разберем.
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        Не се впрягайте толкова, колеги Колегата Вальо си е такъв. Смята, че неговата кола е най-добрата на света. Преди имаше Типо и то беше номер 1. Не признаваше нищо друго. После взе ARL-a и той стана номер 1, а Типото стана най-кривата кола на света. Всяка вечер в скайп ми развиваше теории как неговите коли са най-добрите и накрая извода беше, че моята не става за нищо. После го блокирах и си реших проблема. Бях му предложил преди да го блокирам да премери сили Голфа с една очиларка 270 CDI 170 коня или с 1 CLK compressor от дъртите. Даже до Ловеч ходих с очиларката и му писах, но той каза, че е на работа и няма да стане да се видим. Иначе доста се палеше за гонка.
        Renault Modus 1.2 16v 2006
        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

        Коментар


          uBaHoBB написа:
          Не се впрягайте толкова, колеги Колегата Вальо си е такъв. Смята, че неговата кола е най-добрата на света. Преди имаше Типо и то беше номер 1. Не признаваше нищо друго. После взе ARL-a и той стана номер 1, а Типото стана най-кривата кола на света. Всяка вечер в скайп ми развиваше теории как неговите коли са най-добрите и накрая извода беше, че моята не става за нищо. После го блокирах и си реших проблема. Бях му предложил преди да го блокирам да премери сили Голфа с една очиларка 270 CDI 170 коня или с 1 CLK compressor от дъртите. Даже до Ловеч ходих с очиларката и му писах, но той каза, че е на работа и няма да стане да се видим. Иначе доста се палеше за гонка.
          Чудя се дали поне малко не те е срам да лъжеш така из форумите??Първо ти никога не си имал такъв Мерцедес, камоли да се гониш... И второ, доколкото си спомням идва да гледаш една алфа 147 на един познат и идва с твоето Браво... И трето ти ми нямаш номера на телефона, чудно ми е къде си ми звъннал...? Има хора, които ходят на работа и не могат да излизат когато си поискат...Не мисля, че някой тук от форума го интересува, какъв разговор сме провели с тебе и за какво сме се скарали Като се стопли времето, заповядайте, пиши поне една седмица предварително, да уговорим един ден, ще се повозим, поне ще си видим колите и ще пием по някоя бира
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            Valiosport написа:
            uBaHoBB написа:
            Не се впрягайте толкова, колеги Колегата Вальо си е такъв. Смята, че неговата кола е най-добрата на света. Преди имаше Типо и то беше номер 1. Не признаваше нищо друго. После взе ARL-a и той стана номер 1, а Типото стана най-кривата кола на света. Всяка вечер в скайп ми развиваше теории как неговите коли са най-добрите и накрая извода беше, че моята не става за нищо. После го блокирах и си реших проблема. Бях му предложил преди да го блокирам да премери сили Голфа с една очиларка 270 CDI 170 коня или с 1 CLK compressor от дъртите. Даже до Ловеч ходих с очиларката и му писах, но той каза, че е на работа и няма да стане да се видим. Иначе доста се палеше за гонка.
            Чудя се дали поне малко не те е срам да лъжеш така из форумите??Първо ти никога не си имал такъв Мерцедес, камоли да се гониш... И второ, доколкото си спомням идва да гледаш една алфа 147 на един познат и идва с твоето Браво... И трето ти ми нямаш номера на телефона, чудно ми е къде си ми звъннал...? Има хора, които ходят на работа и не могат да излизат когато си поискат...Не мисля, че някой тук от форума го интересува, какъв разговор сме провели с тебе и за какво сме се скарали Като се стопли времето, заповядайте, пиши поне една седмица предварително, да уговорим един ден, ще се повозим, поне ще си видим колите и ще пием по някоя бира
            1. Не казвам, че Мергелите са мои. Никога не съм го твърдял. Недей си измисля.2. Не идвах да гледам Алфата, а Ники идва до Павликени да ми я показва. Аз идвах на Ловеч по друга работа с човека с очиларката.3. Не съм казал, че съм ти звънял, а че съм ти писал 2-3 дни по-рано по скайп. Номерът ти наистина го нямам.
            Renault Modus 1.2 16v 2006
            Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

            Коментар


              Valiosport написа:
              Kay_ написа:
              Ей го твое мнение от друга тема:Окачи на твоята кола 255 гуми отпреде и да са с 30мм. по-голям диаметър и после откачи буксата на дебитомера и да видим колко ще върви, колата ми няма чипове с оригиналния софтуер е... GSI 16 клапана не може да ми избяга, плътно до него вървя, бие ме с малко, като се има предвид че ускорява малко по бързо от моята кола, може да се каже че колата ми добре набира Smile И още нещо, колата ми няма нищо доработвано по нея, дори чип няма, намери ми дизел с 1.9 двигател без да е преправяно нищо по него който ще ускори за 8,6 и тогава може да кажеш че колата е мъртвец Wink А ето как ускорява след чипосване на такава машинка и разхода си е все така приятен http://www.youtube.com/watch?v=OPokMwARf1U След чипосване колата става 185к.с и 400NM, но има замерени коли които стават над 190к.с Wink И последно за колко ускоряваш за 8,6 (както си писал в старата тема) за 12 или за 10,6. Моята ускорява от 0-170 за 1минута и 10 секунди. за 80коня толкова. Мен ме дразни как се напъваш и навсякъде го слагаш тоя Голф като сила невиждана. Иначе нищо лично към теб нямам Няма да се караме и да цапаме темата
              Какво теб те дразни, не ме вълнува, колегата с Пунтото, беше писал, че е правил гонка с такава кола и аз се намесих, защото имам такава, рядко влизам във форума, няма да тръгна да говоря за нещо, ако някой не е споменал или не е вдигнал въпроса.И сега вземи прочети отново какво съм писал, за да не го пиша пак, кое ускорява за 10,6...За коя от трите коли ме питаш за колко ускорява, защото имам три коли Ще те помоля да не пишеш нищо против мен в тази тема, има Л.С. там може да напишеш какво искаш и ще се разберем.
              Ами дразни ме я. Като виждам, че лъжеш и се петлаеш в лъжите си. Написа три различни времена за една и съща кола, не се прави на ударен. Първо била с чип, после без чип. Но за едно си прав, няма смисъл да пиша за теб повече, нито в темите, нито пък на ЛС. Поста на БО е категоричен за всичко. Успех колега.
              ФИАТ- Пътят е само формалност
              ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
              -----------------------------------------------------
              FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)

