Значи бравото не е под 170 к.с., защото пак ще повторя пускал съм се със стоков дизел 150к.с. и в астра и в шкода и знам как вървят, да кажем, че бравото е по леко от въпросните две коли, но много по бързо се отдалечава след като набие втора скорост
Със сигурност не е под 170 коня Той Венсай искаше да се пусне с някоя друга кола, за да се ориентира долу горе за вървежа на колата в момента.Но на него никога не му е достатъчно Дидич а знаеш ли каква е била тази хонда, с която се е пускало бравото накрая?
vensai написа:
Докато не направя бравото 300 коня нама да излизам повече :D
Няма да се пускаш повече, така ли да го разбираме тоя пост
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Незнам каква беше тая хонда, но като съдя по вида, че нямаше задна броня, най вероятно и от вътре е била на ламарина.За мотора и други подобрения нямам идея, защото не съм говорил с шофера, нито съм се пускал с него.
B16(160к.с) е колата с дребни доработки, на варел. Върви около 15.0-1с. на 400м(поне преди беше толкова)
Ми незнам как завършиха с фиата, май фиата би с един калник или беше обратното ?vensai, гледай да не попаднеш на някой суапнат сивик, примерно с Н22, че тогава и 300 коня няма да ти стигнат
B16(160к.с) е колата с дребни доработки, на варел. Върви около 15.0-1с. на 400м(поне преди беше толкова)
Ми незнам как завършиха с фиата, май фиата би с един калник или беше обратното ?vensai, гледай да не попаднеш на някой суапнат сивик, примерно с Н22, че тогава и 300 коня няма да ти стигнат
Значи няма да лъжа не включих 2-ра на време и ме дръпна толкова че предната ми броня беше до неговата задна, и после така до края, като до четвърта (която ми е доста силна) не се стигна да включа. Можеби ако беше по далга пистата да съм го настигнал.Ако карам на 1.9 налягане, защото сетъпа ми е за толкова /както каза Митака/ със сигурност да съм пред него. Като гледах тая хонда какво правише онова БМВ и него да съм го засрамил
B16(160к.с) е колата с дребни доработки, на варел. Върви около 15.0-1с. на 400м(поне преди беше толкова)
Ми незнам как завършиха с фиата, май фиата би с един калник или беше обратното ?vensai, гледай да не попаднеш на някой суапнат сивик, примерно с Н22, че тогава и 300 коня няма да ти стигнат
Значи няма да лъжа не включих 2-ра на време и ме дръпна толкова че предната ми броня беше до неговата задна, и после така до края, като до четвърта (която ми е доста силна) не се стигна да включа. Можеби ако беше по далга пистата да съм го настигнал.Ако карам на 1.9 налягане, защото сетъпа ми е за толкова /както каза Митака/ със сигурност да съм пред него. Като гледах тая хонда какво правише онова БМВ и него да съм го засрамил
Да беше излязъл с 5-цата комбито,да се опиташ да я засрамиш.................. :D :D :D Колата ти е силна на летящи,сигурен съм,че Б16-ката падаше ако карахте летящ от 60км/ч!
Да беше излязъл с 5-цата комбито,да се опиташ да я засрамиш.................. :D :D :D Колата ти е силна на летящи,сигурен съм,че Б16-ката падаше ако карахте летящ от 60км/ч!
Тая 5-ца ме видя че съм там и затова не се върна повече :D щото знае какво ще стане.
Коментар