              Коментар


                Valiosport написа:
                А чип и да има няма да ти каже много ясно, че има, аз като ме пита някой, колко коня е(любимия ми въпрос), казвам че е 110 ...
                Аз на такива им викам Мишоци :D
                FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                Коментар


                  mitaka_neikov написа:
                  Valiosport написа:
                  А чип и да има няма да ти каже много ясно, че има, аз като ме пита някой, колко коня е(любимия ми въпрос), казвам че е 110 ...
                  Аз на такива им викам Мишоци :D
                  Значи аз съм най големия мишок тука Митак и тоя мишок ще те размаже като те срешне на шосето, ще гледаш е така
                  Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                  Коментар


                    vensai написа:
                    Значи аз съм най големия мишок тука Митак и тоя мишок ще те размаже като те срешне на шосето, ще гледаш е така
                    Чувал съм го и друг път това, Дежаву получих някакво Good luck!
                    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                    Коментар


                      mitaka_neikov написа:
                      vensai написа:
                      Значи аз съм най големия мишок тука Митак и тоя мишок ще те размаже като те срешне на шосето, ще гледаш е така
                      Чувал съм го и друг път това, Дежаву получих някакво Good luck!
                      Абе Митак голяма беля ще си навлечеш да знаеш даже не виждам смисъл да се пускам с тебе щото си много слаб.Искам да се пусна с голфчето 110 коня да го видя дали върви. Ако не успее да бие 105-конювото ми бравосче въопще да не пише повече, че става смешен
                      Alfa Romeo 147 2004 mJetd

                      Коментар


                        vensai написа:
                        mitaka_neikov написа:
                        vensai написа:
                        Значи аз съм най големия мишок тука Митак и тоя мишок ще те размаже като те срешне на шосето, ще гледаш е така
                        Чувал съм го и друг път това, Дежаву получих някакво Good luck!
                        Абе Митак голяма беля ще си навлечеш да знаеш даже не виждам смисъл да се пускам с тебе щото си много слаб.Искам да се пусна с голфчето 110 коня да го видя дали върви. Ако не успее да бие 105-конювото ми бравосче въопще да не пише повече, че става смешен
                        Колега, ти сток JTD Ли си ? АЗ с моето Браво 1.6 съм се пускал 1 път с Голф 4 - 5 врати хечбек 110 коня. Гарантирам, че е в перфектно състояние Голфа. Бих го с 1 калник до 120. Нямаше място за повече. ЯСно ми е, че по-нагоре ще ме размаже. Ама защо мислиш, че са голяма сила 110-ките. Не знам твоето Браво колко тежи, но тия Голфове не са леки.
                        Renault Modus 1.2 16v 2006
                        Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                        Коментар


                          Край, влезе в играта 1.6 и всичко приключи

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            Край, влезе в играта 1.6 и всичко приключи
                            Това е истината.Самолет и половина.Снощи едно лапе се напъва на два пъти.Спира до мен на светофара и гледа лошо.Хванал волана с една ръка горе и помпи газта.Гледам на калника заветен надпис 100.16v.Светна зелено и му подпали гумите.Викам-жена дръж децата,че тоя варел ме ядоса.Много бой изяде. След 500-600м имаше втора серия.Пак същия бой.Верно,и ние бяхме млади ама чак такива глупости не сме правили.Със стотина коня колица ,с барабанни спирачки,с какъв акъл тръгва да се напъва,луда работа. Оспамих темата,извинете ме.
                            Octavia RS
                            Evo 10-служебната играчка.

                            Коментар


                              Ти си за бой колега, че му се връзваш а акъла.... На 1-я светофар го оставяш да те дръпне и да си мисли че е велик ииии на 2-я отнася шамарите с пълна сила и го оставяш да се пули и да мисли защо аджеба бързата колица не иска повече Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар


                                Само така ще еИмаше 1 много лоша тема за 1.6 vs JTD. Тогава бях казал така: "Никога не съм се пускал с Браво JTD, но смятам, че ще сме на кантар и в никакъв случай няма да падна." И пак започнаха такива тъпи изказвания като вашите. Казах и нещо друго: "Нека някой със сток JTD да дойде до Павликени, да се видим, да се почерпим, да направим някой друг старт и ако ме бие, ще му платя горивото." Приказки имаше много, никой не дойде. Цялата ви работа такава.
                                Renault Modus 1.2 16v 2006
                                Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                                Коментар

                                Working...
                                X